quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:31 schreef ballonneke het volgende:
Yeah, maak er werk van dribsie.
Zelfs ík ga hiervoor naar Rotterdamquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow zeur niet. Ik ben er ook dus is al zeker de moeite waard.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow zeur niet. Ik ben er ook dus is al zeker de moeite waard.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs ík ga hiervoor naar Rotterdam
Je mag wel bij mij blijven slapenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:40 schreef cerror het volgende:
Kut dat het zo'n kuteind weg is.
Als ik anaal verkracht wil worden vraag ik wel aan m'n vriendin of ze een strap-on meeneemt.quote:
Wees niet ongerust, ik denk niet dat ik 'm omhoog krijg als jij in de buurt bent.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ik anaal verkracht wil worden vraag ik wel aan m'n vriendin of ze een strap-on meeneemt.
In Madurodam toch?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waar ligt het dan?
Dan moet de exit helemaal onvindbaar zijn.quote:
Neem je wel die paarse dildo mee. Kunnen we die in de reet van de zanger duwen.quote:
Maakt je de kleur wat uit? Anders moet je het even aan PDL vragenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neem je wel die paarse dildo mee. Kunnen we die in de reet van de zanger duwen.
Zolang de zanger er maar beter van gaat zingen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Maakt je de kleur wat uit? Anders moet je het even aan PDL vragen
Ik kan niet zo goed tegen goede muziek. Hoop dat ze er een bende van makenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zolang de zanger er maar beter van gaat zingen.
Hier ben ik al.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Maakt je de kleur wat uit? Anders moet je het even aan PDL vragen
Wij moeten d'r een bende van maken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:28 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen goede muziek. Hoop dat ze er een bende van maken
Ow en dat lukt wel hoor, maak je daar maar geen zorgen omquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wij moeten d'r een bende van maken.
LIjkt me stug dat ze niet doorgaan naar de volgende ronde met zo'n opkomst
Tuurlijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:38 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ow en dat lukt wel hoor, maak je daar maar geen zorgen om
Ik ga me voorstellen aan de zanger van Dribb's bandje als homo en probeer hem te verleiden tijdens zijn gezang.![]()
Zou het werken?
Als je niets verteld tegen je zanger doe ik het echtquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tuurlijk
Hij heeft wel een vriendin maar zodra hij jou ziet zal hij die snel vergeten lijkt me
Ik hou m'n mondquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:56 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Als je niets verteld tegen je zanger doe ik het echt
en je optreden verneuken kan ik wel... maar er zijn toch genoeg fokkers die op je stemmenquote:
Geniaal!quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:56 schreef Koploperkopper het volgende:
http://youtube.com/watch?v=L6_ZS3wnoMI Linkdump je moeder.
I'm in.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
Enter en ik zijn bezig met het eten te organiseren [afbeelding]
Meer info volgt.
Wie gaan er mee eten? (Met mes en vork, in een restaurant [afbeelding] )
En de febo?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou de pizzahut ligt er practisch naast dus..... [afbeelding]
Je ziet die mooie tekening tochquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou om maar eens wat te noemen.
Zeg waar is het eigenlijk?
ja en dan iedereen veel van die zooi met veel knoflooksaus eten en dan stinkt de hele exitquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:08 schreef mcDavid het volgende:
Achter het station zit een zéér puicke shoarmaboer!
Als iedereen dat doet heeft er niemand last vanquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
ja en dan iedereen veel van die zooi met veel knoflooksaus eten en dan stinkt de hele exitnee dank je
We gingen toch pizza eten?quote:
Als je nog een reservedrummer nodig hebtquote:
Daar heb je helemaal geen tijd voor! Je moet mij bezig zien te houdenquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:14 schreef outsidr het volgende:
Als je nog een reservedrummer nodig hebt [afbeelding]
Drummers kunnen meerdere dingen tegelijk doen he ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal geen tijd voor! Je moet mij bezig zien te houden
Maar niet tegelijk drummen en mij vermakenquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:19 schreef outsidr het volgende:
Drummers kunnen meerdere dingen tegelijk doen he ? [afbeelding]
You'll soon find outquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar niet tegelijk drummen en mij vermakenheb ik je nog niet zien doen iig
Jij komt ook toch?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:28 schreef Paramnesia het volgende:
Ik denk, ik denk hmmmmm
Niet denken. Gewoon doen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:28 schreef Paramnesia het volgende:
Ik denk, ik denk hmmmmm
OHJA!quote:
SAMEN MET FRAAUUUU BURGERS ETEN!quote:
(goeie) drummuziek is vet tof!quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar niet tegelijk drummen en mij vermakenheb ik je nog niet zien doen iig
*ploingquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:14 schreef outsidr het volgende:
[..]
Als je nog een reservedrummer nodig hebt![]()
En we hadden gvd op de groningenmeet afgesproken dat we een hardcore band zouden beginnen plofkop
Rotterdamquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:56 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom in Den Haag? Den Haag is stom
Je moet nog steeds in Arnhem komen spelen!
Dribbel, oude fok!rebelquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[b]Whooeiiii
Het begon als een topic om te kijken of er mensen waren die zin hadden om ons te helpen om te kunnen -------------
Wil je ook kaartjes dan kan je gewoon ff een pm sturen of een mail naar
tickets [@] tooloudforgranny [.] com
Ook stomquote:
quote:Ja hey ik heb dat optreden niet afgezegt toen![]()
maar waarschijnlijk in het voorjaar weer
quote:
Overruledquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
SAMEN MET FRAAUUUU BURGERS ETEN!
Priceless
Whiiiiiiquote:
Dank jequote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik kom niet, omdat ik niet zo erg van muziek hou, maar Dribbel_, veel succes met de finale, mocht je ooit merchandise verkopen, koop ik een t-shirt vna je puicke bandje
voor 10 euro mag je hem hiernatoe sturenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Whiiiiii
[..]
Dank je
Daar hou ik je aanAangezien we een student grafische vormgeving hebben die allemaal van die zooi moet ontwerpen voor haar jaar opdracht en dat doet ze voor onze band
dus binnekort zit jij met zo'n ding opgescheept
!!!!
Ik heb daar vaker van gehoord he, mensen die gewoon niet van muziek houden. Niet een genre ofzo, maar muziek in zijn algemeen. Lijkt me zo vreemd though, Deo. Vind je het echt niet leuk.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik kom niet, omdat ik niet zo erg van muziek hou, maar Dribbel_, veel succes met de finale, mocht je ooit merchandise verkopen, koop ik een t-shirt vna je puicke bandje
HYehe, nee hoor knulquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:39 schreef Paramnesia het volgende:
Ik zal proberen te komen trouwens Dribbel_
Ik snap dat echt neit zou zelf niet zonder kunnen eigenljikquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:38 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik heb daar vaker van gehoord he, mensen die gewoon niet van muziek houden. Niet een genre ofzo, maar muziek in zijn algemeen. Lijkt me zo vreemd though, Deo. Vind je het echt niet leuk.
Ik schijn ook niet van "muziek" te houden, maar heb wel altijd herrie opstaanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik snap dat echt neit zou zelf niet zonder kunnen eigenljik![]()
Okiquote:
Kan geregeld wordenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja als de drummer opeens z'n arm breekt [afbeelding]
Ik heb het verkeerd bewoord, ik hou wel van muziek, alleen ik heb geen voorkeur, wel een afkeur( RnB en hedendaagse gangsta rap, met name clipsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:38 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik heb daar vaker van gehoord he, mensen die gewoon niet van muziek houden. Niet een genre ofzo, maar muziek in zijn algemeen. Lijkt me zo vreemd though, Deo. Vind je het echt niet leuk.
We goan lekker PIzza's etenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oki
Alhoewel slaburgers met extra sla bij de FEBO eten met FB ook wel heelis
Maar maar maar!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
's avonds even met z'n allen lekker Metal naar de Holly? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Puickquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We goan lekker PIzza's eten
's avonds even met z'n allen lekker Metal naar de Holly?![]()
![]()
Jammer van de naam, voor de rest puickquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Name: I Love Chersonissos
Time: 22:00 - 5:00
Price: ¤ 8,00 (Ladies free till 23.00h)
DJs: Sidney Samson
Patrick
Robert Reyez
Steff de la funk
MC Roga
Lijkt me puick
Lijkt me best prachtig, Exit loopt leeg. Met 50 man richting Hollywoodquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jammer van de naam, voor de rest puick
Volgens mij vallen al die breezerhoeren in de Holly dan flauw, als ze zo'n grote groep binnen zien komen, die ze allemaal moeten afwerken volgens hun contractquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lijkt me best prachtig, Exit loopt leeg. Met 50 man richting Hollywood
Dat hoorde ook bij het plan!!!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:41 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij vallen al die breezerhoeren in de Holly dan flauw, als ze zo'n grote groep binnen zien komen, die ze allemaal moeten afwerken volgens hun contract [afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Die is mod die heeft toch helemaal geen tijd
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat hoorde ook bij het plan!!!
Al die breezah's en mocro's wegjagen
Kan ook wel, mits goedkoopquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Waarom eet jij eigenlijk niet gewoon in Rotterdam? Is toch veel leuker!
Pizzahut/Febo/Shoarmaboer lijkt me niet duurquote:
Niet duur nee...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Pizzahut/Febo/Shoarmaboer lijkt me niet duur :p
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:21 schreef Giobarde het volgende:
Ik kom niet.
Je haalt me bijna de woorden uit de mond.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik kom niet, omdat ik niet zo erg van zulke muziek hou, maar Dribbel_, veel succes met de finale, mocht je ooit merchandise verkopen, koop ik een t-shirt vna je puicke bandje
*hap*quote:
Ja in een Pizza Funghi graag.quote:
Ja hoho, het geld groeit me niet op de rugquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja in een Pizza Funghi graag.
Dan neem ik die wel mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja hoho, het geld groeit me niet op de rug
Okiquote:
Hehehehehequote:
Ik weet niet of ik daar weer naar binnen mag.quote:
Met debiele FOK!kers kom je overal inquote:Op zondag 13 januari 2008 20:09 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar weer naar binnen mag.![]()
En ja dat meen ik. Waneer met je Marokkaanse vrienden uitgaan fout gaat.
Dat bewijzen wij keer op keer!quote:Op zondag 13 januari 2008 20:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met debiele FOK!kers kom je overal in
Wij zijn daar wel levend voorbeeld van jaquote:
Gaat de muzak daar ook beter van worden?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
De kaartjes gaan morgen op de post van de laatste paar mensen, had geen enveloppen en postzegels meer in huis
[ afbeelding ]
Nieuw logo idee![]()
Ga dat eens regelen dan! Als we nou met zn allen zo'n gaar bandshirt aanhebben, intimideer je de rest de tent uitquote:
Misschien welquote:Op zondag 13 januari 2008 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gaat de muzak daar ook beter van worden?
Ja, precies!quote:Op zondag 13 januari 2008 21:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga dat eens regelen dan! Als we nou met zn allen zo'n gaar bandshirt aanhebben, intimideer je de rest de tent uit
Als jij er perse 1 wil kan dat vast geregeld wordenquote:Op zondag 13 januari 2008 21:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga dat eens regelen dan! Als we nou met zn allen zo'n gaar bandshirt aanhebben, intimideer je de rest de tent uit
Dribsquote:Op maandag 14 januari 2008 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als jij er perse 1 wil kan dat vast geregeld worden
Sponsors zoekenquote:
Ik kan best wel een paar euro missen, mits shirtsquote:
Ja ik weet het, ik ben traagquote:Op maandag 14 januari 2008 01:06 schreef moemoe het volgende:
Best een leuk idee van BraveBart, alleen misschien een beetje laat. Prijzen van de t-shirts hadden dan misschien vooraf bij de ticketprijzen inbegrepen moeten zitten ofzo. Kaartjes voor 10 euro ipv 8,50 euro, ik zeg maar wat.
Hoe wordt eigenlijk bepaald door het publiek wie er doorgaan? Door te applaudiseren?
Ik vind dat we alles of niks moeten doen, anders staat het ook zo sufquote:Op maandag 14 januari 2008 01:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee dan zorg ik dat er een aantal shirts zijn![]()
Wit of zwart shirt of wat voor kleur
Hand omhoog stekenquote:Op maandag 14 januari 2008 01:06 schreef moemoe het volgende:
Best een leuk idee van BraveBart, alleen misschien een beetje laat. Prijzen van de t-shirts hadden dan misschien vooraf bij de ticketprijzen inbegrepen moeten zitten ofzo. Kaartjes voor 10 euro ipv 8,50 euro, ik zeg maar wat.
Hoe wordt eigenlijk bepaald door het publiek wie er doorgaan? Door te applaudiseren?
Weetje wat dat kostquote:Op maandag 14 januari 2008 01:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind dat we alles of niks moeten doen, anders staat het ook zo suf
Als alle internethelden komen en de rest van het publiek intimideren zodat ze hun hand opsteken, moet het helemaal in orde komen.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hand omhoog steken
Lekker simpel dus voor de gemiddelde fokkermoet het te begrijpen zijn [ afbeelding ]
Ja, het kost duur! Daarom, het was een idee waar we eerder aan hadden moeten denkquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 01:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als alle internethelden komen en de rest van het publiek intimideren zodat ze hun hand opsteken, moet het helemaal in orde komen.
We've got your back.
Zwart of wit shirtquote:Op maandag 14 januari 2008 01:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, het kost duur! Daarom, het was een idee waar we eerder aan hadden moeten denkNaja, aangezien jullie toch wel doorgaan, moeten we alvast voor de volgende ronde shirts gaan fixen
Ja hallo, ik ben hier niet het grafisch breinquote:Op maandag 14 januari 2008 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zwart of wit shirt
Of welke kleurencombinaties
Is eerste opzetje pas dus alles is mogleijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2008 01:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
die witte lijkt me wel vet.
De meningen zijn weer mooi verdeeldquote:Op maandag 14 januari 2008 01:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben hier niet het grafisch breinMaar zwart
Precies, zo dacht ik ookquote:Op maandag 14 januari 2008 01:15 schreef moemoe het volgende:
Voor een t-shirt zou ik zwart zeggen, dan knalt het er echt uit. Die witte is dan misschien net iets te vrolijk en past ook niet echt bij je band. Vind ik dan.
Eerst ff zoeken wat dat kost om te laten drukken.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies, zo dacht ik ookMaargoed, we kunnen er om stemmen
Lekker democratisch
Volgens mij welquote:Op maandag 14 januari 2008 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Eerst ff zoeken wat dat kost om te laten drukken.
Kan je ook naar zo'n zaak gaan met een stapel zeemanshirts bijvoorbeeld heel goedkoop en dat je het daar op laat drukken?
Die prijzen van mij zijn van die copyshop tegenover het stationquote:Op maandag 14 januari 2008 01:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Link ?
Ik heb er 1 gevonden dat je wel weinig per copy betaald. 5 euro ongeveer.
Maar dan moet je wel 40 euro extra kosten per kleur die je drukt
Naja, er staan geen voorwaarden bij zover ik zie. Ik kan er eventueel wel even langs lopen deze weekquote:Op maandag 14 januari 2008 01:31 schreef Dribbel_ het volgende:
En dat is dan alleen voor de opdruk? Maakt niet uithoeveel kleuren of oppervlakte? (Meestal dat het op een a4 past)
Shirt bij de zeeman halen kost geen zak natuurlijk
* moemoe meptquote:Op maandag 14 januari 2008 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Ben blij als dat concert voorbij is al die spam van m'n hond
Ok, dan ga ik er morgen gelijk ff langsquote:Op maandag 14 januari 2008 01:35 schreef Dribbel_ het volgende:
OkeeDan ga ik er achteraan dat die ontwerpen goed komen. Dan laat ik er een keertje 1 voor mezelf drukken maak ik wel een foto mocht er dan interesse zijn
![]()
Ik blijf net zolang spammen tot jij je kaartje hebtquote:Op maandag 14 januari 2008 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Ben blij als dat concert voorbij is al die spam van m'n hond
Okee thnx tofquote:Op maandag 14 januari 2008 01:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik er morgen gelijk ff langs
Het is ook al binnenquote:Op maandag 14 januari 2008 01:44 schreef Hendrik_ het volgende:
PM + Geld verstuurd.
Ik heb nu al medelijden met de fok(ster) die achter me staat tijdens het concert, alvast mijn excuses
Met z'n aldi-handycamquote:Op maandag 14 januari 2008 01:45 schreef Koploperkopper het volgende:
Zolang SunChaser maar niet komt.
Ja maar er komen ook admins enzoquote:Op maandag 14 januari 2008 01:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik blijf net zolang spammen tot jij je kaartje hebt
[..]
Okee thnx tof
Woooow lange jongen!quote:Op maandag 14 januari 2008 01:44 schreef Hendrik_ het volgende:
PM + Geld verstuurd.
Ik heb nu al medelijden met de fok(ster) die achter me staat tijdens het concert, alvast mijn excuses
Er is voor een select (lees: vrouwelijk) groepje natuurlijk nog altijd (zit)plek op m'n schoudersquote:Op maandag 14 januari 2008 01:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Woooow lange jongen!
*extra hoge hakken aan doen noteert*
Ik wil op je andere schouderquote:Op maandag 14 januari 2008 02:01 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Er is voor een select (lees: vrouwelijk) groepje natuurlijk nog altijd (zit)plek op m'n schouders
(goed zicht gegarandeerd!)
Oki!quote:Op maandag 14 januari 2008 16:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Straks naar de brievenbus om de laatste dingen o pde post te doen [afbeelding]
Maar het is koud buiten [afbeelding]
quote:Op maandag 14 januari 2008 17:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
GroupieshirtsTerrorizing_Cookie (keine Ahnung) Dark_Angelus (zwart) BraveBart (zwart) Moemoe (zwart) Hoi_Piepeloi (knalroze [ afbeelding ])
Zoiets? [ afbeelding ]
Dat kwam niet eens in me opquote:Op maandag 14 januari 2008 17:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Makkelijkste is dat je ergens een goedkoop shirtje uitzoekt die voor jou goed past en lekker zit met een effe kleur dat ik het logo doorstuur en dat je die bij de copysjop er ff op laat printen [afbeelding]
[afbeelding]
Ja hallo, we komen al langs. Dan moeten we ook nog zelf de boel laten drukken?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Makkelijkste is dat je ergens een goedkoop shirtje uitzoekt die voor jou goed past en lekker zit met een effe kleur dat ik het logo doorstuur en dat je die bij de copysjop er ff op laat printen![]()
Puickquote:Op maandag 14 januari 2008 17:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx!
Ja A4 is groot zatIk zal er binnekort eens 1 drukken maak ik een foto ff kijekn hoe het dan is geworden
quote:Op maandag 14 januari 2008 17:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Groupieshirts
MannenDark_Angelus (zwart) BraveBart (zwart)
VrouwenTerrorizing_Cookie (keine Ahnung) Moemoe (zwart) Hoi_Piepeloi (knalroze [ afbeelding ]) Fraubitch (grijs)
voor mijquote:Op maandag 14 januari 2008 17:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx!
Ja A4 is groot zatIk zal er binnekort eens 1 drukken maak ik een foto ff kijekn hoe het dan is geworden
Dat word inderdaad een dure grap dan jaquote:Op maandag 14 januari 2008 17:48 schreef roooosje het volgende:wij komen niet
![]()
Geen geld voor hotelovernachting.![]()
Ziek zijn in januari is stom en betekent geen geld.
Maar ik zal een kaarsje branden voor jullie
Kom maar halenquote:
*checkt lijstjequote:Op maandag 14 januari 2008 19:05 schreef Posdnous het volgende:
Komt die chick van je met die grote borsten ook?
wie is het?quote:
Tofquote:Op maandag 14 januari 2008 19:54 schreef Paramnesia het volgende:
Ken wat mensen in de marketing Dribbel_, je moet er gewoon 100 laten drukken en dan in een jaar verkopen.Als je wil kan ik wel iets goedkoops voor je zoeken, doe ik het op mn bedrijf zn naam hoef je ook niet moeilijk te doen met btw.
Okeequote:Op maandag 14 januari 2008 20:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
NJ krijgt een kaartje van mij, trouwens.
quote:
Doe ff morgen, nu geen tijd.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tofvoeg me anders ff op msn toe kan je ff uitleggen hoe het zit voordat heel het topic volgespammed is
adres staat in fotoboek.
Kaartje is onderweg ook
Correct., mochten ze ooit beroemd wordne, kan ik er over opscheppenquote:Op maandag 14 januari 2008 17:49 schreef Bravebart het volgende:
Wilde Deo er ook niet 1 btw?
Help ff mee danquote:Op maandag 14 januari 2008 22:50 schreef zwartedoos het volgende:
Zijn die kaarten nu nog niet verkocht
Als je er een moet moet je maar een PM sturen met je adres dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 14 januari 2008 22:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Correct., mochten ze ooit beroemd wordne, kan ik er over opscheppen
''ik wist wel dat die kuthond goed kon zingen''
Geen geld voor hotelquote:
Dat jij maar op de bank gaat liggenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja van fb moest ik je al op de bank leggen
Pff dies veul te klein voor mijquote:Op maandag 14 januari 2008 22:58 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Dat jij maar op de bank gaat liggen
Okeequote:Op maandag 14 januari 2008 22:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ow, heb ik al gezegd dat ik picca's van FB erbij eis?
voor mij ookquote:Op maandag 14 januari 2008 22:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pff dies veul te klein voor mij
[..]
Dan zijn hier onze sjirts, ff screensjotje, control pasta, uitprinten, knippen, aantrekken en klaar!:quote:Op maandag 14 januari 2008 23:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Vraag me af of dat blijft plakken
Ik doe wel een shirt met een sinaasappel aan
FOK!Radio? T-sjirts?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:37 schreef mcDavid het volgende:
Waarom is er geen FOK!radio meer? Ik wil zo'n T-shirt winnen!
Verandering van band-naam! Too Juicy For Granny!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind die sinaasappel veel leuker
Doet u mij d'r maar één.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:09 schreef juiced het volgende:
[..]
Verandering van band-naam! Too Juicy For Granny!
Na hoeveel bier typte je dat?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:56 schreef Bravebart het volgende:
GeSLAagd idee wel, die t-shirts.
Dat is een garpje van 3 pagina's terug ofzoquote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Na hoeveel bier typte je dat?
naast The Game zit een printshopquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Net ff bij die copysjop geweestkunnen ze daar alleen op witte shirts drukken of op heeeeele lichte kleuren
Weet iemand waar je het wel gewoon op zwart kan doen ?
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Thxn
Morgen maar ff kijken dan
Vandaag bljif ik voor de rest binne
kutweer
Hier ook!quote:
Dus je bent even langs geweest?quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee ik ehb alleen naar buiten gekeken maar nu moet ik boodschappen doen
Wie weet hebben ze daar wel sinaasappelshirts liggen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee wel een groente afdeling
Ik kom niet!quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:03 schreef w.anker het volgende:
Leuk!
Ha-ha-haquote:
Maar je kan het toch combineren?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:56 schreef zwartedoos het volgende:
Omg, zie nu pas dat ik die datum sowieso niet kanCARNAVAL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |