abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:16:31 #101
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_55952191
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:23 schreef Airelle het volgende:

[..]

Nee, want Joris heeft nu laten zien dat hij NIET de mol is. Overduidelijk. Een mol doet z'n acties subtiel.

En ik vind niet dat geld het enige is, maar het zou leuk zijn als de BN'ers er iets minder luchtig mee om zouden gaan.
De meeste mensen doen net alsof ze de mol zijn, door zaken te verprutsen. De echte mol moet daadwerkelijk de boel in het honderd laten lopen, en als hij/zij als enige onopvallend bezig is, valt dat natuurlijk ook op, vooral in een omgeving waarin iedereen aan het "mollen"is.

Ik denk dat het afhangt van de groep en de situatie, maar in mijn ogen zijn er situatie's waarbij de mol zichzelf verdacht kan maken.

En dat niet alle mollen hun actie's subtiel doen, dat weten we wel uit de vorige BN seizoenen. Sommigen klungelen maar wat aan. Wat dat betreft heb ik Joris wat hoger zitten, mocht hij de mol zijn natuurlijk. Ik heb nog geen flauw idee ^_^
451 °F
pi_55952447
Joris
Irritant mannetje.
pi_55952580
Nu op Radio 2!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:33:12 #104
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55952622
Annette was echt ziek.
Dus geen gekheid. Nu bij Hans.
pi_55952765
Ik heb niets van die muzikale aanwijzing verstaan
Maar even afwachten dus.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:39:40 #106
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:41:14 #107
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_55952814
Nee ik begreep er ook niks van
pi_55952829
ff weer volgen !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_55952906
Dit was 'm:
quote:
Fragment: "did you even notice what you took"

Artiest + titel: Boy Sets Fire - Full Color Guilt
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:46:49 #110
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_55952932
quote:
Duidt dit op Edo met z'n rood/oranje combi gisteren?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:49:20 #111
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_55953002
Did you even notice what you took kan wijzen naar Coen die niet doorhad dat hij iets geschoten had, en dat pas wist toen hij na het schieten zijn ogen weer open deed (of wat zei ie nou ).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_55953053
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Did you even notice what you took kan wijzen naar Coen die niet doorhad dat hij iets geschoten had, en dat pas wist toen hij na het schieten zijn ogen weer open deed (of wat zei ie nou ).
Of iemand die water had ipv tequila.
pi_55953071
Mijn 4 verdachten:

- Joris, vorige week al met het geld beheren en nu weer met die foto bij de uitbeeldopdracht.
- Edo, grote verhalen over schieten maar zelf niks raken en ik vond hem ook verdacht bij de uitbeeldopdracht.
- Coen, heeft zelf niks uit zijn tas gehaald en zei dat er veel meer in zijn tas bij kon waardoor de opdracht mislukte.
- Georgina, gewoon omdat ik eigenlijk stiekem wil dat zij de mol is : - ).

Anyway, volgende week denk ik vast weer dat anderen de mol kunnen zijn
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:05:27 #114
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_55953437
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:46 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Duidt dit op Edo met z'n rood/oranje combi gisteren?
Geel, oranje en rood... Kleuren van vuur... En in full color Ben nog aan het denken over did you notice what you took... Mocht dat de hint zijn, gaat het vast over de kofferopdracht... Bijvoorbeeld dat de Mol zwaar spul bij Coen in de tas deed en die dat niet merkte...
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_55953883
http://player.omroep.nl/?aflID=6209059&md5=efd610f776bd91baf2c9c51ca8e3bea4

Hij is er voor degenen die het nog niet hebben gezien
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:39:11 #116
3542 Gia
User under construction
pi_55954344
Mijn (en manliefs') vermoeden is Dennis.

Het viel ons gisteren namelijk op dat Dennis in eerste instantie bij de exit naast Annette wilde gaan zitten, maar door Regina (?) weggebonjourd werd, want zij wilde op een hoge stam zitten of zo. Daarna keek Dennis eerst naar rechts en vervolgens zeer duidelijk naar Annette.

Hierna zijn we aflevering 1 en 2 (opgenomen) nog eens terug gaan kijken, en daarbij vooral op Dennis gelet.
Er vallen enkele dingen op:

-Dennis zit vaak met zijn armen over elkaar. Dat op zich is niet zo vreemd, dat doen anderen ook, alleen doet Dennis het dan weer linksom en dan weer rechtsom. Probeer het maar eens, dat handt totaal niet!!

-In aflevering 1 heeft Dennis zijn vraag voor 250 euro fout. Over het Indiaantje op de pet van Edo.

-Hij mag als eerste een drankje kiezen en neemt het drankje middenvoor op het dienblad. (Dit kan afgesproken zijn)

-Het feit dat hij Annette met de fietstocht op sleeptouw neemt. Dennis kan niet weten dat ieder aan een ander gekoppeld is en wil gewoon zo snel mogelijk iedereen binnen hebben.

-Op het moment dat Patrick doorheeft dat driefm slaat op 3 FM, zie je Dennis op een nogal neppe manier reageren, zogenaamd blij verrast, maar je ziet hem denken: Shit, hij snapt 't!

-In vorige afleveringen is ook al duidelijk geweest dat de Mol dankbaar gebruik maakt van andermans fouten. Het feit dat hij de keuze voor Joris zonder protest aanvaardt, zegt ook veel.

-Ook in aflevering 1 kijkt hij bij de exit 2 x duidelijk naar Nicolette en hij zit naast haar.

-Hij pakte als eerste 1 joker. Als mol heb je namelijk niet veel jokers nodig.

-Vond het ook opvallend dat hij de tune op de radio niet gehoord heeft, terwijl hij in de auto wel zat te kletsen met de anderen.

Opgeteld bij de aanwijzing die hier al genoemd is "eL guapO stuntteaM" is het voor ons op dit moment DENNIS. En natuurlijk de drie vingers (letter M) in de leader.

Waar de muzikale aanwijzing van deze week dan op slaat, weet ik ook niet. Misschien het feit dat hij de lichtste tas had, of zo?

Overigens wordt er nogal veel geklaagd over het nep-mollen. Dat vind ik echt onterecht, want het is onderdeel van het spel. Je moet de verdenking op jezelf laden door mollenacties uit te halen, zodat anderen meer kans hebben eruit te moeten. Vind dat niet storend. Als niemand dat zou doen, zou het spel wel heel makkelijk zijn, natuurlijk. Want dan is alleen de enige die zoiets doet meteen duidelijk de mol.
pi_55954362
Ja heb net de aflevering gezien... Voor mij afgevallen als Mol is: Georgina (die de seinopdracht juist zou laten slagen door haar actie) en Joris, te opvallend.... ik denk nu aan Dennis, Edo of Patrick, al is die laatste wel erg verdacht bij de kandidaten en da's vaak een slecht teken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_55954510
Joris is voor mij de mol.
Hoi.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:52:32 #119
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_55954652
wanneer is er een herhaling te zien? vergeten op te nemen
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_55954876
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:52 schreef greatgonzo het volgende:
wanneer is er een herhaling te zien? vergeten op te nemen
Herhaling staat op uitzendinggemist.
Hoi.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 17:23:14 #121
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_55955309
Mijn mol nog steeds: Patrick. Hij is subtiel niet-slim bezig en zorgde er toch ook voor dat dat seinen de mist inging. Er zijn verder nog teveel nepmolletjes!

Muzikale aanwijzing, mwa..misschien toch met die kleuren wat al eerder gemeld was.

Zei Annette nog wat opvallends?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 januari 2008 @ 17:31:30 #122
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55955450
Edo is de mol
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 11 januari 2008 @ 17:36:51 #123
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_55955527
Fragment: "did you even notice what you took"

in leader zie je bij de kandidaten bij Coen eerst een opname bij een vuur voordat hij 'met naam' voorgesteld wordt
wat moet ik hier nu neerzetten?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 17:37:04 #124
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_55955534
Edo is inderdaad de mol...Regina is de winnaar, Patrick de verliezer.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 18:33:19 #125
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_55956498
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:39 schreef Gia het volgende:
Mijn (en manliefs') vermoeden is Dennis.

Het viel ons gisteren namelijk op dat Dennis in eerste instantie bij de exit naast Annette wilde gaan zitten, maar door Regina (?) weggebonjourd werd, want zij wilde op een hoge stam zitten of zo. Daarna keek Dennis eerst naar rechts en vervolgens zeer duidelijk naar Annette.

Hierna zijn we aflevering 1 en 2 (opgenomen) nog eens terug gaan kijken, en daarbij vooral op Dennis gelet.
Er vallen enkele dingen op:

-Dennis zit vaak met zijn armen over elkaar. Dat op zich is niet zo vreemd, dat doen anderen ook, alleen doet Dennis het dan weer linksom en dan weer rechtsom. Probeer het maar eens, dat handt totaal niet!!

-In aflevering 1 heeft Dennis zijn vraag voor 250 euro fout. Over het Indiaantje op de pet van Edo.

-Hij mag als eerste een drankje kiezen en neemt het drankje middenvoor op het dienblad. (Dit kan afgesproken zijn)

-Het feit dat hij Annette met de fietstocht op sleeptouw neemt. Dennis kan niet weten dat ieder aan een ander gekoppeld is en wil gewoon zo snel mogelijk iedereen binnen hebben.

-Op het moment dat Patrick doorheeft dat driefm slaat op 3 FM, zie je Dennis op een nogal neppe manier reageren, zogenaamd blij verrast, maar je ziet hem denken: Shit, hij snapt 't!

-In vorige afleveringen is ook al duidelijk geweest dat de Mol dankbaar gebruik maakt van andermans fouten. Het feit dat hij de keuze voor Joris zonder protest aanvaardt, zegt ook veel.

-Ook in aflevering 1 kijkt hij bij de exit 2 x duidelijk naar Nicolette en hij zit naast haar.

-Hij pakte als eerste 1 joker. Als mol heb je namelijk niet veel jokers nodig.

-Vond het ook opvallend dat hij de tune op de radio niet gehoord heeft, terwijl hij in de auto wel zat te kletsen met de anderen.

Opgeteld bij de aanwijzing die hier al genoemd is "eL guapO stuntteaM" is het voor ons op dit moment DENNIS. En natuurlijk de drie vingers (letter M) in de leader.

Waar de muzikale aanwijzing van deze week dan op slaat, weet ik ook niet. Misschien het feit dat hij de lichtste tas had, of zo?

Overigens wordt er nogal veel geklaagd over het nep-mollen. Dat vind ik echt onterecht, want het is onderdeel van het spel. Je moet de verdenking op jezelf laden door mollenacties uit te halen, zodat anderen meer kans hebben eruit te moeten. Vind dat niet storend. Als niemand dat zou doen, zou het spel wel heel makkelijk zijn, natuurlijk. Want dan is alleen de enige die zoiets doet meteen duidelijk de mol.
De mol kan toch niet weten wie er als volgende uit gaat. En PJH wist in aflevering 1 nog niet wie de mol was dus kon hij ook het dienblad met de Tequila niet op 1 bepaalde manier vasthouden.
Jawel, je keek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')