Gaat de muzak daar ook beter van worden?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
De kaartjes gaan morgen op de post van de laatste paar mensen, had geen enveloppen en postzegels meer in huis
[ afbeelding ]
Nieuw logo idee![]()
Ga dat eens regelen dan! Als we nou met zn allen zo'n gaar bandshirt aanhebben, intimideer je de rest de tent uitquote:
Misschien welquote:Op zondag 13 januari 2008 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gaat de muzak daar ook beter van worden?
Ja, precies!quote:Op zondag 13 januari 2008 21:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga dat eens regelen dan! Als we nou met zn allen zo'n gaar bandshirt aanhebben, intimideer je de rest de tent uit
Als jij er perse 1 wil kan dat vast geregeld wordenquote:Op zondag 13 januari 2008 21:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga dat eens regelen dan! Als we nou met zn allen zo'n gaar bandshirt aanhebben, intimideer je de rest de tent uit
Dribsquote:Op maandag 14 januari 2008 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als jij er perse 1 wil kan dat vast geregeld worden
Sponsors zoekenquote:
Ik kan best wel een paar euro missen, mits shirtsquote:
Ja ik weet het, ik ben traagquote:Op maandag 14 januari 2008 01:06 schreef moemoe het volgende:
Best een leuk idee van BraveBart, alleen misschien een beetje laat. Prijzen van de t-shirts hadden dan misschien vooraf bij de ticketprijzen inbegrepen moeten zitten ofzo. Kaartjes voor 10 euro ipv 8,50 euro, ik zeg maar wat.
Hoe wordt eigenlijk bepaald door het publiek wie er doorgaan? Door te applaudiseren?
Ik vind dat we alles of niks moeten doen, anders staat het ook zo sufquote:Op maandag 14 januari 2008 01:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee dan zorg ik dat er een aantal shirts zijn![]()
Wit of zwart shirt of wat voor kleur
Hand omhoog stekenquote:Op maandag 14 januari 2008 01:06 schreef moemoe het volgende:
Best een leuk idee van BraveBart, alleen misschien een beetje laat. Prijzen van de t-shirts hadden dan misschien vooraf bij de ticketprijzen inbegrepen moeten zitten ofzo. Kaartjes voor 10 euro ipv 8,50 euro, ik zeg maar wat.
Hoe wordt eigenlijk bepaald door het publiek wie er doorgaan? Door te applaudiseren?
Weetje wat dat kostquote:Op maandag 14 januari 2008 01:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind dat we alles of niks moeten doen, anders staat het ook zo suf
Als alle internethelden komen en de rest van het publiek intimideren zodat ze hun hand opsteken, moet het helemaal in orde komen.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hand omhoog steken
Lekker simpel dus voor de gemiddelde fokkermoet het te begrijpen zijn [ afbeelding ]
Ja, het kost duur! Daarom, het was een idee waar we eerder aan hadden moeten denkquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 01:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als alle internethelden komen en de rest van het publiek intimideren zodat ze hun hand opsteken, moet het helemaal in orde komen.
We've got your back.
Zwart of wit shirtquote:Op maandag 14 januari 2008 01:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, het kost duur! Daarom, het was een idee waar we eerder aan hadden moeten denkNaja, aangezien jullie toch wel doorgaan, moeten we alvast voor de volgende ronde shirts gaan fixen
Ja hallo, ik ben hier niet het grafisch breinquote:Op maandag 14 januari 2008 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zwart of wit shirt
Of welke kleurencombinaties
Is eerste opzetje pas dus alles is mogleijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2008 01:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
die witte lijkt me wel vet.
De meningen zijn weer mooi verdeeldquote:Op maandag 14 januari 2008 01:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben hier niet het grafisch breinMaar zwart
Precies, zo dacht ik ookquote:Op maandag 14 januari 2008 01:15 schreef moemoe het volgende:
Voor een t-shirt zou ik zwart zeggen, dan knalt het er echt uit. Die witte is dan misschien net iets te vrolijk en past ook niet echt bij je band. Vind ik dan.
Eerst ff zoeken wat dat kost om te laten drukken.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies, zo dacht ik ookMaargoed, we kunnen er om stemmen
Lekker democratisch
Volgens mij welquote:Op maandag 14 januari 2008 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Eerst ff zoeken wat dat kost om te laten drukken.
Kan je ook naar zo'n zaak gaan met een stapel zeemanshirts bijvoorbeeld heel goedkoop en dat je het daar op laat drukken?
Die prijzen van mij zijn van die copyshop tegenover het stationquote:Op maandag 14 januari 2008 01:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Link ?
Ik heb er 1 gevonden dat je wel weinig per copy betaald. 5 euro ongeveer.
Maar dan moet je wel 40 euro extra kosten per kleur die je drukt
Naja, er staan geen voorwaarden bij zover ik zie. Ik kan er eventueel wel even langs lopen deze weekquote:Op maandag 14 januari 2008 01:31 schreef Dribbel_ het volgende:
En dat is dan alleen voor de opdruk? Maakt niet uithoeveel kleuren of oppervlakte? (Meestal dat het op een a4 past)
Shirt bij de zeeman halen kost geen zak natuurlijk
* moemoe meptquote:Op maandag 14 januari 2008 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Ben blij als dat concert voorbij is al die spam van m'n hond
Ok, dan ga ik er morgen gelijk ff langsquote:Op maandag 14 januari 2008 01:35 schreef Dribbel_ het volgende:
OkeeDan ga ik er achteraan dat die ontwerpen goed komen. Dan laat ik er een keertje 1 voor mezelf drukken maak ik wel een foto mocht er dan interesse zijn
![]()
Ik blijf net zolang spammen tot jij je kaartje hebtquote:Op maandag 14 januari 2008 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Ben blij als dat concert voorbij is al die spam van m'n hond
Okee thnx tofquote:Op maandag 14 januari 2008 01:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik er morgen gelijk ff langs
Het is ook al binnenquote:Op maandag 14 januari 2008 01:44 schreef Hendrik_ het volgende:
PM + Geld verstuurd.
Ik heb nu al medelijden met de fok(ster) die achter me staat tijdens het concert, alvast mijn excuses
Met z'n aldi-handycamquote:Op maandag 14 januari 2008 01:45 schreef Koploperkopper het volgende:
Zolang SunChaser maar niet komt.
Ja maar er komen ook admins enzoquote:Op maandag 14 januari 2008 01:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik blijf net zolang spammen tot jij je kaartje hebt
[..]
Okee thnx tof
Woooow lange jongen!quote:Op maandag 14 januari 2008 01:44 schreef Hendrik_ het volgende:
PM + Geld verstuurd.
Ik heb nu al medelijden met de fok(ster) die achter me staat tijdens het concert, alvast mijn excuses
Er is voor een select (lees: vrouwelijk) groepje natuurlijk nog altijd (zit)plek op m'n schoudersquote:Op maandag 14 januari 2008 01:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Woooow lange jongen!
*extra hoge hakken aan doen noteert*
Ik wil op je andere schouderquote:Op maandag 14 januari 2008 02:01 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Er is voor een select (lees: vrouwelijk) groepje natuurlijk nog altijd (zit)plek op m'n schouders
(goed zicht gegarandeerd!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |