quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:49 schreef ryan_atwood het volgende:
had je een een iPhone moeten hebben. Dan had je hem nog op kunnen bellen.
Dit topic is vrij dood inderdaad.quote:Op maandag 3 november 2008 11:18 schreef Viking84 het volgende:
Joeh, zit er nog leven in dit topic?.
Even een vraagje voor de mensen die ook een nano 4g hebben (of misschien maakt het wel niet uit wat voor iPod je hebt): Hoe merken jullie het als bijna 'ie leeg is? Ik vind dat mijn nano een beetje gek doet nml. Bij mijn vorige mp3-speler ging de muziek gewoon uit. Bij de nano kan ik weer op play drukken, dan kraakt 'ie wat en dan gaat 'ie weer heel even verder. Is dat normaal?
Iemand hier een idee?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb een vraag over iTunes:
Ik heb een set bestanden die ik graag als podcast zou willen hebben in iTunes (en iPod) maar krijg die met geen mogelijkheid voor elkaar. Ik heb het genre al aangepast, maar de bestanden blijven gewoon in 'Muziek' staan.
Nu heb ik een script gevonden Re-Add Selected Tracks as Podcast v1.2 waarbij de nummers dus aangepast kunnen worden. So far so good, maar om dit script te kunnen gebruiken moet ik in Systeemvoorkeuren het Internetdelen vinkje aanzetten, en krijg ik de melding dat dit het netwerk in de war kan schoppen.
Kan ik met een gerust hart Internetdelen aanvinken? Of is er gewoon een simpelere manier om die bestanden als podcast weer te geven? (Er is geen bestaande link meer voor die podcast, ik heb de map met daarin de bestanden gewoon op mijn Mac staan).
Alvast heel erg bedankt!
Als je iTunes je library laat beheren en de muziek importeert, zal iTunes aan de hand van tags de nummers weer de juiste naam geven en in de juiste mapjes zetten. Ik weet niet wat jij precies probeert, maar toen ik mijn muziek eens kwijt was, heb ik gewoon alles geïmporteerd op die manier en toen stond het er weer netjes in.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:32 schreef Aisumasen het volgende:
Even een kort vraagje... M'n computer waar iTunes (inclusief al m'n muziek) op stond start niet meer op. Allemaal niet zo'n ramp, heb al m'n muziek alweer van mijn iPod gekopieerd, en had de iTunes Library-data paar dagen terug nog gebackupt.
Maarrr... Nu ik mijn Library aan de nieuwe map op mijn nieuwe PC heb gekoppeld, zijn alle links in iTunes natuurlijk dood. Ik kan ze wel handmatig stuk voor stuk re-linken, maar je begrijpt dat ik daar met 20.000 nummers geen zin in heb.
Maar goed, met andere woorden, ik ben basically screwed, right?
maar dit werkt niet.quote:Programma's voor de iPhone en iPod touch downloaden en installeren
Klik in 'iTunes' op 'iTunes Store'.
Klik in de iTunes Store op 'App Store', bijna boven aan de startpagina.
Kies een programma uit en klik vervolgens op 'Programma kopen' (of op 'Progr. downloaden' als het een gratis programma betreft).
Sluit de iPhone of iPod touch aan op de computer. iTunes synchroniseert programma's automatisch naar uw iPhone of iPod touch.
Ik neem aan dat je ze in de app store hebt gedownload? Dus Apple ID aangemaakt, ingelogged, etc?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:45 schreef RSie het volgende:
Maar nu ben ik allerlei programma's aan het downloaden geweets maar krijg ze niet op mijn Ipod geinstalleerd.
ik neem tenminste aan dat wanneer je een programma hebt gedownload deze automatisch als icoontje op het desktopje moet komen?
Dat je broer daar lekker voor dokt. Niet alleen een beetje a-sociaal, maar ook simpelweg fraude om dat aan je verzekering op te geven he.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:44 schreef emokid het volgende:
Mijn broer heeft na een discussie mijn iPod 120gb tegen de muur geslagen. Bij het opstarten krijg ik nu een rode kruis en hoor ık om de 3 seconden een klik uit de iPod, alsof die hem telkens probeert op te starten maar dit dus niet lukt.
Dat ding is hartstikke verloren. Ik heb wel een verzekeringsplan lopen via Dixons, die dure met dıefstal inbegrepen. Ik zeg dat die gevallen is en krijg gewoon een nieuwe of eventueel gerepareerd neem ik aan?
het is inmiddels gelukt na een download te hebben gedaan van de nieuwste Ipod Update, blijkbaae liep ik nog iets te ver achter met de updates!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:01 schreef Zpottr het volgende:
Ik neem aan dat je ze in de app store hebt gedownload? Dus Apple ID aangemaakt, ingelogged, etc?
Staan ze wel onder "Applications" in iTunes?
En als je je iPod Touch aansluit en je opent het scherm dat daarbij hoort in iTunes, staat dan bij een van de meest rechtse tabbladen aangevinkt dat je applicaties wilt syncen?
die batterij kan lang genoeg mee hoor!quote:Op zondag 26 juli 2009 16:06 schreef Glennz het volgende:
Ik heb sinds gisteren een iPod Nano. Erg vet ding. Maar ik las op de achterkant van de verpakking het volgende: De batterij kan slechts een aantal malen worden opgeladen en moet mogelijk uiteindelijk vervangen worden door een erkende serviceaanbieder.
Nu denk ik bij mezelf.. waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen.
Echt waar? poeh, dat lucht zeker wel op. Ik kan hem wel gewoon zo vaak gebruiken als ik wil toch? Ik gebruik hem niet voor video's want daar gaat de levensduur veel sneller door achteruit.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:23 schreef RSie het volgende:
[..]
die batterij kan lang genoeg mee hoor!
ik heb ook nog een Nano liggen en die doet het al jaren!
voordat dat ding het begeeft heb jij allang een nieuwe!
Daar bedoelen ze mee dat je hem ongeveer 9x kan opladen.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:06 schreef Glennz het volgende:
Ik heb sinds gisteren een iPod Nano. Erg vet ding. Maar ik las op de achterkant van de verpakking het volgende: De batterij kan slechts een aantal malen worden opgeladen en moet mogelijk uiteindelijk vervangen worden door een erkende serviceaanbieder.
Man maak je niet zo druk. Voordat die batterij stuk is, wil jij al lang weer een ander apparaat. Ik heb een 3 jaar oude nano die nog steeds prima werkt.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:18 schreef Glennz het volgende:
[..]
Echt waar? poeh, dat lucht zeker wel op. Ik kan hem wel gewoon zo vaak gebruiken als ik wil toch? Ik gebruik hem niet voor video's want daar gaat de levensduur veel sneller door achteruit.
Seriously...quote:Op zondag 26 juli 2009 16:06 schreef Glennz het volgende:
Maak je nu een grap of hoe? Je kunt zo'n ding gewoon een paar honderd keer opladenquote:Op zondag 26 juli 2009 21:18 schreef Glennz het volgende:
[..]
Echt waar? poeh, dat lucht zeker wel op. Ik kan hem wel gewoon zo vaak gebruiken als ik wil toch? Ik gebruik hem niet voor video's want daar gaat de levensduur veel sneller door achteruit.
Graciasquote:
Ik vind hem klein en sjiek hendig. Maar dan kan je beter de Touch 4G kopen. Dies beter.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:52 schreef Jurrian2010 het volgende:
Nieuwe Nano is lelijk. Een tientje meer en je hebt de iPod Touch 3G. En dan heb je nog van die vette Apps ook!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |