De mol kan toch niet weten wie er als volgende uit gaat. En PJH wist in aflevering 1 nog niet wie de mol was dus kon hij ook het dienblad met de Tequila niet op 1 bepaalde manier vasthouden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:39 schreef Gia het volgende:
Mijn (en manliefs') vermoeden is Dennis.
Het viel ons gisteren namelijk op dat Dennis in eerste instantie bij de exit naast Annette wilde gaan zitten, maar door Regina (?) weggebonjourd werd, want zij wilde op een hoge stam zitten of zo. Daarna keek Dennis eerst naar rechts en vervolgens zeer duidelijk naar Annette.
Hierna zijn we aflevering 1 en 2 (opgenomen) nog eens terug gaan kijken, en daarbij vooral op Dennis gelet.
Er vallen enkele dingen op:
-Dennis zit vaak met zijn armen over elkaar. Dat op zich is niet zo vreemd, dat doen anderen ook, alleen doet Dennis het dan weer linksom en dan weer rechtsom. Probeer het maar eens, dat handt totaal niet!!
-In aflevering 1 heeft Dennis zijn vraag voor 250 euro fout. Over het Indiaantje op de pet van Edo.
-Hij mag als eerste een drankje kiezen en neemt het drankje middenvoor op het dienblad. (Dit kan afgesproken zijn)
-Het feit dat hij Annette met de fietstocht op sleeptouw neemt. Dennis kan niet weten dat ieder aan een ander gekoppeld is en wil gewoon zo snel mogelijk iedereen binnen hebben.
-Op het moment dat Patrick doorheeft dat driefm slaat op 3 FM, zie je Dennis op een nogal neppe manier reageren, zogenaamd blij verrast, maar je ziet hem denken: Shit, hij snapt 't!
-In vorige afleveringen is ook al duidelijk geweest dat de Mol dankbaar gebruik maakt van andermans fouten. Het feit dat hij de keuze voor Joris zonder protest aanvaardt, zegt ook veel.
-Ook in aflevering 1 kijkt hij bij de exit 2 x duidelijk naar Nicolette en hij zit naast haar.
-Hij pakte als eerste 1 joker. Als mol heb je namelijk niet veel jokers nodig.
-Vond het ook opvallend dat hij de tune op de radio niet gehoord heeft, terwijl hij in de auto wel zat te kletsen met de anderen.
Opgeteld bij de aanwijzing die hier al genoemd is "eL guapO stuntteaM" is het voor ons op dit moment DENNIS. En natuurlijk de drie vingers (letter M) in de leader.
Waar de muzikale aanwijzing van deze week dan op slaat, weet ik ook niet. Misschien het feit dat hij de lichtste tas had, of zo?
Overigens wordt er nogal veel geklaagd over het nep-mollen. Dat vind ik echt onterecht, want het is onderdeel van het spel. Je moet de verdenking op jezelf laden door mollenacties uit te halen, zodat anderen meer kans hebben eruit te moeten. Vind dat niet storend. Als niemand dat zou doen, zou het spel wel heel makkelijk zijn, natuurlijk. Want dan is alleen de enige die zoiets doet meteen duidelijk de mol.
Op het moment van de exit kan dat al ingefluisterd zijn, natuurlijk. Dat is pas na de test. Wij weten niet hoeveel tijd er zit tussen de test en de exit.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:33 schreef jna het volgende:
[..]
De mol kan toch niet weten wie er als volgende uit gaat.
Ja klopt, heb ik over het hoofd gezien.quote:En PJH wist in aflevering 1 nog niet wie de mol was dus kon hij ook het dienblad met de Tequila niet op 1 bepaalde manier vasthouden.
Zoals Gia al zei, de Mol kan zeker weten wie er uit gaat. Dat was in eerdere series ook een aanwijzing geloof ik, waarbij de Mol elke keer naast of achter de afvaller zat en hij/zij elke keer een hand op de schouder legde ofzo.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:33 schreef jna het volgende:
[..]
De mol kan toch niet weten wie er als volgende uit gaat. En PJH wist in aflevering 1 nog niet wie de mol was dus kon hij ook het dienblad met de Tequila niet op 1 bepaalde manier vasthouden.
BS, je wil geld verdienen met het spel en zo veel mogelijk. Daarbij moet dan de Mol aan de slag om dat te voorkomen ipv dat dit al wordt gedaan door de kandidaten. Zo kan je ook eerder voor jezelf bepalen wie de Mol is. Zo hoeft de Mol geen fuck te doen want Joris verprutst alles wel en als het haar lukt zal Georgina dat ook doenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:39 schreef Gia het volgende:
Overigens wordt er nogal veel geklaagd over het nep-mollen. Dat vind ik echt onterecht, want het is onderdeel van het spel. Je moet de verdenking op jezelf laden door mollenacties uit te halen, zodat anderen meer kans hebben eruit te moeten. Vind dat niet storend. Als niemand dat zou doen, zou het spel wel heel makkelijk zijn, natuurlijk. Want dan is alleen de enige die zoiets doet meteen duidelijk de mol.
Maar door al dat genepmol hoeft de mol zelf ook niks meer te doen. Ik denk dat het programma leuker is als iedereen actief is (en ook dan kun je jezelf verdacht maken), waardoor het voor de mol ook leuker is om te mollen; hij/zij is dan de enige. Het blijft een spel, als iedereen uit zijn neus gaat eten en doet alsof hij niks kan vind ik het minder leuk. Oké een keertje nep-mollen is leuk, maar niet elke aflevering. Het spel gaat er ook om dat er geld in de pot komt. Ik heb het idee dat de BN'ers de pot een beetje an kracht aan het verliezen is.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:39 schreef Gia het volgende:
Dat was inderdaad ook mijn eerste gedachte!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:21 schreef Tezz het volgende:
Did you notice what you took kan ook op Joris slaan (en dan als aanwijziging dat hij NIET de mol is): hij had namelijk niet in de gaten dat hij met zijn irritante nepmol actie 3000 euro uit de pot haalde.
1) Heel makkelijk, als je het achter elkaar wilt proberen moet je je armen over elkaar doen, en daarna je ene arm stil houden en dan een andere arm er anders overheen slaan. Ik zie niet in wat dit met het mol-zijn te maken kan hebben. Tis misschien iets aparts, maar dat heeft iedereen wel. Zo kun je ook iets over de houding van Georgina bedenken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:39 schreef Gia het volgende:
Mijn (en manliefs') vermoeden is Dennis.
....
1-Dennis zit vaak met zijn armen over elkaar. Dat op zich is niet zo vreemd, dat doen anderen ook, alleen doet Dennis het dan weer linksom en dan weer rechtsom. Probeer het maar eens, dat handt totaal niet!!
...
2-Hij mag als eerste een drankje kiezen en neemt het drankje middenvoor op het dienblad. (Dit kan afgesproken zijn)
3-Het feit dat hij Annette met de fietstocht op sleeptouw neemt. Dennis kan niet weten dat ieder aan een ander gekoppeld is en wil gewoon zo snel mogelijk iedereen binnen hebben.
4-Op het moment dat Patrick doorheeft dat driefm slaat op 3 FM, zie je Dennis op een nogal neppe manier reageren, zogenaamd blij verrast, maar je ziet hem denken: Shit, hij snapt 't!
....
5-Hij pakte als eerste 1 joker. Als mol heb je namelijk niet veel jokers nodig.
6-Vond het ook opvallend dat hij de tune op de radio niet gehoord heeft, terwijl hij in de auto wel zat te kletsen met de anderen.
....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |