quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:16 schreef ChRoNiC het volgende:
Wat voor oordopjes gebruiken jullie allemaal dan? Ik gebruik gewoon de standaard oordopjes op dit moment.
Nee. De 5.5 heeft een helderder scherm , iets betere batterij en een extra zoekfunctie. Niet echt spectaculair. Wel werd de 5.5G in 80 GB geleverd wat bij de 5G 60 GB was. Overigens is het geluid hetzelfde.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:07 schreef Doppertje het volgende:
Hallo!
Doppertje zoekt een mooie iPod. Ik wil eigenlijk voor de 5.5g gaan, maar ik heb geen flauw idee wat nou eigenlijk het verschil tussen de 5g en 5.5g is.
Is er ook nog een verschil in de geluidschip van de 5g en de 5.5g?
Niemand?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:01 schreef yozd het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden een iPod Touch (8gb) gekocht in Amerika waar ik op vakantie was. Ik heb hem dus net en nu al zit de achterkant vol met krassen. Hier is niks meer aan te doen, maar aan de voorkant nog wel. Er blijven vette vingerplekken op komen die er wel af te halen zijn met dat microfeber doekje, maar dat is dweilen met de kraan open. Wat voor een beschermhoes kan ik hier het beste voor kopen? (iets wat bij de gemiddelde Mediamarkt te koop is, zou handig zijn)
Ik heb hem ook in Amerika gekocht. Alles werkt gewoon. Ik dacht dat ik een probleem zou hebben met het opladen (Amerikaanse stekker is anders dan hier), maar zo'n stekker-oplader zit niet meer in het pakket wat je koopt. Je krijgt er alleen een usb-ladertje bij en die is overal te gebruikenquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:36 schreef Blik het volgende:
Stel: ik ga naar Amerika en koop daar een Ipod Touch, kan ik alle functies gewoon gebruiken in Nederland? En is er ook een Nederlands talenpakketje op te zetten?
Het scheelt namelijk nogal veel geld om hem in Amerika te halen.
Zeker. Sterker nog op de iPod zitten de meeste talen al geïnstalleerd waaronder Nederlands.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:36 schreef Blik het volgende:
Stel: ik ga naar Amerika en koop daar een Ipod Touch, kan ik alle functies gewoon gebruiken in Nederland? En is er ook een Nederlands talenpakketje op te zetten?
Het scheelt namelijk nogal veel geld om hem in Amerika te halen.
Voor zover ik het weet zit de nieuwe software ingebakken in de 'nieuw-aangeschafte' producten. Alleen mensen met een pre-upgrade variant moeten deze los bijkopen.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:03 schreef davidov het volgende:
Dus....:
1. software standaard bij aanschaf Ipod of los kopen? (staat nergens duidelijk op de site)
1) Bij die van mij was het standaard. Upgrade naar 1.1.4 is gratis. Er zijn ook al torrents te vinden met 1.2.0 beta!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:03 schreef davidov het volgende:
1. software standaard bij aanschaf Ipod of los kopen? (staat nergens duidelijk op de site)
2. Is het de moeite waard om naar een apple store te gaan en 30 euro meer te betalen?
3. kent iemand een tof hoesje?
4. Zijn er mensen die apple care gekocht hadden en daar achteraf erg blij me waren?
Ik sinds september, in een hoesje, altijd in broek met alleen oordopjes, en heb wel een krasjequote:Op zondag 27 april 2008 21:07 schreef guitarist.nl het volgende:
Zo zag m'n HTC Touch er na 4 maanden broekzak er uit: [ afbeelding ]
Ik heb m'n iPod Touch nu 3 maanden en nog geen krasje op het scherm te bekennen!
Gewoon de itunes store, daar staan ze allemaalquote:Op zondag 27 april 2008 23:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wat is een goede (bij voorkeur Nederlandse) Podcast site?
Zijn dat niet de afbeeldingen van de coverflow?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:04 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik heb wat ruimte gebrek op m'n 4gb Ipod Nano. Ondanks dat er alleen muziek op staat, staat er in ITunes dat er ook 148mb ''Andere'' op staat. Voor de duidelijkheid, er is zo'n balk onder in beeld met kleuren hoeveel muziek en vrije ruimte enz er nog is. Daar staat dus dat er ook ''andere of overige'' op staat. Weet iemand hoe ik die 148mb vrij kan maken?
Zou kunnen, maar hoe kan ik die eraf halen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zijn dat niet de afbeeldingen van de coverflow?
Als het de coverflow afbeeldingen zijn kan dat via itunes.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:32 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar hoe kan ik die eraf halen?
148 MB ? Weet je hoeveel plaatjes dat zijn ?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zijn dat niet de afbeeldingen van de coverflow?
Wat bedoel je met herstellen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:55 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
148 MB ? Weet je hoeveel plaatjes dat zijn ?
Het zijn zeker niet de CD-hoesjes. Denk eerder een update of zoiets. Wellicht de iPod eens herstellen en kijken of het dan opgelost is.
Dat is de firmware van de ipod. Kun je er niet afhalen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:04 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik heb wat ruimte gebrek op m'n 4gb Ipod Nano. Ondanks dat er alleen muziek op staat, staat er in ITunes dat er ook 148mb ''Andere'' op staat. Voor de duidelijkheid, er is zo'n balk onder in beeld met kleuren hoeveel muziek en vrije ruimte enz er nog is. Daar staat dus dat er ook ''andere of overige'' op staat. Weet iemand hoe ik die 148mb vrij kan maken?
Dat is dan mooi klote. Gaat dat er niet meer af?quote:Op woensdag 30 april 2008 16:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat is de firmware van de ipod. Kun je er niet afhalen.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:09 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dat is dan mooi klote. Gaat dat er niet meer af?
Weet je wat firmware is?quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:09 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dat is dan mooi klote. Gaat dat er niet meer af?
Converteren naar MOV?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoi ! Ik heb een Ipod classic 80GB. Nu wil ik er een filmpje opzetten. Nu heb ik een .wmv. Heeft iemand enig idee hoe dat in mijn itunes/ipod te sleuren is ?
Ik kom er niet uit
Dank, in de help van Itunes kon ik dus nergens vinden dat het een .mov filetje moest zijn. Op het moment dat het een .mov is kan ik hem bij wijze van spreken net als een CD importeren in itunes en dan overzetten in mijn Ipod ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Converteren naar MOV?
Google is your friend.
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&hs=P3t&q=wmv+2+mov+converter&btnG=Zoeken&meta=
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |