quote:Fragment: "did you even notice what you took"
Artiest + titel: Boy Sets Fire - Full Color Guilt
Duidt dit op Edo met z'n rood/oranje combi gisteren?quote:Artiest + titel: Boy Sets Fire - Full Color Guilt
Of iemand die water had ipv tequila.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Did you even notice what you took kan wijzen naar Coen die niet doorhad dat hij iets geschoten had, en dat pas wist toen hij na het schieten zijn ogen weer open deed (of wat zei ie nou).
Geel, oranje en rood... Kleuren van vuur... En in full colorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duidt dit op Edo met z'n rood/oranje combi gisteren?
Herhaling staat op uitzendinggemist.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:52 schreef greatgonzo het volgende:
wanneer is er een herhaling te zien? vergeten op te nemen
De mol kan toch niet weten wie er als volgende uit gaat. En PJH wist in aflevering 1 nog niet wie de mol was dus kon hij ook het dienblad met de Tequila niet op 1 bepaalde manier vasthouden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:39 schreef Gia het volgende:
Mijn (en manliefs') vermoeden is Dennis.
Het viel ons gisteren namelijk op dat Dennis in eerste instantie bij de exit naast Annette wilde gaan zitten, maar door Regina (?) weggebonjourd werd, want zij wilde op een hoge stam zitten of zo. Daarna keek Dennis eerst naar rechts en vervolgens zeer duidelijk naar Annette.
Hierna zijn we aflevering 1 en 2 (opgenomen) nog eens terug gaan kijken, en daarbij vooral op Dennis gelet.
Er vallen enkele dingen op:
-Dennis zit vaak met zijn armen over elkaar. Dat op zich is niet zo vreemd, dat doen anderen ook, alleen doet Dennis het dan weer linksom en dan weer rechtsom. Probeer het maar eens, dat handt totaal niet!!
-In aflevering 1 heeft Dennis zijn vraag voor 250 euro fout. Over het Indiaantje op de pet van Edo.
-Hij mag als eerste een drankje kiezen en neemt het drankje middenvoor op het dienblad. (Dit kan afgesproken zijn)
-Het feit dat hij Annette met de fietstocht op sleeptouw neemt. Dennis kan niet weten dat ieder aan een ander gekoppeld is en wil gewoon zo snel mogelijk iedereen binnen hebben.
-Op het moment dat Patrick doorheeft dat driefm slaat op 3 FM, zie je Dennis op een nogal neppe manier reageren, zogenaamd blij verrast, maar je ziet hem denken: Shit, hij snapt 't!
-In vorige afleveringen is ook al duidelijk geweest dat de Mol dankbaar gebruik maakt van andermans fouten. Het feit dat hij de keuze voor Joris zonder protest aanvaardt, zegt ook veel.
-Ook in aflevering 1 kijkt hij bij de exit 2 x duidelijk naar Nicolette en hij zit naast haar.
-Hij pakte als eerste 1 joker. Als mol heb je namelijk niet veel jokers nodig.
-Vond het ook opvallend dat hij de tune op de radio niet gehoord heeft, terwijl hij in de auto wel zat te kletsen met de anderen.
Opgeteld bij de aanwijzing die hier al genoemd is "eL guapO stuntteaM" is het voor ons op dit moment DENNIS. En natuurlijk de drie vingers (letter M) in de leader.
Waar de muzikale aanwijzing van deze week dan op slaat, weet ik ook niet. Misschien het feit dat hij de lichtste tas had, of zo?
Overigens wordt er nogal veel geklaagd over het nep-mollen. Dat vind ik echt onterecht, want het is onderdeel van het spel. Je moet de verdenking op jezelf laden door mollenacties uit te halen, zodat anderen meer kans hebben eruit te moeten. Vind dat niet storend. Als niemand dat zou doen, zou het spel wel heel makkelijk zijn, natuurlijk. Want dan is alleen de enige die zoiets doet meteen duidelijk de mol.
Op het moment van de exit kan dat al ingefluisterd zijn, natuurlijk. Dat is pas na de test. Wij weten niet hoeveel tijd er zit tussen de test en de exit.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:33 schreef jna het volgende:
[..]
De mol kan toch niet weten wie er als volgende uit gaat.
Ja klopt, heb ik over het hoofd gezien.quote:En PJH wist in aflevering 1 nog niet wie de mol was dus kon hij ook het dienblad met de Tequila niet op 1 bepaalde manier vasthouden.
Zoals Gia al zei, de Mol kan zeker weten wie er uit gaat. Dat was in eerdere series ook een aanwijzing geloof ik, waarbij de Mol elke keer naast of achter de afvaller zat en hij/zij elke keer een hand op de schouder legde ofzo.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:33 schreef jna het volgende:
[..]
De mol kan toch niet weten wie er als volgende uit gaat. En PJH wist in aflevering 1 nog niet wie de mol was dus kon hij ook het dienblad met de Tequila niet op 1 bepaalde manier vasthouden.
BS, je wil geld verdienen met het spel en zo veel mogelijk. Daarbij moet dan de Mol aan de slag om dat te voorkomen ipv dat dit al wordt gedaan door de kandidaten. Zo kan je ook eerder voor jezelf bepalen wie de Mol is. Zo hoeft de Mol geen fuck te doen want Joris verprutst alles wel en als het haar lukt zal Georgina dat ook doenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:39 schreef Gia het volgende:
Overigens wordt er nogal veel geklaagd over het nep-mollen. Dat vind ik echt onterecht, want het is onderdeel van het spel. Je moet de verdenking op jezelf laden door mollenacties uit te halen, zodat anderen meer kans hebben eruit te moeten. Vind dat niet storend. Als niemand dat zou doen, zou het spel wel heel makkelijk zijn, natuurlijk. Want dan is alleen de enige die zoiets doet meteen duidelijk de mol.
Maar door al dat genepmol hoeft de mol zelf ook niks meer te doen. Ik denk dat het programma leuker is als iedereen actief is (en ook dan kun je jezelf verdacht maken), waardoor het voor de mol ook leuker is om te mollen; hij/zij is dan de enige. Het blijft een spel, als iedereen uit zijn neus gaat eten en doet alsof hij niks kan vind ik het minder leuk. Oké een keertje nep-mollen is leuk, maar niet elke aflevering. Het spel gaat er ook om dat er geld in de pot komt. Ik heb het idee dat de BN'ers de pot een beetje an kracht aan het verliezen is.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:39 schreef Gia het volgende:
Dat was inderdaad ook mijn eerste gedachte!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:21 schreef Tezz het volgende:
Did you notice what you took kan ook op Joris slaan (en dan als aanwijziging dat hij NIET de mol is): hij had namelijk niet in de gaten dat hij met zijn irritante nepmol actie 3000 euro uit de pot haalde.
1) Heel makkelijk, als je het achter elkaar wilt proberen moet je je armen over elkaar doen, en daarna je ene arm stil houden en dan een andere arm er anders overheen slaan. Ik zie niet in wat dit met het mol-zijn te maken kan hebben. Tis misschien iets aparts, maar dat heeft iedereen wel. Zo kun je ook iets over de houding van Georgina bedenken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:39 schreef Gia het volgende:
Mijn (en manliefs') vermoeden is Dennis.
....
1-Dennis zit vaak met zijn armen over elkaar. Dat op zich is niet zo vreemd, dat doen anderen ook, alleen doet Dennis het dan weer linksom en dan weer rechtsom. Probeer het maar eens, dat handt totaal niet!!
...
2-Hij mag als eerste een drankje kiezen en neemt het drankje middenvoor op het dienblad. (Dit kan afgesproken zijn)
3-Het feit dat hij Annette met de fietstocht op sleeptouw neemt. Dennis kan niet weten dat ieder aan een ander gekoppeld is en wil gewoon zo snel mogelijk iedereen binnen hebben.
4-Op het moment dat Patrick doorheeft dat driefm slaat op 3 FM, zie je Dennis op een nogal neppe manier reageren, zogenaamd blij verrast, maar je ziet hem denken: Shit, hij snapt 't!
....
5-Hij pakte als eerste 1 joker. Als mol heb je namelijk niet veel jokers nodig.
6-Vond het ook opvallend dat hij de tune op de radio niet gehoord heeft, terwijl hij in de auto wel zat te kletsen met de anderen.
....
Zo zou ik voor de gein nu ook op de foto gaan staan na verleden jaar, lekker die forummers gek maken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:23 schreef Tezz het volgende:
Dennis met drie vingers (net de letter M) prominent op een foto staat....
Dat shot komt uit de eerste aflevering bij het kamperen. Lijkt me dat dit niet voor niets in de leader zit.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:23 schreef Tezz het volgende:
En ik ben het met Gia eens, Dennis is de mol, ik weet het bijna zeker.............Lees de hints van Gia en op de .nl site heb ik diverse foto's gezien dat Dennis met drie vingers (net de letter M) prominent op een foto staat....
Die komen van een DVD die je op het .com forum kunt bestellen. Die gast heeft bijna alle reeksen van alle landen. Zelf heb ik alle NL reeksen tot en met het eerste BN'ers seizoen. Heerlijk om terug te zien. Helaas is de kwaliteit niet altijd even goed meer. Maar goed, daar kijk je zo door heen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:13 schreef cptmarco het volgende:
[..]
nieuwsgroepen...
seizoen 1 kunnen vinden, en deze nu aan het downloaden is...
Zo achterlijk zal de redactie toch niet zijn om weer met gebarentaal te werkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:23 schreef Tezz het volgende:
En ik ben het met Gia eens, Dennis is de mol, ik weet het bijna zeker.............Lees de hints van Gia en op de .nl site heb ik diverse foto's gezien dat Dennis met drie vingers (net de letter M) prominent op een foto staat....
Oja, het kan wel. Maar het is niet relaxt om op de verkeerde manier je armen over elkaar te doen. Dat voelt niet lekker. Misschien is Dennis wel tweehandig, dat het voor hem niets uitmaakt, maar normale mensen doen altijd, als ze er niet bij nadenken, hun armen op dezelfde manier over elkaar.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:07 schreef Clyde_Frog het volgende:
1) Heel makkelijk, als je het achter elkaar wilt proberen moet je je armen over elkaar doen, en daarna je ene arm stil houden en dan een andere arm er anders overheen slaan. Ik zie niet in wat dit met het mol-zijn te maken kan hebben. Tis misschien iets aparts, maar dat heeft iedereen wel. Zo kun je ook iets over de houding van Georgina bedenken.
Daarmee kan hij alleen voorkomen dat hijzelf te laat boven is. Had hij op die manier meer schade willen berokkenen, dan had hij ook nog als eerste gemoeten. En we hebben gezien dat de dames, de zogenaamde beste klimmers, naar achteren hebben gebonjourd.quote:2) Een mol heeft misschien wel een bepaalde voorkeur om in het fiets-team of klim-team te zitten. Strategisch gezien is het handiger om inderdaad in het fiets-team te zitten, maar een handige mol kan ook zijn klimtocht zodanig lang rekken dat zijn/haar gekoppelde persoon eerder boven is. (wat zou edo b.v. hebben gedaan?)
Dennis kan niet weten wie aan wie is gekoppeld, want die keuze is pas ter plaatse gemaakt.quote:3) Dennis bleef aan het eind mee fietsen met de laatste persoon, als steun.
Kan ook een psychologisch spelletje zijn, natuurlijk. Als Dennis meteen begint over Taxi, terwijl er duidelijk Cab gespeld is, dan valt dat ook op. Als Patrick dan begint over Taxi, dan ageert Dennis, even maar met CashCab. Maar hij gaat wel akkoord met Taxi. Hij komt niet echt met argumenten voor CashCab, terwijl die er wel zijn.quote:4) Dat is wel een interessant moment, Dennis spurtelde weinig tegen inderdaad, maar ook toen Patrick zei dat cshcab misschien Taxi van Joris is, hoewel hij wel een aantal maal heeft gezegd dat Cashcab van Edo is. Niet echt slim voor een mol om dat geregeld naar voren te brengen. Patrick vind ik wel hiermee erg verdacht. Cshcab = taxi, dan had je toch taxi geseind en niet een engelse vertaling.
Ja, kan, maar Dennis was wel de eerste. Zijn snelle greep kan anderen ertoe bewogen hebben om ook snel te pakken. Pas toen gingen de anderen nadenken en langer wachten.quote:5) Tunnelvisie. De uitleg kan natuurlijk kloppen, maar er zijn meerdere die 1 joker hebben gehaald, en die hebben het gedaan om in ieder geval een joker te hebben. Dat kan Dennis ook hebben gedaan.
Kan, vond dat er nogal over doorgezeurd werd door Dennis.quote:6) Misschien heeft hij het juist daarom niet gehoord, omdat hij zo druk aan het converseren was.
Vond overigens de reaktie van Joris met de foto van Dennis, wel goed geacteerd. Hij kwam echt geschrokken over. Hoewel wij natuurlijk beter wisten.quote:Als kijker hadden we denk ik het meest aan het seinopdracht. (dat met die bagage is amper te volgen wie wat heeft gedaan) Ik kan me voorstellen dat het als mol strategisch beter is om én signaal te verzenden én te ontvangen, of alleen om te ontvangen. Dan kun je veel meer ruis inbrengen. Hiermee vallen Dunya en Coen af. Georgina had heel makkelijk kunnen saboteren zonder al te veel op te vallen, want blijkbaar wekt ze niet echt een snuggere indruk binnen de groep (gezien de reacties van dennis en patrick), maar heeft dat niet gedaan. Blijft over: regina, edo, patrick, dennis en joris.
Huh, hij had alles bij Coen erin geflikkerd bedoel je?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik neig op dit moment het meest naar Dennis, gezien dat niet herkennen van 3FM en het feit dat ie zijn eigen tas helemaal heeft geleegd maar in prinicipe zijn gehele inhoud over de rest heeft verdeeld zodat er feitelijk geen kilo's afgingen....
Ja volgens mij heeft ie alles bij Coen erin gemiktquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Huh, hij had alles bij Coen erin geflikkerd bedoel je?
Ik vond hem alleen bij het seinen verdacht eigenlijk. Vooral met die jokers pakken kan ik mij niet voorstellen dat je als Mol zijnde meteen 1 joker pakt..
Dat driefm zou Dennis wel op zijn gekomen denk ik. Daarom isite denk ik voor joris gegaan met cab terwijl Edo dan toch voor de hand liggender is. Maar dat verpestte Dennis dan weer voor hem. Ik weet het eigenlijk nog gewoon nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja volgens mij heeft ie alles bij Coen erin gemikt
Die jokers zou inderdaad niet echt een mollenactie zijn...
Mijn schaduwmol is Patrick, zat in de ulitieme Molpositie bij het schieten maar hoefde niet echt in actie te komen omdat er niet veel geld werd verdiend en dan zou ie gelijk ontmaskerd zijn als ie op de naam zou schieten die het meeste geld bij elkaar heeft geschoten. Volgens mij schoot ie twee keer mis of een keer op de Topito's maar dat weet ik niet zeker meer
Bij die seinopdracht zette ie Dennis wel op het spoor van 3FM en deed ie verder goed zijn best, op die omwisseling van Edo en Joris na met die 'cab' maar hij wordt nu al zoveel verdacht door de rest dat ik niet denk dat ie het is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |