I'm in.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
Enter en ik zijn bezig met het eten te organiseren [afbeelding]
Meer info volgt.
Wie gaan er mee eten? (Met mes en vork, in een restaurant [afbeelding] )
En de febo?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou de pizzahut ligt er practisch naast dus..... [afbeelding]
Je ziet die mooie tekening tochquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou om maar eens wat te noemen.
Zeg waar is het eigenlijk?
ja en dan iedereen veel van die zooi met veel knoflooksaus eten en dan stinkt de hele exitquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:08 schreef mcDavid het volgende:
Achter het station zit een zéér puicke shoarmaboer!
Als iedereen dat doet heeft er niemand last vanquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
ja en dan iedereen veel van die zooi met veel knoflooksaus eten en dan stinkt de hele exitnee dank je
We gingen toch pizza eten?quote:
Als je nog een reservedrummer nodig hebtquote:
Daar heb je helemaal geen tijd voor! Je moet mij bezig zien te houdenquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:14 schreef outsidr het volgende:
Als je nog een reservedrummer nodig hebt [afbeelding]
Drummers kunnen meerdere dingen tegelijk doen he ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal geen tijd voor! Je moet mij bezig zien te houden
Maar niet tegelijk drummen en mij vermakenquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:19 schreef outsidr het volgende:
Drummers kunnen meerdere dingen tegelijk doen he ? [afbeelding]
You'll soon find outquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar niet tegelijk drummen en mij vermakenheb ik je nog niet zien doen iig
Jij komt ook toch?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:28 schreef Paramnesia het volgende:
Ik denk, ik denk hmmmmm
Niet denken. Gewoon doen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:28 schreef Paramnesia het volgende:
Ik denk, ik denk hmmmmm
OHJA!quote:
SAMEN MET FRAAUUUU BURGERS ETEN!quote:
(goeie) drummuziek is vet tof!quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar niet tegelijk drummen en mij vermakenheb ik je nog niet zien doen iig
*ploingquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:14 schreef outsidr het volgende:
[..]
Als je nog een reservedrummer nodig hebt![]()
En we hadden gvd op de groningenmeet afgesproken dat we een hardcore band zouden beginnen plofkop
Rotterdamquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:56 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom in Den Haag? Den Haag is stom
Je moet nog steeds in Arnhem komen spelen!
Dribbel, oude fok!rebelquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[b]Whooeiiii
Het begon als een topic om te kijken of er mensen waren die zin hadden om ons te helpen om te kunnen -------------
Wil je ook kaartjes dan kan je gewoon ff een pm sturen of een mail naar
tickets [@] tooloudforgranny [.] com
Ook stomquote:
quote:Ja hey ik heb dat optreden niet afgezegt toen![]()
maar waarschijnlijk in het voorjaar weer
quote:
Overruledquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
SAMEN MET FRAAUUUU BURGERS ETEN!
Priceless
Whiiiiiiquote:
Dank jequote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik kom niet, omdat ik niet zo erg van muziek hou, maar Dribbel_, veel succes met de finale, mocht je ooit merchandise verkopen, koop ik een t-shirt vna je puicke bandje
voor 10 euro mag je hem hiernatoe sturenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Whiiiiii
[..]
Dank je
Daar hou ik je aanAangezien we een student grafische vormgeving hebben die allemaal van die zooi moet ontwerpen voor haar jaar opdracht en dat doet ze voor onze band
dus binnekort zit jij met zo'n ding opgescheept
!!!!
Ik heb daar vaker van gehoord he, mensen die gewoon niet van muziek houden. Niet een genre ofzo, maar muziek in zijn algemeen. Lijkt me zo vreemd though, Deo. Vind je het echt niet leuk.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik kom niet, omdat ik niet zo erg van muziek hou, maar Dribbel_, veel succes met de finale, mocht je ooit merchandise verkopen, koop ik een t-shirt vna je puicke bandje
HYehe, nee hoor knulquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:39 schreef Paramnesia het volgende:
Ik zal proberen te komen trouwens Dribbel_
Ik snap dat echt neit zou zelf niet zonder kunnen eigenljikquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:38 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik heb daar vaker van gehoord he, mensen die gewoon niet van muziek houden. Niet een genre ofzo, maar muziek in zijn algemeen. Lijkt me zo vreemd though, Deo. Vind je het echt niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |