abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56042095
Ik ben nog steeds benieuwd naar een verklaring over hoe zo'n 50 ton aan vliegtuig brokstukken ongemerkt in de buurt van de crashplek bij Shanksville konden komen.
pi_56042114
quote:
Je negeert weer zoveel dingen en blijft telkens maar hetzelfde riedeltje herhalen.
Doe jij toch net zo hard aan mee wormwood

Maar goed, een nieuw riedeltje dan maar:

Ik hoorde gisteren van mijn jongste zoontje van 6 jaar dat er een militair op school was geweest en die kwam in de grote zaal ten overstaan van alle kinderen van de school even vertellen hoe leuk het wel niet was om later soldaatje te worden en dan naar Afghanistan te gaan om daar vrede te maken.

1. Zitten we daar helemaal niet om vrede te stichten, maar om de Taliban weg te houden van een aan te leggen olie- en gaspijpleiding.

2. WTF haalt de vent de brutaliteit vandaan om mijn kid op die leeftijd al te bederven met zijn leugens.

Over indoctrinatie gesproken.
Een anti-Zionist is geen anti-semiet!.
pi_56042143
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 09:32 schreef wormwood het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd naar een verklaring over hoe zo'n 50 ton aan vliegtuig brokstukken ongemerkt in de buurt van de crashplek bij Shanksville konden komen.
Die 50 ton is daar ook nooit gekomen wormwood, zie dat amper gevulde 20 feet afvalcontainertje
pi_56042168
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 09:35 schreef Torah het volgende:

[..]

Die 50 ton is daar ook nooit gekomen wormwood, zie dat amper gevulde 20 feet afvalcontainertje
Jij kunt aan één foto zien dat er maar 20 "feet' materiaal is gevonden?
Waarom zouden er niet meer containers zijn? Omdat jij daar geen foto van hebt gezien?

Heb jij dan wel een foto gezien van vlucht 93 die verder vloog dan Shanksville ofzo?
pi_56042186
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 09:33 schreef Torah het volgende:

[..]

Doe jij toch net zo hard aan mee wormwood
Nee. Ik kom niet telkens terug op zaken die allang behandeld zijn.
Ik probeer nog nieuwe dingen te zoeken om aan te kaarten. En dan bedoel ik ook dingen die echt met 9/11 te maken hebben.

edit: Zou je het wel goed vinden als iemand voor de klas van jouw zoontje kwam staan en ging uitleggen waarom hij/zij vind dat 9/11 een complot is?

[ Bericht 12% gewijzigd door wormwood op 15-01-2008 09:45:18 ]
pi_56042558
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 09:36 schreef wormwood het volgende:

[..]

Jij kunt aan één foto zien dat er maar 20 "feet' materiaal is gevonden?
Waarom zouden er niet meer containers zijn? Omdat jij daar geen foto van hebt gezien?

Heb jij dan wel een foto gezien van vlucht 93 die verder vloog dan Shanksville ofzo?
Nope, maar wel een heel mooi kaartje met 3 debris plaatsen daar in de buurt, beelden en foto's komen overeen met Google Earth Plus. Oh ja de vliegrichting was ongeveer 280-300 graden. Ken je de beelden nog van wat brokstukken bij een langwerpige grijze loods/schuur? Dat was tussen New Baltimore en Kegg. Dat is plaats 1, vervolgens plaats 2 vlakbij Indian Lake waar een motor is gevonden en veld 3 is de bekende krater. Voldoende hintjes voor jou om weer wat verder te gaan zoeken
pi_56042713
quote:
edit: Zou je het wel goed vinden als iemand voor de klas van jouw zoontje kwam staan en ging uitleggen waarom hij/zij vind dat 9/11 een complot is?
Hele goede vraag zeg!

Ten eerste vind ik het belachelijk dat zoiets al verteld wordt aan een kind van 6, wat voor verhaal er ook aan hem verteld gaat worden. Er wordt aan een jong kind een verhaal verteld, terwijl het op die leeftijd helemaal geen eigen mening heeft over dergelijke dingen en dus gelijk maar als waar aanneemt.

Ten tweede zou ik het ook niet goed vinden als daar verteld zou worden dat 9/11 een complot zou zijn, zolang het niet tot de bodem is uitgezocht dat het een complot is. En al zou het uitgezocht zijn, dan hoeft een kind van zes daar nog niet mee belast te worden.
pi_56043012
'Tot de bodem uitzoeken' betekent meestal 'uitzoeken totdat er een uitkomst is waar ik het mee eens ben'. Zie vele onderzoeken zoals bijvoorbeeld het Kelly rapport in Engeland. Dat werd tot de dag van publicatie gezien als een zeker aftreden van Tony Blair en 10 minuten na de publicatie van de conclusies (die heel anders waren dan verwacht) meteen een whitewash van een onderzoeker die opeens niet meer betrouwbaar is.
pi_56044076
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 09:58 schreef Torah het volgende:

[..]

Nope, maar wel een heel mooi kaartje met 3 debris plaatsen daar in de buurt, beelden en foto's komen overeen met Google Earth Plus. Oh ja de vliegrichting was ongeveer 280-300 graden. Ken je de beelden nog van wat brokstukken bij een langwerpige grijze loods/schuur? Dat was tussen New Baltimore en Kegg. Dat is plaats 1, vervolgens plaats 2 vlakbij Indian Lake waar een motor is gevonden en veld 3 is de bekende krater. Voldoende hintjes voor jou om weer wat verder te gaan zoeken
Ik zou niet weten waarom ik diegene ben die verder moet zoeken.
JIJ bent diegene die met een compleet onlogisch en zeer moeilijk verklaarbaar verhaal op de proppen komt.

Onderzoek jij eens maar wie die brokstukken daar heeft neergelegd zonder dat het opviel.
pi_56044280
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:11 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom ik diegene ben die verder moet zoeken.
JIJ bent diegene die met een compleet onlogisch en zeer moeilijk verklaarbaar verhaal op de proppen komt.

Onderzoek jij eens maar wie die brokstukken daar heeft neergelegd zonder dat het opviel.
Waarom zou ik gaan uitzoeken wie die brokstukken daar heeft neergelegd? Ik vind het veel interessanter om te ontdekken dat de brokstukken nogal verspreid zijn aangetroffen en wie er achter het plot als geheel zat.
pi_56044356
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:20 schreef Torah het volgende:

[..]

Waarom zou ik gaan uitzoeken wie die brokstukken daar heeft neergelegd? Ik vind het veel interessanter om te ontdekken dat de brokstukken nogal verspreid zijn aangetroffen en wie er achter het plot als geheel zat.
Je doet veel moeite om het verhaal dat er geen vliegtuig is neergestort de wereld in te slingeren. Dan moet je het natuurlijk wel geloofwaardig kunnen verklaren.
Als je roept dat het ene verhaal niet klopt is het natuurlijk wel raar als je je eigen verhaal niet logisch kunt verklaren.
pi_56044563
Kijk wormwood, dit vind ik nou interessant:

„Het State Department categoriseerde het Kosovo Bevrijdingsleger als een terroristische organisatie op grond van het gegeven dat het zijn operaties financierde uit de internationale heroïnehandel en uit leningen van Islamitische landen en individuen, waaronder naar verluidt Osama bin Laden. Een andere link naar bin Laden is het feit dat een militaire bevelhebber, de broer van een leider van een Egyptische Jihadorganisatie, leiding gaf aan een elitetroep van het Kosovo Bevrijdingsleger tijdens het Kosovo-conflict.”

De Amerikanen en de NAVO die in 1999 samen met het UCK en Al Qaeda om Kosovo vochten. Al Qaeda heeft toen 500 strijders naar Albanië gebracht om tegen Servië te vechten en jawel: samen met de Amerikanen

En hier een site met achtergronden:

http://www.serbianna.com/columns/mb/035.shtml

[ Bericht 11% gewijzigd door Torah op 15-01-2008 12:16:32 ]
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:30:46 #213
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56045638
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:35 schreef Torah het volgende:
Kijk wormwood, dit vind ik nou interessant:

„Het State Department categoriseerde het Kosovo Bevrijdingsleger als een terroristische organisatie op grond van het gegeven dat het zijn operaties financierde uit de internationale heroïnehandel en uit leningen van Islamitische landen en individuen, waaronder naar verluidt Osama bin Laden. Een andere link naar bin Laden is het feit dat een militaire bevelhebber, de broer van een leider van een Egyptische Jihadorganisatie, leiding gaf aan een elitetroep van het Kosovo Bevrijdingsleger tijdens het Kosovo-conflict.”

De Amerikanen en de NAVO die in 1999 samen met het UCK en Al Qaeda om Kosovo vochten. Al Qaeda heeft toen 500 strijders naar Albanië gebracht om tegen Servië te vechten en jawel: samen met de Amerikanen

En hier een site met achtergronden:

http://www.serbianna.com/columns/mb/035.shtml
Relevantie? Kun je dit argument ook in een context plaatsen die een sluitend verhaal oplevert? Laat eens zien dat je aan waarheidsvinding doet, en geef jouw bovenstaande argument eens een plaats in een coherente hypothese die beter aansluit bij de feiten dan de enige coherente hypothese die er nu is, de officiele lezing.

Tenminste torah, ik mag toch hopen dat je niet weg gaat lopen voor de consequenties van je eigen argumenten? Dat zou de eer van een echte waarheidszoeker te na zijn, nietwaar?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:32:06 #214
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_56045666
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:24 schreef wormwood het volgende:

[..]

Je doet veel moeite om het verhaal dat er geen vliegtuig is neergestort de wereld in te slingeren. Dan moet je het natuurlijk wel geloofwaardig kunnen verklaren.
Als je roept dat het ene verhaal niet klopt is het natuurlijk wel raar als je je eigen verhaal niet logisch kunt verklaren.
vind je de crash site van Pentagon en Shanksville niet verdacht.
Het lijkt TOTAAL niet op een vliegtuigcrash-gebied. Maar kennelijk vinden mensen het normaal dat alleen op 911. Zulke idioterie mogelijk is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:34:45 #215
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56045728
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het lijkt TOTAAL niet op een vliegtuigcrash-gebied. Maar kennelijk vinden mensen het normaal dat alleen op 911. Zulke idioterie mogelijk is.
Waarom weet jij dat zo zeker, dat het TOTAAL niet lijkt op een vliegtuigcrash-gebied
pi_56045770
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:24 schreef wormwood het volgende:

[..]

Volgens mij moet ik je nu zo ongeveer voor de vierde keer zeggen dat ik nooit heb gezegd dat er geen vliegtuig is neergestort. Alles wijst erop dat er een vliegtuig is neergestort, alleen zijn de brokstukken voor slechts een zeer klein deel in die krater of daar vlak in de buurt terecht gekomen.
pi_56045823
quote:

[..]

Klopt Pentagon idem dito: wellicht een vliegtuig, maar zeker geen 757. No way!
pi_56045844
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:30 schreef Terecht het volgende:

[..]

Relevantie? Kun je dit argument ook in een context plaatsen die een sluitend verhaal oplevert? Laat eens zien dat je aan waarheidsvinding doet, en geef jouw bovenstaande argument eens een plaats in een coherente hypothese die beter aansluit bij de feiten dan de enige coherente hypothese die er nu is, de officiele lezing.

Tenminste torah, ik mag toch hopen dat je niet weg gaat lopen voor de consequenties van je eigen argumenten? Dat zou de eer van een echte waarheidszoeker te na zijn, nietwaar?
Rawalpindi 9/10/01 vergeten Terecht?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:51:04 #219
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56046158
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:38 schreef Torah het volgende:

[..]

Rawalpindi 9/10/01 vergeten Terecht?
Je ontwijkt mijn vragen. Ik krijg toch sterk de indruk dat je weg wil lopen voor de consequenties van je argumenten, waarheidszoeker-onwaardig gedrag vind je ook niet?

Rawalpindi en de nierdialyse van Bin Laden is niet meer dan het verhaal van één ooggetuige. Kun je dat verhaal ook in een context plaatsen of blijf je lukraak losse argumenten poneren?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:54:54 #220
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56046242
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:38 schreef Torah het volgende:

[..]

Klopt Pentagon idem dito: wellicht een vliegtuig, maar zeker geen 757. No way!
Je ontkent hier een hypothese, maar je komt niet met een alternatief. Waarom niet? Kun je geen alternatief scenario bedenken die beter aansluit bij de feiten dan de officiele lezing? Laat zien dat je echt op zoek bent naar de waarheid en ga zo'n scenario maar eens kwantificeren.
pi_56048315
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:54 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je ontkent hier een hypothese, maar je komt niet met een alternatief. Waarom niet? Kun je geen alternatief scenario bedenken die beter aansluit bij de feiten dan de officiele lezing? Laat zien dat je echt op zoek bent naar de waarheid en ga zo'n scenario maar eens kwantificeren.
Ik en geen enkele waarheidszoeker hoeft het werkelijke scenario te onderzoeken. Het is voldoende de officiële leugens van de Bush Administration over 9/11 aan te tonen en dat is allang en in ruim voldoende mate gelukt.

Laat een onafhankelijk onderzoeks commissie de juiste gebeurtenissen maar onderzoeken:

http://peaceinspace.blogs.com/911/

[ Bericht 6% gewijzigd door Torah op 15-01-2008 14:38:18 ]
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:34:56 #222
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56048500
Een andere theorie afkraken maakt je eigen theorie nog niet waar Torah. ID aanhangers maken die fout ook.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_56048522
En uiteraard ontkent Washington dat Osama Bin Laden van 4 tot 14 juli 2001 in een Amerikaanse ziekenhuis in Dubai gelegen heeft en in die periode bezoek heeft gehad van een medewerker van de CIA:

http://www.guardian.co.uk(...)tml#article_continue

[ Bericht 90% gewijzigd door Torah op 15-01-2008 15:36:28 ]
pi_56052202
We gaan verder in dit draadje. Ik dacht dat deze al vol was en heb per abuis een nieuwe geopend. Ik heb Petre gevraagd om het nieuwe draadje te verwijderen.
pi_56055464
quote:

Ik vind beide crashes niet verdacht, wel vreemd maar dat komt ook omdat het bizarre omstandiheden zijn.

Het lijkt inderdaad niet op een standaard vliegcrash, maar het is ook geen standaard vliegcrash. Het is niet te vergelijken met welke andere vliegtuigcrash ook. Er zijn maar weinig vliegcrashes waarbij het vliegtuig op volle snelheid een gebouw of grond inging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')