Past precies:quote:Op maandag 14 januari 2008 08:58 schreef Torah het volgende:
@Terecht:
Ik bedoel deze dus:
[ afbeelding ]
Maar dan die foto die nog wat mooier is.
PI ? Verder snap ik weinig van je post. De overheid demoniseert ? Edmonds was dan wel 'n held i.d.d. ( als de overheid de duivel is) om met haar verhaal richting congres ( het hol van de leeuw) te stappen.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:40 schreef Terecht het volgende:
[..], aanschouw de PI bij die post: [ afbeelding ]
[..]
Nee, de overheid demoniseert, Edmonds is de held die tegen de duivel in durft te gaan.
[..]
Dat moet je relatief zien. 9/11 was zo’n gigantisch omvangrijke gebeurtenis, dat daarbij een aanzienlijk aantal tegenstrijdigheden zijn is onomkomelijk.
[..]
Hoe interessant dat onderzoek weliswaar ook is, het heeft niets te maken met de anomalieën van 9/11. Dat onderzoek gaat namelijk over de fout van het vergelijken van 2 of meer resultaten door hun statistische significantie te vergelijken.
Ik heb die gele kikker van je aan de praat gekregen, en o-mijn-god. Als je nou eens 1 minuutje uit je doppen had gekeken dan had je allang kunnen zien dat die zwarte streep niet eens op dezelfde plek ligt als waar het vliegtuig is gecrasht en ook niet de juiste afmetingen heeftquote:Op zondag 13 januari 2008 13:35 schreef Torah het volgende:
Nog maar een opmerkelijk stukje beeldmateriaal voor het draadje.
De krater die we hebben gezien bij Shanksville, is ook te zien op een luchtfoto uit 1994:
http://www.youtube.com/profile?user=godspeed2012
Te zien op tijdstip 2:17.
En op de zwart/wit foto's hieronder::
[ afbeelding ]
PI = Posticon, de toonzetting van een post. Het was balorig bedoeld dus, aangezien Lambiekje en Torah toetsenbordpsychologie bedreven was dit een koekje van eigen deegquote:Op maandag 14 januari 2008 10:00 schreef Resonancer het volgende:
[..]
PI ? Verder snap ik weinig van je post. De overheid demoniseert ? Edmonds was dan wel 'n held i.d.d. ( als de overheid de duivel is) om met haar verhaal richting congres ( het hol van de leeuw) te stappen.
Aanzienlijk aantal tegenstrijdigheden ? Je weerlegt je eigen quote.
http://www.publiceye.org/conspire/index.htmlquote:As a distinct narrative form of scapegoating, conspiracism uses demonization to justify constructing the scapegoats as wholly evil while reconstructing the scapegoater as a hero.
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml;jsessionid=DZCERVMTPE5ODQFIQMFSFF4AVCBQ0IV0?xml=/news/2008/01/12/nrfact112.xml&page=1quote:"The mistaken belief that a handful of unexplained anomalies can undermine a well-established theory lies at the heart of all conspiratorial thinking, as well as creationism, Holocaust denial and the various crank theories of physics."
Ah thx. Dacht dat je n zonnebril ophad omdat je het licht niet wil zien.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:35 schreef Terecht het volgende:
[..]
PI = Posticon, de toonzetting van een post. Het was balorig bedoeld dus, aangezien Lambiekje en Torah toetsenbordpsychologie bedreven was dit een koekje van eigen deeg.
Volgens de complotdenkers is de overheid de kwaaie pier en Sibel Edmonds het slachtoffer van de overheid en de heldin die gag-orders naast zich neer heeft gelegd om de waarheid over 9/11 naar buiten te brengen.
[..]
http://www.publiceye.org/conspire/index.html
Jij vond "a handfull of unexplained anomalies" een rare norm, en ik heb geprobeerd uit te leggen dat dat relatief bedoeld is.
[..]
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml;jsessionid=DZCERVMTPE5ODQFIQMFSFF4AVCBQ0IV0?xml=/news/2008/01/12/nrfact112.xml&page=1
Ik weet niet hoor, maar volgens mij zijn die quotes vrij duidelijk. Ik kan me vergist hebben natuurlijk, ik hoop dat je nu voldoende weet.
Dat klopt Terecht, de richting komt niet overeen, maar er is iets vreemds aan de hand met die bovenste foto uit het tweede linkje die je plaatst. Daar is een mooiere en grotere versie van, waar de vleugelcontouren zichtbaar zijn en een groter gat in het midden. Hij is hier ergens geplaatst, ik weet ook niet door wie, maar die zoek ik nu, dus als iemand hem kan plaatsen graag.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:09 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik heb die gele kikker van je aan de praat gekregen, en o-mijn-god. Als je nou eens 1 minuutje uit je doppen had gekeken dan had je allang kunnen zien dat die zwarte streep niet eens op dezelfde plek ligt als waar het vliegtuig is gecrasht en ook niet de juiste afmetingen heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze bedoelde ik ook niet, maar ook bij deze foto zie ik hetzelfde merkwaardige.quote:
Edmonds heeft zaken ontdekt die absoluut niet door de beugel kunnen, zoveel is wel duidelijk. Ze is nou niet echt op een nette manier ontslagen, en haar gag order is ook niet bevorderend voor de beeldvorming.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:02 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ah thx. Dacht dat je n zonnebril ophad omdat je het licht niet wil zien.
Ik weet voldoende hoor, maar deel je mening niet en vind je quotes mbt a handfull niet echt passend mbt 9-11, (laat staan CT 'ers en Hollocaust ontkenners in 1 quote te noemen) dit zou nl betekenen dat er ook zeer veel ontegenstrijdigheden zouden moeten zijn. I.d.dn relatieve en subjectieve norm.
Knap dat jij weet wat CT' ers van Edmonds denken, (mijn mening ligt iets genuanceerder) ben benieuwd wat " de debunkers " van haar van vinden. Van jouw geval weet ik dit al. Kun je hier misschien ook ff 'n generaliserende omschrijving van geven die wat meer op de inhoud slaat dan op de persoon?
http://www.nswbc.org/Op%20Ed/FBI%20&%20911.htmquote:In October 2001, approximately one month after the September 11 attack, an agent from (city name omitted) field office, re-sent a certain document to the FBI Washington Field Office, so that it could be re-translated. This Special Agent, in light of the 9/11 terrorist attacks, rightfully believed that, considering his target of investigation (the suspect under surveillance), and the issues involved, the original translation might have missed certain information that could prove to be valuable in the investigation of terrorist activities. After this document was received by the FBI Washington Field Office and retranslated verbatim, the field agent’s hunch appeared to be correct. The new translation revealed certain information regarding blueprints, pictures, and building material for skyscrapers being sent overseas (country name omitted). It also revealed certain illegal activities in obtaining visas from certain embassies in the Middle East, through network contacts and bribery. However, after the re-translation was completed and the new significant information was revealed, the unit supervisor in charge of certain Middle Eastern languages, Mike Feghali, decided NOT to send the re-translated information to the Special Agent who had requested it. Instead, this supervisor decided to send this agent a note stating that the translation was reviewed and that the original translation was accurate. This supervisor, Mike Feghali, stated that sending the accurate translation would hurt the original translator and would cause problems for the FBI language department. The FBI agent requesting the retranslation never received the accurate translation of that document. I provided this information to the 9/11 Commission on February 12, 2004, and to the Department of Justice Inspector General in May 2002.
Waar wil je nou naartoe ron?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:46 schreef Torah het volgende:
[..]
Dat klopt Terecht, de richting komt niet overeen, maar er is iets vreemds aan de hand met die bovenste foto uit het tweede linkje die je plaatst. Daar is een mooiere en grotere versie van, waar de vleugelcontouren zichtbaar zijn en een groter gat in het midden. Hij is hier ergens geplaatst, ik weet ook niet door wie, maar die zoek ik nu, dus als iemand hem kan plaatsen graag.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:08 schreef Torah het volgende:
[..]
Naar die foto die ik niet meer kan vinden
Klopt, maar ik heb nu nog geen antwoord op je vraag.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Zeker niet. Maar Lambiekje is iemand die maar niet kan en wil geloven dat andere mensen een andere mening hebben.quote:
Leg dan eens uit waar al die brokstukken vandaan kwamen.quote:Op maandag 14 januari 2008 08:45 schreef Torah het volgende:
[..]
En enorm veel mensen die dat niet gezien hebben en talloze (de rij is enorm lang) die verklaren dat ze geen vliegtuig op de crash site hebben gezien en ook geen vliegtuig onderdelen. Dat waren verklaringen van direkt na de ramp.
Nee want dat wordt zo op school ingestamt. Allemaal dezelfde mening en gedachtes hoe je over zaken dient te denken.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef wormwood het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar Lambiekje is iemand die maar niet kan en wil geloven dat andere mensen een andere mening hebben.
Als hij dan zegt dat anderen gemanipuleerd kan worden, ben ik wel eens benieuwd of hij denkt of hij gemanipuleerd kan worden.
Dan nodig ik je bij deze (wederom) uit om daar wat voorbeelden van te geven in het onderwijs indoctrinatie topicquote:Op maandag 14 januari 2008 22:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee want dat wordt zo op school ingestamt. Allemaal dezelfde mening en gedachtes hoe je over zaken dient te denken.
Oh ik denk dat ik gemanpuleerd kan worden. Maar ik denk dat jy niet helemaal beseft hoe gemakkelijk dat is. Hoe onderbewust we gemanipuleerd worden tot zaken die we doen.
Ik denk dat jij heel erg makkelijk gemanipuleerd kan worden.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee want dat wordt zo op school ingestamt. Allemaal dezelfde mening en gedachtes hoe je over zaken dient te denken.
Oh ik denk dat ik gemanpuleerd kan worden. Maar ik denk dat jy niet helemaal beseft hoe gemakkelijk dat is. Hoe onderbewust we gemanipuleerd worden tot zaken die we doen.
als het maar een complot isquote:Op maandag 14 januari 2008 22:57 schreef wormwood het volgende:
[..]
Ik denk dat jij heel erg makkelijk gemanipuleerd kan worden.
Ik heb even het topic bekeken en het valt me op dat je er de hele tijd mee weg wil komen en niet met argumenten komt of antwoord geeft op vragen van mensen. En dat lijdt tot enige frustratie hier en dat weet jij net zo goed.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan nodig ik je bij deze (wederom) uit om daar wat voorbeelden van te geven in het onderwijs indoctrinatie topic
Dan stel ik voor dat je wat van de voorgaande topics doorneemtquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:06 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ik heb even het topic bekeken en het valt me op dat je er de hele tijd mee weg wil komen en niet met argumenten komt of antwoord geeft op vragen van mensen. En dat lijdt tot enige frustratie hier en dat weet jij net zo goed.
Ben je gehandicapt of heb je een tuinhek voor je ogen?
Doe jij toch net zo hard aan mee wormwoodquote:Je negeert weer zoveel dingen en blijft telkens maar hetzelfde riedeltje herhalen.
Die 50 ton is daar ook nooit gekomen wormwood, zie dat amper gevulde 20 feet afvalcontainertjequote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:32 schreef wormwood het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd naar een verklaring over hoe zo'n 50 ton aan vliegtuig brokstukken ongemerkt in de buurt van de crashplek bij Shanksville konden komen.
Jij kunt aan één foto zien dat er maar 20 "feet' materiaal is gevonden?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:35 schreef Torah het volgende:
[..]
Die 50 ton is daar ook nooit gekomen wormwood, zie dat amper gevulde 20 feet afvalcontainertje
Nee. Ik kom niet telkens terug op zaken die allang behandeld zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:33 schreef Torah het volgende:
[..]
Doe jij toch net zo hard aan mee wormwood![]()
Nope, maar wel een heel mooi kaartje met 3 debris plaatsen daar in de buurt, beelden en foto's komen overeen met Google Earth Plus. Oh ja de vliegrichting was ongeveer 280-300 graden. Ken je de beelden nog van wat brokstukken bij een langwerpige grijze loods/schuur? Dat was tussen New Baltimore en Kegg. Dat is plaats 1, vervolgens plaats 2 vlakbij Indian Lake waar een motor is gevonden en veld 3 is de bekende krater. Voldoende hintjes voor jou om weer wat verder te gaan zoekenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:36 schreef wormwood het volgende:
[..]
Jij kunt aan één foto zien dat er maar 20 "feet' materiaal is gevonden?
Waarom zouden er niet meer containers zijn? Omdat jij daar geen foto van hebt gezien?
Heb jij dan wel een foto gezien van vlucht 93 die verder vloog dan Shanksville ofzo?
Hele goede vraag zeg!quote:edit: Zou je het wel goed vinden als iemand voor de klas van jouw zoontje kwam staan en ging uitleggen waarom hij/zij vind dat 9/11 een complot is?
Ik zou niet weten waarom ik diegene ben die verder moet zoeken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:58 schreef Torah het volgende:
[..]
Nope, maar wel een heel mooi kaartje met 3 debris plaatsen daar in de buurt, beelden en foto's komen overeen met Google Earth Plus. Oh ja de vliegrichting was ongeveer 280-300 graden. Ken je de beelden nog van wat brokstukken bij een langwerpige grijze loods/schuur? Dat was tussen New Baltimore en Kegg. Dat is plaats 1, vervolgens plaats 2 vlakbij Indian Lake waar een motor is gevonden en veld 3 is de bekende krater. Voldoende hintjes voor jou om weer wat verder te gaan zoeken
Waarom zou ik gaan uitzoeken wie die brokstukken daar heeft neergelegd? Ik vind het veel interessanter om te ontdekken dat de brokstukken nogal verspreid zijn aangetroffen en wie er achter het plot als geheel zat.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:11 schreef wormwood het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik diegene ben die verder moet zoeken.
JIJ bent diegene die met een compleet onlogisch en zeer moeilijk verklaarbaar verhaal op de proppen komt.
Onderzoek jij eens maar wie die brokstukken daar heeft neergelegd zonder dat het opviel.
Je doet veel moeite om het verhaal dat er geen vliegtuig is neergestort de wereld in te slingeren. Dan moet je het natuurlijk wel geloofwaardig kunnen verklaren.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:20 schreef Torah het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan uitzoeken wie die brokstukken daar heeft neergelegd? Ik vind het veel interessanter om te ontdekken dat de brokstukken nogal verspreid zijn aangetroffen en wie er achter het plot als geheel zat.
Relevantie? Kun je dit argument ook in een context plaatsen die een sluitend verhaal oplevert? Laat eens zien dat je aan waarheidsvinding doet, en geef jouw bovenstaande argument eens een plaats in een coherente hypothese die beter aansluit bij de feiten dan de enige coherente hypothese die er nu is, de officiele lezing.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:35 schreef Torah het volgende:
Kijk wormwood, dit vind ik nou interessant:
„Het State Department categoriseerde het Kosovo Bevrijdingsleger als een terroristische organisatie op grond van het gegeven dat het zijn operaties financierde uit de internationale heroïnehandel en uit leningen van Islamitische landen en individuen, waaronder naar verluidt Osama bin Laden. Een andere link naar bin Laden is het feit dat een militaire bevelhebber, de broer van een leider van een Egyptische Jihadorganisatie, leiding gaf aan een elitetroep van het Kosovo Bevrijdingsleger tijdens het Kosovo-conflict.”
De Amerikanen en de NAVO die in 1999 samen met het UCK en Al Qaeda om Kosovo vochten. Al Qaeda heeft toen 500 strijders naar Albanië gebracht om tegen Servië te vechten en jawel: samen met de Amerikanen
En hier een site met achtergronden:
http://www.serbianna.com/columns/mb/035.shtml
vind je de crash site van Pentagon en Shanksville niet verdacht.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:24 schreef wormwood het volgende:
[..]
Je doet veel moeite om het verhaal dat er geen vliegtuig is neergestort de wereld in te slingeren. Dan moet je het natuurlijk wel geloofwaardig kunnen verklaren.
Als je roept dat het ene verhaal niet klopt is het natuurlijk wel raar als je je eigen verhaal niet logisch kunt verklaren.
Waarom weet jij dat zo zeker, dat het TOTAAL niet lijkt op een vliegtuigcrash-gebiedquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vind je de crash site van Pentagon en Shanksville niet verdacht.
Het lijkt TOTAAL niet op een vliegtuigcrash-gebied. Maar kennelijk vinden mensen het normaal dat alleen op 911. Zulke idioterie mogelijk is.
Volgens mij moet ik je nu zo ongeveer voor de vierde keer zeggen dat ik nooit heb gezegd dat er geen vliegtuig is neergestort. Alles wijst erop dat er een vliegtuig is neergestort, alleen zijn de brokstukken voor slechts een zeer klein deel in die krater of daar vlak in de buurt terecht gekomen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:24 schreef wormwood het volgende:
[..]
Je doet veel moeite om het verhaal dat er geen vliegtuig is neergestort de wereld in te slingeren. Dan moet je het natuurlijk wel geloofwaardig kunnen verklaren.
Klopt Pentagon idem dito: wellicht een vliegtuig, maar zeker geen 757. No way!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het lijkt TOTAAL niet op een vliegtuigcrash-gebied. Maar kennelijk vinden mensen het normaal dat alleen op 911. Zulke idioterie mogelijk is.
Rawalpindi 9/10/01 vergeten Terecht?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:30 schreef Terecht het volgende:
[..]
Relevantie? Kun je dit argument ook in een context plaatsen die een sluitend verhaal oplevert? Laat eens zien dat je aan waarheidsvinding doet, en geef jouw bovenstaande argument eens een plaats in een coherente hypothese die beter aansluit bij de feiten dan de enige coherente hypothese die er nu is, de officiele lezing.
Tenminste torah, ik mag toch hopen dat je niet weg gaat lopen voor de consequenties van je eigen argumenten? Dat zou de eer van een echte waarheidszoeker te na zijn, nietwaar?
Je ontwijkt mijn vragen. Ik krijg toch sterk de indruk dat je weg wil lopen voor de consequenties van je argumenten, waarheidszoeker-onwaardig gedrag vind je ook niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:38 schreef Torah het volgende:
[..]
Rawalpindi 9/10/01 vergeten Terecht?
Je ontkent hier een hypothese, maar je komt niet met een alternatief. Waarom niet? Kun je geen alternatief scenario bedenken die beter aansluit bij de feiten dan de officiele lezing? Laat zien dat je echt op zoek bent naar de waarheid en ga zo'n scenario maar eens kwantificeren.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:38 schreef Torah het volgende:
[..]
Klopt Pentagon idem dito: wellicht een vliegtuig, maar zeker geen 757. No way!
Ik en geen enkele waarheidszoeker hoeft het werkelijke scenario te onderzoeken. Het is voldoende de officiële leugens van de Bush Administration over 9/11 aan te tonen en dat is allang en in ruim voldoende mate gelukt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je ontkent hier een hypothese, maar je komt niet met een alternatief. Waarom niet? Kun je geen alternatief scenario bedenken die beter aansluit bij de feiten dan de officiele lezing? Laat zien dat je echt op zoek bent naar de waarheid en ga zo'n scenario maar eens kwantificeren.
Ik vind beide crashes niet verdacht, wel vreemd maar dat komt ook omdat het bizarre omstandiheden zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:32 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom kom je dan met "bewijs" dat die crashplek al 7 jaar zichtbaar was?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:36 schreef Torah het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik je nu zo ongeveer voor de vierde keer zeggen dat ik nooit heb gezegd dat er geen vliegtuig is neergestort. Alles wijst erop dat er een vliegtuig is neergestort, alleen zijn de brokstukken voor slechts een zeer klein deel in die krater of daar vlak in de buurt terecht gekomen.
Nee wormwood, ik ga het je niet voor de vijfde keer uitleggenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:38 schreef wormwood het volgende:
[..]
Waarom kom je dan met "bewijs" dat die crashplek al 7 jaar zichtbaar was?
Waarom roep je dan zoveel dingen als argument dat het officiele verhaal niet klopt
Leesvoer:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:35 schreef Torah het volgende:
En uiteraard ontkent Washington dat Osama Bin Laden van 4 tot 14 juli 2001 in een Amerikaanse ziekenhuis in Dubai gelegen heeft en in die periode bezoek heeft gehad van een medewerker van de CIA:
http://www.guardian.co.uk(...)tml#article_continue
Dit is politiek correct geleuter om je eigen onkunde te verhullen. We zijn hier op een discussieforum in een topicreeks waarin met meningen en argumenten over 9/11 wordt gediscussieerd. Dus als jij een hypothese (theorie) ontkent, zul je met een alternatief moeten komen die passender is. Dat heet discussieren en is zelfs onderdeel van de wetenschappelijke methode.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:27 schreef Torah het volgende:
[..]
Ik en geen enkele waarheidszoeker hoeft het werkelijke scenario te onderzoeken. Het is voldoende de officiële leugens van de Bush Administration over 9/11 aan te tonen en dat is allang en in ruim voldoende mate gelukt.
Laat een onafhankelijk onderzoeks commissie de juiste gebeurtenissen maar onderzoeken:
http://peaceinspace.blogs.com/911/
stel je treft een drol aan van 200kg.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:49 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zo hoor je onderzoek te doen, je biedt een plausibel alternatief die het verhaal kan verklaren, ipv het alleen maar te ontkennen.
Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn als ik jou wasquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:19 schreef Orwell het volgende:
[..]
stel je treft een drol aan van 200kg.
iemand (toevallig een cavia-hater) stelt dat de drol gelegd is door een cavia.
zonder een alternatieve hypothese over de vermeende drollenlegger, kun je mi toch al gelijk de stelling van deze cavia-hater van tafel vegen.
(er van uitgaande dat er geen cavia's bestaan die pak 'm beet 1000kg of zwaarder kunnen worden)
mmmm... een complot....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:04 schreef Terecht het volgende:
[..]
Sterker nog, er wordt gesuggereerd dat de Franse geheime dienst dit verhaal naar buiten heeft gebracht om de toen mogelijke oorlog in Irak te ondermijnen.
700kg...?quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn als ik jou was
http://www.newscientist.c(...)ea-pig-revealed.html
Prima. Kijk dan niet raar op als ik niet begrijp wat je een volgende keer weer duidelijk wilt maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:01 schreef Torah het volgende:
[..]
Nee wormwood, ik ga het je niet voor de vijfde keer uitleggen
Precies waar blijft Nederland.quote:Er zijn ook diverse artikelen geplaatst in diverse Surinaamse kranten. Dit is heel opmerkelijk, Suriname waar wij in Nederland zo'n kritiek op hebben, heeft ons kikkerlandje volledig ingehaald wat persvrijheid betreft.
Dit is de ouderwetse persvrijheid: waar blijft Nederland nou?
Er is een verschil tussen ontkennen en weerleggenquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:19 schreef Orwell het volgende:
[..]
stel je treft een drol aan van 200kg.
iemand (toevallig een cavia-hater) stelt dat de drol gelegd is door een cavia.
zonder een alternatieve hypothese over de vermeende drollenlegger, kun je mi toch al gelijk de stelling van deze cavia-hater van tafel vegen.
(er van uitgaande dat er geen cavia's bestaan die pak 'm beet 1000kg of zwaarder kunnen worden)
Dit is een ontkenning van de extreem goed onderbouwde en coherente theorie dat er weldegelijk een boeing 757 in het pentagon is gevlogen, flight 77 welteverstaan. Zoals ik al heb geprobeerd uit te leggen, is het intellectuele luiheid (voor zover je van intellect kunt spreken) en gewoonweg onjuist om de bewijslast bij derden te leggen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:38 schreef Torah het volgende:
[..]
Klopt Pentagon idem dito: wellicht een vliegtuig, maar zeker geen 757. No way!
Lees het stuk van 911myths. Bewijs heb ik niet, er zijn wel vermoedens dat dit een opzetje van de Franse geheime dienst was. Aangezien het niet meer dan een gerucht is dat Bin Laden in Dubai was, kunnen we niet veel meer doen dan speculeren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:34 schreef Orwell het volgende:
[..]
mmmm... een complot....
heb je hier ook bewijs voor?
Herriner je de uitzending van zembla over complottheorieen? Die heeft zoveel losgemaakt dat er over de hele wereld nog steeds over wordt gesproken. 2 vandaag heeft ook een aantal items over 9/11 en complottheorieen gehad. Tegenlicht heeft een paar afleveringen over de nasleep van 9/11.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:54 schreef Lambiekje het volgende:
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)iname_wel_op_tv/#rss
[..]
Precies waar blijft Nederland.
dat zijn alleen eigen gemaakt flut-verhaaltjes.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:26 schreef Terecht het volgende:
[..]
Herriner je de uitzending van zembla over complottheorieen? Die heeft zoveel losgemaakt dat er over de hele wereld nog steeds over wordt gesproken. 2 vandaag heeft ook een aantal items over 9/11 en complottheorieen gehad. Tegenlicht heeft een paar afleveringen over de nasleep van 9/11.
Zo kan ik nog wel even doorgaan, je bent aan het.
Iemand met weinig ervaring in een Boeing simulator zetten om te kijken of het lukt op dezelfde manier tegen het Pentagon aan te vliegen een flut verhaal ? Het zal het wel niet halen bij erover lezen op Internet dat het niet kan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat zijn alleen eigen gemaakt flut-verhaaltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |