TVP.quote:Alle actuele ontwikkelingen in Nederland zijn te volgen via diverse websites, waar alle Nederlandse podcasts te vinden en direct te beluisteren zijn. Ook voor Vlaanderen bestaan dergelijke overzichten. Internationale online podcastcommunities zijn onder andere Podcastalley, Odeo en Podnova. De Nederlandse zijn Podcastinfo, Podfeed, Podplaza en Gespod.
Podcasts kunnen ook automatisch gedownload worden op Mac of pc door middel van een toepassing, zoals Juice (voordien iPodder) en iTunes. Sinds versie 4.9 ondersteunt iTunes podcasting. In de music store van iTunes is een Podcastdirectory (lijst) geïntegreerd, waarin men podcasts kan zoeken en voorbeluisteren. Men kan zich van daaruit dan op de RSS-feeds van het podcastprogramma abonneren zodat telkens als er nieuwe afleveringen zijn deze automatisch naar de harde schijf worden gedownload. Vanuit iTunes kan men deze dan beluisteren of overzetten naar een mp3-speler.
Dank voor je info maar, als ik het goed begrijp ben je dan iets aan het beluisteren wat dus al oud isquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:45 schreef JoMo0 het volgende:
Om podcasts te downloaden in iTunes heb je inderdaad internet nodig . Op je Mac/PC uiteraard. Daarna synchroniseer je ze met je iPod.
Volgens Wiki :
[..]
TVP.
Excuses voor de mensen die een andere iPod hebben (qua grootte in gigabite)quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:58 schreef Piemol het volgende:
Poll: Welke iPod heb jij??iPod Classic 80GB iPod Classic 160GB iPod nano 4GB iPod nano 8GB iPod touch 8GB iPod touch 16GB iPod Shuffle 1GB Ik ga er (misschien) 1 kopen Ipod=kl%te,andere mp3 plyrs zijn beter!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ook daarvoor excusesquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:12 schreef nietzman het volgende:
Ik mis "Ik heb een gerse oldskool iPod" in het lijstje.
Leuk werkje voor als je je de pleuris verveeldquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:15 schreef Steve-O het volgende:
160Gb Classic owner
Ben nu al een tijdje bezig om al mijn mp3 netjes te taggen en van covers te voorzien .Pleuris werk maar het resultaat is wel leuk in Coverflow .)
Prima apparaatjesquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb een 8gb en 4gb nano 3g besteld..
Zijn het een beetje fijne dingen? Geld waard?
Dat wireless internet vind ik ook wel fijn! Had m bij me in London en kon overal ff een mailtje naar huis sturen of kijken of een bepaald museum nog open was oid.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:28 schreef Piemol het volgende:
[..]
Prima apparaatjes
Waarom de 4 en de 8? alleen de 8 is al voldoende (?) wat moet je er met 2?!
Beter dan de touch, das nou net even teveel geld om alleen maar dat ene extratje , het aanraken van je schermpje....alsof dat belangrijk is, uiteindelijk gaat het om de muziek
Beter dan de classic, die zijn te groot,log en zwaar
Best wel ja heb zeker al 10 % gedaan in een uur of 8quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:47 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Leuk werkje voor als je je de pleuris verveeld
Een beetje telefoon heeft tegenwoordig ook Wireless (trouwens ook MP3 functie,maar dat doet er nu niet toequote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:50 schreef Coam het volgende:
[..]
Dat wireless internet vind ik ook wel fijn! Had m bij me in London en kon overal ff een mailtje naar huis sturen of kijken of een bepaald museum nog open was oid.
heb je vaak onbeveiligde netwerkverbindingen dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:50 schreef Coam het volgende:
[..]
Dat wireless internet vind ik ook wel fijn! Had m bij me in London en kon overal ff een mailtje naar huis sturen of kijken of een bepaald museum nog open was oid.
Oldskool iPod mini 4GB...quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:58 schreef Piemol het volgende:
Poll: Welke iPod heb jij??iPod Classic 80GB iPod Classic 160GB iPod nano 4GB iPod nano 8GB iPod touch 8GB iPod touch 16GB iPod Shuffle 1GB Ik ga er (misschien) 1 kopen Ipod=kl%te,andere mp3 plyrs zijn beter!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:28 schreef Piemol het volgende:
[..]
Prima apparaatjes
Waarom de 4 en de 8? alleen de 8 is al voldoende (?) wat moet je er met 2?!
Beter dan de touch, das nou net even teveel geld om alleen maar dat ene extratje , het aanraken van je schermpje....alsof dat belangrijk is, uiteindelijk gaat het om de muziek
Beter dan de classic, die zijn te groot,log en zwaar
Jawel hoor. Gewoon vanuit windows naar je map muziek op je ipod slepen in itunes.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:23 schreef Diemietuhriej het volgende:
Maar ik ben niet zo'n fan van Itunes.. Vind het zo vaag, als ik er nieuwe muziek in heb staan en wil die op mijn Ipod zetten moet dat dan via bestand en dan Ipod synchroniseren? Kan ik die niet gewoon meteen in mijn Ipod slepen?
Google eens...quote:Op maandag 14 januari 2008 15:42 schreef Snever het volgende:
weet iemand een goed programma om vob bestanden te converteren naar mp4 bestanden. Of een programma waarmee je dvd s kan omzetten naar mp4?
Kan ik via deze methode ook mappen er in slepen met albums zonder dat itunes ze verandert?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jawel hoor. Gewoon vanuit windows naar je map muziek op je ipod slepen in itunes.
Jesquote:Op maandag 14 januari 2008 23:21 schreef kokos het volgende:
[..]
Kan ik via deze methode ook mappen er in slepen met albums zonder dat itunes ze verandert?
idd stelletje kneuzen bij Apple. Dan maar via de andere weg applicaties erop zettenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:55 schreef ryan_atwood het volgende:
http://www.nu.nl/news/139(...)adunne_notebook.html
20 euro betalen voor een upgrade van de itouch
Waar heb jij die sportband voor de nieuwe Nano gekocht?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:37 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren een iPod Nano 8GB gekocht met Nike Plus adapter. Misschien motiveert dit mij om meer te gaan duurlopen en want aan conditie te doen.. Alleen moet ik een week wachten op de sportband...
Ik ben meer een sprinter.
Als je ipod nog geen jaar oud is kun je gratis nieuwe krijgen van applequote:Op woensdag 16 januari 2008 17:19 schreef kokos het volgende:
Mijn oordoppies zijn overleden, waar haal ik goedkoop nieuwe?
Hoe?? Ik heb die van mij ook nog geen jaar, maar ze zijn al tijden stuk..quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Als je ipod nog geen jaar oud is kun je gratis nieuwe krijgen van apple
Bekijk de keynote maar even. Locatie wordt bepaald op basis van én de wifi access points én gsm zendmasten in je omgeving. Voor Amerika zijn de wifi access points in ieder geval al in kaart gebracht, volgens Steve Jobs is het bedrijf wat dat doet op dit moment bezig met Europa.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:01 schreef ryan_atwood het volgende:
Er staat ook een functie op van huidige locatie, het lijkt me dat hij dat toch niet kan vinden want er zit geen gps op.
https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.doquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:59 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Hoe?? Ik heb die van mij ook nog geen jaar, maar ze zijn al tijden stuk..
En UPS heeft net de oude doppen opgehaald op mn stagequote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:11 schreef kikoooooo het volgende:
Woensdag nieuwe oordoppies besteld, gister lagen ze op de matDát is nog eens service
Nu alleen nog een afspraak maken met ups om de oude te komen ophalen ()
Dat kan.. staat ook netjes op de sitequote:Op donderdag 17 januari 2008 19:41 schreef ryan_atwood het volgende:
Iemand enig idee of hotmail ook kan worden ingesteld in die mailfunctie van de iTouch?
Of is dat te Microsoft voor Apple?
Sinds wanneer moet je bij Microsoft betalen voor aanvullingen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:22 schreef Dos37 het volgende:
Wat een idioot microsoft gedoe daar bij apple,
http://www.petitiononline.com/freeappi/petition.html
kun je ondertekeken zodat het wel gratis moet
ik kan het niet vindenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:58 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Dat kan.. staat ook netjes op de site.
Februari dit jaarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:58 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je bij Microsoft betalen voor aanvullingen?.
Ik zit te wachten op de dev kit van Apple zodat ik wat programma's kan gaan maken voor de touch. Iemand een idee wanneer die uit gaat komen?
Mijne overnemen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:58 schreef OldJeller het volgende:
Weet iemand nog webwinkels of gewone winkels waar ik de Ipod Nano (tweede generatie) 8 GB kan kopen?
Ik had hem eerst besteld via neckerman, krijg ik vandaag een briefje waarop staat dat hij is uitverkocht.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mijne overnemen?
Zwart, 8gb, half jaartje oud
Ja, gewoon een playlist maken en op de brandknop rossen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:00 schreef Piemol het volgende:
Itunes
Kan je met Itunes een CD fikken? i autoplay staat wel 'create a CD' als je een lege CD in je computer flikkert
Ow, omdat je er zo naarstig naar op zoek wasquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik koop nooit tweedehands, op marktplaats is anders wel genoeg aanbod.
Waarom doe je 'm eigenlijk weg?
Toevallig zag ik hem vandaag hier:quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:58 schreef OldJeller het volgende:
Weet iemand nog webwinkels of gewone winkels waar ik de Ipod Nano (tweede generatie) 8 GB kan kopen?
Ik had hem eerst besteld via neckerman, krijg ik vandaag een briefje waarop staat dat hij is uitverkocht.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Toevallig zag ik hem vandaag hier:
http://www.a-mac.nl/amac/(...)tion,com_virtuemart/
Moet je natuurlijk wel toevallig in de buurt wonen of komen..
Koop zo'n antikras plak skin , Perfect dinng en is vrijwel niet te merken dat er iets om je iPod zit .quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:32 schreef Broes het volgende:
Zoek het ideale omhulsel voor mijn zwarte ipod classic 80 gb.
Hij moet heel erg dun zijn (skin of wat dan ook) en thats it. Liefst zo een soort LArobe Black & White voor Macbook ofzo.
Paar mm dik waar ik dan mijn ipod in kan schuiven..
iemand enig idee?
Nee . Er zit geen studentenkorting meer op iPods .quote:Op zondag 27 januari 2008 12:11 schreef ameliepoulain het volgende:
Toen ik mijn Nano ruim twee jaar geleden kocht kreeg ik korting omdat ik student ben, 10% geloof ik. Is dat nog steeds zo? Ik ga komende maand de classic 80gb kopen, dan is 10% toch gauw 25 euro!
Ik zocht even snel op de site van apple, maar kon niet zo snel een percentage vinden.
Alvast bedankt!!
Hong Kong via Ebay .. zijn 1/2 euro ofzo . Maar waarom geen fatsoenlijke dopjes kopen?quote:Op zondag 27 januari 2008 14:53 schreef kokos het volgende:
Waar haal ik de niewe apple oordoppies voordelig?
Linkje/plaatje zodat ik een idee heb wat je precies bedoelt..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:23 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Koop zo'n antikras plak skin , Perfect dinng en is vrijwel niet te merken dat er iets om je iPod zit .
Heb trouwens 2 dagen met standaard ipod oordopjes moeten lopen wegens het verliezen van mijn oude , Wat een ongelovelijk baggerdopjes zijn die standaard dingen zeg! Zitten voor geen meter en het geluid is ook bagger .. Blij dat ik nu weer mooie doppen heb .
http://www.shieldzone.com/ipods/quote:Op zondag 27 januari 2008 18:09 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Linkje/plaatje zodat ik een idee heb wat je precies bedoelt..
Weetje iets leuks betaalbaars?quote:Op zondag 27 januari 2008 16:01 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hong Kong via Ebay .. zijn 1/2 euro ofzo . Maar waarom geen fatsoenlijke dopjes kopen?
Je hebt wel een plug waarin je 2 oordopaansluitingen in kan doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
Vraagje, weet iemand of er oordoppies te koop zijn voor 2 personen ? M.a.w. ieder heeft zijn 2 dopjes om naar 1 Ipod te luisteren ?
Top, ga ik even zoeken !quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt wel een plug waarin je 2 oordopaansluitingen in kan doen.
Heb ik ook last van.. Soms schijnt een andere nummer van hetzelfde album te helpen. Of opeens ben ik de cover kwijt en dan is er opeens weerquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:27 schreef Nosh het volgende:
Even hier dan maar. Van het weekend toch een Classic gekocht, en echt meer dan tevreden.
Heb alleen nu het probleem dat de albumart van bepaalde albums niet 'gepakt' worden door iTunes. Dan sleep je de afbeelding in het albumart-venstertje, en doet hij niets. Weet iemand of dit een bekende bug is, en zo ja: hoe kan het opgelost worden? Ik wil namelijk toch best wel heel erg een Cover Flow die er perfect uit ziet.
Wat ik altijd doe, en ook werkt, is alle nummers van het album selecteren en op info klikken. Dan in het infoschermpje de cover naar het albumcover-venstertje slepen en de rest gaat vanzelfquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:27 schreef Nosh het volgende:
Even hier dan maar. Van het weekend toch een Classic gekocht, en echt meer dan tevreden.
Heb alleen nu het probleem dat de albumart van bepaalde albums niet 'gepakt' worden door iTunes. Dan sleep je de afbeelding in het albumart-venstertje, en doet hij niets. Weet iemand of dit een bekende bug is, en zo ja: hoe kan het opgelost worden? Ik wil namelijk toch best wel heel erg een Cover Flow die er perfect uit ziet.
Alle nr's van 1 cd selecteren en dan rechtermuisknop en dan part of compilation kiezen, dan horen ze bij elkaar in iTunes. Zo voorkom je ook dat een cd met 20 verschillende artiesten als 20 verschillende albums in iTunes staat.quote:Op donderdag 28 februari 2008 06:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Klein probleempje hier. Ik heb een drietal Greatest Hits albums in iTunes staan die ik ook op mijn iPod wil hebben. Nu gaat dat op de een of andere manier helemaal fout. De albums staan er alledrie afzonderlijk op, maar bij een album staan alle nummers en lopen de nummers door elkaar
Iemand ervaringen?
Wat betreft die ontbrekende covers in iTunes, gewoon om dat beperkte programma heenwerken en met Tag&Rename (of een andere tag-editor die covers aan kan) de album art in de ID-tag zetten, iTunes herkent ze dan perfect ... jammergenoeg ondersteund mijn g5.5 geen Coverflow dus heb er weinig aanquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:27 schreef Nosh het volgende:
Zo doe ik het altijd, standaard.quote:Op donderdag 28 februari 2008 06:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe, en ook werkt, is alle nummers van het album selecteren en op info klikken. Dan in het infoschermpje de cover naar het albumcover-venstertje slepen en de rest gaat vanzelf
Gaaf, ik probeer het. Dank je!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:02 schreef TAG-Speedy het volgende:
Wat betreft die ontbrekende covers in iTunes, gewoon om dat beperkte programma heenwerken en met Tag&Rename (of een andere tag-editor die covers aan kan) de album art in de ID-tag zetten, iTunes herkent ze dan perfect ... jammergenoeg ondersteund mijn g5.5 geen Coverflow dus heb er weinig aan
Dat ik die compilatie en artwork al via Tag&Rename zet heeft als voordeel dat je ook in 1x je hele iTunes leeg kan gooien en opnieuw laten inlezen zonder dat je weer al je album art via iTunes moet rechtzetten.
Ik ook, Sennheiser CX300quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:17 schreef sjimz het volgende:
Ik gebruik sennheiser in ear phones.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:16 schreef ChRoNiC het volgende:
Wat voor oordopjes gebruiken jullie allemaal dan? Ik gebruik gewoon de standaard oordopjes op dit moment.
Nee. De 5.5 heeft een helderder scherm , iets betere batterij en een extra zoekfunctie. Niet echt spectaculair. Wel werd de 5.5G in 80 GB geleverd wat bij de 5G 60 GB was. Overigens is het geluid hetzelfde.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:07 schreef Doppertje het volgende:
Hallo!
Doppertje zoekt een mooie iPod. Ik wil eigenlijk voor de 5.5g gaan, maar ik heb geen flauw idee wat nou eigenlijk het verschil tussen de 5g en 5.5g is.
Is er ook nog een verschil in de geluidschip van de 5g en de 5.5g?
Niemand?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:01 schreef yozd het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden een iPod Touch (8gb) gekocht in Amerika waar ik op vakantie was. Ik heb hem dus net en nu al zit de achterkant vol met krassen. Hier is niks meer aan te doen, maar aan de voorkant nog wel. Er blijven vette vingerplekken op komen die er wel af te halen zijn met dat microfeber doekje, maar dat is dweilen met de kraan open. Wat voor een beschermhoes kan ik hier het beste voor kopen? (iets wat bij de gemiddelde Mediamarkt te koop is, zou handig zijn)
Ik heb hem ook in Amerika gekocht. Alles werkt gewoon. Ik dacht dat ik een probleem zou hebben met het opladen (Amerikaanse stekker is anders dan hier), maar zo'n stekker-oplader zit niet meer in het pakket wat je koopt. Je krijgt er alleen een usb-ladertje bij en die is overal te gebruikenquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:36 schreef Blik het volgende:
Stel: ik ga naar Amerika en koop daar een Ipod Touch, kan ik alle functies gewoon gebruiken in Nederland? En is er ook een Nederlands talenpakketje op te zetten?
Het scheelt namelijk nogal veel geld om hem in Amerika te halen.
Zeker. Sterker nog op de iPod zitten de meeste talen al geïnstalleerd waaronder Nederlands.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:36 schreef Blik het volgende:
Stel: ik ga naar Amerika en koop daar een Ipod Touch, kan ik alle functies gewoon gebruiken in Nederland? En is er ook een Nederlands talenpakketje op te zetten?
Het scheelt namelijk nogal veel geld om hem in Amerika te halen.
Voor zover ik het weet zit de nieuwe software ingebakken in de 'nieuw-aangeschafte' producten. Alleen mensen met een pre-upgrade variant moeten deze los bijkopen.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:03 schreef davidov het volgende:
Dus....:
1. software standaard bij aanschaf Ipod of los kopen? (staat nergens duidelijk op de site)
1) Bij die van mij was het standaard. Upgrade naar 1.1.4 is gratis. Er zijn ook al torrents te vinden met 1.2.0 beta!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:03 schreef davidov het volgende:
1. software standaard bij aanschaf Ipod of los kopen? (staat nergens duidelijk op de site)
2. Is het de moeite waard om naar een apple store te gaan en 30 euro meer te betalen?
3. kent iemand een tof hoesje?
4. Zijn er mensen die apple care gekocht hadden en daar achteraf erg blij me waren?
Ik sinds september, in een hoesje, altijd in broek met alleen oordopjes, en heb wel een krasjequote:Op zondag 27 april 2008 21:07 schreef guitarist.nl het volgende:
Zo zag m'n HTC Touch er na 4 maanden broekzak er uit: [ afbeelding ]
Ik heb m'n iPod Touch nu 3 maanden en nog geen krasje op het scherm te bekennen!
Gewoon de itunes store, daar staan ze allemaalquote:Op zondag 27 april 2008 23:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wat is een goede (bij voorkeur Nederlandse) Podcast site?
Zijn dat niet de afbeeldingen van de coverflow?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:04 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik heb wat ruimte gebrek op m'n 4gb Ipod Nano. Ondanks dat er alleen muziek op staat, staat er in ITunes dat er ook 148mb ''Andere'' op staat. Voor de duidelijkheid, er is zo'n balk onder in beeld met kleuren hoeveel muziek en vrije ruimte enz er nog is. Daar staat dus dat er ook ''andere of overige'' op staat. Weet iemand hoe ik die 148mb vrij kan maken?
Zou kunnen, maar hoe kan ik die eraf halen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zijn dat niet de afbeeldingen van de coverflow?
Als het de coverflow afbeeldingen zijn kan dat via itunes.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:32 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar hoe kan ik die eraf halen?
148 MB ? Weet je hoeveel plaatjes dat zijn ?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zijn dat niet de afbeeldingen van de coverflow?
Wat bedoel je met herstellen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:55 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
148 MB ? Weet je hoeveel plaatjes dat zijn ?
Het zijn zeker niet de CD-hoesjes. Denk eerder een update of zoiets. Wellicht de iPod eens herstellen en kijken of het dan opgelost is.
Dat is de firmware van de ipod. Kun je er niet afhalen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:04 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik heb wat ruimte gebrek op m'n 4gb Ipod Nano. Ondanks dat er alleen muziek op staat, staat er in ITunes dat er ook 148mb ''Andere'' op staat. Voor de duidelijkheid, er is zo'n balk onder in beeld met kleuren hoeveel muziek en vrije ruimte enz er nog is. Daar staat dus dat er ook ''andere of overige'' op staat. Weet iemand hoe ik die 148mb vrij kan maken?
Dat is dan mooi klote. Gaat dat er niet meer af?quote:Op woensdag 30 april 2008 16:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat is de firmware van de ipod. Kun je er niet afhalen.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:09 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dat is dan mooi klote. Gaat dat er niet meer af?
Weet je wat firmware is?quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:09 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dat is dan mooi klote. Gaat dat er niet meer af?
Converteren naar MOV?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoi ! Ik heb een Ipod classic 80GB. Nu wil ik er een filmpje opzetten. Nu heb ik een .wmv. Heeft iemand enig idee hoe dat in mijn itunes/ipod te sleuren is ?
Ik kom er niet uit
Dank, in de help van Itunes kon ik dus nergens vinden dat het een .mov filetje moest zijn. Op het moment dat het een .mov is kan ik hem bij wijze van spreken net als een CD importeren in itunes en dan overzetten in mijn Ipod ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Converteren naar MOV?
Google is your friend.
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&hs=P3t&q=wmv+2+mov+converter&btnG=Zoeken&meta=
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:49 schreef ryan_atwood het volgende:
had je een een iPhone moeten hebben. Dan had je hem nog op kunnen bellen.
Dit topic is vrij dood inderdaad.quote:Op maandag 3 november 2008 11:18 schreef Viking84 het volgende:
Joeh, zit er nog leven in dit topic?.
Even een vraagje voor de mensen die ook een nano 4g hebben (of misschien maakt het wel niet uit wat voor iPod je hebt): Hoe merken jullie het als bijna 'ie leeg is? Ik vind dat mijn nano een beetje gek doet nml. Bij mijn vorige mp3-speler ging de muziek gewoon uit. Bij de nano kan ik weer op play drukken, dan kraakt 'ie wat en dan gaat 'ie weer heel even verder. Is dat normaal?
Iemand hier een idee?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb een vraag over iTunes:
Ik heb een set bestanden die ik graag als podcast zou willen hebben in iTunes (en iPod) maar krijg die met geen mogelijkheid voor elkaar. Ik heb het genre al aangepast, maar de bestanden blijven gewoon in 'Muziek' staan.
Nu heb ik een script gevonden Re-Add Selected Tracks as Podcast v1.2 waarbij de nummers dus aangepast kunnen worden. So far so good, maar om dit script te kunnen gebruiken moet ik in Systeemvoorkeuren het Internetdelen vinkje aanzetten, en krijg ik de melding dat dit het netwerk in de war kan schoppen.
Kan ik met een gerust hart Internetdelen aanvinken? Of is er gewoon een simpelere manier om die bestanden als podcast weer te geven? (Er is geen bestaande link meer voor die podcast, ik heb de map met daarin de bestanden gewoon op mijn Mac staan).
Alvast heel erg bedankt!
Als je iTunes je library laat beheren en de muziek importeert, zal iTunes aan de hand van tags de nummers weer de juiste naam geven en in de juiste mapjes zetten. Ik weet niet wat jij precies probeert, maar toen ik mijn muziek eens kwijt was, heb ik gewoon alles geïmporteerd op die manier en toen stond het er weer netjes in.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:32 schreef Aisumasen het volgende:
Even een kort vraagje... M'n computer waar iTunes (inclusief al m'n muziek) op stond start niet meer op. Allemaal niet zo'n ramp, heb al m'n muziek alweer van mijn iPod gekopieerd, en had de iTunes Library-data paar dagen terug nog gebackupt.
Maarrr... Nu ik mijn Library aan de nieuwe map op mijn nieuwe PC heb gekoppeld, zijn alle links in iTunes natuurlijk dood. Ik kan ze wel handmatig stuk voor stuk re-linken, maar je begrijpt dat ik daar met 20.000 nummers geen zin in heb.
Maar goed, met andere woorden, ik ben basically screwed, right?
maar dit werkt niet.quote:Programma's voor de iPhone en iPod touch downloaden en installeren
Klik in 'iTunes' op 'iTunes Store'.
Klik in de iTunes Store op 'App Store', bijna boven aan de startpagina.
Kies een programma uit en klik vervolgens op 'Programma kopen' (of op 'Progr. downloaden' als het een gratis programma betreft).
Sluit de iPhone of iPod touch aan op de computer. iTunes synchroniseert programma's automatisch naar uw iPhone of iPod touch.
Ik neem aan dat je ze in de app store hebt gedownload? Dus Apple ID aangemaakt, ingelogged, etc?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:45 schreef RSie het volgende:
Maar nu ben ik allerlei programma's aan het downloaden geweets maar krijg ze niet op mijn Ipod geinstalleerd.
ik neem tenminste aan dat wanneer je een programma hebt gedownload deze automatisch als icoontje op het desktopje moet komen?
Dat je broer daar lekker voor dokt. Niet alleen een beetje a-sociaal, maar ook simpelweg fraude om dat aan je verzekering op te geven he.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:44 schreef emokid het volgende:
Mijn broer heeft na een discussie mijn iPod 120gb tegen de muur geslagen. Bij het opstarten krijg ik nu een rode kruis en hoor ık om de 3 seconden een klik uit de iPod, alsof die hem telkens probeert op te starten maar dit dus niet lukt.
Dat ding is hartstikke verloren. Ik heb wel een verzekeringsplan lopen via Dixons, die dure met dıefstal inbegrepen. Ik zeg dat die gevallen is en krijg gewoon een nieuwe of eventueel gerepareerd neem ik aan?
het is inmiddels gelukt na een download te hebben gedaan van de nieuwste Ipod Update, blijkbaae liep ik nog iets te ver achter met de updates!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:01 schreef Zpottr het volgende:
Ik neem aan dat je ze in de app store hebt gedownload? Dus Apple ID aangemaakt, ingelogged, etc?
Staan ze wel onder "Applications" in iTunes?
En als je je iPod Touch aansluit en je opent het scherm dat daarbij hoort in iTunes, staat dan bij een van de meest rechtse tabbladen aangevinkt dat je applicaties wilt syncen?
die batterij kan lang genoeg mee hoor!quote:Op zondag 26 juli 2009 16:06 schreef Glennz het volgende:
Ik heb sinds gisteren een iPod Nano. Erg vet ding. Maar ik las op de achterkant van de verpakking het volgende: De batterij kan slechts een aantal malen worden opgeladen en moet mogelijk uiteindelijk vervangen worden door een erkende serviceaanbieder.
Nu denk ik bij mezelf.. waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen.
Echt waar? poeh, dat lucht zeker wel op. Ik kan hem wel gewoon zo vaak gebruiken als ik wil toch? Ik gebruik hem niet voor video's want daar gaat de levensduur veel sneller door achteruit.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:23 schreef RSie het volgende:
[..]
die batterij kan lang genoeg mee hoor!
ik heb ook nog een Nano liggen en die doet het al jaren!
voordat dat ding het begeeft heb jij allang een nieuwe!
Daar bedoelen ze mee dat je hem ongeveer 9x kan opladen.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:06 schreef Glennz het volgende:
Ik heb sinds gisteren een iPod Nano. Erg vet ding. Maar ik las op de achterkant van de verpakking het volgende: De batterij kan slechts een aantal malen worden opgeladen en moet mogelijk uiteindelijk vervangen worden door een erkende serviceaanbieder.
Man maak je niet zo druk. Voordat die batterij stuk is, wil jij al lang weer een ander apparaat. Ik heb een 3 jaar oude nano die nog steeds prima werkt.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:18 schreef Glennz het volgende:
[..]
Echt waar? poeh, dat lucht zeker wel op. Ik kan hem wel gewoon zo vaak gebruiken als ik wil toch? Ik gebruik hem niet voor video's want daar gaat de levensduur veel sneller door achteruit.
Seriously...quote:Op zondag 26 juli 2009 16:06 schreef Glennz het volgende:
Maak je nu een grap of hoe? Je kunt zo'n ding gewoon een paar honderd keer opladenquote:Op zondag 26 juli 2009 21:18 schreef Glennz het volgende:
[..]
Echt waar? poeh, dat lucht zeker wel op. Ik kan hem wel gewoon zo vaak gebruiken als ik wil toch? Ik gebruik hem niet voor video's want daar gaat de levensduur veel sneller door achteruit.
Graciasquote:
Ik vind hem klein en sjiek hendig. Maar dan kan je beter de Touch 4G kopen. Dies beter.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:52 schreef Jurrian2010 het volgende:
Nieuwe Nano is lelijk. Een tientje meer en je hebt de iPod Touch 3G. En dan heb je nog van die vette Apps ook!
Jawel, en het heet Apple.quote:Op zondag 5 september 2010 15:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Facetime zelf werkt alleen tussen iPhones en iPods, maar niets houdt app-developers zoals Skype tegen om een videochat app te maken.
Ik ben van plan om misschien de nieuwe touch te kopen. Weet iemand wanneer precies de release datum is? Op de store van Apple zelf staat dat hij al beschikbaar is, maar dat de levertijd 5-7 werkdagen is. Op Bol.com staat een release datum van 13 september.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:56 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ik vind hem klein en sjiek hendig. Maar dan kan je beter de Touch 4G kopen. Dies beter.
Verwachte leveringsdatum op dynabyte.nl 10 september!quote:Op zondag 5 september 2010 16:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben van plan om misschien de nieuwe touch te kopen. Weet iemand wanneer precies de release datum is? Op de store van Apple zelf staat dat hij al beschikbaar is, maar dat de levertijd 5-7 werkdagen is. Op Bol.com staat een release datum van 13 september.
Klopt, ga hem over 2 of 3 week halenquote:Op maandag 6 september 2010 21:00 schreef _Twinkle het volgende:
[..]
Verwachte leveringsdatum op dynabyte.nl 10 september!
Ik heb hem besteld op de Apple shop, met een gegraveerde tekst erop .quote:Op maandag 6 september 2010 21:00 schreef _Twinkle het volgende:
[..]
Verwachte leveringsdatum op dynabyte.nl 10 september!
alvast gefeliciteerdquote:Op maandag 6 september 2010 21:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld op de Apple shop, met een gegraveerde tekst erop .Verwachtte uiterlijke leverdatum is tussen 14-17 september.
![]()
Dus dat komt precies uit, de 14e is mijn verjaardag.
Dat is de iPhone, toch?quote:Op maandag 6 september 2010 21:25 schreef _Twinkle het volgende:
[ afbeelding ]
Voor- en achterkant bescherming voor de iPod touch 4G
..
Voor maar $2.85! http://www.stealthguards.(...)body-protection.html
Hebben hebben!!
Oeps foutje, wilde duidelijk maken dat het om zo'n doorzichtige back- en screenprotector ging.quote:/edit; Je had het verkeerde plaatje!
Oh, haha. sorry, my bad.quote:Op maandag 6 september 2010 21:37 schreef _Twinkle het volgende:
[..]
Oeps foutje, wilde duidelijk maken dat het om zo'n doorzichtige back- en screenprotector ging.
Google maps, die download altijd. dus kan alleen maar als je geen 3G of andere verbinding wilt/kunt gebruiken, kan je alleen maar google mapsen via WiFi, en anders dan moet je Sygic maps downloaden oid. voor je iPhone of iets.quote:Op maandag 6 september 2010 21:48 schreef Vrohdon het volgende:
En hoe zit het met google maps? Werkt dat op je iPhone echt alleen als je verbonden bent via wifi of is er ook een soort offline modus?
Ik ga voor een poos naar Australië dus een app met kaarten lijkt me wel handig.
Gewoon zonder creditcard met een ander mailadres een nieuwe iTunes Store account aanmaken en als land NL opgeven.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef Pyttpytt het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe je (gratis) apps uit buitenlandse iTunes stores kunt kopen? Of in mijn geval dus, met een buitenlandse account een gratis Nederlandse app (uitzending gemist) kopen? Ik heb helaas geen NLse creditcard meer... Volgens de site van uitzending gemist moet het kunnen en moet ik op 'diverse fora' kijken, maar ik kom er niet achter :S
Ik kan dus geen gratis apps 'kopen' zonder kloppende creditcardinfo... dat is het irritante...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:44 schreef Luco het volgende:
[..]
Gewoon zonder creditcard met een ander mailadres een nieuwe iTunes Store account aanmaken en als land NL opgeven.
IK heb nog nooit een credit card gekoppeld aan m'n iTunes account. Ergens hebben ze een dingetje verborgen dat dat niet nodig isquote:Op woensdag 8 september 2010 21:45 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Ik kan dus geen gratis apps 'kopen' zonder kloppende creditcardinfo... dat is het irritante...
Geluktquote:Op woensdag 8 september 2010 21:47 schreef Luco het volgende:
[..]
IK heb nog nooit een credit card gekoppeld aan m'n iTunes account. Ergens hebben ze een dingetje verborgen dat dat niet nodig is
klopt, bij de app store onder het kopje Gratis/Freequote:Op woensdag 8 september 2010 21:47 schreef Luco het volgende:
[..]
IK heb nog nooit een credit card gekoppeld aan m'n iTunes account. Ergens hebben ze een dingetje verborgen dat dat niet nodig is
werkt bij mij ook niet hoor. heb namelijk geprobeerd via iTunes het nummer Cali,Cali,cali van alyssa bernal te downen, maar wou niet omdat ie niet in de EU/NL iTunes store staat. wel in de eng/amerikaanse!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:44 schreef Luco het volgende:
[..]
Gewoon zonder creditcard met een ander mailadres een nieuwe iTunes Store account aanmaken en als land NL opgeven.
Dat dus...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:03 schreef pdiscs het volgende:
Iemand inmiddels ervaring met de nieuwe iPod Nano?
[ afbeelding ]]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |