Oki!quote:Op maandag 14 januari 2008 16:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Straks naar de brievenbus om de laatste dingen o pde post te doen [afbeelding]
Maar het is koud buiten [afbeelding]

quote:Op maandag 14 januari 2008 17:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
GroupieshirtsTerrorizing_Cookie (keine Ahnung) Dark_Angelus (zwart) BraveBart (zwart) Moemoe (zwart) Hoi_Piepeloi (knalroze [ afbeelding ]) 
Zoiets? [ afbeelding ]

Dat kwam niet eens in me opquote:Op maandag 14 januari 2008 17:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Makkelijkste is dat je ergens een goedkoop shirtje uitzoekt die voor jou goed past en lekker zit met een effe kleur dat ik het logo doorstuur en dat je die bij de copysjop er ff op laat printen [afbeelding]
[afbeelding]

Ja hallo, we komen al langs. Dan moeten we ook nog zelf de boel laten drukken?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Makkelijkste is dat je ergens een goedkoop shirtje uitzoekt die voor jou goed past en lekker zit met een effe kleur dat ik het logo doorstuur en dat je die bij de copysjop er ff op laat printen![]()

Puickquote:Op maandag 14 januari 2008 17:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx!
Ja A4 is groot zatIk zal er binnekort eens 1 drukken maak ik een foto ff kijekn hoe het dan is geworden

quote:Op maandag 14 januari 2008 17:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Groupieshirts
MannenDark_Angelus (zwart) BraveBart (zwart) 
VrouwenTerrorizing_Cookie (keine Ahnung) Moemoe (zwart) Hoi_Piepeloi (knalroze [ afbeelding ]) Fraubitch (grijs) 

voor mijquote:Op maandag 14 januari 2008 17:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx!
Ja A4 is groot zatIk zal er binnekort eens 1 drukken maak ik een foto ff kijekn hoe het dan is geworden

Dat word inderdaad een dure grap dan jaquote:Op maandag 14 januari 2008 17:48 schreef roooosje het volgende:wij komen niet
![]()
Geen geld voor hotelovernachting.![]()
Ziek zijn in januari is stom en betekent geen geld.
Maar ik zal een kaarsje branden voor jullie
Kom maar halenquote:

*checkt lijstjequote:Op maandag 14 januari 2008 19:05 schreef Posdnous het volgende:
Komt die chick van je met die grote borsten ook?

wie is het?quote:

Tofquote:Op maandag 14 januari 2008 19:54 schreef Paramnesia het volgende:
Ken wat mensen in de marketing Dribbel_, je moet er gewoon 100 laten drukken en dan in een jaar verkopen.Als je wil kan ik wel iets goedkoops voor je zoeken, doe ik het op mn bedrijf zn naam hoef je ook niet moeilijk te doen met btw.

Okeequote:Op maandag 14 januari 2008 20:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
NJ krijgt een kaartje van mij, trouwens.
quote:

Doe ff morgen, nu geen tijd.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tofvoeg me anders ff op msn toe kan je ff uitleggen hoe het zit voordat heel het topic volgespammed is
adres staat in fotoboek.
Kaartje is onderweg ook

Correct., mochten ze ooit beroemd wordne, kan ik er over opscheppenquote:Op maandag 14 januari 2008 17:49 schreef Bravebart het volgende:
Wilde Deo er ook niet 1 btw?

Help ff mee danquote:Op maandag 14 januari 2008 22:50 schreef zwartedoos het volgende:
Zijn die kaarten nu nog niet verkocht
Als je er een moet moet je maar een PM sturen met je adres dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 14 januari 2008 22:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Correct., mochten ze ooit beroemd wordne, kan ik er over opscheppen
''ik wist wel dat die kuthond goed kon zingen''

Geen geld voor hotelquote:

Dat jij maar op de bank gaat liggenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja van fb moest ik je al op de bank leggen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |