abonnement Unibet Coolblue
pi_55943185




Officiële site:
http://www.sc-heerenveen.nl

Supportersverenigingen:
http://www.nieuwnoord.org
http://www.feanfan.nl/

Nieuws:
http://www.abelenstra.com
http://heerenveen.headliner.nl/

Foto's:
http://www.feanfans.nl
http://www.bwviking.nl/
http://www.sjdevries.com
http://www.martijnvandervaart.nl
http://www.feanfoto.nl

Overige fansites:
http://www.forzaheerenveen.nl/
http://www.frisianpride.nl
http://vak10.kingbee.nl/

Forum:
http://sc.heerenveen.org/forum

Vorige topics:
Centraal Heerenveen Topic: nu al een finale
sc Heerenveen Topic: Deel II
[centraal] sc Heerenveen #3 - We gaan europa in!
[centraal] sc Heerenveen #4 - Bruggink onze verlosser!
[Centraal] SC Heerenveen topic5: Jeroen Drost op de back
[Centraal] SC Heerenveen - deel 6 - Alweer Europa in !!!!!
[centraal] SC Heerenveen #7
[centraal] SC Heerenveen #8
[centraal] SC-Heerenveen-topic # 9
[Centraal] SC Heerenveen topic #10
[Centraal] SC Heerenveen topic #11
[Centraal] SC Heerenveen topic #12
[Centraal] SC Heerenveen #13 ondanks de play-offs Europa in!
[Centraal] SC Heerenveen #14 Met een supertoffe selectie!!
[Centraal] SC Heerenveen #15 Laat ze maar komen!!
[Centraal] SC Heerenveen #16 Een flitsende start
[Centraal] SC Heerenveen #17 Leve de UEFA-Cup!!
[Centraal] SC Heerenveen # 18-Wij lusten de Parma-ham rauw
[Centraal] SC Heerenveen # 19 - Maar wij hebben Alves
SC Heerenveen # 20 Drie punten uit de Euroborg halen
SC Heerenveen # 21 Hier zijn de Heerenveensche jongens...
SC Heerenveen #22: Een plaats bij de eerste 5!
[Centraal] SC Heerenveen #23 We gaan (alweer) Europa in!!!
[Centraal] SC Heerenveen #24 Met een nieuwe Hansson
SC Heerenveen #25: Zonder SCH :{
SC Heerenveen #26: Filho en Fonzie, sambaspitsen!
sc Heerenveen #27: Alves blijft!
sc Heerenveen #28: alles op de beker?
pi_55943298
Het programma in januari:

zo 13/1 FC Utrecht - Heerenveen
wo 16/1 Quick Boys - Jong Heerenveen
za 19/1 Heerenveen - AZ
wo 23/1 Heerenveen - VVV-Venlo
za 26/1 De Graafschap - Heerenveen
pi_55943596
minimaal 9 punten voor het eerste deze maand dus. :p
pi_55943673
Nummertje 30 alweer
Trots van het Noorden!
pi_55944222
quote:
Sparta test beloften van SC Heerenveen
Geschreven door Franklin Stoker op vrijdag, 11 januari om 08:17

Sparta Rotterdam gaat deze week bekijken of twee jeugdspelers van SC Heerenveen in de smaak vallen. De Kasteelcub heeft de jongelingen Maciej Wilusz en Gunnar Drooduin een stage aangeboden. Wilusz is een negentienjarige centrale verdediger die met name in de linkerzone speelt. De speler komt uit Polen en is tevens jeugdinternational. Leeftijdsgenoot Drooduin is een aanvallend ingesteld type en mag in Rotterdam eveneens gaan laten zien of hij een contract verdient.

Ook Frank van Mosselveld wordt momenteel door trainer Foeke Booy binnenstebuiten gekeerd of hij eventueel een toekomstig Spartaan kan worden. De 23-jarige verdediger mag RKC Waalwijk verlaten.
Lekker, net voor de bekerkraker tegen Quick Boys.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 10:12:21 #6
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_55944486
goeie moarn !
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_55944501
Heey ik meld mij ook weer even in mijn Cluppie Topic...

Zel wel zwaar worden tegen Utrecht denk ik zo
pi_55946395
Is SCH al bang voor zondag ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_55947995
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Is SCH al bang voor zondag ?
Nee, ik heb er zin an.

Het is godverdomme ook zomaar eens binnen een kwartier gelukt om het juiste kaartje te krijgen zonder overspannen en gewelddadige Utrechtse sigarenboeren tegen me in het harnas te jagen.

Op papier zou het goed te doen moeten zijn maar Utrecht uit is altijd een beetje een angstgegner. Ik ben wel helemaal blij als we in de Galgenwaard winnen. Het is zo heerlijk om dat opportunistische publiek daar een lesje te leren

En woensdag naar Katwijk
pi_55948501
Erg leuk gevonden TT trouwens.
That's all folks!
pi_55949369
onTzettend Verkapte terugvindPost want die topics gaan zo snel tegenwoordig

TT (kon ook niet anders natuurlijk..)

Lastige pot zondag, maar met Van Dijk op doel kunnen we echter niet verliezen. Slechts tegen Feyenoord werd hij gepasseerd en we hebben met hem nog niet verloren dit seizoen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:34:13 #12
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_55949561
Dramatisch trouwens dat Bradley niet wil bijtekenen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_55949669
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:34 schreef One_conundrum het volgende:
Dramatisch trouwens dat Bradley niet wil bijtekenen
Dat wilde Danijel Pranjic eerst ook niet (niet dat 'ie er beter van is gaan spelen overigens nu hij wél bijgetekend heeft..)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_55953169
TVP, TT is echt goed!!
En trouwens, ik hoop dat wij uit winnen van Utrecht!!!!!!!!
pi_55953308
Wat denken jullie van de arbitragezaak die Az aanspant tegen Sc Heerenveen?

Op het eerste gezicht ziet het er niet goed uit voor Heerenveen mochten de aangedragen bewijzen door Az juist zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_55954695
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat denken jullie van de arbitragezaak die Az aanspant tegen Sc Heerenveen?

Op het eerste gezicht ziet het er niet goed uit voor Heerenveen mochten de aangedragen bewijzen door Az juist zijn.
quote:
Heerenveen: Alves wil geen overschrijving naar AZ


HEERENVEEN (ANP) - SC Heerenveen ziet met vertrouwen de spoedarbitragezaak van AZ inzake de overgang van Afonso Alves tegemoet. Directeur algemene - en technische zaken Yme Kuiper was vrijdag niet onder de indruk van het nieuws uit Alkmaar. ,,Het klopt dat wij het overschrijvingsformulier richting de KNVB niet ondertekenen, zoals AZ graag wil. Alves en zijn zaakwaarnemers hebben Heerenveen laten weten dat de speler niet overgeschreven wil worden naar AZ. Alves zegt geen contract met AZ te hebben.''

Kuiper ziet Heerenveen in de hele soap rond de Braziliaan als de derde partij. ,,We hebben op 30 december een transferovereenkomst met AZ getekend, met een aantal voorwaarden daarin. Een ervan was dat er op 5 januari een schriftelijke overeenkomst zou zijn tussen Alves en Heerenveen over de beëindiging van zijn contract. Dat had onder meer betrekking op de vergoedingen voor Alves. Die schriftelijke overeenkomst was er niet op 5 januari en nu nog niet'', aldus Kuiper. Daarnaast heeft de speler dus aangegeven niet overgeschreven te willen worden. Daar houden we ons aan.''
pi_55954714
Dan had AZ toch al eerder aan de bel getrokken? Waarom 11 dagen wachten?? Er is iets niet pluis.
pi_55954746
Alves!!! Hij wil blijven!

Of naar Engeland natuurlijk.
pi_55954965
Treurig voor AZ, want Alves wil het liefst naar een buitenlandse club. Pas als dat echt niet lukt, is hij schoorvoetend bereid om naar Alkmaar te gaan.
pi_55955231
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 08:51 schreef MaxPower het volgende:
Het programma in januari:

za 19/1 Heerenveen - AZ
Beladen wedstrijdje.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55958206
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 17:19 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Beladen wedstrijdje.
Jòh...

Overigens was die in Alkmaar in oktober nog iets beladener natuurlijk. Die ontlading (vooral ook bij Alves) na de 0-1
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 11 januari 2008 @ 20:27:04 #22
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_55959057
Een Braziliaanse kennis van me (Atletico Mineiro fan)zegt net tegen me dat er door een Nederlandse club een bod van 5 miljoen is gedaan op een spits van 17 die bij Atletico speelt. De Braziliaanse media weten alleen niet welk team het was. Misschien Heerenveen ivm met het hele Alves gedoe?
Jawel, je keek.
pi_55959122
5 miljoen is teveel. Er schijnt wel voorzichtige interesse in 2 braziliaanse jeugdspelers te zijn, waarvan 1 verdediger.
pi_55997862
Wat een mooie van Pranjic zeg!
pi_55998694
Bradley mag er ook zijn Gaat goed totnogtoe.. Eens kijken of dit vol kan worden gehouden, 3 punten zouden heel mooi zijn dit weekend
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_55998843
quote:
Op zondag 13 januari 2008 15:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Bradley mag er ook zijn Gaat goed totnogtoe.. Eens kijken of dit vol kan worden gehouden, 3 punten zouden heel mooi zijn dit weekend
Ja, ik ben het met jou eens!
pi_56001840
Gadver, hele zondag verpest. Vooraf ben je gezien de recente historie tegen Utrecht eigenlijk wel tevreden met een punt, maar na het puntverlies van FC Twente, Feyenoord en Roda JC dit weekend en de nederlaag van AZ vandaag had je eigenlijk moeten winnen om echt te profiteren. En dan sta je dus 0-2 voor, geef je het weer zo weg met 2 standaardsituaties

Dat Sibon DE kans op 2-3 mist is heel vervelend, maar het verbaasde me ook niks eigenlijk. SC Heerenveen en penalties is gewoon geen gelukkige combinatie, al helemaal niet in Utrecht (zie vorig jaar). BAH!!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56001919
Lekker!!
Moeten maar weer eens op penalties gaan oefenen.

Beetje bestuurlijk falen dit seizoen ook! Je laat de jongens veels te vroeg weten dat Verbeek weggaat, dat heeft toch effect op iedereen in het veld. Je verspeelt punten tegen twente, roda en Feyenoord! Dan zak je lekker weg, terwijl we anders in de top 3 stonden.

Daarnaast een hoop gedonder om monkey boy Alves. Hij had al weg moeten zijn, snel dat geld investeren en maar een versterking in de spits erbij kopen! Naast sibon hebben we nu in ieder geval nog niet een echte spits staan. Dan kan je net zo goed weer overstappen op 4-4-3 ipv de inschuivende middenvelders die er nu staan.

Ik vind dat het aan het handelen van het bestuur ligt dat er nu veel rumoer ontstaat, de Alves-soap, vertrek van Verbeek,etc.

Een wedstrijd waarin je binnen het half uur met 2-0 voorstaat moet je verdomme uitcounteren als je op bezoek bent. We hebben weer laf en onnodig dure punten weggegeven en zijn nu definitief de aansluiting kwijt.
  zondag 13 januari 2008 @ 16:48:34 #29
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56002001
Als we maar europees voetbal halen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56002156
Word zo nog weer een hele opgave.
pi_56002495
Dagizmo, da's weel heel kort door de bocht..
Dat het bestuur iets te vroeg aangeeft dat Verbeek weg moet, kan ik inkomen.
Maar om te zeggen dat we daardoor punten hebben verspeeld, gaat mij te ver. Tegen feyenoord werd er zeer goed gespeeld, maar vallen de goals niet. Ligt dat aan het bestuur? Kom nou.

Snel geld investeren? Ja joh, ga even paniek aankopen doen. Betere investeringen zijn er niet. We hebben al een middenvelder erbij. En nog meer spitsen kopen? Vergeten dat er ook nog ene Matusiak rond loopt, en ene Henrique?

Wat betreft Alves, daar kun je moeilijk het bestuur de schuld van geven.. Het is voornamelijk Alves die moeilijk doet. H'veen speelt het slim mee. Ze konden onder het contract met AZ uit, dankzij Alves.
Gevolg;
- H'veen krijgt meer geld dan met AZ overeen gekomen was.
- De directe concurrentie wordt niet versterkt.

Over vanmiddag:
Die 0-2 had natuurlijk nooit uit handen gegeven mogen worden, klaar.
De 2de helft waren ze gewoon niet goed genoeg, het niveua van de 1ste helft werd gewoonweg niet meer gehaald. Het lijkt nog goed te gaan, maar door een foutje van Drost wordt het dan toch nog 2-2.
Onnodig dure punten weg gegeven; ja. Maar laf zeker niet. Ze probeerden nog voor de 2-3 te gaan (lukt nauwelijks, maar dat terzijde). Als jij dat laf vindt, so be it.
Had Sibon gewoon die penal binnen geschoten en het 2-3 was gebleven, had je dat hele verhaal waarschijnlijk niet eens getypt.
pi_56002829
Ik vind een en ander wel te wijten aan het bestuur. Ik snap nog steeds niet waarom in alle vroegte bekend werd dat Verbeek weg gaat. Ik denk dat we absoluut ontzettend slecht hebben gepresteerd over de laatste wedstrijden vanaf Groningen thuis.

Tegen Feyenoord was de strijd er dan wel, maar we hadden toen ook de punten moeten pakken. Sibon is ijzersterk, maar geen afmaker. Dat er nu niemand naast Sibon speelt die dat wel kan vind ik aan het bestuur te wijten.
De kwestie Verbeek en Alves kost deze selectie momenteel de kop. De mentaliteit in de groep is op een of andere manier niet goed (genoeg). Graafschap thuis, Roda uit, nu tegen Utrecht.....waar is die winnaars mentaliteit? Bovengenoemde wedstrijden worden gekenmerkt door slordig achteruit voetbal.

Met ons budget mag je dat niet meer voorkomen.
  zondag 13 januari 2008 @ 17:25:33 #33
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56002906
Wanneer had het dan bekend moeten worden

Het is toch nooit een goed moment...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56002979
Op het moment dat je ook kunt melden wie kandidaten zijn?
  zondag 13 januari 2008 @ 17:29:48 #35
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56003008
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:28 schreef dagizmo het volgende:
Op het moment dat je ook kunt melden wie kandidaten zijn?
en dat geeft een beter effect op het veld? dan willen ze wel werken voor gjv?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56003124
Er onstaat minder onrust, maar dat is mijn mening. Jij denkt er anders over einde discussie. Heb er de balen over in dat er vandaag hier verloren is.
pi_56003268
Vanmiddag is in ieder geval weer bewezen dat Utrecht niets onder doet voor Heerenveen, en bedankt voor de spannende pot voetbal jongens.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_56003828
De eerste helft was heerenveen tig keer feller dan ons. Die winnaarsmentaliteit waar jullie over klagen is er echt wel. SOms moet je het accepteren dat je overklast wordt
pi_56004012
Als de baas van mijn baas aangeeft dat mijn baas over een halfjaar vervangen wordt, haal ik het echt niet in mijn hoofd om minder te presteren. Dan ben ik de volgende die vervangen gaat worden.
Je zoekt teveel naar excuses.
Je kunt het ook omdraaien, het zou motiverend kunnen werken, je trainer nog met een kadootje laten vetrekken en een eventuele opvolger alvast wat laten zien.
Neem bv een Jeroen Drost, half jaartje NEC, maar kijkt uit naat volgend seizoen; nieuwe trainer, nieuwe kansen!

Sibon pakt z'n goals mee, maar is idd geen afmaker. Maar ligt het aan het bestuur dat er naast Sibon geen afmaker staat? Ik mag aanmenen dat Verbeek erbij was toen Matusiak (die als vervanger van Alves werd aangetrokken!!!) en Henrique aangetrokken werden.
Dat hij ze vervolgens niet opstelt, tsja.. Zijn keus, niet die van het bestuur.

De winnaarsmentaliteit is er zeker wel, zie vandaag de 1ste helft.
Dat je na 90 minuten niet als winnaar van het veld loopt; shit happens!
Met alleen een winnaarsmentaliteit kom je er niet, er zijn zoveel factoren; onder andere geluk cq pech.
En juist dat hadden we vandaag niet; gaat die penal er in; heb je geluk en win je.
Mis je 'm, dan speel je gelijk en heb je pech.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stinger__ op 13-01-2008 19:00:41 ]
pi_56004884
Als je met 2-0 voorstaat moet je het niet meer op geluk laten aankomen.
pi_56007165
http://nl.youtube.com/watch?v=DsozE86sbUs

komende zaterdag allemaal meezingen!!
pi_56007793
quote:
Op zondag 13 januari 2008 20:40 schreef MaxPower het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=DsozE86sbUs

komende zaterdag allemaal meezingen!!
Whehe
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 13 januari 2008 @ 21:36:01 #43
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56008467
Dat zongen ze dus. Geniaal
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56016738
Wat een blamage is dat FC Utrecht toch. De club heeft er een genante vertoning van gemaakt gisteren, met Van Loen en Van Dijk en Van Hanegem in de hoofdrollen. Terecht dat Verbeek niet naar de persconferentie ging.

Terechte uitslag maar jammer dat de aardige wedstrijd werd overschaduwd door al die onzin. Bij de vuurpijl had het al stil gelegd moeten worden natuurlijk. Van Hanegem zou een wedstrijdje of 8 geschorst moeten worden imo.
pi_56017168
quote:
Op maandag 14 januari 2008 08:35 schreef SCH het volgende:
Wat een blamage is dat FC Utrecht toch. De club heeft er een genante vertoning van gemaakt gisteren, met Van Loen en Van Dijk en Van Hanegem in de hoofdrollen. Terecht dat Verbeek niet naar de persconferentie ging.

Terechte uitslag maar jammer dat de aardige wedstrijd werd overschaduwd door al die onzin. Bij de vuurpijl had het al stil gelegd moeten worden natuurlijk. Van Hanegem zou een wedstrijdje of 8 geschorst moeten worden imo.
Zullen we Dingsdag dan ook gelijk voor 8 wedstrijden schorsen SCH ?

En terechte uitslag ?

Laat ook maar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_56018041
quote:
Op maandag 14 januari 2008 08:35 schreef SCH het volgende:
Wat een blamage is dat FC Utrecht toch. De club heeft er een genante vertoning van gemaakt gisteren, met Van Loen en Van Dijk en Van Hanegem in de hoofdrollen. Terecht dat Verbeek niet naar de persconferentie ging.

Terechte uitslag maar jammer dat de aardige wedstrijd werd overschaduwd door al die onzin. Bij de vuurpijl had het al stil gelegd moeten worden natuurlijk. Van Hanegem zou een wedstrijdje of 8 geschorst moeten worden imo.
weer dat gemekker op van dijk, maar vertel dan eens wat hij deed wat niet door de beugel kon? Ik zag wel een elleboog van Dingsdag, maar dat zag jij zeker niet
pi_56018880
quote:
Op maandag 14 januari 2008 09:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zullen we Dingsdag dan ook gelijk voor 8 wedstrijden schorsen SCH ?
Als hij een elleboogstoot uitdeelde, moet ie daarvoor gestraft worden.
quote:
En terechte uitslag ?

Laat ook maar.
Was het geen terechte uitslag dan?

Maar zo'n sfeer is toch verschrikkelijk. Vind jij niet dan? Ik vond het een verschrikkelijke middag al met al.

Misschien zijn we het er in ieder geval over eens dat de samenvatting van De Wedstrijden erg slecht en onvolledig was.
pi_56018909
quote:
Op maandag 14 januari 2008 10:17 schreef Kos_met_de_snor het volgende:

[..]

weer dat gemekker op van dijk, maar vertel dan eens wat hij deed wat niet door de beugel kon? Ik zag wel een elleboog van Dingsdag, maar dat zag jij zeker niet
Nee, die heb ik niet gezien, maar daar hoorde ik wel over inderdaad.
Maar Van Dijk was zo verschrikkelijk agressief naar de leiding en bleef maar doorgaan, net als Van Loen. Dat soort gedrag moet echt niet meer kunnen volgens de nieuwe richtlijnen. Daarmee hits je het publiek ook op.
pi_56019465
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Als hij een elleboogstoot uitdeelde, moet ie daarvoor gestraft worden.
[..]

Was het geen terechte uitslag dan?

Maar zo'n sfeer is toch verschrikkelijk. Vind jij niet dan? Ik vond het een verschrikkelijke middag al met al.

Misschien zijn we het er in ieder geval over eens dat de samenvatting van De Wedstrijden erg slecht en onvolledig was.
Ik vond het geen terechte uitslag nee, de eerste goal had nooit mogen vallen, en in de 2e helft heeft Utrecht zoveel kansen gehad dat het ook gewoon 4-2 had kunnen zijn, vind dus ook dat Utrecht eigenlijk een overwinning verdiende.

Die pingel had ook nooit gegeven mogen worden, Dingsdag had met diep rood van het veld gemoeten.

En zo’n sfeer als gisteren is juist fantastisch, die vuurpijl is dom, daar ben ik ook op tegen, maar voor de rest was het echt super.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_56020014
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:

En zo’n sfeer als gisteren is juist fantastisch, die vuurpijl is dom, daar ben ik ook op tegen, maar voor de rest was het echt super.
Dan hebben we echt een totaal andere beleving van wat voetbal leuk maakt.
pi_56020618
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan hebben we echt een totaal andere beleving van wat voetbal leuk maakt.
Gelukkig wel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_56020715
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan hebben we echt een totaal andere beleving van wat voetbal leuk maakt.
gisteren bij geen spreekkoren te horen, alleen maar pro-utrecht en gefluit. Als dat al niet meer mag is jouw opvatting/voetbalbeleving wel heel slecht hoor.

En ondertussen allemaal geilen op Engeland omdat daar de sfeer zo goed is
pi_56020754
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, die heb ik niet gezien, maar daar hoorde ik wel over inderdaad.
Maar Van Dijk was zo verschrikkelijk agressief naar de leiding en bleef maar doorgaan, net als Van Loen. Dat soort gedrag moet echt niet meer kunnen volgens de nieuwe richtlijnen. Daarmee hits je het publiek ook op.
wat vind jij agressief? Zolang je verbaal blijft en niet scheld is er niets aan de hand, en kan een scheids je niks maken. Dat zijn toch de nieuwe richtlijnen van de knvb?
pi_56020824
Ik vraag me af hoe SCH zou reageren als ie voetballer zou zijn en ziet dat een teamgenoot een elleboogstoot vol in het gezicht krijgt, om seconden erna een pingel tegen te krijgen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_56020887
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vraag me af hoe SCH zou reageren als ie voetballer zou zijn en ziet dat een teamgenoot een elleboogstoot vol in het gezicht krijgt, om seconden erna een pingel tegen te krijgen.
Ik heb die elleboogstoot nog steeds niet gezien. Hij was niet te zien bij de wedstrijden. Verder werd er hands gemaakt dus de pingel was terecht.

Maar ik vond het opstootje erg genant en zo agressief dat het niet leuk meer is. De intimidaties richting Sibon moeten gewoon niet kunnen. De scheids had het voor geen centimeter in de hand. Het duurde veel te lang voor de pingel genomen kon worden.
pi_56020992
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb die elleboogstoot nog steeds niet gezien. Hij was niet te zien bij de wedstrijden. Verder werd er hands gemaakt dus de pingel was terecht.

Maar ik vond het opstootje erg genant en zo agressief dat het niet leuk meer is. De intimidaties richting Sibon moeten gewoon niet kunnen. De scheids had het voor geen centimeter in de hand. Het duurde veel te lang voor de pingel genomen kon worden.
Jij vertelt veel zonder ook maar iets te onderbouwen. Deze discussie is zinloos als jij zo oppervlakkig blijft. Zo ben je altijd, dat weet ik, maar probeer dat te veranderen. Iets meer diepgang in jouw antwoorden is gemakkelijk voor een normale discussie
pi_56021005
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:19 schreef Kos_met_de_snor het volgende:

En ondertussen allemaal geilen op Engeland omdat daar de sfeer zo goed is
Dit zie je niet in Engeland hoor. Kom op zeg
pi_56021016
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:31 schreef Kos_met_de_snor het volgende:

[..]

Jij vertelt veel zonder ook maar iets te onderbouwen. Deze discussie is zinloos als jij zo oppervlakkig blijft. Zo ben je altijd, dat weet ik, maar probeer dat te veranderen. Iets meer diepgang in jouw antwoorden is gemakkelijk voor een normale discussie
Wat wil je onderbouwd zien. Was je er niet bij gisteren?
pi_56031156
Quick Boys heeft inmiddels de KNVB verzocht de bekerfinale te verzetten. Ze spelen immers niet op zondag....

Kortom, vertrouwen in Katwijk is groot. Hoe zit dat bij Jong Heerenveen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56035958
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:49 schreef methodmich het volgende:
Quick Boys heeft inmiddels de KNVB verzocht de bekerfinale te verzetten. Ze spelen immers niet op zondag....

Kortom, vertrouwen in Katwijk is groot. Hoe zit dat bij Jong Heerenveen?
Heerenveen heeft het verzoek ingediend om de finale om 11.00 's ochtends te houden, dan kan de huldiging om 16.00 uur in Heerenveen zodat de jonge spelertjes wel voor 20.00 in bed liggen.
pi_56036003
quote:
Bekerkoorts

De bekerkoorts in Katwijk stijgt zo langzamerhand tot ongekende hoogte. Aanstaande woensdag staat dan eindelijk de wedstrijd op het programma waar door iedereen al zolang reikhalzend naar wordt uitgekeken. Quick Boys neemt het in de achtste finale van de KNVB-beker op tegen de beloften van SC Heerenveen. Op voorhand lijkt het geen onmogelijke opgave voor de blauwwitten om zich te plaatsen voor de laatste acht van dit toernooi. Het duel op sportpark “Nieuw Zuid” vangt aan om 20:00 uur. De leiding is in handen van scheidsrechter R. van Meenen. Zijn assistenten zijn J. Pool en D. Goossens.

Algemeen
Het team van Jong SC Heerenveen bestaat uit talenten die worden klaargestoomd voor het grote werk. Daarnaast kunnen spelers van het eerste elftal die herstellende zijn van blessures in wedstrijden met de beloften wedstrijdritme opdoen. Nu is het niet zo dat alle spelers van het eerste elftal van SC Heerenveen woensdag hun opwachting mogen maken. De voetbalbond heeft in de reglementen opgenomen dat spelers die al eerder in het bekerseizoen actief waren namens het vlaggenschip niet meer in actie mogen komen voor de beloften. In dit geval zijn Afonso Alves, Kristian Bak Nielsen, Roy Beerens, Michael Dingsdag, Michael Bradley, Michel Breuer, Timmi Johansen, Radoslaw Matusiak, Jacob Poulsen, Thomas Prager, Danijel Pranjic, Geert Arend Roorda, Gerald Sibon, Miralem Sulejmani, Brian Vandenbussche en Gianni Zuiverloon niet speelgerechtigd voor woensdag.
Jong SC Heerenveen wordt getraind door Henk Herder. Herder wordt op zijn beurt geassisteerd door Hans Visser, de ex-prof van o.a. FC Utrecht. De Friezen werken hun thuiswedstrijden af op sportcomplex “Skoatterwâld”. Beladen duels worden afwerkt in het Abe Lenstra Stadion.
In het verleden werden het tweede elftal van SC Heerenveen en Quick Boys al eens eerder aan elkaar gekoppeld. Op het veld van Harkemase Boys zegevierden de blauwwitten in de voorronde van het bekertoernooi in het seizoen 1996-1997 met maar liefst 1-5. In de eerste ronde, destijds nog gekenmerkt door het poulesysteem, waren de blauwwitten niet opgewassen tegen HFC Haarlem, FC Volendam en Katwijk. De twee laatstgenoemde clubs drongen door tot de knock-out fase van het toernooi.

In de competitie
Met 18 punten uit 11 duels bezet Jong SC Heerenveen momenteel de vierde plaats op de ranglijst van de Beloftencompetitie. De talenten uit Friesland hebben zeven verliespunten meer dan koploper Jong FC Twente. Vorige seizoen behaalde Jong SC Heerenveen het kampioenschap. Deze prestatie leverde de Friezen een ticket op voor deelname aan het KNVB-bekertoernooi.
Quick Boys staat, zoals bekend, op een tweede plaats achter FC Lisse in de Hoofdklasse A. Na een slechte start hebben de Katwijkers een gigantische inhaalslag gemaakt en zijn aldus nog steeds in de race om de titel.

The Road to “Nieuw Zuid” (1)
Jong SC Heerenveen hoefde de eerste ronde van het bekertoernooi niet in actie te komen. In de tweede ronde werden de beloften direct gekoppeld aan een tegenstander van formaat: PSV. In een goed gevuld Abe Lenstra Stadion zegevierden de Eindhovenaren met 0-3 dankzij doelpunten van Jonathan Reis voor rust en Kenneth Perez en Danny Koevermans na de onderbreking. Niettemin werd het bekeravontuur van de jeugdige Friezen toch verlengd, aangezien PSV werd uitgesloten van verdere deelname in het toernooi. De Eindhovenaren hadden ten onrechte de geschorste Manuel da Costa opgesteld. De KNVB besloot vervolgens om de landskampioen te sanctioneren.
In de derde ronde moesten de Friezen op bezoek bij ADO Den Haag, de club die dit seizoen zeer wisselvallig presteert in de eerste divisie. De Hagenaars kwamen nog wel op voorsprong door een treffer van Lex Immers, maar moesten alsnog met een 1-2 achterstand gaan rusten. Gonzalo Garcia-Garcia en Christoph Mattes (strafschop) waren verantwoordelijk voor de treffers. Na de doelwisseling ontving de eerder trefzekere Immers een rode kaart waardoor de thuisploeg met tien spelers verder moest. Jong SC Heerenveen profiteerde van de overtalsituatie en wist dankzij een treffer van Armar Smárason het duel te beslissen.




The Road to “Nieuw Zuid” (2)
Doordat Quick Boys vorig seizoen beslag legde op zowel de eerste periode als de derde periode, mochten de Katwijkers dit seizoen deelnemen aan het voor amateurclubs zeer lucratieve bekertoernooi. In de eerste ronde werden de blauwwitten gekoppeld aan zondaghoofdklasser v.v. Sneek. De Friese tegenstander nam halverwege de eerste helft brutaal de leiding. Klaas Schotanus was trefzeker. Eén minuut later kwam de thuisploeg alweer op gelijke hoogte. Maarten Bak benutte een strafschop. Na rust liepen de Katwijkers over de Snekers heen. Nick van Baaren, Derek van der Plas en invaller Daniël Kulk zorgden voor de 4-1 overwinning.
Door deze winst waren de blauwwitten in de tweede ronde te gast bij RKVV Roosendaal. De zondagderdeklasser hadden hun deelname aan het bekertoernooi te danken aan de goede prestaties in het districtsbekertoernooi gedurende het seizoen 2006-2007. In de eerste ronde waren de Brabanders met 2-1 te sterk voor Harkemase Boys. Quick Boys leek in Roosendaal een eenvoudige avond tegemoet te gaan daar Kulk al spoedig de score opende. Toch moesten de Katwijkers nog voor rust de gelijkmaker incasseren. Erik Lancers benutte een makkelijk gegeven strafschop waardoor Quick Boys, zonder de sterkhouders Hendrik van Beelen, Niels van Duijn, Chima Onyeike en Robert-Jan Ravensbergen, nog volop aan de bak moest na de doelwisseling. Op karakter wisten de bezoekers de wedstrijd na de thee naar zich toe te trekken. Derek van der Plas en debutant Adil Harfaoui beslisten het duel in het voordeel van Quick Boys.
In de derde ronde van het KNVB-bekertoernooi werd Quick Boys wederom aan een amateurclub gekoppeld. Zondageersteklasser Groene Ster was de volgende opponent voor de équipe van trainer John Blok. Onder het toeziend oog van enkele honderden meegereisde Katwijkers begon Quick Boys furieus aan dit bekerduel. De Zuid-Limburgers werden teruggedrongen op eigen helft en het wachten was op een eerste Katwijkse treffer. Na een half uur spelen werd het geduld van de blauw-witte aanhang beloond. Bak schoot uit een moeilijke hoek een vrije trap in één keer binnen: 0-1.
Vervolgens kropen de spelers van Groene Ster wat meer uit hun schulp. Quick Boys moest alle zeilen bijzetten om de aanvalsdrift van de thuisploeg te overleven. De laatste linie van de blauwwitten stond echter goed gepositioneerd. Naarmate de tijd vorderde nam Groene Ster meer risico’s. Hierdoor kregen de bezoekers meer ruimte. Uit een van de counters leek Bak een einde te maken aan de illusies van de groenhemden: 0-2. Toch werd de spanning enkele minuten voor het laatste fluitsignaal teruggebracht dankzij een treffer van Irio Lagarde. Niettemin kwam de plaatsing voor de achtste finale van het KNVB-bekertoernooi voor de Katwijkers niet meer in gevaar. Een dag later kwam Jong SC Heerenveen uit de koker als de volgende opponent.

De voorbereiding
In aanloop naar deze wedstrijd heeft Jong SC Heerenveen geen oefenduels gespeeld. De laatste wedstrijd van de Friezen dateert alweer van 17 december 2007. Toen verloren de Friese beloften op eigen veld met 1-2 van de talenten van FC Utrecht.
Quick Boys heeft dit jaar reeds een tweetal vriendschappelijke wedstrijden gespeeld. Vorige week dinsdag zegevierden de blauwwitten met 2-0 in het duel met zondaghoofdklasser DWS. De doelpunten kwamen op naam van Marcel Pronk en Dion Esajas.
Afgelopen zaterdag was zaterdaghoofdklasser Excelsior’31 de sparringpartner van Quick Boys. In een matte wedstrijd waren beide ploegen aan elkaar gewaagd. Op sportpark “Nieuw Zuid” kwam de thuisploeg in de eerste helft nog wel op voorsprong. Nadat Derek van der Plas de bal in eerste instantie niet onder controle kreeg, wist hij de bal alsnog over Vicente Fernandez Hesselink heen te lobben: 1-0.
Na rust veranderde er niet veel aan het spelbeeld. Veel duels werden uitgevochten op het middenveld, weinig kansen konden echter voorin gecreëerd worden. Dennis Sepp, in 2004 spelend met HSC’21/Brein in de strijd om het algeheel amateurkampioenschap tegen Quick Boys, strafte nonchalance aan blauwwitte zijde af: 1-1. Jan Schaap kreeg in de slotfase nog wel de mogelijkheid om zijn ploeg op voorsprong te brengen, maar oog-in-oog met Fernandez Hesselink faalde de linkspoot in de afwerking.

Nieuws uit beide kampen
Trainer Blok kan in de wedstrijd tegen Jong SC Heerenveen naar alle waarschijnlijkheid niet beschikken over Chima Onyeike. De fysiek sterke spits is herstellende van een hamstringblessure en zal nog iets meer tijd nodig hebben om geheel fit te geraken. Ook voor Raphaël Supusepa komt dit duel te vroeg. De technische begaafde linkspoot hoopt in de competitiewedstrijd tegen Noordwijk zijn langverwachte debuut voor de blauwwitten te maken. Verder zal ook Glen van Dam niet in actie komen. De rechtsback kampt met een knieblessure.
Hiertegenover staat het goede nieuws rondom Dion Esajas. De ex-prof, die reeds enkele maanden met de selectie meetraint, heeft onlangs toestemming van de voetbalbond gekregen om voor Quick Boys uit te komen. Verder is Efraïm Schoneveld weer inzetbaar.
De selectie van Jong Heerenveen is uitgedund doordat Jeroen Drost (NEC) en Gonzalo Garcia-Garcia (Heracles Almelo) recentelijk zijn verhuurd. Rechtsback Christoph Mattes is vertrokken naar het Oostenrijkse Salzburg. Daarnaast zijn Maciej Wilusz en Gunnar Drooduin momenteel op proef bij Sparta Rotterdam. Verdediger Tom Siwe mist de confrontatie met Quick Boys vanwege een schorsing.
Gedurende de winterstop heeft SC Heerenveen zich versterkt met de Noorse international Christian Grindheim. De kans is aanwezig dat de aanvallende middenvelder woensdag zijn opwachting zal maken. Verder zal naar alle waarschijnlijkheid Cecilio Lopes deel uitmaken van de selectie van Jong SC Heerenveen. De spits heeft een langdurige revalidatie achter de rug en hoopt wedstrijdritme op te kunnen doen op sportpark “Nieuw Zuid”. Keeper Rob van Dijk, voorstopper Henrico Drost en linksback Calvin Jong-A-Pin, die allen afgelopen zondag nog in actie kwamen met SC Heerenveen tegen FC Utrecht, zijn ook aanstaande woensdag van de partij.

Tot slot
Zoals hierboven reeds is vermeld kijkt een ieder bij Quick Boys al enige tijd uit naar deze wedstrijd. Volgepakte tribunes, het kunstlicht en de spanning van deze bekerwedstrijd zorgen voor een speciale sfeer. De beloften van Heerenveen beschikken over heel veel kwaliteiten, maar de topamateurs zijn op voorhand zeker niet kansloos. Met veel ex-profs in de gelederen zal de équipe van Blok er alles aan doen om geschiedenis te schrijven. Inzet is een plaats in de kwartfinale van het bekertoernooi, op financieel, publicitair én sportief vlak een prachtig vooruitzicht voor de blauwwitten.

Vermoedelijke opstelling Quick Boys:
Peter Kromhout; Niels van Duijn, Michael Ros, Robert-Jan Ravensbergen (c), Marcel Pronk; Derek van der Plas, Hendrik van Beelen, Jan Schaap; Peter Timmermans, Adil Harfaoui (Dion Esajas) en Maarten Bak.

Vermoedelijke opstelling Jong SC Heerenveen:
Rob van Dijk (c); Pim Balkestein, Niek Loohuis, Henrico Drost, Calvin Jong-A-Pin; Rawley Rozendaal, Donovan Deekman, Arnar Smárason, Christian Grindheim; Paolo Henrique en Samuel Armenteros.
Ik heb er echt zin an. Zeker na die kutsfeer van gisteren.
pi_56053461
Volgende week ga ik naar Heerenveen - VVV.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56054881
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb er echt zin an. Zeker na die kutsfeer van gisteren.
Mooi zo!

Quick Boys heeft na een slechte start de opgaande lijn te pakken gekregen. Het team draait de laatste tijd goed en ze zijn opgeklommen naar de gedeelde tweede plaats in de hoofdklasse A, op één punt van koploper FC Lisse. Bovendien staan ze op kop in de tweede periode en hebben ze ongeveer de meeste goals gemaakt. Je kan dus zeggen dat de winterstop ietsje te vroeg komt voor ze.

Vertrekkend trainer John Blok speelt normaal altijd 4-3-3 en met aanvallende intenties. Ze hebben ook geen ploeg om te counteren, dus ook tegen Jong Heerenveen zullen ze proberen aan te vallen, als ze dat lukt, want ze treffen een minimaal gelijkwaardige opponent denk ik.

In het doel staat Peter Kromhout, geen bijzondere keeper. Bovendien is hij knettergek. Befaamd om zijn "Schumacher"-achtige uitlopen, waarmee hij menig aanvaller heeft getorpedeerd. Is in staat met iedereen ruzie te krijgen, zelfs als hij bij het tweede elftal speelt. Als supportersschare dus flink opnaaien achter zijn doel, dat leidt onherroepelijk tot fouten.

Achterin is de sterkste bezetting die met Niels van Duijn als rechtsback. Dat is wel echt een goede voetballer. Kon bij FC Volendam blijven, maar wil piloot worden en verkoos de luchtvaartopleiding boven een profloopbaan. Is aanvallend van waarde en rukt op als het kan. De vraag is wel of hij speelt in verband met zijn opleiding. Normaal gesproken één van de beste spelers bij de ploeg.

Centraal speelt Robert-Jan Ravensbergen, de aanvoerder. Die speelde tegen de 200 duels in het betaald voetbal voor Volendam, Zwolle en Haarlem. Bij die laatste club wilde hij niet blijven en dus keerde hij terug. Is het rustpunt in de verdediging en de eerste opbouwer. Verdediger van het niveau Jupiler League voor clubs tussen de 8 en 20, zeg maar.

Michael Ros is meestal zijn maatje. Dat is een fysieke mandekker, die voetballend erg weinig toevoegt. Bovendien is ook hij, net als Kromhout, compleet gestoord. Er hoeft maar een opstootje te zijn of Ros is er bij in de buurt. Gek maken vanaf de kant is dus een optie, spelers kunnen hem ook eenvoudig provoceren. Heel beperkt, maar verdedigend blijft hij redelijk op de been. Niet tegen de betere spitsen in de hoofdklasse trouwens.

Dan is Giovanni Zebeda de linksback. Die is redelijk snel, maar verder is het niet veel. Speler die net aan niveau hoofdklasse kan tippen. Komt bovendien mee op op niet de slimste momenten, waardoor men kan profiteren van de ruimte die hij laat vallen.

Achterin kunnen ook Glen van Dam, Eef Schoneveld en Korneel van der Plas uit de voeten. Stuk voor stuk spelers die alleen op goede dagen het niveau van de hoofdklasse aan kunnen, dus als die spelen is dat altijd een verzwakking. Schoneveld staat bekend om zijn André Rieu-kapsel.

Op het middenveld spelen ze behoorlijk offensief. Soms schuift Van Duijn van rechtsachter dan door, om een verdediger er bij te zetten achterin (meestal Van Dam) en het middenveld iets defensiever te maken. Vaak kiest Blok voor Derek van der Plas als rechtermiddenvelder. Dat is een lopende speler, die makkelijk bijsluit bij de spitsen en scorend vermogen heeft.

Als linkspoot heb je dan Jan Schaap, die vooral heel hard werkt en niet bijzonder is aan de bal, of Marcel Pronk. Da's een ex-prof van RKC met een goede trap, waar hij grotendeels op parasiteert. Is daarom ook niet meer zeker van een basisplaats.

De nummer 10 is Hendrik van Beelen, de beste speler. Hij kwam terug van Haarlem en speelde eerder ook voor Utrecht en Willem II. Ging samen met Kuijt naar Utrecht en iedereen bij QB vond hem toen de beste. Mede door blessures en een mindere mentaliteit kwam hij er niet. Maakte QB in 2004 kampioen en vertrok toen naar Haarlem. Nu hij terug is zijn er zeer hoge verwachtingen, die zullen er dan ook zeker voor een wedstrijd als deze zijn. Daar heeft hij het wel moeilijk mee. Kan wel goed voetballen, goede techniek en inzicht. Doet verdedigend echter vrijwel niets, dus mogelijk zet Blok hem in de spits. Dan kan hij bijvoorbeeld Nick van Baaren, eenzelfde type maar dan flink minder, of Daniël Kulk daar zetten.

Voorin is het van rechts of Peter Timmermans, een wat bonkige speler die vooral in de duels sterk is, maar voetballend minder, of Adil Harfaoui. Da's een jonge knul van 19, die lekker kan dribbelen, maar zoals veel spelers van Marokkaanse komaf wat grillig en balverliefd is.

Op links staat Maarten Bak, de andere vedette van de ploeg. Maakte het bij ADO niet en is sindsdien als speler van QB uitgegroeid tot één van de beste spelers uit de hoofdklasse. Heeft een goede techniek en veel scorend vermogen, dus de rechtsback van Jong Heerenveen kan aan de bak. Als je hem uitschakelt haal je een heel groot deel van het aanvalsspel van QB weg.

Centraal is Chima Onyeike dan, mits fit, de man. Sterke vent, maakte ooit furore bij Dordt en Excelsior, maar is wel op zijn retour. Doet alles op kracht en routine, maar dat zal tegen Jong Heerenveen vermoedelijk minder werken dan tegen hoofdklasseploegen. Hij moet ook dichtbij de goal spelen, dus hoe verder ze hem daar weghouden, hoe beter. Is nu vooral een targetman.

Pieter Dirk Ouwehand kan ook in de spits spelen, maar dat is echt niks. Dan zal eerder Van Beelen doorschuiven of Van Baaren of Kulk ingezet worden.

Nou ja, dan hebben ze nu dus die Dion Esajas erbij.

Maar SCH, morgen achter het hok van Kromhout gaan staan en hem gek maken!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56054944
Volgens Blauwwittenarren.nl komen er trouwens maximaal 150 Friezen. Er zijn 38 kaarten verkocht bij Heerenveen, zegt men. Lijkt me zo weinig?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56060461
Afgelopen donderdag (11-01) waren er 51 verkocht.. Die 38 klopt dus niet lijkt me. Max 150 zou goed kunnen overigens, vergeet niet dat het een doordeweekse werkdag is en wel zo'n 2,5 reizen (exclusief fileleed) vanuit Heerenveen..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56060491
Ik ga eerst een strandwandeling maken als voorbereiding
pi_56068567
quote:
Onbetaalde Yildirim stapt over naar koploper
16/01/2008 10:37

Ugur Yildirim zet zijn carrière voort bij Sivasspor, de verrassende koploper in de Turkse competitie. De 25-jarige rechterflankspeler stapte onlangs op bij Gaziantepspor omdat hij al maanden op zijn geld wacht.

'In Turkije zijn de regels zo dat je ergens gratis weg mag als een club een aantal maanden geen salaris heeft uitbetaald', legt Bob Maaskant, zaakwaarnemer van Yildirim, uit in de nieuwe Voetbal International. 'We hebben inmiddels een principe-overeenkomst bereikt met Sivasspor en proberen zijn huidige contract met Gaziantepspor zo snel mogelijk te laten ontbinden.'

Yildirim, die één keer uitkwam voor het Nederlands elftal, stapte afgelopen zomer over van SC Heerenveen naar Turkije. Bij Gaziantepspor stond hij tijdens de eerste seizoenshelft dertien keer in de basis en viel hij één keer in. Zijn nieuwe werkgever Sivasspor is na achttien speeldagen koploper in Turkije. De club nam onlangs ook Karim Saidi over van Feyenoord.
Leuke toestanden daar in Turkije. Dat 'ie nu naar de 'koploper' over kan stappen is mooi voor hem, hopelijk dat die wel op tijd betalen. En wie weet kan deze ploeg het nog een seizoenshelft vol houden en wordt 'ie nog kampioen ook
quote:
SC Heerenveen wil revelatie Bradley verkopen
16/01/2008 11:00

SC Heerenveen ziet zich genoodzaakt Michael Bradley komende zomer te laten vertrekken. De twintigjarige Amerikaan heeft een aanbod zijn contract te verlengen naast zich neergelegd.

'Michael is ambitieus en wil zijn horizon verbreden. Willen we nog wat geld voor hem ontvangen, dan zullen we hem komende zomer moeten verkopen', zegt technisch directeur Yme Kuiper deze week in Voetbal International.

Bradley heeft zich dit seizoen in de etalage gespeeld door zeven keer te scoren in achttien competitieduels. Onder meer Hamburger SV heeft belangstelling voor de middenvelder.
Zou wel erg jammer zijn, Bradley is dit seizoen erg gegroeid en kan nog heel belangrijk worden. Aan de andere kant maakt het de weg vrij voor nieuwe aanwinst Grindheim met daarnaast SuperFries Geert-Arend Roorda (mits hij fit blijft en zijn ontwikkeling doorzet). En wie weet zal de nieuwe trainer, wie het ook moge worden + evt. versterkingen er voor zorgen dat Bradley alsnog bij gaat tekenen. Bij Danijel Pranjic heeft het ook een poosje geduurd
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56068707
Bradley is gewoon een topspeler, had hem nog graag iets langer willen houden maar volgens mij kan hij wel eens een hele grote worden. Gelukkig is er genoeg alternatief.
pi_56070302
quote:
Groningers breken Guiness record
Groningen is de trotse bezitter van een nieuw wereldrecord, daar werd namelijk dinsdag het record "Volkslied zingen" gebroken. De organisatie rapporteert dat er in totaal 3000 mensen mee deden aan de succesvolle recordpoging, waarbij het Groningse volkslied - "het Grunnens-Laid" - luidkeels ten gehore werd gebracht.

De aanwezige notaris die de deelnemers registreerde heeft het overigens over 2819 deelnemers, dus vermoedelijk zagen er enkele mensen reeds dubbel. Het oude record stond hoe dan ook op 1300 mensen, dus dat is in ieder geval ruimschoots verbeterd.

De 1013 Drenten die in maart 2007 op het Asser circuit het Drentse volkslied 'Mien Drenthe' zongen hebben inmiddels wraak gezworen. Zij plannen alweer een nieuwe recordpoging om het record weer binnen te halen voor hun provincie.
Gewoon bij thuis wedstrijd van Sc Heerenveen gaan tellen 25.000 mensjes ;P
pi_56073325
Goed plan!
Trots van het Noorden!
pi_56076265
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:47 schreef SCH het volgende:
Ik ga eerst een strandwandeling maken als voorbereiding
Dat kan aan de ene kant achter het doel, maar dan ben je wel van het terrein. Wel makkelijk, strandje dichtbij. In de kantine niet bij de ingang rechts achter gaan zitten, daar zitten de QB-hooligans.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 16 januari 2008 @ 21:20:02 #72
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56084858
nou heren, ik houd het een beetje bij via abelenstra.com, maar ik verwacht uitgebreid verslag van de westrijd en de minimeet voor morgenochtend 9u

"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56092094
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 21:20 schreef One_conundrum het volgende:
nou heren, ik houd het een beetje bij via abelenstra.com, maar ik verwacht uitgebreid verslag van de westrijd en de minimeet voor morgenochtend 9u

Het was leuk! De mannen zitten nog in de bus.

Leuk stadion, leuke sfeer en open wedstrijd. Technisch natuurlijk een beter Heerenveen maar een fysieker en meer als collectief spelend Quick Boys, veel kansen aan beide kanten en een paar niet te missen kansen voor Heerenveen, die eigenlijk wel hadden moeten winnen en door moeten drukken na 1-1. Penalties voorspelbaar verloren, al vind ik zo'n springende keeper maar niks.

De meet was tof. De heren zullen morgen wel vertellen hoe leuk ik ben

Kan wel leven emt de uitslag. Leuk voor Quick Boys, een amateurclub bij de laatste 8, dat maakt zo'n tournooi helemaal af. En ik ben eigenlijk nooit zo'n voorstander geweest van die tweede teams. Je moet er toch niet aan denken dat zo'n team de beker wint.
pi_56092126
Die vuurpijl in de buurt van de scheids... had je dat door, SCH???
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_56092169
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 00:52 schreef dndiek het volgende:
Die vuurpijl in de buurt van de scheids... had je dat door, SCH???
Ja, was al mijn tweede wedstrijd in 4 dagen die werd stilgelegd

Was een mooie sfeer met die lui op de heuvel.
pi_56092918
Zooo, ook net weer thuis. Wat een reis.

Quick Boys! Sjaaltjes voor 5 euro, gezellige kantine, prachtig sfeertje. Mooi dat zij doorgaan.
pi_56092925
Was wel een gezellige minimeet overigens.
pi_56096920
^^ 2nd that ^^

Jong SC Heerenveen maakte geen/te weinig gebruik van het technisch overwicht wat ze hadden, ook de verdienste van Quick Boys natuurlijk. Beetje ongelukkig achter met 1-0 door een penalty (waarvan ik me afvraag of het er wel één was), maar Quick Boys had meerdere kansen in de eerste helft, dus niet onverdiend. Vervolgens zelf verzuimd meer dan 1x te scoren en in de verlenging een sterk terugkomend Quick Boys (die er in de 2e helft al helemaal door heen leken te zitten) en een duidelijke penaltyreeks. Benieuwd hoe ze het er tegen NAC Breda van af gaan brengen.


Nu in ieder geval zelf op naar zaterdag, de wedstrijd tegen AZ. Zin in
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56097024
DiepFries,

Hoe schatten jullie zelf de kansen in tegen AZ?

Zelf denk ik dat we namelijk een zware dobber aan jullie gaan krijgen. Denk dat we het beste kunnen proberen om de bal vast te houden en te controleren. Jullie zullen immers wel moeten komen voor eigen publiek tegen het gedrocht dat AZ heet.
Beste remedie is voor ons dan om te beletten dat jullie het spel kunnen maken en dan maar hopen dat we middels een snelle omschakeling ( ) een doelpuntje er in kunnen prikken.

Laten we jullie teveel komen zie ik ons met rust gemakkelijk met 2-0 achter staan om het in de tweede helft alleen maar erger te zien worden.
pi_56097328
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:58 schreef xFriendx het volgende:
DiepFries,

Hoe schatten jullie zelf de kansen in tegen AZ?

Zelf denk ik dat we namelijk een zware dobber aan jullie gaan krijgen. Denk dat we het beste kunnen proberen om de bal vast te houden en te controleren. Jullie zullen immers wel moeten komen voor eigen publiek tegen het gedrocht dat AZ heet.
Beste remedie is voor ons dan om te beletten dat jullie het spel kunnen maken en dan maar hopen dat we middels een snelle omschakeling ( ) een doelpuntje er in kunnen prikken.

Laten we jullie teveel komen zie ik ons met rust gemakkelijk met 2-0 achter staan om het in de tweede helft alleen maar erger te zien worden.
Het kan 2 kanten op. Bak Nielsen is nog geblesseerd, dus het is even afwachten welke defensie er staat. Op het middenveld moeten we jullie kunnen pakken en Sibon, Beerens/Poulsen en Sulejmani kan jullie in aanvallend opzicht pijn doen. We 'moeten' eigenlijk nu winnen van jullie, ik voorspel een zwaarbevochten 3-2 oid
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56098311
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

ik voorspel een zwaarbevochten 3-2 oid
Ik teken ervoor!
Trots van het Noorden!
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:19:37 #82
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56107677
Sulejmani, haha.

Had AZ daar ook niet interesse in
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:19:59 #83
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56107686
dat weet ik wel zeker trouwens
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56110561
Zo te horen vonden MaxPower en SCH het dus wel leuk bij Quick Boys. Mooie tribune wel he, die Dirk Kuijt-tribune?

Overigens nooit gedacht dat nota bene Peter Kromhout nog eens een penaltykiller zou worden. Zo zie je maar wat de beker kan doen. Ik vond alleen de commentator van RTL7 wat optimistisch toen hij het had over amateurs versus profs. Is technisch gezien wel zo, maar er lopen daar jongens die dik 30000 euro krijgen voor een jaartje QB. Vraag me zelfs af of alle spelers van Jong Heerenveen dat wel krijgen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56114136
Er stonden volgens mij twee A-junioren in de verdediging (Wolven en Bergsma) dus die krijgen nog geen 30.000 denk ik nee. Geen idee eigenlijk wie er verder nog geen profcontract heeft in de jeugd.
pi_56136880
Okee. Maar dat zullen toch nog geen al te dikke contracten zijn ook? Meer verbintenissen die ze bij goede prestaties kunnen openbreken en opwaarderen ofzo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56164508
Lekkere overwinning hoor. AZ op alle fronten afgetroefd, zeg maar gerust afgeslacht.
Gefeliciteerd!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 19 januari 2008 @ 22:07:20 #88
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56164580
het mooiste is nog dat het ook met bij vlagen schitterend voetbal was
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56164832
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:58 schreef xFriendx het volgende:
DiepFries,

Hoe schatten jullie zelf de kansen in tegen AZ?

Zelf denk ik dat we namelijk een zware dobber aan jullie gaan krijgen. Denk dat we het beste kunnen proberen om de bal vast te houden en te controleren. Jullie zullen immers wel moeten komen voor eigen publiek tegen het gedrocht dat AZ heet.
Beste remedie is voor ons dan om te beletten dat jullie het spel kunnen maken en dan maar hopen dat we middels een snelle omschakeling ( ) een doelpuntje er in kunnen prikken.

Laten we jullie teveel komen zie ik ons met rust gemakkelijk met 2-0 achter staan om het in de tweede helft alleen maar erger te zien worden.
Zat ik er met mijn laatste opmerking niet zo heel ver naast

Desondanks gefeliciteerd, het was verdient
pi_56166876
O-ver-klast! Heerlijk om te zien! Gefeliciteerd, geniet lekker na!
pi_56167138
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:16 schreef xFriendx het volgende:

[..]
Zat ik er met mijn laatste opmerking niet zo heel ver naast

Desondanks gefeliciteerd, het was verdient
Dank, sportief


Fantastische pot voetbal gezien waarbij de overwinning geen moment in gevaar is geweest. Ik denk dat AZ over de gehele wedstrijd hooguit 1 serieuze kans heeft gehad. Een 6-0, 7-0 had de krachtsverhoudingen meer recht gedaan.
Nu deze lijn wel doortrekken tegen VVV natuurlijk, met alle onderlinge duels die de concurrentie voor de boeg heeft kunnen en moeten we de komende weken goede zaken doen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56167200
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:07 schreef One_conundrum het volgende:
het mooiste is nog dat het ook met bij vlagen schitterend voetbal was
tak-tak en daar stond weer iemand voor de goal!
Geweldige wedstrijd! Zelfs in vak 17 was de sfeer oke.
pi_56167347
In vak 426 was de sfeer top! Want in 1e helft viel er zeker 3 goals aan onze kant, dat maakt een feest natuurlijk compleet!
pi_56167791
Wat heerlijk om te zien hoe Pranjic en Sulejmani elkaar vinden en wat een leuke sfeer op het veld en de tribune, helemaal super. Jammer dat er af en toe nog uitglijders tussen zitten en sullige wedstrijden zoals vorige week, want als we vaker zo spelen als vanavond hadden we dik in de top 3 moeten staan.

Al heeft Van Halst gelijk (vorige week) dat het probleem bij AZ veel meer in de verdediging zit dan in de aanval.
  zondag 20 januari 2008 @ 00:37:16 #95
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_56168332
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 23:43 schreef Mar0988 het volgende:
In vak 426 was de sfeer top! Want in 1e helft viel er zeker 3 goals aan onze kant, dat maakt een feest natuurlijk compleet!
jaja en nu kunnen we onder toeziend oog van Foppe, Riemer en Abe een pilske drinken ja sfeer zat er in 426 goed in (en natuurlijk ook bij de andere vakken maar daar is dat vanzelfsprekend )
pi_56168447
Knappe wedstrijd hoor
Jullie hebben Alves helemaal niet nodig
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_56168567
quote:
Op zondag 20 januari 2008 00:42 schreef dndiek het volgende:
Jullie hebben Alves helemaal niet nodig
Dat is ook wat ik in het Alves-topic zei en wat hier al eerder in de reeks is gepost. Het elftal speelt zoveel gemakkelijker en soepeler zonder Afonso. De snelheid en dynamiek van spelers als Pranjic, Poulsen/Beerens, Bradley/Roorda en Sulejmani gekoppeld aan het sterke, veelal balvaste spel van Gerald Sibon (dé revelatie van het seizoen)

Desondanks is een fitte, gemotiveerde Alves natuurlijk een fantastische meerwaarde voor dit elftal. Ik ben toch wel benieuwd waar 'we' zouden hebben gestaan wanneer hij vanaf het begin er bij was geweest en we alle heisa niet zouden hebben gehad.. Zoals vanavond echter wel duidelijk werd, het elftal loopt in principe ook goed zonder hem, voor 18 miljoen 'moet' je 'm als gezonde, verstandige club ook laten gaan. Dat bedrag is simpelweg te hoog om af te slaan voor een bijna 27-jarige speler. En dan liever naar het buitenland, dan naar een concurrent (AZ) natuurlijk. We zullen wel zien wat de arbitragecommissie daar woensdag over oordeelt, hopelijk is Middlesbrough tegen die tijd nog niet helemaal afgehaakt
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56168637
Ik vind het inderdaad erg verrassend dat Sibon weer zo sterk speelt bij Heerenveen.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_56168683
Hee jongens vinden jullie niet dat Heerenveen dit seizoen een unieke kans laat liggen om kampioen te worden..? Als je de schitterende pot van vandaag ziet en ziet hoe Heerenveen speelt tegen de 'topclubs' (PSV en Feyenoord werden weggespeeld en dit gaat ook met Ajax gebeuren)...
Sfeer was top indd, heb nog nooit zo veel gestaan en gesprongen, en dat in een zitvak
Wel wat flauwe spreekkoren, sommige ook wel sterk. Konden jullie die ene verstaan? Iets van:
'Die Dirkie van AZ, van AZ, van AZ,
Die Dirkie van AZ die wil een prijs boven zijn bed.
Miljoenen, miljoenen, hij heeft een hele hoop.
Maar Dirkie, maar Dirkie, e e n p r i j s i s n i e t t e k o o p'
Heb het over Noord btw..

[ Bericht 4% gewijzigd door _-_ratjetoe_-_ op 20-01-2008 01:01:33 ]
  zondag 20 januari 2008 @ 01:00:43 #100
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_56168765
quote:
Op zondag 20 januari 2008 00:53 schreef dndiek het volgende:
Ik vind het inderdaad erg verrassend dat Sibon weer zo sterk speelt bij Heerenveen.
Ik kan zo snel trouwens niet eens een Geraldinho-fantopic vinden (ook niet in het Handige Voetbal Linkjes-topic).. Is dat er überhaupt niet of nooit geweest? Begint zo langzamerhand toch wel eens tijd te worden voor deze speler die niet alleen dit seizoen bij SC Heerenveen goed presteert, maar ook eerder bij Roda JC en natuurlijk nog onder andere bij de topclubs Ajax en PSV heeft gespeeld.. Morgen nog maar eens zoeken, mocht iemand me voor zijn (evt. met het openen van het fantopic (SCH? ), geen probleem
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56170070
quote:
Op zondag 20 januari 2008 01:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Ik kan zo snel trouwens niet eens een Geraldinho-fantopic vinden (ook niet in het Handige Voetbal Linkjes-topic).. Is dat er überhaupt niet of nooit geweest? Begint zo langzamerhand toch wel eens tijd te worden voor deze speler die niet alleen dit seizoen bij SC Heerenveen goed presteert, maar ook eerder bij Roda JC en natuurlijk nog onder andere bij de topclubs Ajax en PSV heeft gespeeld.. Morgen nog maar eens zoeken, mocht iemand me voor zijn (evt. met het openen van het fantopic (SCH? ), geen probleem
Uit het Handige Voetbal Linkjes! topic: Het grote Gerald Sibon-topic
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 20 januari 2008 @ 09:43:34 #102
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_56171876
quote:
Op zondag 20 januari 2008 02:16 schreef dndiek het volgende:

[..]

Uit het Handige Voetbal Linkjes! topic: Het grote Gerald Sibon-topic
Okee, het was al weer redelijk laat gisteravond... Dank

[ Bericht 0% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 20-01-2008 09:51:54 ]
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 20 januari 2008 @ 10:39:42 #103
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_56172375
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56172439
quote:
Op zondag 20 januari 2008 00:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hee jongens vinden jullie niet dat Heerenveen dit seizoen een unieke kans laat liggen om kampioen te worden..?
Wie zegt dat we die kans laten liggen?

WE WORDEN KAMPIOEN
  zondag 20 januari 2008 @ 11:29:11 #105
51286 w00h00
Digital man!
pi_56173033
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dirkie van AZ
Geweldig dat AZ overal gebasht wordt.
pi_56178676
Gisteravond een prachtige wedstrijd gezien, met daarbij heerlijk sfeertje op de tribunes. Onze Maxpower zat trouwens ergens in een vakantiepark voor de tv. Prioriteiten stellen....hahahaha.
pi_56182484
Ik ben net weer thuis ja, hebben we gewonnen?
  zondag 20 januari 2008 @ 19:17:57 #108
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_56184375
quote:
Op zondag 20 januari 2008 17:48 schreef MaxPower het volgende:
Ik ben net weer thuis ja, hebben we gewonnen?
Om met de woorden van Van Gaal te spreken: "We zijn totaal overklast"
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56188405
Nu VVV thuis en De Graafschap uit, hoe staan we er volgende week zondagavond voor?
  zondag 20 januari 2008 @ 21:57:31 #110
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56188591
pff, moet ik je nog herinneren aan de Graafschap thuis
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56193406
Dat is ook het lastige, er valt geen peil op te trekken momenteel. Ook niet de andere clubs. Maar op papier moeten we de komende weken wat kunnen klimmen, ook als je de rest van het speelschema ziet.
  maandag 21 januari 2008 @ 10:13:45 #112
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56193437
op papier hadden we al lang eerste moeten staan
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 21 januari 2008 @ 10:14:57 #113
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_56193459
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:13 schreef One_conundrum het volgende:
op papier hadden we al lang eerste moeten staan
Daarom spelen we ook op gras (behalve in Almelo dan..., daar hebben ze kunstgras)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56193474
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Daarom spelen we ook op gras (behalve in Almelo dan..., daar hebben ze kunstgras)
Bijdehandje, ga jij nou maar wetboeken uit je hoofd leren
  maandag 21 januari 2008 @ 10:21:05 #115
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56193593
Hopen dat Nevland snel weggaat
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 21 januari 2008 @ 10:22:05 #116
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_56193616
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Bijdehandje, ga jij nou maar wetboeken uit je hoofd leren
Hey, dat doet zeer... (morgen herkansing ). Hoe lang ga ik dat nou nog horen trouwens? Rest van m'n fok!carrière? Want dan neem ik een alter ego aan waarbij je me niet meer herkend
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56193979
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Hey, dat doet zeer... (morgen herkansing ). Hoe lang ga ik dat nou nog horen trouwens? Rest van m'n fok!carrière? Want dan neem ik een alter ego aan waarbij je me niet meer herkend
Doe ook maar een taalcursusje

Ik ben niet iemand die heel lang blijft doorgaan over dingen
  maandag 21 januari 2008 @ 10:48:17 #118
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_56194197
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Doe ook maar een taalcursusje
quote:
Ik ben niet iemand die heel lang blijft doorgaan over dingen
Bijna vergeten ja, maar je hebt helemaal gelijk

Overigens was 'Ik ben niet iemand die heel lang door blijft gaan over dingen' stylistisch mooier geweest
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 21 januari 2008 @ 10:51:37 #119
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56194273
waarom lees ik dit
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56195226


  maandag 21 januari 2008 @ 11:33:15 #121
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56195322
ik snap em niet
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56195497
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:29 schreef MaxPower het volgende:
[ afbeelding ]

Haha, lol
pi_56195525
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:33 schreef One_conundrum het volgende:
ik snap em niet
een grap uitleggen maakt het niet leuker.

(hint: als kleine kinderen hun zin niet krijgen kan je ze ook afschepen met een lolly...)
  maandag 21 januari 2008 @ 11:43:09 #124
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56195568
dan vind ik em niet grappig ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:50:05 #125
142782 Joncho
PopMartian
pi_56237639
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:29 schreef MaxPower het volgende:
[ afbeelding ]

pi_56243338
Vanavond weer. Heerlijk dat AZ heeft verloren. Feyenoord of Twente verspelen sowieso punten morgen - dus gewoon lekker rustig winnen met 3-0 vanavond en het gaat weer helemaal de goede kant op
pi_56243358
Ben er niet gerust op... zoals gewoonlijk.
pi_56243495
Het wordt gewoon een lastige pot. We hebben 'geluk' dat Reekers bij VVV is geschorst, daarentegen moeten we maar hopen dat het veld na alle regen een beetje fatsoenlijk bespeelbaar is, want dat komt het eigen spel ten goede.
Het kwaliteitsverschil is duidelijk vooraf, dat was echter vorige week bij Quick Boys - Jong SC Heerenveen ook al zo en we weten hoe dat is afgelopen. Als de inzet en strijd er maar is, dan zouden de 3 punten in Heerenveen moeten kunnen blijven
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56243778


Heeft de VI het tóch een keertje bij het juiste eind!
pi_56250511
lol Derksen een weekje op vakantie naar Louisiana opzoek naar droeftoeterige bluesplaatjes?

Ik zie het vanavond wel goed komen tegen VVV, zoals Wetzel al zei, Heerenveen is de enige club die ons zoekgespeeld heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Repsak op 23-01-2008 14:44:04 ]
  woensdag 23 januari 2008 @ 20:21:22 #131
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56259067
ik blijf me ergeren aan die Fucking Bradley! Teken bij dickhead
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56259682
SCHitterende SCHoonheid, zegt de verslaggever
pi_56261268
Het lijkt wel alsof het team echt bevrijd is van Alves, ze spelen weer zo goed en als collectief sterk.
pi_56261795
Godverdomme wat een wedstrijd weer ik ben zo fucking blij! Nou, Heerenveen voor kampioen denk ik maar zo, zwaar onder invloed, maar dat is verder niet relevant!

4-0, 5-1, wat is het eindstation!
pi_56264495
Ik ben zelf psv fan, maar wat speelt Heerenveen toch schitterend voetbal. Als er iemand anders kampioen mag worden is het Heerenveen toch wel

Respect

En dat zonder Alves
pi_56266928
Lekkeerrrrrrr! Wetzel heeft gelijk ole ole
pi_56267256
Bespeur ik toch maar even mooi een patroon zo op de late avond. Als je als laagvlieger op zondag thuis 1-1 gelijkspeelt tegen een ploeg uit de top-3 verlies je op woensdag uit met 5-1 van een ploeg uit de sub-3.

Zondag:
VVV - PSV 1-1
NEC - Ajax 1-1

Woensdag:
Heerenveen - VVV 5-1
Groningen - NEC 5-1
pi_56267273
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:29 schreef MaxPower het volgende:
[ afbeelding ]

Bobo's hebben een spandoekje laten drukken
pi_56268018
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 02:34 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Bobo's hebben een spandoekje laten drukken
Ja hoor, dat zijn echt bobo's die je daar ziet
pi_56270512
Ja dat zijn echte bobo's die je daar ziet. Ik ken deze mensen en die stoppen enorm veel geld in de bussiness club. Zijn eigenaar van een relatief groot bedrijf waar veel geld in omloopt.
pi_56277641
Heerenveen speelt wel lekker de laatste wedstrijden zeg. Tegen Feyenoord de hele wedstrijd lang de betere, AZ overklast en de tweede helft gister was ook wel aardig. Vond alleen wel dat in de eerste helft hveen af en toe wat gelukjes had, doelpunt viel precies op het goede moment.
pi_56279361
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:54 schreef dagizmo het volgende:
Ja dat zijn echte bobo's die je daar ziet. Ik ken deze mensen en die stoppen enorm veel geld in de bussiness club. Zijn eigenaar van een relatief groot bedrijf waar veel geld in omloopt.
pi_56282231
Prachtige wedstrijd zeg! Alleen was het eten niet te vreten in het Abe Lenstra.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56287444
Wat heb je gegeten dan?
pi_56287679
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:42 schreef MaxPower het volgende:
Wat heb je gegeten dan?
Hollandse kost.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56287785
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:14 schreef Mindstate het volgende:
Heerenveen speelt wel lekker de laatste wedstrijden zeg. Tegen Feyenoord de hele wedstrijd lang de betere, AZ overklast en de tweede helft gister was ook wel aardig. Vond alleen wel dat in de eerste helft hveen af en toe wat gelukjes had, doelpunt viel precies op het goede moment.
Geluk dwing je af
pi_56289846
Sneon hielendal nei Doetinchem, godfergeemie, dat is mie wat
pi_56291040
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 07:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja hoor, dat zijn echt bobo's die je daar ziet
Dan is het nog veel triester. Een doek laten drukken
pi_56293443
Sterk gerucht dat Petter Hansson terug komt naar Nederland en bij Feyenoord gaat spelen.
quote:
Feyenoord zou niet alleen op het punt staan Landzaat aan te trekken. Maar ook Hansson zou door de Rotterdammers terug naar de Eredivisie worden gehaald. De Zweedse verdediger, die nog tot 2010 onder contract staat bij Stade Rennes, wordt in Frankrijk ook gelinkt aan Ajax en PSV.
vi.nl
pi_56295504
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:56 schreef SCH het volgende:
Sneon hielendal nei Doetinchem, godfergeemie, dat is mie wat
Heb je al een kaartje? Vanavond om 18:00 sluit de verkoop..!
pi_56295730
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:27 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Heb je al een kaartje? Vanavond om 18:00 sluit de verkoop..!
Ik ben al druk in de voorbereiding, trainingskampje, aangepast eten
pi_56316448
Ik ben er ook bij, met de trein natuurlijk
pi_56316464
Dat wordt weer ouderwets illegaal streamen vanavond.
pi_56316467
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:34 schreef Mindstate het volgende:
Ik ben er ook bij, met de trein natuurlijk
pi_56317151
Haha, Verbeek is gister op stap geweest met de vrouw van Jan de Jonge. (LC)
pi_56318552
Ik gaat met de auto, vriend uit Arnhem ophalen en dan gaat het weer los

Ik ben er niet geheel gerust op want De Graafschap is een lastige club voor ons en uit spelen we toch minder zeker dan thuis. Maar als we ook maar 3/4 van het niveau van de afgelopen 2 wedstrijden halen dan moet het te doen zijn. Het blijft voor ons lastig als ploegen heel collectief spelen en strijd leveren, dat deden AZ en VVV (behalve het eerste kwartier) niet, maar dat doen die achterhoekers vast wel.

Beanuwde 1-2 denk ik.
pi_56320559
Column Hugo Borst in het AD:
quote:
Ja áls áls,’’ hoorde ik oud-trainer van Heerenveen Fritz Korbach deze week bij De TV Draait Door zeggen, ,,als mijn tante een lul had gehad was het mijn oom geweest.’’

Leuke opmerking? Ach, best wel, maar Fritz’ jargon getuigt wel van een zekere tragiek. We hebben het allemaal al eens gehoord uit zijn mond. Wij zijn een jaar of twintig verder. Korbach is hopeloos blijven steken.

Ontwikkeling, daar gaat het om in het leven. Ook in het voetbal, helemaal bij Heerenveen. Die club groeit en groeit maar. Abe Lenstra is de dinosaurus, Foppe verbeeldt de prehistorie tot en met de 19de-eeuwse industrialisatie, Gertjan Verbeek staat voor de 20ste eeuw.

Maar nu?

Verbeek mag niet verder aan het eind van het seizoen. Ik weet honderd procent zeker dat dit keiharde besluit uit de koker komt van Riemer van der Velde, die – geen voorzitter meer, geen directielid maar toezichthouder – nog altijd aan de touwtjes trekt.

Maar wat bezielt hem (en Foppe de Haan, ook toezichthouder) om Verbeeks contract niet te verlengen? Die jongen doet het toch uitstekend? Hoe zit dat? Zei Klaas Jan Huntelaar laatst niet dat Verbeek zo trainer van Ajax kon worden? Waarom schiet hij dan tekort voor Heerenveen?, de club die niet alleen presteert maar meestal ook de sterren van de hemel speelt.

Vraag het de eredivisietrainers maar. Het voetbal van Heerenveen is modern en gebaseerd op kracht en finesse, uithoudingsvermogen en positiespel, collectiviteit en individuele klasse. De belichaming van het succes is niet de Braziliaan Alves maar Gerald Sibon die anderhalf jaar geleden nog met oud-Heerenveen meedeed maar eenmaal terug op het oude nest de geest kreeg en een voorbeeld is voor de zeer jeugdige, talentvolle (buitenlandse) voetballers die in het Abe Lenstra Stadion rondlopen.

De trainer die met Heerenveen nu zes punten achter staat op PSV, drie op Ajax en twee op Feyenoord en FC Groningen is naar buiten toe verongelijkt dat hij weg moet. Intern hebben ze gemerkt dat hij woest was. Nu we een paar weken verder zijn lijkt hij uitgeraasd en concentreert zich op het beter maken van de spelers van zijn voor een provincieclub prachtige selectie. Een landskampioenschap is niet uitgesloten, een plaats in de voorronde van de Champions League behoort tot de mogelijkheden.

Waarom hij dan toch weg moet? Verbeek moest al eens vertrekken. Rond 2000 was hij assistent van Foppe de Haan en moest van de toenmalige voorzitter Riemer van der Velde op eigen benen staan. Met vallen en opstaan lukte dat bij Heracles. Daarna mocht hij Foppe opvolgen. En nu moet hij dus wéér weg.

Foppe overkwam hetzelfde, vroeg in zijn loopbaan. Riemer maakte Foppe hoofd jeugopleiding en trainer van het tweede. Kwam destijds, onder anderen, Fritz Korbach niet in zijn plaats? Daarna mocht Foppe weer. Die eindigde als tweede in de eredivisie en Heerenveen mocht de Champions League in.

Enfin, dát scenario heeft Riemer van der Velde vast in petto met Gertjan Verbeek. Elders nog meer ervaring opdoen en rijper terugkomen. Je kunt dat rustig beleid noemen, een lange termijngedachte. Waar de topclubs lijken te worden geregeerd per dag, worstelen van transferperiode naar transfersperiode, daar kunnen we de subtop betrappen op enige visie.

FC Groningen, FC Twente en Heerenveen hebben het ook wel veel gemakkelijker, omdat de vermaledijde druk ontbreekt die beleidsbepalers, trainers en spelers bij PSV, Ajax, Feyenoord lijken te verstikken.

We zien het aan AZ, de zelfbenoemde topclub. Zodra de sprong van subtop naar top gemaakt wordt, gaat alles mis. De verantwoordelijken bij FC Groningen, FC Twente en Heerenveen weten nu dat ze nooit moeten uitspreken óóit een topclub te zullen zijn.

Ze mogen alleen stiekem hopen op een landskampioenschap. Waarom het zo ontspannen en goed gaat bij de subtoppers?

Zonder verwachtingspatroon is voetbal een feest. Omdat verliezen nog mag van de leiding en de supporters.

Deze week komt er naar buiten wie Gertjan Verbeek zal opvolgen. Misschien Erwin Koeman wel.
Goede column, al ben ik het met z'n laatste zin niet eens.. Laten we hopen dat er iemand anders gepresenteerd gaat worden. Overigens, Hugo roept dat het deze week zal zijn, maar is dat wel zeker?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56332436
Met zo'n 300 man al om 15.30 uur in DTC. De biertjes smaakten goed in café Masselink. Vervolgens met de gehele groep naar stadion gelopen. Een prachtig sfeertje, zowel in als naast het uitvak.
pi_56332511
Hallelujah, wat een sfeer

150 minuten lang gezongen en gedanst

MaxPower was dronken
pi_56332593
quote:
MaxPower was dronken
Wie niet?
pi_56332619
quote:
Op zondag 27 januari 2008 01:20 schreef EMAR het volgende:

[..]

Wie niet?
Wat een zooi inderdaad maar wat een sfeer. Heen en weer zingen en tot ver na de wedstrijd zingen, ik ben weer helemaal opgeladen
pi_56332653
WAT. EEEN. SFEER. !!!

GEKKENHUIS
pi_56332666
Ben je alweer nuchter?
pi_56332676
natuurlijk niet! ik heb niks van de wedstrijd gezien
pi_56332712
Ik heb zo van je genoten MaxPower

Hoeveel man was er mee? Het was echt retevol en super, echt super. En dan nog terecht met 0-3 winnen.

Wedstrijd was geen zak aan, je hebt niks gemist.
pi_56332750
er stonden meer dan 500 man in het uitvak als ik het goed heb begrepen! waarvan ongeveer 250 met de trein waren.
pi_56332782
Behalve bij Newcastle, zelden zo'n sfeer meegemaakt als vanvond - geweldige interactie met die boeren.

Morgen en woensdag lekker de rest punten zien verspelen
pi_56332979
de spelers vieren het feestje mee na de wedstrijd:

http://nl.youtube.com/watch?v=R4CV4J_0BAU
pi_56333238
quote:
Op zondag 27 januari 2008 01:28 schreef SCH het volgende:
Ik heb zo van je genoten MaxPower
Hoeveel punten krijgt hij
pi_56333876
gezellig gehad dus sch
pi_56335559
Wedstrijd was maar matig, sfeer top
Maar jezus wat was het daar slecht geregeld met die kaarten inwisselen, 500 man met 2 poortjes..

En natuurlijk de hoer van Masselink/Doetinchem
pi_56336701
quote:
Op zondag 27 januari 2008 02:04 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Hoeveel punten krijgt hij
Als ie dronken is een 9, als ie nuchter is een mager 6je
pi_56336904
pi_56336911
Nou Twente en Feyenoord even gelijkspelen.
  zondag 27 januari 2008 @ 12:23:37 #175
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_56337051
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:16 schreef Repsak het volgende:
Nou Twente en Feyenoord even gelijkspelen.
En wat mij betreft Ajax, Groningen, FC Utrecht en Vitesse ook

Waar wij in december een erg zwaar programma hadden en de concurrentie goede zaken deed, (b)lijken wij dat in januari te kunnen doen. Nu deze lijn in februari doortrekken, Vitesse-thuis, PSV- en Heracles-uit en dan NEC-thuis. De daaropvolgende maand maart wordt dan weer loeizwaar en waarschijnlijk beslissend, Twente-uit, NAC-thuis, Groningen-uit, Roda JC- en Ajax-thuis...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56338208
Mooi ook dat de wedstrijden die de clubs boven ons nog te goed hebben, wedstrijden tegen elkaar zijn.
  zondag 27 januari 2008 @ 15:02:59 #177
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56340801
Everton zou 5 mil voor Bradley over hebben ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56342449
Veel te weinig, we verkopen geen spelers voor minder dan 15 miljoen euro
  zondag 27 januari 2008 @ 16:24:36 #179
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_56342495
quote:
Op zondag 27 januari 2008 16:22 schreef SCH het volgende:
Veel te weinig, we verkopen geen spelers voor minder dan 15 miljoen euro
Behalve Nilsson en Waterman
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56342557
Jongens, jongens - alles zit mee. Ajax gelijk, Twente verloren. Feyenoord en Groningen gelijk en Utrecht verloren - perfect weekend voor ons

Na woensdag staat het allemaal gelijk in wedstrijden en kunnen we echt gaan rekenen.
  zondag 27 januari 2008 @ 16:51:21 #181
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_56343117
Fantastische uitslagen dit weekend, zelf winnen, AZ, Roda JC, FC Utrecht, Vitesse, Ajax, FC Twente, Feijenoord en FC Groningen laten punten liggen. Ofwel, van de 'concurrentie' winnen alleen PSV en NAC Breda

SC Heerenveen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 27 januari 2008 @ 16:55:56 #182
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_56343191
Jeroen Drost krijgt even een complimentje van Mario Been net in NOS LdL, "Jeroen Drost deed het uitstekend als vervanger van Jonas Olsson". Het is wrang, maar zou mooi zijn wanneer hij door die blessure een 'vast' stekkie weet te bemachtigen in de NEC-basiself.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56343265
Wat een weekend zeg!
pi_56346126
Wat een heerlijke reis gister! Het enige nadeel was dat ons doekje een beetje was uitgevlekt Want de sfeer en de wedstrijd waren geweldig
  zondag 27 januari 2008 @ 20:17:37 #185
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56347207
Vanavond gaat Derksen vertellen wie de nieuwe trainer gaat worden.
pi_56347213
Johan Derksen gaat vanavond vertellen wie jullie nieuwe trainer wordt
standaarddrinker
pi_56347337
Marco van Basten!
pi_56347388
Foppe komt terug
standaarddrinker
  zondag 27 januari 2008 @ 21:11:41 #189
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56348469
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:23 schreef DrDentz het volgende:
Foppe komt terug
Dat mag niet van zijn vrouw. Ik heb géén idee wie het zal worden ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56348526
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:21 schreef MaxPower het volgende:
Marco van Basten!
ja dat zei iemand op abelenstra.com ook
alleen hij was serieus
pi_56348878
Weet Derksen dat net
zo zeker als over Al
ves naar AZ

?
  zondag 27 januari 2008 @ 21:38:48 #192
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56349146
Wetzel de nieuwe trainer van Heerenveen dus...
pi_56349149
wetzel
pi_56349184
Lijkt me een van de best mogelijke opties eigenlijk.
That's all folks!
  zondag 27 januari 2008 @ 21:40:17 #195
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56349187
hmm, als die het echt wordt vind ik het geen reden om GJV te ontslaan...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56349334
Waarom geloof ik Derksen niet?
  zondag 27 januari 2008 @ 21:46:08 #197
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_56349345
"Als Amrabat wordt verkocht ga ik ook weg"

En dan gaat ie zelf. Beetje matig van Wetzel vind ik dit...
><(({°>
pi_56349422
Derksen roept ook maar wat natuurlijk.
pi_56349525
Kunnen we niet beter heel VVV kopen dan? Zal qua prijs niet veel uitmaken.
pi_56349579
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:46 schreef BigKahuna het volgende:
"Als Amrabat wordt verkocht ga ik ook weg"

En dan gaat ie zelf. Beetje matig van Wetzel vind ik dit...
Tussentijds ja.

Dit zal (als het al waar is) om volgend seizoen gaan.
pi_56354141
quote:
Om los te komen van Heerenveen en niet naar AZ te hoeven gaat Afonso Alves kennelijk niets te ver. Tegenover de Engelse krant ‘News of the World’ laat hij weten weg te willen uit Nederland vanwege de racistische opmerkingen aan zijn adres. Zo zou hij ‘little monkey’ genoemd worden door de Heerenveen-fans en wil hij daarom niet meer op Friese club komen. Een woordvoerder van de Braziliaan gaat nog wat verder en heeft het over ‘door Nazi hallucinaties gemotiveerd” gedrag van supporters.
Alves is helemaal gek geworden .
  maandag 28 januari 2008 @ 01:31:37 #202
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56354360
wetzel en amrabat aan het eind van het seizoen naar heerenveen. zeer talentvolle coach en speler. Ik ga slapen. welterusten
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_56354378
Dat is niet bevestigd. Slaap ze. Dag.
pi_56356391


Wetzel heeft er wel zin in.
  maandag 28 januari 2008 @ 11:37:30 #205
204345 Dreverhaven
Sadder and wiser
pi_56358580
Hoe denken jullie over de optie Co Adriaanse?
pi_56359385
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:37 schreef Dreverhaven het volgende:
Hoe denken jullie over de optie Co Adriaanse?
Lijkt me beter dan de overrated Wetzel.
pi_56359570
Met een keuze voor een coach van het kaliber Adriaanse is het zo vroegtijdig opzeggen van het contract Verbeek beter te verklaren en logischer dan een keuze voor een coach die tot nu veel minder heeft laten zien zoals Wetzell.

Van geen van beide word ik echt enorm enthousiast maar met geen van beide zou ik enorm veel moeite hebben.
pi_56365611
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:37 schreef Dreverhaven het volgende:
Hoe denken jullie over de optie Co Adriaanse?
quote:
Adriaanse weg bij Al-Sadd

DOHA (ANP) - Trainer Co Adriaanse heeft zijn club Al Sadd in Qatar vroegtijdig verlaten. De voormalige coach van onder meer ADO Den Haag, Willem II, Ajax en AZ was bezig aan zijn eerste seizoen. Zijn contract liep in augustus af.

Adriaanse kon zijn ploeg niet naar de landstitel leiden. Zodra hij zijn zaken in Qatar heeft afgewikkeld, keert hij terug naar Nederland. De reden van zijn vertrek en zijn toekomstplannen zijn nog niet bekend.

Adriaanse kwam eerder deze maand in het nieuws doordat hij een grote som geld moest betalen aan zijn vroegere club FC Porto. Wegens contractbreuk veroordeelde de arbitragecommissie van de FIFA hem tot een boete van ruim 1 miljoen euro, zo liet de Portugese club destijds weten.
Is in ieder geval weer een optie.
pi_56369013
Zou toch een enorme klapper in de loopbaan van Wetzel zijn als hij bij Heerenveen terecht zou komen. Dat hij makkelijk een BVO kon trainen had ik altijd al gedacht en dat bewijst hij nu wel, maar als dit echt zo zou zijn dan verrast dat mij toch ook. Ik gun het hem wel enorm, een zeer sympathieke man!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 28 januari 2008 @ 19:53:54 #210
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56369044
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:17 schreef SCH het volgende:

[..]


[..]

Is in ieder geval weer een optie.
het is al lang rond met wetzel
pi_56369575
Als Wetzel komt dan snap ik de club niet. Wat moet Wetzel meer brengen, dan wat Gert Jan nog mooi had kunnen uitbouwen komend seizoen?
  maandag 28 januari 2008 @ 20:39:46 #212
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56370197
iemand een lijstje van de prestaties van Wetzel?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56370333
quote:
Op maandag 28 januari 2008 20:39 schreef One_conundrum het volgende:
iemand een lijstje van de prestaties van Wetzel?
wiki
quote:
André Wetzel
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken

André Wetzel (Soerabaja, 11 maart 1951) is een voormalig Nederlands voetballer en momenteel hoofdtrainer van VVV-Venlo. In het seizoen 2006/07 promoveerde hij met de Venlonaren via de play-offs naar de Eredivisie.

Als voetballer kwam Wetzel in de jaren 70 en 80 uit voor HFC Haarlem, FC Amsterdam en FC Den Haag. Na zijn actieve loopbaan begon hij als assistent van Mark Wotte bij Den Haag en later bij FC Den Bosch. De KNVB stelde hem vervolgens aan als bondscoach van Oranje onder 19 en assistent bij Jong Oranje, waar Wotte de leiding had. In de zomer van 2002 nam Wotte Wetzel als assistent mee naar Willem II. Toen Wotte na de winterstop van het seizoen 2003/04 opstapte bij de Tricolores, maakte Wetzel de jaargang af en eindigde hij op een zevende eindklassering. Hierop trok hij naar de Verenigde Arabische Emiraten, waar hij Al Jazeera leidde. In 2005 stalde Feyenoord de Hagenaar bij de gevallen Belgische topclub KV Mechelen, waar de Rotterdammers een samenwerkingsverband mee hadden. Onrust zorgde ervoor dat Feyenoord hem terughaalde, waarna hij scoutingwerkzaamheden ging verrichten voor de Rotterdamse club. Nadat Herbert Neumann op non-actief werd gezet bij VVV-Venlo, werd Wetzel aangesteld als diens opvolger. Zowel in de seizoenen 2005/06 als 2006/07 finishte VVV als tweede in de Eerste divisie. Via de gewonnen play-offs tegen FC Den Bosch en RKC Waalwijk promoveerde de club voor het eerst in 13 jaar weer naar de Eredivisie.

[bewerk] Erelijst

* Promotie naar Eredivisie: 2007 (VVV-Venlo)
  maandag 28 januari 2008 @ 21:00:08 #214
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56370655
Vergeleken bij GJV op voetbalers gebied gelijk en op trainers gebied minder ervaren dus ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56380116
Misschien is Ernie Brandts ook wel een kandidaat.
pi_56380246
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien is Ernie Brandts ook wel een kandidaat.
Toch vind ik dat ook geen stap vooruit.

Je hebt Gert-Jan Verbeek in huis die het gewoon prima doet, en dan komen er namen van Wetzel en Brandts naar voren.
Ik zat eerder te denken aan iemand zoals Co Adriaanse. Ze willen tenslotte iemand met internationale ervaring.
pi_56380643
quote:
Wetzel bevestigt toenadering SC Heerenveen
29/01/2008 09:35

SC Heerenveen heeft VVV-trainer André Wetzel gevraagd naar diens beschikbaarheid voor volgend seizoen. De Friese club staat daarin niet alleen.

'Het klopt dat Heerenveen heeft geïnformeerd naar de status van mijn contract bij VVV', zegt Wetzel in een uitgebreid interview deze week in Voetbal International. 'Zoals nog twee clubs dat hebben gedaan. Maar dat kunnen ze gerust ook nog bij de nodige andere trainers hebben gedaan.'

Wetzel staat 'altijd open voor een nieuwe stap', maar de Haagse coach is ongelukkig over het moment. 'Ik heb mijn selectie onmiddellijk verteld dat ik net zo verrast ben door alle commotie, want het levert wel de nodige onrust op waar ik op dit moment echt niet op zit te wachten.'

VVV en Wetzel hebben de afspraak staan dat de Limburgse club op de hoogte wordt gebracht bij concrete belangstelling. 'We willen het liefst dat André, die hier formidabel presteert, zo lang mogelijk blijft. Het zou spijtig zijn als hij voortijdig zou vertrekken, maar we weten dat er aan spelers én trainers wordt getrokken', zegt voorzitter Hai Berden in De Limburger.

NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! Verdomme Riemer wat doe je? Gert Jan moeten we houden!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 14:08:15 #218
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_56385393
quote:
lasse Nilsson vindt onderdak bij Deense koploper
Lasse Nilsson heeft Saint-Etienne tijdelijk de rug toegekeerd. De voormalige aanvaller van SC Heerenveen gaat op huurbasis aan de slag bij de Deense koploper Aalborg aB.

'Dit is ons antwoord op het vertrek van Rade Prica naar Sunderland', zegt technisch directeur Lynge Jakobsen op de website van Aalborg. 'Lasse is dan wel een ander soort speler, maar ik ben ervan overtuigd dat hij een toegevoegde waarde is voor onze aanval.'

Nilsson was al een tijdje ongelukkig bij Saint-Etienne. De Zweed kon na zijn komst van SC Heerenveen geen basisplaats veroveren in Frankrijk. Een verhuurperiode lag om die reden voor de hand.

Aalborg is momenteel koploper in de Deense competitie. Na achttien speeldagen bedraagt de voorsprong op naaste belager FC Kopenhagen twee punten.
Hij is de weg ook helemaal kwijt was nou maar bij Heerenveen gebleven
pi_56386748
Er staat nergens dat Wetzel gevraagd wordt om trainer van Heerenveen te worden, alleen naar de status van zijn contract, misschien willen ze hem wel als assistent.
pi_56387599
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien is Ernie Brandts ook wel een kandidaat.
Alleen als ie samen met Bert van Marwijk komt

Bert en Ernie, vat je 'm?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 18:27:05 #221
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_56391618
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Alleen als ie samen met Bert van Marwijk komt

Bert en Ernie, vat je 'm?
Nee, leg eens uit??


on-topic:
Wetzel is een prima trainer, maar ik verwacht niet dat hij als opvolger van Verbeek zal worden aangetrokken, dan eerder als assistent van een 'grote naam'.. Brandts is echt geen stap vooruit, Adriaanse is nu vrij, maar wordt onder andere ook bij HSV genoemd.. 't Zal me benieuwen, ik verwacht echter wel uiterlijk rond 1e/2e week maart uitsluitsel over de nieuwe trainer..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56391754
Lijkt me helemaal sterk dat Wetzel als assistent zou willen.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 18:43:04 #223
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56391970
goede spits die nielson, had feyenoord wel kunnen huren
pi_56392479
quote:
Op maandag 28 januari 2008 20:46 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

wiki
[..]
In dat lijstje ontbreekt een mooie prestatie van Wetzel.

Maar inderdaad, ik denk niet dat hij weer assistent zou willen worden ergens. Ben het er wel mee eens dat, hoe hoog ik Wetzel ook heb zitten, het een rare opvolger voor Verbeek zou zijn. Zeker gezien de argumentatie die men heeft gegeven over diens vertrek.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:23:14 #225
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_56392893
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lijkt me helemaal sterk dat Wetzel als assistent zou willen.
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:06 schreef methodmich het volgende:

[..]

In dat lijstje ontbreekt een mooie prestatie van Wetzel.

Maar inderdaad, ik denk niet dat hij weer assistent zou willen worden ergens. Ben het er wel mee eens dat, hoe hoog ik Wetzel ook heb zitten, het een rare opvolger voor Verbeek zou zijn. Zeker gezien de argumentatie die men heeft gegeven over diens vertrek.
Veldtrainer onder Hiddink
Okee, het is volslagen ongeloofwaardig, maar heeft Hiddink al officieel bijgetekend in Rusland en/of zou hij zoiets met clubtrainen kunnen/willen combineren?
De banden met Riemer zijn nauw en warm.. Ik zou het in ieder geval wel een megastunt vinden

* Proud2beDiepfries droomt nog even door...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56393056
Tja, je weet nooit, maar dat vind ik net zo'n verhaal als dat Hiddink trainer bij Ajax zou gaan worden. Maar of ie al bijgetekend heeft in Rusland? Volgens mij nog niet naar buiten gebracht.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:35:09 #227
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56393148
Dus je haalt eerst een assistent (wetzel) en dan pas een hoofdtrainer? lijkt me sterk. En er staan ook nog 2 assistenten onder contract ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:42:30 #228
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_56393338
Officieel is er nog helemaal niets rond waar het SC Heerenveen betreft. Daarnaast is er slecht geinformeerd omtrent beschikbaarheid, niets over functie, termijn, etc. Wie weet ligt de nieuwe hoofdtrainer van SC Heerenveen al lang vast.. Hoogstwaarschijnlijk krijgen we dat toch pas op het laatste moment (ik gok over een 4-5 weken) te horen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56410291
quote:
HEERENVEEN (ANP) - Heerenveen heeft per direct Harmen Kuperus aangetrokken. De doelman wordt voor de rest van het seizoen gehuurd van FC Zwolle. De komst van Kuperus heeft te maken met een blesssure van de derde keeper van de Friezen, Agil Etemadi.

Heerenveen heeft verder de doelverdedigers Rob van Dijk en Brian Vandenbussche onder contract.
pi_56410467
Nog een SuperFries erbij
Al zal hij hoogstwaarschijnlijk geen minuut keepen bij het eerste en sporadisch bij de Beloften wanneer Vandenbussche weer helemaal fit is en Van Dijk weer een plekje terug gaat..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56412859
quote:
Blessure Bak Nielsen blijft vraagtekens oproepen
30/01/2008 11:14

SC Heerenveen tast nog in het duister over de oorzaak van de klachten bij Kristian Bak Nielsen. En daarom is het onzeker of er een vervanger moet komen.

Bak Nielsen staat al enige weken buitenspel met een enkelblessure. Ondanks een aangepast trainingsschema zijn de klachten niet verdwenen. Ook een MRI-scan heeft geen eenduidige oorzaak kunnen aanwijzen.

'Daarom doen we een tweede check', aldus fysiotherapeut Erik ten Voorde op de website van SC Heerenveen. 'Er is een tweede MRI-scan gemaakt en donderdag wordt nog een CT-scan gemaakt. De specialisten verwachten dat het nieuwe onderzoek duidelijkheid verschaft over de aard van de blessure.'

Vanwege het gebrek aan duidelijkheid over de blessure staat SC Heerenveen ook in dubio of er nog een vervanger moet worden aangetrokken. De verwachte herstelperiode zou de doorslag hebben moeten geven of er vóór het sluiten van de transfermarkt nog een verdediger wordt gehaald.

'Op dit moment hebben we alleen Michael Dingsdag, Michel Breuer en Henrico Drost die daar kunnen spelen. Wil je mee blijven doen om de vijfde plaats dan is dat wat mager’, zegt trainer Gertjan Verbeek deze week in Voetbal International

Dit is wel een tegenvaller. Had wat mij betreft samen met Grindheim een 'ijzeren' as over het gehele veld gevormd. Ben benieuwd of we nog iemand gaan huren voor de rest van dit seizoen dus.
pi_56422191
Thomas Prager is vertrokken naar Racing Santander, morgen krijgen we een buitenlandse international ervoor terug... spannund!
  woensdag 30 januari 2008 @ 23:36:06 #233
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56423052
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:04 schreef MaxPower het volgende:
Thomas Prager is vertrokken naar Racing Santander, morgen krijgen we een buitenlandse international ervoor terug... spannund!
hoe kom je daar bij?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56423080
Algemeen Dagblad
  woensdag 30 januari 2008 @ 23:39:49 #235
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56423163
en er komt dus weer een last minute

net als matusiak ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56423270
Matusiak gaat morgen ook nog wel weg. Wordt ws. verhuurd aan KS Belchatov, zijn eerste Poolse club. Aangezien wij Alves terugkrijgen hebben we hem niet meer nodig.
pi_56423369
Alves lijkt me inderdaad een prima pinchhitter wat een weelde
pi_56423395
Trouwens, winnen van Vitesse betekent na dit weekend 2e of 3e staan..
pi_56423504
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:43 schreef MaxPower het volgende:
Matusiak gaat morgen ook nog wel weg. Wordt ws. verhuurd aan KS Belchatov, zijn eerste Poolse club. Aangezien wij Alves terugkrijgen hebben we hem niet meer nodig.
In het andere topic zeg je dat Alves morgen verkocht wordt.

Draaikont
pi_56423525
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:04 schreef MaxPower het volgende:
Thomas Prager is vertrokken naar Racing Santander, morgen krijgen we een buitenlandse international ervoor terug... spannund!
Godverdomme, Thomas weg?
Wat is dat nou weer voor malle actie. Die jongen komt net op gang, is helemaal door Heerenveen opgeleid.
pi_56423540
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:43 schreef MaxPower het volgende:
Matusiak gaat morgen ook nog wel weg. Wordt ws. verhuurd aan KS Belchatov, zijn eerste Poolse club. Aangezien wij Alves terugkrijgen hebben we hem niet meer nodig.
En jullie hebben Cecilio Lopes nog.

Toch wel een dreigende speler. Altijd fijn dat soort spelers er bij te hebben.
pi_56423613
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:56 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

En jullie hebben Cecilio Lopes nog.

Toch wel een dreigende speler. Altijd fijn dat soort spelers er bij te hebben.
Klopt. Ben wel van hem gecharmeerd, al zal het door zijn blessureverleden nooit meer een topper worden.
pi_56423636
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:54 schreef SCH het volgende:

[..]

In het andere topic zeg je dat Alves morgen verkocht wordt.

Draaikont
Ohja.

Nouja, als Alves blijft gaat Matusiak weg, als Alves weggaat blijft Matusiak. Zoiets zal het wel worden.
pi_56423680
En als het regent schijnt de zon meestal niet en als het wel zo is dan heb je een regenboog


dronkelap, wil jij mij morgen even sms-en als er verrassende ontwikkelingen zijn, ik ben redelijk verstoken van info de komende dagen
pi_56423734
ik sms je 's avonds pas denk ik dan.. als ik het niet vergeet.
pi_56423760
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:06 schreef MaxPower het volgende:
ik sms je 's avonds pas denk ik dan.. als ik het niet vergeet.


Ik hoop toch echt dat
Alves vertrekt
pi_56424983
Prager wordt verhuurd, voor zover ik begrijp. Om zo zijn plaatsje in de Oostenrijkse selectie veilig te stellen. Na de zomer komt hij dan gewoon terug, gelukkig. Bradley zal wel vertrekken.
pi_56426650
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 01:15 schreef Repsak het volgende:
Prager wordt verhuurd, voor zover ik begrijp. Om zo zijn plaatsje in de Oostenrijkse selectie veilig te stellen. Na de zomer komt hij dan gewoon terug, gelukkig. Bradley zal wel vertrekken.
In de zomer ja, maar vandaag toch niet meer?
Als het vandaag rustig blijft, hebben we de selectie toch maar mooi bij elkaar gehouden.
Groningen eat your heart out
pi_56426880
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 08:36 schreef SCH het volgende:

[..]

In de zomer ja, maar vandaag toch niet meer?
Als het vandaag rustig blijft, hebben we de selectie toch maar mooi bij elkaar gehouden.
Groningen eat your heart out
Ja dan hebben we zelfs 1 speler teveel erbij gehouden.
  donderdag 31 januari 2008 @ 11:21:06 #250
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56429240
Wat doet Sibon op het Groningse trainingsveld? Loopt hij hier stage voor trainerschap ofzo?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_56429253
Explain?
  donderdag 31 januari 2008 @ 11:25:17 #252
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56429311
Er komen net wat mensen van de training en vermelden op het FCGforum dat Sibon daar naast Ron Jans stond.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_56429354
Daar staat ook dat hij stage loopt om trainer te worden.
pi_56429386
.

Dat had een transfer geweest zeg .
Hij deed gewoon zijn werk dus .
  donderdag 31 januari 2008 @ 11:29:32 #255
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56429410
Waarom doet hij dat bij Groningen?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_56429511
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 11:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
Waarom doet hij dat bij Groningen?
Kan een simpele meeloopstage zijn natuurlijk. Lekker dichtbij, toch hoog niveau. Het zou vreemd zijn om jezelf bij Heerenveen te moeten trainen. En bij Cambuur en Veendam leert hij niks.

Maar de exacte reden weet ik niet.
pi_56429578
Het is gewoon een spion!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56429847
Hij probeert zich misschien bij Martin van Geel in de kijker te spelen. Dan moet je natuurlijk je gezicht in Groningen laten zien .
pi_56430164
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Godverdomme, Thomas weg?
Wat is dat nou weer voor malle actie. Die jongen komt net op gang, is helemaal door Heerenveen opgeleid.
Goed nieuws
quote:
Thomas Prager leek op weg naar Racing Santander, maar zijn huidige werkgever sc Heerenveen wil hem toch niet laten gaan. Volgens VI ving ook rivaal FC Groningen bot.
Prager zag een transfer wel zitten, omdat hij in Friesland weinig speeltijd krijgt. Met het oog op het naderende Europees kampioenschap in eigen land, lijkt die speeltijd echter wel belangrijk te zijn. "Je weet nooit wat er nog kan gebeuren, maar het lijkt erop dat ze me niet kwijtwillen. Ze zeggen dat ze me nog nodig hebben."

De defensief ingestelde middenvelder snapt wel dat een transfer naar Groningen niet tot de mogelijkheden behoort. "Groningen is onze rivaal, zoals in Oostenrijk Austria en Rapid tegenover elkaar staan. Ik had er geen problemen mee gehad. Maar het had wat turbulentie veroorzaakt als ik naar Groningen was vertrokken", aldus Prager tegenover het Oostenrijkse Sport1.
pi_56430319
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 11:53 schreef dagizmo het volgende:
Hij probeert zich misschien bij Martin van Geel in de kijker te spelen. Dan moet je natuurlijk je gezicht in Groningen laten zien .
pi_56430642
Als Saddam al vele dubbelgangers heeft, heeft een geweldenaar als Sibon dat op zeker..
pi_56435371
Nu meende ik dat we normaal gesproken in de winterstop 'leeg gekocht' worden, maar dit is al de 2e inkomende transfer (na Grindheim), terwijl er nog niemand verkocht is (wel een aantal spelers verhuurd + 3e doelman gehuurd):
quote:
Heerenveen haalt Tsjech Svec naar Friesland
31 januari 2008
Heerenveen heeft zich versterkt met de 20-jarige Tsjech Michal Svec van Slavia Praag. De jeugdinternational is een rechtsbenige allrounder die zowel in de defensie als op het middenveld uit de voeten kan. Michal Svec debuteerde op zestienjarige leeftijd in de hoofdmacht van Slavia Praag, de club die in augustus vorig jaar Ajax uitschakelde in de voorronde van de Champions League. Svec tekende voor 4,5 jaar in Friesland. Hij is de eerste Tsjech in Friese dienst.

Later meer
Klinkt veelbelovend
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56435411
Kunnen we zeker wel gebruiken nu Bak Nielsen voorlopig nog niet terug is.
pi_56435442
En we krijgen Ajax nog thuis.
pi_56435532
Ah, nieuw talent gekocht zie ik..
Ik ben benieuwd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 31 januari 2008 @ 15:39:19 #266
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56435632
Enr Alves blijft dus gewoon tot de zomer bij Heerenveen?

Wat is er eigenlijk voor die Tsjech betaald of is dat niet bekend?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_56435750
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 15:39 schreef PyTh het volgende:
Enr Alves blijft dus gewoon tot de zomer bij Heerenveen?
Dat weten we pas rond 00:01u vannacht
En vervolgens, hij blijft misschien wel maar speelt 'ie ook?
quote:
Wat is er eigenlijk voor die Tsjech betaald of is dat niet bekend?
Daar doet de club normaal gesproken geen uitlatingen over. Misschien dat daar later nog iets over uitlekt...


Nog meer 'transfernieuws':
quote:
Matusiak keert tijdelijk terug naar Polen
31 januari 2008
Radek Matusiak keert tijdelijk terug naar Polen. De aanvaller wordt voor de rest van het seizoen gehuurd door GKS Belchatow, dat momenteel zesde staat in de Poolse competitie. Matusiak kwam eerder drie seizoenen uit voor Belchatow waar hij naam vestigde als goaltjesdief en een plaats afdwong bij de Poolse nationale selectie.


Radek Matusiak keert terug naar Polen. Radek Matusiak werd afgelopen zomer door Heerenveen overgenomen van het Italiaanse Palermo. In Friesland lukte het de Pool niet om een basisplaats af te dwingen. Matusiak begon twee maal in de basis, thuis tegen De Graafschap en uit tegen NEC en kwam tot acht invalbeurten. De spits scoorde éénmaal, in de met 0-4 gewonnen uitwedstrijd tegen VVV-Venlo.

Matusiak wil graag naar een andere club omdat in Friesland zijn deelname aan het Europees kampioenschap in gevaar komt. Heerenveen wil wel meewerken aan een tijdelijk vertrek van de Pool omdat het met de weer bijna fitte Cecilio Lopes een stand-in voor Gerald Sibon achter de hand heeft.
Wedstrijdritme opdoen, goed EK spelen en als herboren terugkomen na de zomer. Zou mooi zijn als dat gaat lukken. Dat men echter Cecilio Lopes als stand-in voor Sibon ziet..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56435932
Je hebt Lopes zelf zien scoren in Katwijk, he's back!
pi_56436041
Van de BBC
quote:
1335: Still no word yet from Middlesbrough, who are thought to be very keen on signing Brazilian striker Afonso Alves from Dutch side Heerenveen. Alves was in the crowd for Boro's match against Wigan on Tuesday - and that is fact, not rumour.
pi_56436407
Vorige week deed Garcia-Garcia het ook goed bij Heracles vond ik, is hij verkocht of slechts verhuurd?
pi_56436680
Verhuurd.
pi_56436862
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 15:49 schreef MaxPower het volgende:
Je hebt Lopes zelf zien scoren in Katwijk, he's back!
Mwoah, ik was nog niet bepaald onder de indruk van 'm.. Daarnaast, hoe kun je terugkomen zonder er ooit te zijn geweest? Bij Dordrecht'90 en in z'n korte verhuurperiode bij Sparta vond ik 'm nog niet bepaald een 'volwaardig' SC Heerenveen-speler. Misschien dat ik me daar in vergis, hij mag me natuurlijk altijd verrassen


Aanvullend over Svec:
quote:
Heerenveen haalt met Michal Svec allrounder in huis
31 januari 2008
Heerenveen heeft zich versterkt met de 20-jarige Tsjech Michal Svec van Slavia Praag. De jeugdinternational is een rechtsbenige allrounder die zowel in de defensie als op het middenveld uit de voeten kan. Michal Svec debuteerde op zestienjarige leeftijd in de hoofdmacht van Slavia Praag, de club die in augustus vorig jaar Ajax uitschakelde in de voorronde van de Champions League. Svec tekende voor 4,5 jaar in Friesland. Hij is de eerste Tsjech in Friese dienst.

Heerenveen volgt Michal Svec al geruime tijd. Vertegenwoordigers van de club zagen de rechtspoot meerdere malen aan het werk. De jonge Tsjech speelt bij Slavia Praag rechts op het middenveld, maar fungeert bij Tsjechië onder 21 als rechtsback. Svec kan echter ook in het centrum van de defensie uit de voeten.

De 1.81 lange en 69 kilogram zware Michal Svec is een taakbewuste allrounder met een groot loopvermogen. Bij Slavia Praag kwam Svec tot 59 duels waarin hij twee maal wist te scoren. Svec heeft de nodige internationale ervaring. Hij kwam met Slavia Praag in de Champions League onder meer uit tegen Arsenal, Sevilla en Steaua Boekarest. Slavia Praag is momenteel koploper in de Tsjechische competitie.

Michal Svec is blij met de kans die Heerenveen hem biedt. ,,Heerenveen is een goede en ambitieuze club die jonge spelers een kans biedt en grote namen onder contract heeft gehad. Ook dit jaar doet Heerenveen het weer goed.’’ Svec omschrijft zichzelf als een dienende speler. ,,Ik zorg dat de aanvallers hun werk kunnen doen en laat anderen beter functioneren.’’

Michal Svec heeft ondanks zijn jonge leeftijd de nodige Europese ervaring. De middenvelder keerde gisteren met Slavia Praag terug van een trainingskamp in Dubai en is direct inzetbaar. Michal Svec vliegt vanavond terug naar Tsjechië om zich maandag weer in Heerenveen te melden.

De middenvelder hoopt zich Friesland verder te kunnen ontwikkelen, maar blijft realistisch. ,,Ik moet me bewijzen en een basisplaats veroveren. Natuurlijk heb ik ambitie, maar ik denk niet aan andere clubs. Stap voor stap is beter dan grote sprongen willen maken. Ik ben nog jong en heb de tijd. Als ik bij Heerenveen presteer, komen mijn kansen vanzelf.’’
Na Grindheim hebben we er weer een 'schoonheid' bij:



Overigens lijkt 'ie dus echt 'multiskill'.. Kan zowel voor het middenveld als op rechtsback (concurrentie voor Gianni) en centraal in de defensie (concurrentie voor Henrico Drost zolang Bak Nielsen nog in de lappenmand zit) uit de voeten
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:33:28 #273
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56436945
zal wel weer een topper zijn. Heerenveen haalt zelden troep lijkt wel
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_56437424
Prachtige transfer voor Heerenveen voor een zeer talentvolle speler.
Mooi dat clubs als Heerenveen en Gronigen talenten zoals Svec en Cahais vast weten te leggen.
Komt het niveau van de eredivisie alleen maar ten goede!

Goed staaltje scoutingswerk weer!
pi_56437464
Ken je hem een beetje sjimz?
pi_56437505
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:58 schreef MaxPower het volgende:
Ken je hem een beetje sjimz?
Ik heb hem natuurlijk 2 keer tegen Ajax zien voetballen maar ook in de Tsjechische jeugdelftallen was hij altijd een belangrijke basiskracht.
Samen met Suchy de defensieve talenten van tsjechie maar ik denk dat Aanvoerder daar nog meer over kan vertellen.
pi_56437584
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:56 schreef sjimz het volgende:
Prachtige transfer voor Heerenveen voor een zeer talentvolle speler.
Mooi dat clubs als Heerenveen en Gronigen talenten zoals Svec en Cahais vast weten te leggen.
Komt het niveau van de eredivisie alleen maar ten goede!

Goed staaltje scoutingswerk weer!
En het mooiste is ook weer, NIEMAND wist dat SC Heerenveen achter hem aan zat

Pats, Boem, nieuwe speler vastgelegd en het wordt pas bekend gemaakt. Zo zou het altijd moeten gaan (behalve in de Alves-soap natuurlijk.. wat zou ik anders de hele dag moeten gaan doen )
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56437628
Vervanger voor Bradley lijkt me, klinkt veelbelovend
pi_56440307
Lekker ding
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:15:49 #280
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56440514
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:06 schreef SCH het volgende:
Lekker ding
wansmaak
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56440588
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Mwoah, ik was nog niet bepaald onder de indruk van 'm.. Daarnaast, hoe kun je terugkomen zonder er ooit te zijn geweest? Bij Dordrecht'90 en in z'n korte verhuurperiode bij Sparta vond ik 'm nog niet bepaald een 'volwaardig' SC Heerenveen-speler. Misschien dat ik me daar in vergis, hij mag me natuurlijk altijd verrassen


Bij Dordt was Lopes écht goed hoor. Zeker eredivisiewaardig. Alleen waar de grens lag in de eredivisie was lastig te beoordelen. Heerenveen lijkt me ook net iets te hoog gegrepen voor hem, maar als reserve kan hij zijn waarde wel hebben.

Bij Sparta begon hij goed en daarna was het niks, maar volgens eigen zeggen kreeg hij ook geen vertrouwen enzo. Had nog een klaaginterview laatst.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56440680
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:06 schreef SCH het volgende:
Lekker ding
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56440751
Heerenveen spelers zjin per definitie lekker
pi_56442143
Apart: afgelopen zomer transferperiode zitten kniezen tot aan de laatste seconde of Alves aub niet verkocht zou worden. En nu zit ik met angst op de klok te kijken of ie nou nog niet verkocht is.

Miljoenen willen we hebben, geen Alves.
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:51:28 #285
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56442770
haha, ik zit ook een regelmatig te kijken (hopen) oftie al weg is ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56447758
Gefeliciteerd!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:57:25 #288
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56447775
Blij dat die achterlijke soap voorbij is,
Blijf er bij dat heerenveen ook vies gehandeld heeft tegen over az
pi_56447825
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Blij dat die achterlijke soap voorbij is,
Blijf er bij dat heerenveen ook vies gehandeld heeft tegen over az
Maar dat komt doordat jij stiekum voor AZ bent jorientje, geef het maar toe...

Mooi dat 'ie weg is.. Wij ....-miljoen rijker en een soap minder. Kunnen we nu weer bouwen aan de toekomst
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56447951
Middlesbrough dus! Maar hoeveel levert de transfer nu op dat heb ik nog niet gezien/gehoord?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56447965
Ook echt net vlak voor 0:00 uur he.

Daar zit je dan een dag voor in de spanning .
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:07:46 #292
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_56447971
Doen ze geen uitspraken over, maar zal wel rond de 18/20 miljoen zijn.

Eindelijk Alves uitzwaaien...
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_56447981
Zeer gunstig voor hhv dit
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56448242
Half jaartje rente trekken en dan komende zomer een kampioenselftal kopen!

Ohnee, dat heeft Dirk al geprobeerd.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:21:36 #295
185631 Guncta
En un momento dado
pi_56448340
Nu zie ik em nooit meer terug.. Kut kabel..

Dag haat liefde relatie..
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_56448388
Eindelijk is hij weg
pi_56448776
Goed, maar even richting een fris nieuw topic op een vrolijke 1e februari
pi_56448779
dus
pi_56448790
bijna
pi_56448798
vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')