Dat driefm zou Dennis wel op zijn gekomen denk ik. Daarom isite denk ik voor joris gegaan met cab terwijl Edo dan toch voor de hand liggender is. Maar dat verpestte Dennis dan weer voor hem. Ik weet het eigenlijk nog gewoon nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja volgens mij heeft ie alles bij Coen erin gemikt
Die jokers zou inderdaad niet echt een mollenactie zijn...
Mijn schaduwmol is Patrick, zat in de ulitieme Molpositie bij het schieten maar hoefde niet echt in actie te komen omdat er niet veel geld werd verdiend en dan zou ie gelijk ontmaskerd zijn als ie op de naam zou schieten die het meeste geld bij elkaar heeft geschoten. Volgens mij schoot ie twee keer mis of een keer op de Topito's maar dat weet ik niet zeker meer
Bij die seinopdracht zette ie Dennis wel op het spoor van 3FM en deed ie verder goed zijn best, op die omwisseling van Edo en Joris na met die 'cab' maar hij wordt nu al zoveel verdacht door de rest dat ik niet denk dat ie het is...
Jaaa, die was goed. Geweldig dat Robin het toen ook gewoon deed.. en Wilmiequote:Op zondag 13 januari 2008 00:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Binnenkort eens seizoen 1 kijken, enige seizoen die ik nooit gekeken heb.
(net stiekem al een stukje gekeken, opdracht waarbij ze moesten dobbelen met bijvoorbeeld de keuze bodypainten of tatoeage zetten en met ondergoed voor schilder poseren of naakt moeten poseren.)
Regina valt voor mij ook wel af eigenlijk. Als je van tevoren al weet dat je moet schieten, word je niet opeens emotioneel nadat je een schot hebt gelost.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:21 schreef TheVulture het volgende:
Kortom voor mij op dit moment 4 potentiele mollen over: Dennis, Edo, Regina en Patrick...
Ik neig op dit moment het meest naar Dennis, gezien dat niet herkennen van 3FM en het feit dat ie zijn eigen tas helemaal heeft geleegd maar in prinicipe zijn gehele inhoud over de rest heeft verdeeld zodat er feitelijk geen kilo's afgingen....
mwah.. er is nog iets te veel mogelijk denk ik..quote:Op zondag 13 januari 2008 16:14 schreef MrManiak het volgende:
Nog een sappige complottheorie hier?
Dat was De Uitdaging denk ikquote:Op zondag 13 januari 2008 21:09 schreef Duizendpootje het volgende:
was dat niet zo'n kut intro met zij in een vrachtwagen ofzo?
(of gooi ik nu 2 programma's van haar door de war?)
Dat was de laatste met onbekende Nederlanders volgens mijquote:volgens mij moesten ze aan het einde iets van parachute springen en 1 iemand kwam dan op de mol ofzo..
Linkjes posten mag niet hier, maar als je bekend bent met nieuwsgroepen mag je pm-enquote:zou ze wel eens terug willen zien
Dat was aflevering 3 inplaats van 2quote:Op zondag 13 januari 2008 21:03 schreef Kinga het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat het voor de presentator handig was dat hij vanaf aflevering 2 wist wie de mol was. Ideetje: Bij het schieten moet hij weten wie de mol is omdat hij deze als laatste moet trekken bij die flessen. Hij weet dan vooraf welke fles hij tot het eind moet laten staan. Dit zodat de mol een gunstige positie zou kúnnen hebben, mochten anderen veel geld voor de pot geschoten hebben, dan kan die op een naamfles proberen te schieten.
De laatste persoon die hij trok was, Patrick.
Maar nu ik dit zo getypt heb, bij nader inzien is het ver gezocht, dan maak je jezelf wel heel verdacht als mol als je dan ook nog zo'n naamfles raak schiet.
Nja niet alleen de stem.. maar het is alles.. de houding.. de mystiek eromheen.. die hoed.. het was gewoon coolquote:Op maandag 14 januari 2008 09:40 schreef sbientje het volgende:
karel vond ik wel de beste... hij heeft er ook zo'n stem voor! jammer dat ie het niet meer doet!
Inderdaad, het is al eerder geschreven hier, maar eigenlijk zouden ze de prijzenpot moeten koppelen aan een goed doel. Misschien gaan ze dan wel serieuzer met het spel om...quote:Op maandag 14 januari 2008 00:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zoals al eerder vermeld, het feit dat BN'ers allemaal net doen of ze de mol zijn en opdrachten laten mislukken ipv voor het geld te gaan zoals bijna altijd gebeurde in seizoenen met ON'ers, dat verstoort eigenlijk het hele spel.
Oke, Karel vond ik ook veel beter doen.. maar van PJH valt wel mee.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:32 schreef Maartel het volgende:
Ik vind PJH niet bijzonder goed ofzo, maar ook nauwelijks storend.. in mijn ogen doet ie het goed genoeg dus.. het zou leuk zijn als hij écht iets toe zou voegen, maar zolang hij geen afbreuk aan het programma doet doet ie het prima.. de presentator draagt in dit geval niet echt het hele programma
Mwhoa, jawel hoor. Alleen zo na 4 dagen ben je wel een keer uitgespeculeerd en kijk je uit naar de volgende afleveringquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:20 schreef RayMania het volgende:
WIDM leeft niet echt volgens mij rond de uitzendingen, of wel?
Voirge week ging het een stuk harder iddquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:20 schreef RayMania het volgende:
WIDM leeft niet echt volgens mij rond de uitzendingen, of wel?
okquote:Op zondag 13 januari 2008 21:15 schreef Piles het volgende:
Linkjes posten mag niet hier, maar als je bekend bent met nieuwsgroepen mag je pm-en
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:44 schreef Toad het volgende:
Ik ben de aflevering nu aan het terugkijken.
Georgina echt geweldig!
"Zo hou ik mijn kat vast"
Als de aflevering geweest is, is het geen spoiler meer..quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:13 schreef Impry het volgende:
[..]Geweldig inderdaad!
Graag volgend topic geen 'Spoilers' meer in de TT, ik kan de aflevering ivm werk niet live kijken en om dan al wat te zien over de uitzending is niet echt leuk
Er zijn genoeg mensen die later kijken, dus vorig seizoen hebben we ook al afgesproken dat: "Exit xxx" niet in de TT magquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Als de aflevering geweest is, is het geen spoiler meer..
Tja, toch vraag ik me af of zij misschien vanavond niet terugkomt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:37 schreef BlixaBargeld het volgende:
de beste reden om dit seizoen te volgen is al weg
Nicolette al naar huis
Dat staat mij niet meer bij.. maar oke..quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die later kijken, dus vorig seizoen hebben we ook al afgesproken dat: "Exit xxx" niet in de TT mag
Dat zou ik ook zeer kunnen waarderenquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, toch vraag ik me af of zij misschien vanavond niet terugkomt.
Als je de foto in het veronicablad, boven de kolom Ned.1 bekijkt, dan zie je dat Nicolette daar gewoon op staat, maar Annette niet. Dat zou betekenen dat de foto is gemaakt na de exit van Annette. Hoe komt Nicolette daar dan op?
Andere jaren kwam ook weleens een teamlid terug. En Nicolette had er de eerste aflevering al niet uit gehoeven, als iedereen solidair was geweest met elkaar. Misschien dat ze daarom dus terug mag komen.
Ik hoop het.
Daar was ik al bang voor. Daarom ben ik er ook niet aan begonnenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:05 schreef RayMania het volgende:
Nee, Nicolette moet niet terugkomen. Anders is het einde prono.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |