Ik schijn ook niet van "muziek" te houden, maar heb wel altijd herrie opstaanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik snap dat echt neit zou zelf niet zonder kunnen eigenljik![]()
Okiquote:
Kan geregeld wordenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja als de drummer opeens z'n arm breekt [afbeelding]
Ik heb het verkeerd bewoord, ik hou wel van muziek, alleen ik heb geen voorkeur, wel een afkeur( RnB en hedendaagse gangsta rap, met name clipsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:38 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik heb daar vaker van gehoord he, mensen die gewoon niet van muziek houden. Niet een genre ofzo, maar muziek in zijn algemeen. Lijkt me zo vreemd though, Deo. Vind je het echt niet leuk.
We goan lekker PIzza's etenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oki
Alhoewel slaburgers met extra sla bij de FEBO eten met FB ook wel heelis
Maar maar maar!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
's avonds even met z'n allen lekker Metal naar de Holly? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Puickquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We goan lekker PIzza's eten
's avonds even met z'n allen lekker Metal naar de Holly?![]()
![]()
Jammer van de naam, voor de rest puickquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Name: I Love Chersonissos
Time: 22:00 - 5:00
Price: € 8,00 (Ladies free till 23.00h)
DJs: Sidney Samson
Patrick
Robert Reyez
Steff de la funk
MC Roga
Lijkt me puick
Lijkt me best prachtig, Exit loopt leeg. Met 50 man richting Hollywoodquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jammer van de naam, voor de rest puick
Volgens mij vallen al die breezerhoeren in de Holly dan flauw, als ze zo'n grote groep binnen zien komen, die ze allemaal moeten afwerken volgens hun contractquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lijkt me best prachtig, Exit loopt leeg. Met 50 man richting Hollywood
Dat hoorde ook bij het plan!!!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:41 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij vallen al die breezerhoeren in de Holly dan flauw, als ze zo'n grote groep binnen zien komen, die ze allemaal moeten afwerken volgens hun contract [afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Die is mod die heeft toch helemaal geen tijd
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat hoorde ook bij het plan!!!
Al die breezah's en mocro's wegjagen
Kan ook wel, mits goedkoopquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Waarom eet jij eigenlijk niet gewoon in Rotterdam? Is toch veel leuker!
Pizzahut/Febo/Shoarmaboer lijkt me niet duurquote:
Niet duur nee...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Pizzahut/Febo/Shoarmaboer lijkt me niet duur :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |