Je denkt toch echt niet serieus dat welke club dan ook in Nederland denkt, dat Alves graag bij hun wil spelen vanwege 'de mooie club / clubliefde / attractieve speelstijl' etc. etc.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook wel aandoenlijk dat ze bij Az echt schijnen te denken dat Alves graag voor Az wilt spelen en dat ze hem een plezier doen met deze arbitragezaak.![]()
Maar in de versie die jij aanhaalt hebben AZ en Heerenveen dus alle papieren ondertekend die zij kunnen ondertekenen, alleen heeft Alves nu het formulier tot beeindiging bij Heerenveen niet ondertekent en zit hij dan nog vast aan Heerenveen. Tevens wil hij nu ook niet tekenen bij AZ?quote:
Wow, jij hebt echt een rare bril gekocht onlangsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je denkt toch echt niet serieus dat welke club dan ook in Nederland denkt, dat Alves graag bij hun wil spelen vanwege 'de mooie club / clubliefde / attractieve speelstijl' etc. etc.
Hoe naïef ben jij?
Alves wil gewoon $$$ en uiteindelijk een toptransfer naar het buitenland. Punt. En hij wil de kortste weg daarnaartoe. Dat leek AZ, nu lijkt dat weer iets anders, dus zit ie met wat contracten in z'n maag.
Zie je mij nog'ns manquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maar kan nog 20 dagen duren en das wel heul lang
quote:Spoedarbitragezaak AZ tegen Heerenveen
EREDIVISIE
N i e u w bericht, meer informatie
ALKMAAR (ANP) - AZ heeft vrijdag bij de KNVB een spoedarbitragezaak aangevraagd inzake de overgang van Afonso Alves van SC Heerenveen naar Alkmaar.
AZ beschikt inmiddels over een getekende transferovereenkomst tussen AZ en de Friese eredivisieclub betreffende de overgang van de Braziliaanse spits. Ook over het aandeel in de transfersom waar Alves volgens zijn contract bij Heerenveen recht op heeft, is door alle partijen overeenstemming bereikt. Met de aanvaller is de Alkmaarse club ook persoonlijk akkoord. Alves zou AZ zo'n 18 miljoen euro kosten.
De problemen bij de transfer liggen volgens AZ bij Heerenveen, dat weigert een overschrijvingsformulier voor de KNVB te ondertekenen. Een datum voor de spoedarbitragezaak is nog niet bekend. Naar verwachting wordt dat begin volgende week.
Heerenveen bevestigde vrijdag dat het de overschrijvingspapieren niet tekent. ,,Alves en zijn zaakwaarnemers hebben aangegeven dat Alves niet wil worden overgeschreven naar AZ. Heerenveen en AZ bereikten op 30 december een akkoord over de transfer, met als één van de voorwaarden dat er op 5 januari een schriftelijke overeenkomst zou zijn tussen Alves en Heerenveen over de beëindiging van zijn contract. Die was er niet op 5 januari en nu nog niet. Daardoor is voor ons de transfer niet rechtsgeldig'', zegt directeur algemene - en technische zaken Yme Kuiper van de Friese club.
Kuiper: ,,We zijn in deze affaire slechts de derde partij. AZ en Alves moeten er maar zien uit te komen. We geven gehoor aan de wens van de speler.''
Woordvoerder Klaas Wilting van AZ was vrijdag duidelijk. ,,Alves is van AZ. Hij is in Alkmaar op bezoek geweest, met zijn familie en zaakwaarnemer. De contracten zijn getekend. Met Heerenveen waren we er ook helemaal uit, met een bevestiging van Heerenveen. Op 9 januari hebben we het door AZ en Alves ondertekende overschrijdingsformulier naar Heerenveen gestuurd. En vervolgens hoorden we niets van Heerenveen, tot de mededeling dat ze het overschrijdingsformulier richting KNVB niet ondertekenen'', aldus Wilting.
Trainer Louis van Gaal wacht met smart op de komst van de Braziliaan. Hij rekent er op dat Alves zich op korte termijn bij de Alkmaarse selectie aansluit. ,,Het ligt ook niet aan hem dat hij er niet is. Dat komt door andere personen. Ik vind het sowieso vervelend dat het bij ons nu alleen maar over Alves gaat. Zondag spelen we namelijk tegen Ajax. Die wedstrijd moeten wij winnen.''
Ik vrees dat jij deze keer het bericht opnieuw moet lezenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Wow, jij hebt echt een rare bril gekocht onlangsHij zegt hetzelfde als jij
Ik zie je wel in het live eredivisie verslagen topic. Waar Alves dan speelt boeit me niet, als het maar duidelijk is. Vanavond begint de compeitie alweer mênquote:
Uhm, nee.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij deze keer het bericht opnieuw moet lezen
Scheringa lijkt mij wel zo ijdel, die ziet zijn club toch als een topclub (in wording).quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij deze keer het bericht opnieuw moet lezen
Tomatenboer zegt dat ie het aandoenlijk vindt dat AZ denkt dat Alves graag naar Alkmaar komt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Uhm, nee.
Laten we er een arbitragezaak van maken. Wat vind jij SCH ?
Ja precies, daar reageerde ik ook specifiek op. Scheringa is heus niet zo naïef. AZ is best realistisch, maar 't zijn alleen mensen die AZ van alles misgunnen die plakkaten als 'ze zeggen dat ze een topclub zijn' op AZ plakken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Scheringa lijkt mij wel zo ijdel, die ziet zijn club toch als een topclub (in wording).
Zoals hierboven nu staat hadden ze de 9e het opgestuurd naar heerenveen, woensdag dus, en heerenveen tot vandaag 12:00 gegeven om het te ondertekeken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Scheringa lijkt mij wel zo ijdel, die ziet zijn club toch als een topclub (in wording).
Maar verder zei ik niets anders dan dat je in je reactie ook al aangaf.![]()
Maar er lijkt mij iets niet pluis, waarom komt Az nú pas met dit nieuws, als de situatie zo zou zijn als Az aangeeft dan had het geen probleem moeten zijn om maandag (of nog eerder) al een arbitragezaak aan te spannen toch?
Ze kunnen in deze allebei gelijk hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:05 schreef SCH het volgende:
Ik vertrouw eerlijk gezegd meer op de verhalen van Heerenveen dan van AZ, niet omdat het mijn club is maar omdat ik meer vertrouwen heb in Kuiper en Van de Velde dan in Scheringa/Wilting.
Mijn idee ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Het beste is dat ie oprot uit Nederland, en dan in de eerste wedstrijd buiten Nederland z'n been breekt zodat ie nooit meer kan voetballen, vuile geldhond.
Lijkt me heerlijk. Gaan we er samen naar toe?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Uhm, nee.
Laten we er een arbitragezaak van maken. Wat vind jij SCH ?
Je kunt Scheringa ook een vuile geldhond vinden, maar ik denk dat hij als voorzitter ECHT hart voor voetbal, de sport en zijn club heeft. In tegenstelling tot veel andere voorzitters van grote(re) clubs, die uit het bedrijfsleven komen, en totaal geen binding hebben met het voetbal.quote:
Alves voetbalt juist liever vandaag dan morgen. Nog steeds slachtoffer van al die inhalige partijen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je denkt toch echt niet serieus dat welke club dan ook in Nederland denkt, dat Alves graag bij hun wil spelen vanwege 'de mooie club / clubliefde / attractieve speelstijl' etc. etc.
Hoe naïef ben jij?
Alves wil gewoon $$$ en uiteindelijk een toptransfer naar het buitenland. Punt. En hij wil de kortste weg daarnaartoe. Dat leek AZ, nu lijkt dat weer iets anders, dus zit ie met wat contracten in z'n maag.
Inderdaad. Net als je denkt dat er een einde aan lijkt te komen, is er weer een nieuwe plotwending.quote:
Verbeek niet, maarja, die is idd weg aan het eind van het jaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:47 schreef MaxPower het volgende:
Alves dient zijn contract gewoon tot 2011 uit. Wie wil zo'n joker nog hebben?
Daarna wordt ie zaakwaarnemer?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:16 schreef koemleit het volgende:
Alves stopt na dit seizoen met voetballen.
Rot eens een keer op met dit soort vage kutteksten manquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:14 schreef okee6 het volgende:
Dat lijkt Heerenveen dan bij voorbaat te verliezen. Zijnde de club, die voortdurend het contact met de Braziliaan kwijt was. Hij werd van onrechtmatige vakantie in zijn vaderland "zigen aan een cocktail" en werkweigering "lui" beticht, waar hij voor dood lag in de woeste jungle en zijn laatste dagen leken geteld, daar deed Foppe er nog een schepje bovenop, nadat de Heerenveense fans deze arme spits al eerder bij verstek uithoonden
Nee van jou word ik blijquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:16 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Rot eens een keer op met dit soort vage kutteksten man
Dat zou kunnen maar ditquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:14 schreef okee6 het volgende:
Dat lijkt Heerenveen dan bij voorbaat te verliezen.
biedt geen enkel maar dan ook geen enkel argument.quote:Zijnde de club, die voortdurend het contact met de Braziliaan kwijt was. Hij werd van onrechtmatige vakantie in zijn vaderland "zuigen aan een cocktail" en werkweigering "lui" beticht, waar hij voor dood lag in de woeste jungle en zijn laatste dagen leken geteld, daar deed Foppe er nog een schepje bovenop, nadat de Heerenveense fans deze arme spits al eerder bij verstek uithoonden
zal ie wel niet willen hequote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nee van jou word ik blij![]()
Waarom laten ze Alves zelf niet eerst eens praten, in plaats van al die vage geruchten van zaakwaarnemers en clubs primair door het zogenaamde journalistieke stortgat te frotten
zal wel niet mogen
Heb je ergens, maar dan ook ergens, gelezen dat Alves denkt dat hij zich in Alkmaar kan verbeteren? Nee dus. Het is alleen wel heel scheef dat juist Heerenveen deze zaak voor hem moet winnen. Alsof zijn woorden niet voldoende zijn, als een slaaf.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:18 schreef SCH het volgende:
[..]
zal ie wel niet willen he
Jezus okee, ga iemand anders in de maling nemen
Ik snap weer geen ruk van je tekst, zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:21 schreef okee6 het volgende:
[..]
Heb je ergens, maar dan ook ergens, gelezen dat Alves denkt dat hj zich in Alkmaar kan verbeteren? Nee dus. Het is alleen wel heel scheef dat juist Heerenveen deze zaak voor hem moet winnen.
Zijn je pillen weer op voor deze week? Man man man WEES NOU EENS DUIDELIJK!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:21 schreef okee6 het volgende:
[..]
Heb je ergens, maar dan ook ergens, gelezen dat Alves denkt dat hij zich in Alkmaar kan verbeteren? Nee dus. Het is alleen wel heel scheef dat juist Heerenveen deze zaak voor hem moet winnen. Alsof zijn woorden niet voldoende zijn, als een slaaf.
Nou stel dat Alves zegt: verkoop mij aan de hoogst biedende!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap weer geen ruk van je tekst, zoals gewoonlijk.
itt de anderen snapte ik je eerdere post zowaar wel, maar van deze snap ik ook weer nietsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nou stel dat Alves zegt: verkoop mij aan de hoogst biedende!
Dat wat 'iedereen' denkt.
Wat is dan de kans dat AZ eruit rolt als kopende club, erg klein. Dus zal Heerenveen daar een handje in hebben, het had nog steeds contact met AZ. En waarom is die hand nu dan pas teruggetrokken, nadat er al een deal lag? Zou dat de stem van Alves zelf zijn, hij leek toch weinig invloed te hebben.
Gelukkig heb je je punt verduidelijktquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nou stel dat Alves zegt: verkoop mij aan de hoogst biedende!
Dat wat 'iedereen' denkt.
Wat is dan de kans dat AZ eruit rolt als kopende club, erg klein. Dus zal Heerenveen daar een handje in hebben, het had nog steeds contact met AZ. En waarom is die hand nu dan pas teruggetrokken, nadat er al een deal lag? Zou dat de stem van Alves zelf zijn, hij leek toch weinig invloed te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |