Is ook jammer, waarom ze dat doet begrijp ik niet!quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beetje jammer dat Dunya alles zo overacteert.
Die kans lijkt me klein.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Niet weten wie er in de finale staan? Wie zegt dat het niet geregisseerd is? Bij de WIDM sluit ik niets uit
Dan is het ook geen spel meer...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:39 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Die kans lijkt me klein.
Stel dat Annette gisteren tijdens de test met al haar antwoorden voor 1 mol is gegaan.
En dit is uiteindelijk ook echt de mol, dan kunnen er na afloop toch wel wat vragen ontstaan over waarom Annette de test als slechtste gemaakt heeft..
Tuurlijk wel, zolang mensen maar gaan denken dat jij de mol bent, doe je het goedquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:18 schreef Airelle het volgende:
Wat een rotactie inderdaad... van Joris. Ik hoop dat hij er zelf ook flinkt van baalt. Komt het spel niet ten goede...
Nee, want Joris heeft nu laten zien dat hij NIET de mol is. Overduidelijk. Een mol doet z'n acties subtiel.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:21 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zolang mensen maar gaan denken dat jij de mol bent, doe je het goed
Geld is leuk, maar prioriteit is om als eerste te eindigen, anders win je sowieso niets
Ja, dat was een mooi moment! Die blikken ook toen Regina die jokers inzettequote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:39 schreef Dalamar het volgende:
Dat de eindtest open was vond ik ook erg bijzonder.
Dat Regina hier twee jokers inzette zodat iedereen het kon zien is ook verdacht. De mol hoeft nooit jokers in te zetten, het feit dat Regina er maar liefst twee inzette in een aflevering waar Anette de test eigenlijk niet goed kon maken.... ik vind het typisch een actie van De Mol.
quote:Na onze opname was er de reklame van verkade op de televisie.
en wie zat daar THEEmeisje te zijn??? ->> DUNYA
Alice uit wonderland doet toch niets liever dan thee drinken en koekjes eten?
De Mol kan het toch ook zo spelen dat hij heel overdreven de boel saboteerd en daarom een beetje voor gek wordt verklaard?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, want Joris heeft nu laten zien dat hij NIET de mol is. Overduidelijk. Een mol doet z'n acties subtiel.
En ik vind niet dat geld het enige is, maar het zou leuk zijn als de BN'ers er iets minder luchtig mee om zouden gaan.
In het begin waren die aanwijzingen zeker zo. Moest je beelden achteruit spoelen met geluid, en dan hoorde je "Nico is de mol". Maar met de BN'ers series zijn de aanwijzingen veel oppervlakkiger geworden. Maar misschien dat de redactie dit jaar het roer heeft omgegooid.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:23 schreef Poedeliwoeps het volgende:
Zijn aanwijzingen van de vorige molseries ook allemaal zo vergezocht dan?
Want ik vind dat er mensen zijn die wel heel erg overijvering bezig zijn en over wat achter zoeken (en ook een verklaring voor weten te vinden).
Beetje paranoia.![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In het begin waren die aanwijzingen zeker zo. Moest je beelden achteruit spoelen met geluid, en dan hoorde je "Nico is de mol". Maar met de BN'ers series zijn de aanwijzingen veel oppervlakkiger geworden. Maar misschien dat de redactie dit jaar het roer heeft omgegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |