Damn 5 uur kijken, deze docu maakt inderdaad het e.e.a. heel goed duidelijk met betrekking tot een stukje historie, de achterliggende gedachte en waar alles om draait.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:58 schreef Lambiekje het volgende:
Dit is wel een aardige docu (5 uur). over de geschiendenis, idioterie, onzin en gevolgen van 911.
Geweldig begin al ... 911 als Hollywood-movie zien. (want dat is het ook).
Er is ook niets te zienquote:Op zondag 13 januari 2008 08:43 schreef Torah het volgende:
[..]
Het fragment waar ik op doel is nog nooit weerlegt.
Het schijnt lastig te zijn voor de debunkersquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:29 schreef Torah het volgende:
[..]
Het eerste (tot aan de komma) ben ik inderdaad met je eens. Door de luchtverplaatsing van de impact van UA175 in WTC-2 om 9:03 zie je in WTC-1 duidelijk een toename van rookontwikkeling uit het gebouw komen, doordat waarschijnlijk een toename van zuurstof rond de inslagzone van WTC-1 ontstaat.
Bekijk het stukje in het linkje vanaf 19:40 maar eens, dan zie je dat het wezenlijk anders is. Licht reflecties zijn het niet, want het gebeurt precies aan de schaduwzijde van het gebouw.
http://www.stage6.com/use(...)age_and_AV_Analysis)
Gast...quote:Op zondag 13 januari 2008 10:12 schreef Torah het volgende:
Maar even dit linkje in het draadje gooien over Voice Morphing:
http://www.washingtonpost(...)tmil/arkin020199.htm
Voor het geval de aanhangers van de officiële 9/11 leugen gaan roepen, dat het niet kon, het artikeltje dateert uit 1999. Dus welke waarde moeten we nog hechten aan de telefoontjes die gepleegd zouden zijn uit vier gekaapte vliegtuigen: helemaal niks![]()
Het schijnt dat mensen een leven buiten fok hebbenquote:Op zondag 13 januari 2008 10:06 schreef Torah het volgende:
[..]
Het schijnt lastig te zijn voor de debunkers
Wat mij betreft zijn WTC 1 en 2 de afgelopen jaren wel dusdanig uitgebreid behandeld, dat ik geen zin heb om daar nog tijd aan te besteden.quote:Op zondag 13 januari 2008 10:19 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Het schijnt dat mensen een leven buiten fok hebbenGeen tijd gehad afgelopen dagen en ga zo halve marathon lopen dus ik heb wat beters te doen op dit moment.
Dat zeker idd.quote:Het schijnt ook lastig te zijn voor conspirancy aanhangers om binnen 6 jaar een duidelijk alternatief verhaal samen te stellen dat niet keer op keer met de grond gelijk wordt gemaakt
Ja , Het boek gaat oa over wat evt nog gaat gebeuren, Peak Oil, " 2de false flag 9-11 nuke ", zou niet weten hoe ik dat anders dan ficite kan omschrijven. Hopelijk blijft het dat, alhoewel de tekenen niet echt gunstig zijn. Het plan van het PNAC was ook ficite, maar wordt nu reeel.quote:
Nucleaire geheimen verkopen, en het stil houden, dat kan toch niet? Of is dit maar n klein complotje ?quote:Among the hours of covert tape recordings, she says she heard evidence that one well-known senior official in the US State Department was being paid by Turkish agents in Washington who were selling the information on to black market buyers, including Pakistan.
The Turks and Israelis had planted “moles” in military and academic institutions which handled nuclear technology. Edmonds says there were several transactions of nuclear material every month, with the Pakistanis being among the eventual buyers. “The network appeared to be obtaining information from every nuclear agency in the United States,” she said.
http://www.timesonline.co(...)t/article3137695.ece
quote:Inside [WTC 7 was] the US Secret Service’s largest field office with more than 200 employees. … "All the evidence that we stored at 7 World Trade, in all our cases, went down with the building," according to US Secret Service Special Agent David Curran. [TechTV]
Dit is eerder op jou van toepassing. Je hebt je speciaal op fok! aangemeld om grotendeels in dit draadje te komen posten, en dat doe je met allang weerlegde argumenten. In 2004 waren die argumenten misschien nog wel leuk en aardig maar we zijn ondertussen 4 jaar verder.quote:Op zondag 13 januari 2008 10:55 schreef Torah het volgende:
Vier reakties die niet inhoudelijk zijn, het gaat de slechte kant op met de believers
Dingen die je nog steeds niet aan kan of wil tonenquote:Op zondag 13 januari 2008 01:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
psst de overheid,media liegt op een veel grotere, bendelijkere en schadelijker niveau. Hun leugens kost jouw geld, gezondheid, privacy en milieu.
Als jy geloofd wat ik ik iemand anders verkondig en voor waar aan gaat zien jouw probleem. Wat we hier proberen te doen is aan te geven en aan te wijzen dat wat we geleerd hebben via school, kranten/TV, overheid gewoon op leugens gebaseerd is. En dat je dus men z'n fucking ogen open moet doen. Maar mensen hier blijven liever naief met mentaliteit van als ik het niet zo dan is het er niet. Het staat niet in de krant dus het is er.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:39 schreef wormwood het volgende:
[..]
Dus omdat jij dat vind, mag jij liegen, mensen verkeerde dingen wijsmaken, overheden beschuldigen van vreselijke dingen, enz?
Het getuigd wel van een zeer grote arrogantie dat je denkt dat het al klaar is met het (c)Omission rapport of dat een stomme debunkertjes website.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dit is eerder op jou van toepassing. Je hebt je speciaal op fok! aangemeld om grotendeels in dit draadje te komen posten, en dat doe je met allang weerlegde argumenten. In 2004 waren die argumenten misschien nog wel leuk en aardig maar we zijn ondertussen 4 jaar verder.
Je loopt kortom een klein beetje achter. Je hebt wat complotvideo's bekeken en dat is jouw eindstation gebleken.
Dit is het 911 draadje. Niet die over onderwijs.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als jy geloofd wat ik ik iemand anders verkondig en voor waar aan gaat zien jouw probleem. Wat we hier proberen te doen is aan te geven en aan te wijzen dat wat we geleerd hebben via school, kranten/TV, overheid gewoon op leugens gebaseerd is. En dat je dus men z'n fucking ogen open moet doen. Maar mensen hier blijven liever naief met mentaliteit van als ik het niet zo dan is het er niet. Het staat niet in de krant dus het is er.
Kom op zeg. Wordt eens wakker.
Overheden doen zulke dingen, dus ja je mag ze beschuldigen van zaken. Het is gewoon ongehoord hoe die honden in DenHaag met hun grappen en grollen er mee wegkomen.
Maar ik heb z'n idee dat hier mensen ons kabinet ech adoreren, zoals m'n vader. Ik vind het gewoon echt zielig. En hij wordt gewoon boos als ik ook maar iets verkeerd zeg over zijn wouter kaboutertje bos.![]()
Maar gelukkig staat mam wel open voor anderekijk op zaken....
indroctinatie is ook hier van toepassing, knakkerquote:Op zondag 13 januari 2008 11:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit is het 911 draadje. Niet die over onderwijs.
Dat is jouw mening en in dit draadje offtopic. Open er maar een nieuwe over als je dat zo graag wil.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
indroctinatie is ook hier van toepassing, knakker
Projectie: +1quote:Op zondag 13 januari 2008 11:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het getuigd wel van een zeer grote arrogantie dat je denkt dat het al klaar is met het (c)Omission rapport of dat een stomme debunkertjes website.
Nou afgelopen jaar zijn er wel grote doorbraken in wat daarvoor niet aan de orde was. Waar de betrokkenheid van overheid en media wel heel erg duidelijk is en waar het stomme boek geen letter over kwijt wil.
Terecht je leeft in een droomwereld. Wordt eens wakker.
Hier kan nog maar 1 reactie op komen na al de vorige reacties hierover:quote:Op zondag 13 januari 2008 13:35 schreef Torah het volgende:
Nog maar een opmerkelijk stukje beeldmateriaal voor het draadje.
De krater die we hebben gezien bij Shanksville, is ook te zien op een luchtfoto uit 1994:
http://www.youtube.com/profile?user=godspeed2012
Te zien op tijdstip 2:17.
En op de zwart/wit foto's hieronder::
[ afbeelding ]
och je krijgt het ooit nog wel eens op je bord en ga je inzien hoe fout je ooit gedacht kon hebben.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:19 schreef Terecht het volgende:
[..]
Projectie: +1
Stroman: +1
[ afbeelding ]
Hilarisch
Ga je weer met je onzinnige en ongegronde beschuldigingen.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
och je krijgt het ooit nog wel eens op je bord en ga je inzien hoe fout je ooit gedacht kon hebben.
Maar blijf vooral ingnorant en laadt je misleiden door wetenschap, reclame en media.
Yeps Lambiekje, maar dat is een langdurig proces en dat is wel begrijpelijk.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
och je krijgt het ooit nog wel eens op je bord en ga je inzien hoe fout je ooit gedacht kon hebben.
Het is helemaal geen beschuldiging.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ga je weer met je onzinnige en ongegronde beschuldigingen.
Het andersdenken kost gewoon tijd en energie. Een fabeltje in stand houden is gemakkelijker.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:40 schreef Torah het volgende:
[..]
Yeps Lambiekje, maar dat is een langdurig proces en dat is wel begrijpelijk.
Ik heb het al eerder aangegeven hier: het is voor veel mensen nauwelijks te bevatten dat het allemaal heel anders is gegaan, dan wat de media ons heeft laten zien en doet geloven. Ik moest in het begin ook even diep slikken, maar heb het nu geaccepteerd.
Kan je jezelf werkelijk zo erg voor de gek houden?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is helemaal geen beschuldiging.
Ik zeg alleen dat ooit z'n ogen geopend zullen worden. Dat is in mijn ogen geen belediging, beschuldiging of verwijdt.
Projectie: +1quote:Op zondag 13 januari 2008 17:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het andersdenken kost gewoon tijd en energie. Een fabeltje in stand houden is gemakkelijker.
Het valt alleen op dat hier zo veel uber-ignorants rondhangen. Ik vraag me dan af wat ze hier doen. Ergens willen ze wel het fijne ervan weten....
Eerlijk gezegd zie ik er ook geen bedreiging in, maar meer een poging tot 'wakker schudden'. Maar laten we elkaar gewoon met respect blijven behandelen, dan blijft het hier leuk en zo af en toe een geintje tussendoor, moet zeker ook kunnen. De Jezus foto van Terecht vond ik wat dat betreft wel leuk.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:34 schreef CeeJee het volgende:
Voor verdedigers van vrijheid zijn bepaalde conspiracy aanhangers erg makkelijk met het doen van vage bedreigingen tegen mensen met een andere mening.
Negeer vooral de recente uitspraken van Edmonds mbt smokkel van nucleaire geheimen. Er is mbt nucleaire toepassingen gelukkig geen enkel gevaar voor de gezondheid. Negeer ook die misdaad tegen de mensheid die DU heet, of dichter bij huis het wolmanzout, Negeer gewoon al die zaken die in de doofpot verdwijnen en je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dingen die je nog steeds niet aan kan of wil tonen
Valt dat binnen de context van dit topic? Nee...quote:Op zondag 13 januari 2008 18:38 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Negeer vooral de recente uitspraken van Edmonds mbt smokkel van nucleaire geheimen. Er is mbt nucleaire toepassingen gelukkig geen enkel gevaar voor de gezondheid. Negeer ook die misdaad tegen de mensheid die DU heet, of dichter bij huis het wolmanzout, Negeer gewoon al die zaken die in de doofpot verdwijnen en je hebt helemaal gelijk.
Jouw opm dus ook niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Valt dat binnen de context van dit topic? Nee...
Leuk dat je weer eens gezellig met modder aan het gooien bentquote:To seem intelligent. Conspiracy theories are often much more elaborate than what's commonly believed about something. And they usually require the listener to expand his understanding to accept the possibility of a conspiracy. Those who casually examine videos of the twin towers collapses are impressed when they are led to discover discrepancies. This inflates the ego and gives one the impression that he is smarter than the dozens who look at the same videos and see nothing special.
Het laatste geldt iig voor Torah
voila:quote:Op zondag 13 januari 2008 20:19 schreef Torah het volgende:
[..]
Leuk dat je weer eens gezellig met modder aan het gooien bent![]()
Voorlopig sta je met lege handen en heb je al meer dan een dag geen zinnige verklaring voor:
- het bewijs dat er explosies hebben plaats gevonden in WTC-1 (zie video 911 eyewitnesses, tijdstip 19:40)
en:quote:This inflates the ego and gives one the impression that he is smarter than the dozens who look at the same videos and see nothing special.
Bovendien zijn de torens al wel zo vaak langsgekomen, dat het twin-towersvermoeidheidssyndroom is opgetreden bij de debunkers .quote:The mistaken belief that a handful of unexplained anomalies can undermine a well-established theory lies at the heart of all conspiratorial thinking
Pfff ja zeg, ik krijg er buikpijn vanquote:Ook zit je kennelijk zwaar in je maag met:
- het bewijs dat de krater bij Shanksville al op luchtfoto's stond uit 1994 en niet is veroorzaakt door UA93
Een gele kikker als bewijs, veel gekker moet het niet worden.quote:The mistaken belief that a handful of unexplained anomalies can undermine a well-established theory lies at the heart of all conspiratorial thinking
Ik heb er geen kracht meer voorquote:Damn, nou weet ik het: deze twee vragen staan niet in zijn debunkers bijbeltje (9/11 Commission Report)!
Complotterje Terecht zal nu wel weer met het nodige gedraai en gezwalk gaan komen
Ik denk dat jij de gemiddelde mens zwaar onderschat.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als jy geloofd wat ik ik iemand anders verkondig en voor waar aan gaat zien jouw probleem. Wat we hier proberen te doen is aan te geven en aan te wijzen dat wat we geleerd hebben via school, kranten/TV, overheid gewoon op leugens gebaseerd is. En dat je dus men z'n fucking ogen open moet doen. Maar mensen hier blijven liever naief met mentaliteit van als ik het niet zo dan is het er niet. Het staat niet in de krant dus het is er.
Kom op zeg. Wordt eens wakker.
Overheden doen zulke dingen, dus ja je mag ze beschuldigen van zaken. Het is gewoon ongehoord hoe die honden in DenHaag met hun grappen en grollen er mee wegkomen.
Maar ik heb z'n idee dat hier mensen ons kabinet ech adoreren, zoals m'n vader. Ik vind het gewoon echt zielig. En hij wordt gewoon boos als ik ook maar iets verkeerd zeg over zijn wouter kaboutertje bos.![]()
Maar gelukkig staat mam wel open voor anderekijk op zaken....
Bedankt. Nu weet ik weer waarom ik nog in dit soort topics reageer.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:40 schreef Torah het volgende:
[..]
Yeps Lambiekje, maar dat is een langdurig proces en dat is wel begrijpelijk.
Ik heb het al eerder aangegeven hier: het is voor veel mensen nauwelijks te bevatten dat het allemaal heel anders is gegaan, dan wat de media ons heeft laten zien en doet geloven. Ik moest in het begin ook even diep slikken, maar heb het nu geaccepteerd.
Er is geen bewijs.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:19 schreef Torah het volgende:
[..]
Leuk dat je weer eens gezellig met modder aan het gooien bent![]()
Voorlopig sta je met lege handen en heb je al meer dan een dag geen zinnige verklaring voor:
- het bewijs dat er explosies hebben plaats gevonden in WTC-1 (zie video 911 eyewitnesses, tijdstip 19:40)
Ja leuk. Het zou niet het eerste verhaal zijn dat de complot gelovers vervalsen, verdraaien, verkeerd uitleggen of wat dan ook. Ik ga ook niet aan de hand een vaag filmpje denken dat dit verhaal waar is. Als het echt zo is, dan is er vast wel wat beter bewijs te vinden dan een propaganda filmpjequote:Ook zit je kennelijk zwaar in je maag met:
- het bewijs dat de krater bij Shanksville al op luchtfoto's stond uit 1994 en niet is veroorzaakt door UA93
Er zijn ook nog andere sites die dit soort onzin beschuldigingen weerleggen.quote:Damn, nou weet ik het: deze twee vragen staan niet in zijn debunkers bijbeltje (9/11 Commission Report)!
Lijkt dat jou haalbaar zonder dat het iemand uit de buurt opvalt?quote:First of all, it was reported that 95% of the plane debris was recovered. (http://archives.cnn.com/2001/US/09/24/inv.pennsylvania.site/index.html) Now, a Boeing 757-200 operating empty with engines attached is a little over 127,000 lbs. (http://www.airliners.net/info/stats.main?id=101). That means that if 95% of this plane was recovered, these folks managed to plant at least 120,000 lbs, or 60 tons, of evidence in that morning.
Waarom zou het in een nacht moeten gebeurd zijn ...quote:Op zondag 13 januari 2008 22:04 schreef wormwood het volgende:
Verklaar dit eens Torah:
[..]
Lijkt dat jou haalbaar zonder dat het iemand uit de buurt opvalt?
En dan lag een deel van die 60 ton aan materiaal ook nog een 15 meter onder de grond!
haha kritiek op Balkie. Wij zijn het lafste volk van de wereld.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:43 schreef wormwood het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de gemiddelde mens zwaar onderschat.
"We" zijn echt geen slaafse volgers van de overheid. "We" stemmen ook massaal op oppositie partijen, geven genoeg kritiek op Balkenende, Bush en andere malloten die denken dat ze het voor het zeggen hebben.
En je punt is?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom zou het in een nacht moeten gebeurd zijn ...
Omdat er 's morgens diverse mensen zijn langsgelopen die niks gezien hebben.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom zou het in een nacht moeten gebeurd zijn ...
Dat de rommel op wat op ettelijke meters diepte gewoon al weken maanden of misschien wel jaren geleden gepland had kunnen worden.quote:
En al die andere kleine delen dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat de rommel op wat op ettelijke meters diepte gewoon al weken maanden of misschien wel jaren geleden gepland had kunnen worden.
Ooggetuigen zijn manipulatief. Bepaalde richting op vragen. Of gewoon geld bieden om dit en dat te zeggen.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:18 schreef wormwood het volgende:
[..]
Omdat er 's morgens diverse mensen zijn langsgelopen die niks gezien hebben.
En dan nog, er zouden vrachtwagens vol met materiaal door de bossen hebben moeten rijden. Niemand die wat gezien heeft terwijl er wel veel mensen waren die het vliegtuig hebben zien crashen.
Niemand stoort zich hier toch ook aan als je in bos loopt dat je struikelt over bierblikjes, flesjes en andere rotzooi.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:36 schreef wormwood het volgende:
[..]
En al die andere kleine delen dan?
Wanneer zijn die er neergelegd zonder dat het iemand opviel?
Quote mining ?quote:Op zondag 13 januari 2008 19:49 schreef Terecht het volgende:
Even wat quotemining over het hoe en waarom van complotdenken:
Het gaat wel opvallen als het 60 ton aan afval is.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niemand stoort zich hier toch ook aan als je in bos loopt dat je struikelt over bierblikjes, flesjes en andere rotzooi.
Dus alles wat jij zegt hoeft ook niet perse waar te zijn?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ooggetuigen zijn manipulatief. Bepaalde richting op vragen.
Amerika is niet zo als in Nederland dat elke vierkante meter bezet is.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:43 schreef wormwood het volgende:
[..]
Het gaat wel opvallen als het 60 ton aan afval is.
Zeker als het onderdelen van een vliegtuig zijn.
Denk je ook niet.
Daarom zal het eerder opvallen als een deel van een bos ineens vol ligt met allerlei afval, zonder aanwijsbare reden. Het was ook niet een gebied waar nooit iemand kwam.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Amerika is niet zo als in Nederland dat elke vierkante meter bezet is.
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:43 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Quote mining ?
Troll 1e klasse.Wat ik met die vork doe, weet alleen ik, ...uhm.. hoop ik. Snel me hoedje op.
quote:Edmonds demoniseert ?
Dat moet je relatief zien. 9/11 was zo’n gigantisch omvangrijke gebeurtenis, dat daarbij een aanzienlijk aantal tegenstrijdigheden zijn is onomkomelijk.quote:
A handfull ? Wat is dat nou voor norm..?
Hoe interessant dat onderzoek weliswaar ook is, het heeft niets te maken met de anomalieën van 9/11. Dat onderzoek gaat namelijk over de fout van het vergelijken van 2 of meer resultaten door hun statistische significantie te vergelijken.quote:"The mistaken belief that a handful of unexplained anomalies can undermine a well-established theory lies at the heart of all conspiratorial thinking, as well as creationism, Holocaust denial and the various crank theories of physics."
"The fact that unexplained anomalies can undermine a well-established theory lies at the heart of thinking, as well as creation and the various theories of physics."
http://www.decisionsciencenews.com/?p=176
Inhoudelijk ga je er nog steeds niet op in Terecht. Jammer!quote:Ik heb er geen kracht meer voor. Mijn hoofd is opgeblazen na het aanschouwen van zoveel onzin en onnozelheid.
Van jou dus ook niet!quote:Op zondag 13 januari 2008 22:45 schreef wormwood het volgende:
[..]
Dus alles wat jij zegt hoeft ook niet perse waar te zijn?
En enorm veel mensen die dat niet gezien hebben en talloze (de rij is enorm lang) die verklaren dat ze geen vliegtuig op de crash site hebben gezien en ook geen vliegtuig onderdelen. Dat waren verklaringen van direkt na de ramp.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:18 schreef wormwood het volgende:
[..]
Omdat er 's morgens diverse mensen zijn langsgelopen die niks gezien hebben.
En dan nog, er zouden vrachtwagens vol met materiaal door de bossen hebben moeten rijden. Niemand die wat gezien heeft terwijl er wel veel mensen waren die het vliegtuig hebben zien crashen.
Wat natuurlijk ook nog kan, is dat hier gewoon de verkeerde krater getoond wordt. Is immers een paar dagen na de ramp.quote:Op maandag 14 januari 2008 08:58 schreef Torah het volgende:
@Terecht:
Ik bedoel deze dus:
[ afbeelding ]
Maar dan die foto die nog wat mooier is.
Natuurlijk niet, het is ook onzin wat je post. Er is niets inhoudelijks om op in te gaan.quote:Op maandag 14 januari 2008 08:40 schreef Torah het volgende:
[..]
Inhoudelijk ga je er nog steeds niet op in Terecht. Jammer!
Heb jij nog die foto van de inslagplaats waarbij de contouren van de vleugels zichtbaar zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |