abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55939236
Beetje jammer dat Dunya alles zo overacteert.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55939504
Georgina Verbaan heeft echt iets met haar poes...ze poseert er zelfs mee in de Maxim.

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:11:40 #53
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55939777
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beetje jammer dat Dunya alles zo overacteert.
Is ook jammer, waarom ze dat doet begrijp ik niet!
pi_55939874
heb even dat van die Alice-theorie gelezen.. en ja het komt wel overtuigend over! Alleen.. wie is dan de mol? Georgina? Dunya? of juist totaal iemand anders?

Ik zou het wel raar vinden als het Georgina en Dunya waren. Tot nu toe hoor je veel van de kandidaten bij de test zeggen dat ze op die twee of één van de twee zitten, en normaal laat de regie niet zo snel de naam vallen van de mol..
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:18:15 #55
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_55939918
tvp....
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
  vrijdag 11 januari 2008 @ 01:12:07 #56
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_55940887
observaties:
bij de start van het seinspel mogen Dunya en Coen de namen bepalen. de redenatie van Coen is logisch: korte namen (Edo en Coen) en Georgina (makkelijk vanwege GTST).
ff doordenken: hij kiest wel namen die snel tot verwarring leiden. Immers twee mensen die met een taxi/cab te maken hebben in het spel, twee drie fm dj's in het spel en twee ex GTST'ers èn twee actrices. dus wat zo logisch lijkt, is misschien toch minder voor de hand liggend.

En: bij de tassen. Je hoort Coen op een gegeven moment roepen 'er kan nog veel meer in die tas, kom nou op'. aan de andere kant hoor je ook zeggen dat Coen alleen maar een paar schoenen uit zijn tas heeft gehaald.

Dus ik ga even voor Coen.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_55940992
Niet weten wie er in de finale staan? Wie zegt dat het niet geregisseerd is? Bij de WIDM sluit ik niets uit
  vrijdag 11 januari 2008 @ 02:23:47 #58
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_55941594
moltvp
....in de donkere nacht.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 02:27:33 #59
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_55941616
Bij de Alice in wonderland wordt de harten boer verdacht van het stelen van taarten.
De Tipito's die er nu zijn bijgekomen kun je ook wel taartpuntjes noemen. (zo worden ze bij triviantvaak genoemd in de volksmond).
Ben benieuwd of er mensen die dingen van elkaar gaan jatten.
....in de donkere nacht.
pi_55942720
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 01:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Niet weten wie er in de finale staan? Wie zegt dat het niet geregisseerd is? Bij de WIDM sluit ik niets uit
Die kans lijkt me klein.
Stel dat Annette gisteren tijdens de test met al haar antwoorden voor 1 mol is gegaan.
En dit is uiteindelijk ook echt de mol, dan kunnen er na afloop toch wel wat vragen ontstaan over waarom Annette de test als slechtste gemaakt heeft..
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_55942877
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 07:39 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Die kans lijkt me klein.
Stel dat Annette gisteren tijdens de test met al haar antwoorden voor 1 mol is gegaan.
En dit is uiteindelijk ook echt de mol, dan kunnen er na afloop toch wel wat vragen ontstaan over waarom Annette de test als slechtste gemaakt heeft..
Dan is het ook geen spel meer...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  FOK!fossiel vrijdag 11 januari 2008 @ 08:49:03 #62
8443 cptmarco
it's captain...
pi_55943487
Wat een gare actie van Joris.
Edo heeft zich deze aflevering wel verdacht gemaakt. Zowel met het schieten als met het seinen.
Edo, Joris of Patrick denk ik.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_55943611
Wat een rotactie inderdaad... van Joris. Ik hoop dat hij er zelf ook flinkt van baalt. Komt het spel niet ten goede...
  vrijdag 11 januari 2008 @ 09:21:35 #65
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_55943648
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:18 schreef Airelle het volgende:
Wat een rotactie inderdaad... van Joris. Ik hoop dat hij er zelf ook flinkt van baalt. Komt het spel niet ten goede...
Tuurlijk wel, zolang mensen maar gaan denken dat jij de mol bent, doe je het goed

Geld is leuk, maar prioriteit is om als eerste te eindigen, anders win je sowieso niets
451 °F
pi_55943678
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:21 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, zolang mensen maar gaan denken dat jij de mol bent, doe je het goed

Geld is leuk, maar prioriteit is om als eerste te eindigen, anders win je sowieso niets
Nee, want Joris heeft nu laten zien dat hij NIET de mol is. Overduidelijk. Een mol doet z'n acties subtiel.

En ik vind niet dat geld het enige is, maar het zou leuk zijn als de BN'ers er iets minder luchtig mee om zouden gaan.
pi_55943815
Ik blijf bij Dennis

Georgina is het sowieso niet, ze wil graag mol spelen (net zoals Nadja Hüpscher vorig jaar).
pi_55943936
Dat de eindtest open was vond ik ook erg bijzonder.
Dat Regina hier twee jokers inzette zodat iedereen het kon zien is ook verdacht. De mol hoeft nooit jokers in te zetten, het feit dat Regina er maar liefst twee inzette in een aflevering waar Anette de test eigenlijk niet goed kon maken.... ik vind het typisch een actie van De Mol.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_55944024
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:39 schreef Dalamar het volgende:
Dat de eindtest open was vond ik ook erg bijzonder.
Dat Regina hier twee jokers inzette zodat iedereen het kon zien is ook verdacht. De mol hoeft nooit jokers in te zetten, het feit dat Regina er maar liefst twee inzette in een aflevering waar Anette de test eigenlijk niet goed kon maken.... ik vind het typisch een actie van De Mol.
Ja, dat was een mooi moment! Die blikken ook toen Regina die jokers inzette Geweldig

Trouwens, het zou me niks verbazen als dat hele Alice in Wonderland gebeuren gewoon een soort van thema is. Ze zijn in Mexico, da's toch het geboorteland van die regisseur Del Torro die Pan's Labyrinth heeft gedaan? Misschien waren ze gewoon onder de indruk van die film (die ook vol zit met Alice in Wonderland elementen) dat ze besloten opdrachten in die stijl te doen. En ja, als ze de opdrachten bepalen kunnen ze ook vooraf bepalen in welke aflevering (dus hoofdstuk) het zit. Dus dan lijkt het al snel heel erg toevallig.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  FOK!fossiel vrijdag 11 januari 2008 @ 10:03:06 #70
8443 cptmarco
it's captain...
pi_55944326
grappig de Alice aanwijzingen uit het andere forum:
quote:
Na onze opname was er de reklame van verkade op de televisie.
en wie zat daar THEEmeisje te zijn??? ->> DUNYA

Alice uit wonderland doet toch niets liever dan thee drinken en koekjes eten?
pi_55944692
Zijn aanwijzingen van de vorige molseries ook allemaal zo vergezocht dan?

Want ik vind dat er mensen zijn die wel heel erg overijvering bezig zijn en over wat achter zoeken (en ook een verklaring voor weten te vinden).
Beetje paranoia.
pi_55944724
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:23 schreef Airelle het volgende:

[..]

Nee, want Joris heeft nu laten zien dat hij NIET de mol is. Overduidelijk. Een mol doet z'n acties subtiel.

En ik vind niet dat geld het enige is, maar het zou leuk zijn als de BN'ers er iets minder luchtig mee om zouden gaan.
De Mol kan het toch ook zo spelen dat hij heel overdreven de boel saboteerd en daarom een beetje voor gek wordt verklaard?
pi_55944830
Blijf erbij dat het met onbekende eprsonen leuker is dan met BNérs. Maar goed, dat is al vaak besproken. Ik heb me ook blauw geergerd aan Joris, bah, naar mannetje.

Coen vind ik steeds verdachter worden, heb er geen concrete aanwijzingen voor, meer een onderbuikgevoel...
live life
pi_55944846
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:23 schreef Poedeliwoeps het volgende:
Zijn aanwijzingen van de vorige molseries ook allemaal zo vergezocht dan?

Want ik vind dat er mensen zijn die wel heel erg overijvering bezig zijn en over wat achter zoeken (en ook een verklaring voor weten te vinden).
Beetje paranoia.
In het begin waren die aanwijzingen zeker zo. Moest je beelden achteruit spoelen met geluid, en dan hoorde je "Nico is de mol". Maar met de BN'ers series zijn de aanwijzingen veel oppervlakkiger geworden. Maar misschien dat de redactie dit jaar het roer heeft omgegooid.
pi_55945170
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:30 schreef Urquhart het volgende:

[..]

In het begin waren die aanwijzingen zeker zo. Moest je beelden achteruit spoelen met geluid, en dan hoorde je "Nico is de mol". Maar met de BN'ers series zijn de aanwijzingen veel oppervlakkiger geworden. Maar misschien dat de redactie dit jaar het roer heeft omgegooid.

Of toen Elise de mol was: hadden ze Fur Elise van Beethoven gecodeerd en omgekeerd toegevoegd aan een "robotstem" Dat waren nog tijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')