Hmmmmm.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:02 schreef PyTh het volgende:
Als van Basten trainer bij ajax wordt zal Seedorf niet komen denk ik.
Van Bommel ook niet, denk ik.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:02 schreef PyTh het volgende:
Als van Basten trainer bij ajax wordt zal Seedorf niet komen denk ik.
Hoop doet leven.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van Bommel ook niet, denk ik.
Maar goed, ander (redelijk realistisch) scenario:
AC Milan presteert kut, Carlo Ancelotti zou best weleens geslachtofferd kunnen worden, Marco van Basten is een held voor iedereen die AC Milan een warm hart toedraagt, de prestaties van Van Basten zijn voor de buitenwacht heel goed te noemen en zeker voor Italiaanse begrippen, Van Basten is op 18 juni 2008 beschikbaar en Clarence Seedorf zal daar niet op zitten te wachten.
Gelukkig wel.quote:
jaquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:26 schreef Catch22- het volgende:
Clarence heeft toch tot 2011 een contract bij AC Milan?
Waar is Dave vd Bergh als je hem nodig hebt?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:05 schreef Blight het volgende:
[..]
Hmmmmm.
Van Basten in 2009: We hadden de keuze tussen Seedorf halen of Landzaat halen. In onze ogen had Ajax meer behoefte aan een controlerende middenvelder, en dus hebben we voor Denny gekozen.
Idd, aanvalstuig hebben we genoeg.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:21 schreef devv05 het volgende:
Eerst maar eens een verdediger..
Komkommer nieuwsquote:Zien AZ-supporters tegen Ajax hun eigen spandoeken terug?
09 Januari 2008
De kans bestaat dat fans van AZ zondag in de ArenA hun eigen spandoeken terugzien, alleen dan aan de kant van de Amsterdamse fans. Vorige week is er namelijk ingebroken in het Victorie-stadion, waarbij drie spandoeken zijn gestolen. Bij Italiaanse supportersgroepen is het jaren een sport om doeken van rivaliserende fans te ontvreemden enals trofee te tonen bij het eerstvolgende duel tussen de twee clubs. Misschien dat deze trend nu is overgewaaid naar Nederland... Toch maar eens televisie kijken zondag... Het gaat om de doeken met de opdruk 'vak S', (huh, was dat niet van Feyenoord?) 'Oud-Overdie AZ Forever' en 'Alkmaar Zaanstreek'. Misschien zit ik er ook wel helemaal naast en zijn de doeken "gewoon" gejat door een asociale AZ-supporter die z'n kamer wil opleuken.
Urby kan wel inpakken nu natuurlijk.quote:'Als Ajax me als verdediger wil hebben, ook met plezier hoor'
door Marry Bouman
09 jan 2008, 02:56 - WERKENDAM - Voor Samuel Scheimann (20) breekt er een spannende tijd aan. De speler van hoofdklasser Kozakken Boys is door Ajax uitgenodigd om stage te komen lopen.
"Ik heb geen idee wat me daar te wachten staat. Stel dat ik daar mag blijven... Dat is wel iets waar ik op zit te wachten", zegt de 20-jarige Rotterdammer.
Scheimann maakte in de bekerwedstrijd Kozakken Boys - Ajax grote indruk op de Amsterdammers. "Toen ging het heel goed. Dat hebben ze natuurlijk gezien en waarschijnlijk heb ik daar de stage ook gedeeltelijk aan te danken." De linkspoot is vooral benieuwd hoe het zo dadelijk tussen al die mannen bij Ajax draait. "Ze zullen willen zien hoe mijn niveau is. En ik wil ook graag zien hoe ver ik zelf ben. " In de bekerwedstrijd tegen Ajax viel vooral de manier waarop hij vanuit de achterste linie telkens opkwam en veel gevaar stichtte op. " Ik speel eigenlijk het liefst links op het middenveld. Maar als ze me als back willen hebben, ook met alle plezier hoor." Een paar maanden terug kreeg Scheimann, die zowel de Nederlandse als de Israëlische nationaliteit bezit, ook van RKC Waalwijk een verzoek. Kozakken Boys antwoordde negatief. De Speler was daarover flink teleurgesteld. " Bij Kozakken Boys vonden ze dat verzoek niet serieus. Ajax heeft het nu serieuzer aangepakt. Ze hebben eerst de club gebeld. Daarna heb ik schriftelijk de uitnodiging ontvangen. Kozakken Boys vindt dat als een club als Ajax belt, ze dan geen nee kunnen zeggen. Als je daarop nee zegt, jaag je natuurlijk een speler in het harnas."
De stage zal in de laatste week van januari zijn. "Ik zie wel hoe het gaat verlopen. Als het niets wordt, vervul ik gewoon mijn taken bij Kozakken Boys. Het zou wel een droom zijn die dan uitkomt."
De droom om nog eens in zijn geboorteland Israël te gaan voetballen, is voorlopig weg. "Ik ga rechten studeren. Israël vergeet ik daardoor even", zegt Scheimann, die begin vorig seizoen bijna bij Hapoel Haifa speelde. Door de oorlogsdreiging zette hij daar echter zelf een streep door, waarna hij bij Kozakken Boys belandde.
Scheimann voetbalde vanaf de F'jes tot aan de B-junioren bij Feyenoord. Bij de Rotterdammers vertrok hij uiteindelijk om naar NAC Breda te gaan. Daar nam hij afscheid vanwege zijn Israëlische avontuur. Die droom spatte dus uiteen. Bij Kozakken Boys ontwikkelde hij zich goed. Zijn spel vertoont veel gelijkenissen met Giovanni van Bronckhorst. "Hij is mijn grote voorbeeld. Ik had bij de F'jes van Feyenoord dezelfde trainer als Van Bronckhorst toen hij zo oud was."
Heerlijk om te lezen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:20 schreef Blight het volgende:
[..]
Hier het bijbehorende artikel:
[..]
Voorlopig dus in ieder geval niet. Maar toch; wel leuk om te lezen.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:56 schreef w00h00 het volgende:
Ik denk dat Van Geel dadelijk met het verhaal komt dat Colin het goed gedaan heeft tegen Stuttgart en dat we daarom geen extra verdediger nodig hebben.
Inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:02 schreef patrickt37 het volgende:
We zitten te wachten op een grote naam die v. Geel uit de hoge hoed gaat toveren. Gaan ze een speler van Kozakken Boys testen.![]()
Vervolgens de CL winnen met Seedorf.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van Bommel ook niet, denk ik.
Maar goed, ander (redelijk realistisch) scenario:
AC Milan presteert kut, Carlo Ancelotti zou best weleens geslachtofferd kunnen worden, Marco van Basten is een held voor iedereen die AC Milan een warm hart toedraagt, de prestaties van Van Basten zijn voor de buitenwacht heel goed te noemen en zeker voor Italiaanse begrippen, Van Basten is op 18 juni 2008 beschikbaar en Clarence Seedorf zal daar niet op zitten te wachten.
Ik teken er voorquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vervolgens de CL winnen met Seedorf.
Hoop doet leven.
Dit is waarom vd Zee is aangetrokken!quote:
Als ze dr vriendje maar hier houdtquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:06 schreef Urquhart het volgende:
De vriendin van Heitinga staat in de VI, en ze ziet er niet verkeerd uit![]()
Ze wil alleen wel naar het buitenland
Nou, dat is toch schitterend? Laat haar maar alleen naar het buitenland gaan, kan Johnny hier blijven.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:06 schreef Urquhart het volgende:
quote:
Het is volgens mij de bedoeling dat hij meegaatquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nou, dat is toch schitterend? Laat haar maar alleen naar het buitenland gaan, kan Johnny hier blijven.
Die van Canal+?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is volgens mij de bedoeling dat hij meegaatHet is overigens de zus van Boudewijn Zenden.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:06 schreef Urquhart het volgende:
Ze hebben er het geld niet voor. Als ze ooijer al niet eens kunnen halen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:23 schreef Wooldoor het volgende:
Ik moest lachen
http://www.voetbalprimeur.nl/index.php?t=news&id=67103&c=1
Ze kan het altijd hard poetsen. Het groeit nooit meer aan tandvleesquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:26 schreef HeatWave het volgende:
Zo zonde altijd he, dat tandvlees. Het is best een aardig meisje om te zien...
quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:21 schreef Fathom het volgende:
scheelt niet veel nee.
[ afbeelding ]
Links
quote:Verplaatsing
In de afgelopen seizoenen is door verschillende partijen kritisch gekeken naar de sociale-setting in de Amsterdam ArenA. Gemeente Amsterdam, Amsterdam ArenA, politie en Ajax hebben een breed scala aan veiligheidszaken geanalyseerd en zijn na uitvoerige bestudering tot besluit gekomen de stadionindeling gedeeltelijk te herzien en anders in te delen. Dit heeft als gevolg dat VAK410 (vak 410 + gedeelte vak 409 ) aan een verandering onderhevig zal zijn en wordt verplaatst. Met ingang van het seizoen 2008-2009 worden de vakken 424/425 en 409/410 ‘omgedraaid’.
Sfeer
In het verleden is een keuze gemaakt om een speciaal sfeervak in te richten voor jongeren. De keuze viel destijds op vak 410. De keuze om destijds dit vak aan te wijzen werd mede ingegeven door het feit dat op deze manier van beide kanten door een fanatieke groep supporters voor vocale ondersteuning zou worden gezorgd. De ervaringen van de afgelopen seizoenen (o.a locatie uitvak én sfeer) zijn aanleiding geweest om dit besluit te herzien. VAK410 wordt nu omgeruild met de vakken 424 en een gedeelte van 425.
Supporters uit vak 424 en 425
Supporters die momenteel in vak 424 zitten komen volgend seizoen in vak 409 terecht. Supporters die in vak 425 zitten zullen verplaatst gaan worden naar vak 410. Met deze verplaatsing zal er qua zichtlijnen weinig tot niets veranderen. Ajax begrijpt dat het voor trouwe seizoenkaarthouders vervelend is deze verhuizing te moeten meemaken. Als supporter ben je immers gehecht aan een bepaalde plek en omgeving. Ajax stelt echter alles in het werk om de samenstelling van het vak, zoals dat nu het geval is, onveranderd te laten.
Supporters die momenteel op rij 1 zitten kunnen er gemakshalve vanuit gaan dat ze ook in de nieuwe situatie op rij 1 geplaatst zullen worden. Zit je op rij 2 dan kun je er genoeglijk vanuit gaan dat je ook in de nieuwe situatie op rij 2 zal zitten. Dit gaat eigenlijk voor alle rijen op, met inachtneming met een eventuele (kleine) afwijking.
Ajax zal er dus alles aan doen om je weer ‘gewoon’ bij al je bekenden en vrienden te laten zitten.
Informatiebrief
In de week van 7 januari zullen de betreffende supporters een informatiebrief ontvangen waarin o.a. de reden van de verplaatsing nogmaals duidelijk word uitgelegd.
Goede ontwikkeling ditquote:Verplaatsing
In de afgelopen seizoenen is door verschillende partijen kritisch gekeken naar de sociale-setting in de Amsterdam ArenA. Gemeente Amsterdam, Amsterdam ArenA, politie en Ajax hebben een breed scala aan veiligheidszaken geanalyseerd en zijn na uitvoerige bestudering tot besluit gekomen de stadionindeling gedeeltelijk te herzien en anders in te delen. Dit heeft als gevolg dat VAK410 (vak 410 + gedeelte vak 409 ) aan een verandering onderhevig zal zijn en wordt verplaatst. Met ingang van het seizoen 2008-2009 worden de vakken 424/425 en 409/410 ‘omgedraaid’.
Sfeer
In het verleden is een keuze gemaakt om een speciaal sfeervak in te richten voor jongeren. De keuze viel destijds op vak 410. De keuze om destijds dit vak aan te wijzen werd mede ingegeven door het feit dat op deze manier van beide kanten door een fanatieke groep supporters voor vocale ondersteuning zou worden gezorgd. De ervaringen van de afgelopen seizoenen (o.a locatie uitvak én sfeer) zijn aanleiding geweest om dit besluit te herzien. VAK410 wordt nu omgeruild met de vakken 424 en een gedeelte van 425.
Supporters uit vak 424 en 425
Supporters die momenteel in vak 424 zitten komen volgend seizoen in vak 409 terecht. Supporters die in vak 425 zitten zullen verplaatst gaan worden naar vak 410. Met deze verplaatsing zal er qua zichtlijnen weinig tot niets veranderen. Ajax begrijpt dat het voor trouwe seizoenkaarthouders vervelend is deze verhuizing te moeten meemaken. Als supporter ben je immers gehecht aan een bepaalde plek en omgeving. Ajax stelt echter alles in het werk om de samenstelling van het vak, zoals dat nu het geval is, onveranderd te laten.
Supporters die momenteel op rij 1 zitten kunnen er gemakshalve vanuit gaan dat ze ook in de nieuwe situatie op rij 1 geplaatst zullen worden. Zit je op rij 2 dan kun je er genoeglijk vanuit gaan dat je ook in de nieuwe situatie op rij 2 zal zitten. Dit gaat eigenlijk voor alle rijen op, met inachtneming met een eventuele (kleine) afwijking.
Ajax zal er dus alles aan doen om je weer ‘gewoon’ bij al je bekenden en vrienden te laten zitten.
Dat is wel beterquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:48 schreef Sethje het volgende:
410 verhuisd naar zuid 2
[..]
Goede ontwikkeling ditJC-schaal wedstrijden was de sfeer altijd velen malen beter dan regulier
Goede zaak toch. Ik ben erg blij dat ik naar zuid 2 mag verhuizenquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:52 schreef Blight het volgende:
Hebben ze nou geluisterd naar de supporters? Is het al 1 April?
Correctie. Blackburn wil Ooijer niet laten gaan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:25 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ze hebben er het geld niet voor. Als ze ooijer al niet eens kunnen halen.
Alsof dat nog wat uitmaakt als je geld hebtquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ach, leuk grietje voor Sjon. Zelf is hij ook niet de knapste.
Dat zeggen ze ja. Oftwel betalen!quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Correctie. Blackburn wil Ooijer niet laten gaan.
Inderdaad een goede zaak!quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:48 schreef Sethje het volgende:
410 verhuisd naar zuid 2
[..]
Goede ontwikkeling ditJC-schaal wedstrijden was de sfeer altijd velen malen beter dan regulier
Filmpje in je sig werkt niet meer.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:00 schreef BoNi het volgende:
410 verhuist natuurlijk gewoon uit veiligheidsredenen naar Zuid........
Hihihi ik mag blijven zitten want zit aan de goede kant van 425quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:48 schreef devv05 het volgende:
Vak 410 volgend jaar dus definitief naar 424/425. Klinkt goed allemaal.
[..]
Willen wij Melchiot terug dan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:19 schreef S-Two het volgende:
Volgens een filmpje op vi.nl vindt Melchiot het te vroeg voor een terugkeer naar Ajax (zelf geen zin om het filmpje te bekijken). Maar als zelfs jongens als Melchiot al niet meer terugwillen zegt dat toch wel wat.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:21 schreef Fathom het volgende:
scheelt niet veel nee.
[ afbeelding ]
Links
Nee, ze heet Greetje dacht ik. Maar het moet toch wel familie van Huntelaar zijnquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Was dat niet het zusje van Huntelaar(s)?
Als rechtsback vind ik het prima.quote:
Waarom niet? Hij is wat mij betreft welkomquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:21 schreef MaxC het volgende:
[..]
Willen wij Melchiot terug dan? [afbeelding]
DENNIS!! HELD!!!quote:Gentenaar: 'Ik begrijp dat Stekelenburg keept'
Dennis Gentenaar is sinds 2006 reservedoelman van Ajax. Hoewel hij liever speelminuten maakt zegt hij het naar zijn zin te hebben in Amsterdam. Bovendien vindt hij het niet meer dan logisch dat Maarten Stekelenburg de voorkeur krijgt.
In Het Parool zegt de sluitpost: "Stekelenburg heeft zich heel goed ontwikkeld. Ik begrijp waarom hij bij Ajax op doel staat." Doordat de jonge international wekelijks onder de lat staat komt Gentenaar niet aan spelen toe.
Dat had de oud-doelman van NEC Nijmegen en Borussia Dortmund niet verwacht toen hij aan het Amsterdamse avontuur begon. "Ik ben gehaald als tweede keeper, maar ik ging ervan uit dat ik bij een topclub toch wel aan mijn wedstrijden zou komen. Bovendien had ik gehoopt wat mee te maken rondom de Europese wedstrijden, maar daar is het vorig jaar en dit seizoen niet van gekomen."
Gentenaar staat nog tot de zomer van 2009 onder contract in de hoofdstad. Een vertrek spookt niet door zijn hoofd: "Ik mis de wedstrijdspanning, maar het is nog niet frustrerend."
Hehe, wel zonde dat het niet 428 is, is centraler en beter opzich, maargoed denk dat Jelelele nog wel wat harder gaat omdat er toch sowieso veel op Zuid 2 zijn die dat wel mee willen zingenquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
Goede zaak toch. Ik ben erg blij dat ik naar zuid 2 mag verhuizen
Mwoah, Vandenbussche is een goede keeper hoor, maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:48 schreef BobbyHill het volgende:
Wel zonde voor zo'n goede keeper. Hij is beter dan wat er bij Heerenveen op doel staat bijvoorbeeld. Maar ieder z'n keuze
Die neemt het vissen wel heel letterlijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:07 schreef BoNi het volgende:
Grappig zoekresultaat op Dennis Gentenaar:
[ afbeelding ]
Dennis Gentenaar, 104 cm snoek
Hij haalt ze tenminste niet uit het netquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:13 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Die neemt het vissen wel heel letterlijk
+1 scherpquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:46 schreef BonJovi het volgende:
Hij mag Van Geel wel eens meenemen om te laten zien hoe je iets aan de haak moet slaan
quote:Ajax rekent op vertrek Maduro
Ajax' technisch directeur Martin van Geel gaat ervan uit dat Hedwiges Maduro (22) de club over een half jaar verlaat, zo meldt Voetbal International. Het contract van de middenvelder loopt komende zomer af. Maduro kreeg van Ajax eind vorig jaar een deadline mee om bij te tekenen, maar op 15 december liet hij weten nog geen besluit te kunnen nemen.
"Daarop heb ik onze aanbieding ingetrokken", aldus Van Geel in het weekblad. "Ik heb Hedwiges gezegd: 'Misschien dat we elkaar de komende maanden nog vinden.' Maar we moeten onze selectie voor volgend seizoen vorm gaan geven en daar kunnen we niet te lang mee wachten. Stel dat wij in januari een vervanger kunnen aantrekken en Hedwiges zegt in februari dat hij tóch wil blijven. Dan heb ik een speler te veel."
Maduro, die afgelopen maandag van het veld werd gestuurd tijdens de oefenwedstrijd tegen VfB Stuttgart (0-1), dreigt na de komst van Kenneth Perez en de rentree van Edgar Davids zijn basisplaats kwijt te raken. "Als ik niet meer aan spelen toekom, wordt mijn beslissing gemakkelijker", zegt hij in VI.
Ik zit ook al raar naar dit bericht te kijken. "Dan hebben we een speler te veel"quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:52 schreef HeatWave het volgende:
WAN-BE-FUCKING-LEID!!!
Hoor de lul! "Dan heb ik een speler teveel" we kunnen godskolere nu al niet eens een fatsoenlijk basis elftal opstellen door blessures en schorsingen!
Ik was nog mild, maar dit geeft aan dat die vent er echt helemaal niets van snapt. Optieven v Geel, en snel.
NEE SCHIET DAN OOK OP KLOOTMONGOOL.quote:Maar we moeten onze selectie voor volgend seizoen vorm gaan geven en daar kunnen we niet te lang mee wachten.
Van Geel heeft aangegeven dat er iig niemand voor het weekend bij komt, daarna zijn er nog ruim twee weken om versterkingen te halen (wat niet wil zeggen dat dat ook echt gaat gebeuren).....quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:55 schreef HeatWave het volgende:
En nog iets: er komt niemand meer volgens v Geel, maar hij trekt wel het bod in omdat er nog iemand kan komen in Januari?
Waar is die josti mee bezig? Echt, ik weet dat 1 bericht niet de waarheid is, maar ik ben er nu wel ff helemaal klaar mee hoor. Die gast is echt bezig Ajax naar het rechterrijtje te verwijzen zo...
Dat ie dat in de mond durft te nemen. Vieze huichelaar.quote:
Zorgen dat ik mee kan verhuizen, desnoods naar 426 of daar in de buurt. Komt dan wel een permanente afscheidingswand zodat die stewards niet meer nodig zijn, maar de omloop blijft welquote:
Alves scoort nooit tegen Ajax.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:13 schreef Jasza het volgende:
Alves toch naar az wss, dat word bibberen zondag als ie meedoet.
En toch ben ik ook niet blij met wat Maduro allemaal doet. Zeuren dat weglopen zo makkelijk is enzo en dat nu zelf op het punt staan om.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat ie dat in de mond durft te nemen. Vieze huichelaar.
Zal blij zijn als Hiddink volgend seizoen aan het roer staat.
Waar zit je nu dan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zorgen dat ik mee kan verhuizen, desnoods naar 426 of daar in de buurt. Komt dan wel een permanente afscheidingswand zodat die stewards niet meer nodig zijn, maar de omloop blijft wel
Op m'n SCC staat 411.quote:
Bron?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:13 schreef Jasza het volgende:
Voetbalprimeur?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:13 schreef Jasza het volgende:
Als Maduro niet wil verlengen, wat kan je dan nog doenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:55 schreef HeatWave het volgende:
En nog iets: er komt niemand meer volgens v Geel, maar hij trekt wel het bod in omdat er nog iemand kan komen in Januari?
Waar is die josti mee bezig? Echt, ik weet dat 1 bericht niet de waarheid is, maar ik ben er nu wel ff helemaal klaar mee hoor. Die gast is echt bezig Ajax naar het rechterrijtje te verwijzen zo...
Word een lastig verhaal denk ik eerlijk gezegd, ben blij dat ik mag blijven want anders had ik ook weer alles moeten omgooien naar 427 ofzo, maar die vakken zitten al vrij vol met seizoenkaarthouders en je krijgt ook dat veel van 424 toch op Zuid willen blijven en dan vast voorrang krijgen op 427 enzo.quote:
Oh tuurlijk. Zou het heel dom vinden van hem als hij weg gaat. Maar Van Geel lult veel te veel. Beloofd een hoop maar er komt niks. En nu deze uitspraken. Dan begrijp je er toch niks van?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En toch ben ik ook niet blij met wat Maduro allemaal doet. Zeuren dat weglopen zo makkelijk is enzo en dat nu zelf op het punt staan om.
We zien het allemaal wel, komt vast wel goed. In ieder geval de boel in de gaten houden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Word een lastig verhaal denk ik eerlijk gezegd, ben blij dat ik mag blijven want anders had ik ook weer alles moeten omgooien naar 427 ofzo, maar die vakken zitten al vrij vol met seizoenkaarthouders en je krijgt ook dat veel van 424 toch op Zuid willen blijven en dan vast voorrang krijgen op 427 enzo.
Dus denk dat het lastig is
Klopt, wat Van Geel roept kan ik ook altijd niet helemaal volgen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oh tuurlijk. Zou het heel dom vinden van hem als hij weg gaat. Maar Van Geel lult veel te veel. Beloofd een hoop maar er komt niks. En nu deze uitspraken. Dan begrijp je er toch niks van?
Toch een zeer verrassend bericht. Heb Shmuel gisteren nog in actie gezien. Het is een aardige back, voetballend is hij zeker wel in orde voor het hoofdklasseniveau, defensief heb ik er altijd twijfels bij. Vind het meer een linkshalf, maar goed, de meest recente Ajax-linksbacks waren ook vooral spelers die een linie verder vooruit goed uit de voeten konden. Ik denk echter niet dat hij goed genoeg is voor Ajax of Jong Ajax. Dat zou me echt verbazen. Bij een club in de JL zou het een leuke speler kunnen zijn, maar zo zijn er meer in de hoofdklasse. Hij steekt zeker niet boven de rest bij KB uit.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:02 schreef patrickt37 het volgende:
We zitten te wachten op een grote naam die v. Geel uit de hoge hoed gaat toveren. Gaan ze een speler van Kozakken Boys testen.![]()
Maargoed Noord gaat een dooie boel worden volgend jaarquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
We zien het allemaal wel, komt vast wel goed. In ieder geval de boel in de gaten houden.
En heel misschien kan ik een SCC van een vriend van me overnemen. Moet maar ff kijken.
Ja, waarom denk je dat ik weg wil? Dacht dat ik nog op de wachtlijst voor 410 stond, maar dat blijkt niet meer zo te zijn. Net maar weer een mailtje de deur uit gedaan dus.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maargoed Noord gaat een dooie boel worden volgend jaar
Hehe, omloop blijft sowieso wel, kan je moeilijk afscheiding maken met roltrap etc hequote:Op woensdag 9 januari 2008 16:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat ik weg wil? Dacht dat ik nog op de wachtlijst voor 410 stond, maar dat blijkt niet meer zo te zijn. Net maar weer een mailtje de deur uit gedaan dus.
En desnoods koop ik een SCC voor 429 zolang die omloop blijft.
De connecties aanspreken dus maar.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe, omloop blijft sowieso wel, kan je moeilijk afscheiding maken met roltrap etc he![]()
Ja alleen denk ik dat zowat iedereen van Noord nu wel naar Zuid wil, en dat gaat mooi niet door
quote:Landzaat heeft niet bedankt voor Ajax
Ajax en Danny Landzaat zijn wel degelijk met elkaar om tafel gegaan. Echter, op de hoge salariseisen van Landzaat is een eventuele transfer op de lange baan geschoven.
Dat zegt zijn zaakwaarnemer Sigi Lens in de Voetbal International. In eerste instantie was in de media naar buiten gekomen dat Landzaat geen trek had in Ajax. 'Ik schrok een beetje van het salaris dat Denny in Engeland verdient, maar we zouden hem graag naar Ajax halen. Dus heb ik gezegd: Wat mij betreft houden we het de komende tijd in de gaten. Misschien kunnen we over een paar weken tot elkaar komen, of anders wellicht komende zomer', zegt Van Geel in de VI.
De directie van zijn club Wigan stond open voor een transfer, maar de manager stond het nog niet toe. Van Geel zegt dat zijn relatie met Denny door AZ en Willem II goed is en dat hij het idee heeft dat Denny er wel open voor staat, maar dat het op dit moment gewoon wat lastig is.
Dit verhaal is al heel anders dan de berichten van laatst.quote:
Ik ben net verhuisd van 425 naar 409. Betekent dit dat ik na de zomer weer in 425 zit?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:48 schreef devv05 het volgende:
Vak 410 volgend jaar dus definitief naar 424/425. Klinkt goed allemaal.
[..]
Ja, we meet againquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik ben net verhuisd van 425 naar 409. Betekent dit dat ik na de zomer weer in 425 zit?![]()
Maar dat is dus het rare aan al die Ajax-jeugdspelers. Ze hoeven geen pepernoot te presteren maar de clubs staan in de rij.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:59 schreef Roflbroek het volgende:
Ik geef van Geel groot gelijk wat betreft Maduro. Als hij niet wil bijtekenen wat heb je dan aan zo'n gast. Ik zou er geen energie meer aan verspillen.
Ik snap Maduro ook totaal niet, hij is bij Ajax geeneens een vaste waarde, veel succes in het buitenland. Slappe hap
Vind ik niet. Weinig bijzonders van Landzaat gezien in de Premier League.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:03 schreef BobbyHill het volgende:
Met Landzaat ga je er ten opzichte van Maduro wel op vooruit. Prima voetballer.
Dat geldt ook voor Maduro bij Ajax tot nu toe. En ik heb wel het idee dat landzaat z'n oude niveau bij Ajax kan gaan oppakken. Dat systeem ligt hem veel beter. En een Landzaat in vorm is een nuttige speler, zie zijn AZ-periode.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:07 schreef Blight het volgende:
Vind ik niet. Weinig bijzonders van Landzaat gezien in de Premier League.
Op Eredivisie niveau is Landzaat wel een goede speler, dat moet ik wel toegeven. Ik ben gewoon niet zo gecharmeerd van hem, maar ik denk eerlijk gezegd dat dergelijke namen voor Ajax gewoon het hoogst haalbare zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:17 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Maduro bij Ajax tot nu toe. En ik heb wel het idee dat landzaat z'n oude niveau bij Ajax kan gaan oppakken. Dat systeem ligt hem veel beter. En een Landzaat in vorm is een nuttige speler, zie zijn AZ-periode.
Met de blessures van Ajax kunnen we wel 10 extra spelers gebruiken, zo werkt het alleen niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:37 schreef patrickt37 het volgende:
Met de blessures bij Ajax hebben we nooit een speler teveel.
Jasza: ,,Als je nu op 411 officieel zit,maak je niet druk,komt allemaal goed,plek zat...", aldus opperhoofd Sub the Goesj op 410-forum.quote:
Fok it, deze keer hebben ze gewoon gelijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:48 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Breaking news:
[ afbeelding ]
kiddies![]()
Erg kinderachtig...quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:48 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Breaking news:
[ afbeelding ]
kiddies![]()
Volgende coachquote:Van Gaal: "Titel met Ajax in 1994 mooiste prijs"
Niet de Champions League-zege in 1995, de daaropvolgende wereldbeker of zijn eerste titel met FC Barcelona, maar kampioenschap dat hij in 1994 met Ajax behaalde beschouwt Louis van Gaal als de mooiste prijs uit zijn loopbaan. Dat heeft de huidige coach van AZ laten weten in een interview met FIFA.com.
"Mijn eerste landstitel met Ajax in 1994 was het mooiste moment uit mijn carričre", zegt Van Gaal als hij gevraagd wordt naar het hoogtepunt van zijn toch al glansrijke trainersloopbaan. "Mijn vrouw was eerder dat jaar overleden. Ze stierf in januari en in mei pakten we met Ajax de titel. Dat was een heel emotionele periode voor me."
In totaal won Van Gaal als trainer vijftien prijzen. Het gros hiervan (elf) pakte hij bij Ajax, waar hij tussen 1991 en 1997 hoofdcoach was. Hierna won hij met FC Barcelona nog twee landstitels, een Europese supercup en een Copa del Rey
quote:Ajax wil graag langer door met Edgar Davids. Aan het einde van het seizoen loopt zijn contract af. 'Ik zie hoe ontzettend groot de drive van Edgar is en ga er dus voor honderd procent van uit dat hij zijn oude topniveau weer gaat bereiken. Daarom wil ik de komende maanden met hem bespreken hoe hij zijn toekomst ziet. Zoals Davids vorig seizoen speelde, is hij van grote waarde voor Ajax,' aldus Martin van Geel in de nieuwe uitgave van Voetbal International.
Ja ik heb het gelezen, maar dat is wel scheef, waarom zou 411 wel meemogen verhuizen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Jasza: ,,Als je nu op 411 officieel zit,maak je niet druk,komt allemaal goed,plek zat...", aldus opperhoofd Sub the Goesj op 410-forum.
Is ook zo.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overigens is Scheiman oud feyenoorder
Jij blijft toch lekker op Noord mag ik hopen?quote:
422 zit ik dus ik vind t wel best, lekker gezellig maarja helaas volgend jaar waarschijnlijk weer vak 120 ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij blijft toch lekker op Noord mag ik hopen?![]()
Zit jij nou eigenlijk in 410?
Ik vind het wel lekker allemaal hehe, maatje van me is alleen dodelijk aan het flippen omdat ie in 424 zit en nu dus naar Noord moet.
Maar ik heb ookal gezegd, mail Ajax ff dat je op Zuid wil blijven en het word vast geregeld
Wtf lange zijde?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:32 schreef Noshiba het volgende:
[..]
422 zit ik dus ik vind t wel best, lekker gezellig maarja helaas volgend jaar waarschijnlijk weer vak 120 ofzo
120quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wtf lange zijde?
Weg daar joh mafkees![]()
![]()
Gewoon Zuid 2e regelen joh
Whehequote:Op woensdag 9 januari 2008 20:35 schreef Noshiba het volgende:
[..]
120![]()
ik ben een begrip in dat vak![]()
Ga ik staan en schreeuw je tegen de scheids ey, tyfushond niks aan de hand
hoor je achter je ga zitten homo
jochiequote:Op woensdag 9 januari 2008 20:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Whehe![]()
Bij ons schreeuwt iedereen dat in het vak?
Ik zal er is opletten bij NAC of ik een jochie tyfushond hoor roepen![]()
quote:woensdag 09 januari, door micky, Amsterdam, 20:42u, Ajaxinside
Naast het nieuws dat Vak 410 vanaf volgend seizoen boven de F-Side plaats neemt golft er nog een belangrijk gerucht rond in het supporterswereldtje. Volgens bronnen binnen het sfeervak komt het nieuwe Supportershome vlak bij Zuid 1 te staan, en misschien wel in de Amsterdam ArenA.
Het oude Supportershome werd op 22 oktober 2007 door Job Cohen gesloten. De ontmoetingsplek van supporters werd voor onbepalde tijd verboden terein, waardoor Ajax-fans al ruim twee maanden moeten vertoeven op andere plaatsen bij de Amsterdam ArenA.
Maar je hebt mij weer terugquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zal die 2 opa's naast me in 425 wel missen hoor.
Klopt mijn standpunt is ook, ik wil best bij 410, no problem, maar dan ga ik lekker met me maten wat verder omhoog staan en zeker niet zonder shirt springen etc want dat gaat me echt tever, en dat carnaval vieren hoeft ook niet idd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef denthemen het volgende:
Sud curva kaos
Dat ze op Zuid maar eens flink op hun flikker krijgen van de wat oudere generatie met hun pogo
Sfeer maken is goed, dansen en doen of je een Italiaan/Argentijn bent, FOUT
Spuit 11....quote:'Nieuwe Supportershome gaat ook mee naar Zuid'
09-01-2008 geplaatst door: Martijn Ruiter, Bron: VAK410
Naast het nieuws dat Vak 410 vanaf volgend seizoen boven de F-Side plaats neemt golft er nog een belangrijk gerucht rond in het supporterswereldtje. Volgens bronnen binnen het sfeervak komt het nieuwe Supportershome vlak bij Zuid 1 te staan, en misschien wel in de Amsterdam ArenA.
Het oude Supportershome werd op 22 oktober 2007 door Job Cohen gesloten. De ontmoetingsplek van supporters werd voor onbepalde tijd verboden terein, waardoor Ajax-fans al ruim twee maanden moeten vertoeven op andere plaatsen bij de Amsterdam ArenA.
Ik ken em niet joh, weet alleen hoe oud ie isquote:
Die pogo vind ik ook onzin. Verder vindt juist de oude generatie het erg vet om te zien wat er op 410 gebeurd. Niet om er tussen te staan, maar dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef denthemen het volgende:
Sud curva kaos
Dat ze op Zuid maar eens flink op hun flikker krijgen van de wat oudere generatie met hun pogo
Heerlijk, geen gezeik meer aan je kop of je ff wil gaan zitten of niet bij de uitgang wil gaan staan.quote:
Dat sloeg ook niet op hem.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ken em niet joh, weet alleen hoe oud ie is![]()
Sloeg niet op ze lengte ofzo![]()
Maargoed genoeg over Noshiba.
Dat was tegne Kopenhagen idd schijtirritant, kut opa;squote:Op woensdag 9 januari 2008 20:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heerlijk, geen gezeik meer aan je kop of je ff wil gaan zitten of niet bij de uitgang wil gaan staan.
Talloze keren al gehad. Ook een keer eerste ring bij de beker. Zat ik op de bovendste rij, gaan een paar van die rolstoelbobo's achter nog janken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat was tegne Kopenhagen idd schijtirritant, kut opa;s
Hehe ja ga welquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
![]()
Ga jij wel naar NAC? Ik niet
quote:9/1/2008 - Van Geel: binnen twee maanden beslissing over nieuwe trainer
(Gepost door RvN)
In Voetbal International ontkende Martin van Geel dat het feit dat hij drie dagen voor Ajax al in Dubai was te maken had met eventuele interesse voor Co Adriaanse. Hij gaf aan eerst drie dagen vakantie vierde. Volgens Van Geel is er nog met geen enkele kandidaat-coach dan ook maar gesproken. Binnen Ajax zijn er al wel een aantal brainstorm-sessies geweest over de best denkbare en haalbare trainer. 'Binnen twee maanden verwacht ik een beslissing daarover.'
quote:9/1/2008 - Van Geel voelt veel vertrouwen binnen de club
(Gepost door RvN)
Martin van Geel liet in de nieuwe editie van Voetbal International weten de uitkomsten van de evaluatiecommissie niet te vrezen. 'Ik houd me daar geen seconde mee bezig. In de tweeënhalf jaar dat ik bij Ajax werk, heb ik mezelf regelmatig geëvalueerd. Ik zal fouten hebben gemaakt, maar eerlijk gezegd kan ik ze niet zo een, twee, drie kunnen benoemen, Ik hoop dat er straks een nuttig advies uitrolt waar Ajax mee verder kan.'
De technisch directeur zegt intern juist enorm veel vertrouwen te voelen. In de kritiek dat hij te solistisch optreedt herkent hij zich niet. Hij zegt juist iemand van het teamwork te zijn en veel te overleggen binnen de diverse geledingen van Ajax.
Een echt feest dus?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef denthemen het volgende:
Volgende week btw weer een bijeenkomst van de Ajax supporters raad
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
9/1/2008 - Van Geel voelt veel vertrouwen binnen de club
(Gepost door RvN)
Martin van Geel liet in de nieuwe editie van Voetbal International weten de uitkomsten van de evaluatiecommissie niet te vrezen. 'Ik houd me daar geen seconde mee bezig. In de tweeënhalf jaar dat ik bij Ajax werk, heb ik mezelf regelmatig geëvalueerd. Ik zal fouten hebben gemaakt, maar eerlijk gezegd kan ik ze niet zo een, twee, drie kunnen benoemen, Ik hoop dat er straks een nuttig advies uitrolt waar Ajax mee verder kan.'
De technisch directeur zegt intern juist enorm veel vertrouwen te voelen. In de kritiek dat hij te solistisch optreedt herkent hij zich niet. Hij zegt juist iemand van het teamwork te zijn en veel te overleggen binnen de diverse geledingen van Ajax
Typisch, want hey Ajax is nog steeds in de race voor de landstitel dus is er niks aan de hand, Ajax maakt mits ze dit jaar óf kampioen worden óf de playoffs winnen gewoon weer deel uit van de selectie van europa...quote:
Dat is de laatste twee jaar wel gebleken jaquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Typisch, want hey Ajax is nog steeds in de race voor de landstitel dus is er niks aan de hand, Ajax maakt mits ze dit jaar óf kampioen worden óf de playoffs winnen gewoon weer deel uit van de selectie van europa...
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef Chadi het volgende:
Allemaal praatjes maar die man doet weinig verkeerd. EN maduro alsjeblieft zeg zet die gast ergens op de tribune. ZO goed is ie ook weer niet.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef Chadi het volgende:
Allemaal praatjes maar die man doet weinig verkeerd. EN maduro alsjeblieft zeg zet die gast ergens op de tribune. ZO goed is ie ook weer niet.
Zoals we weer zagen tegen Interquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef Chadi het volgende:
daar ga jij altijd heen tochquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef denthemen het volgende:
Volgende week btw weer een bijeenkomst van de Ajax supporters raad
Ja, Ajax is heel betrokken met haar supportersquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
daar ga jij altijd heen toch
Geen blote ventjes meer die rondspringen dus?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:55 schreef Sethje het volgende:
ik vind het prachtig naar zuid 2 hoor...die sfeer gaat echt 300% beter.....weet ik gewoon zeker, maar we moeten de gouden middenweg vinden met de oldskool jongens, maar dat gaat zeker lukken
Hehe dat is zeker zo, en je zal veel mensen buiten 410 volgend seizoen op Zuid 2 ook wel los zien gaan, waarom dat nu niet gebeurd is omdat mensen dan allemaal gaat zeiken maar volgend seizoen zullen mensen meer schijt hebben en gewoon zingen denk ik.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:09 schreef Sethje het volgende:
nee jah het is toch simpel...met jcs....en ook beker finales..alle fanatiekelingen bij elkaar en dat werkt gewoon, er onstaat een soort chemie..prachtig
bron?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Alves definitief naar AZ opeens?Die gast weet ook écht niet wat ie wil he
Eerst zeggen dat het óf Man. City óf Fener wordt. En vervolgens lijkt ie weer rond te zijn met AZ
![]()
verkapte tvp
Afonso Alves topic #12 Op welk nest past deze kanarie?quote:
Mooi tochquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Alves definitief naar AZ opeens?Die gast weet ook écht niet wat ie wil he
Eerst zeggen dat het óf Man. City óf Fener wordt. En vervolgens lijkt ie weer rond te zijn met AZ
![]()
verkapte tvp
van ADquote:Tottenham wil Stekelenburg
Tottenham Hotspur wil Ajax-doelman Maarten Stekelenburg aantrekken. De Londense club is al maanden niet meer tevreden over eerste keeper Paul Robinson, die door een diep dal gaat en ook bij het Engelse elftal zijn krediet heeft verspeeld.
afbeelding vergroten Maarten Stekelenburg
In zestien duels heeft Robinson 29 doelpunten moeten incasseren. Daarbij zat menige blunder van de Engelsman. Tottenham heeft Stekelenburg in de afgelopen maanden uitvoerig laten scouten.
De 25-jarige international van Oranje zal met zijn zaakwaarnemer Rob Jansen na het weekeinde praten over de interesse van de Engelsen. Bij Ajax heeft hij nog een doorlopend contract.
Edgar praat wel ff met hemquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Gentenaar mag eerder keepen dan die denkt![]()
[..]
van AD
Nou op die plek zoeken we juist niemand. Middenveld en verdedigers graag.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:10 schreef ub40_bboy het volgende:
veel bullshit altijd tijdens die transfer periodes, ik wil van der meyde trouwens wel bij ajax hebben voor 750.000.
Prachtige site, goede spellingquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:13 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
http://www.football-rumours.co.uk/
Daarom, voor wat het waard is.
ja maar voor 750.000 zon speler is niet onaardig lijkt me dan kan of rommedahl of bakir verkocht worden na dit seizoen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nou op die plek zoeken we juist niemand. Middenveld en verdedigers graag.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:23 schreef Wooldoor het volgende:
Ik moest lachen
http://www.voetbalprimeur.nl/index.php?t=news&id=67103&c=1
Ach, misschien krijgen jullie wel v/d Meyde.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:33 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Yeah right, alsof ie wel naar jullie zou gaan en niet naar ons..
Nee, wij halen dat soort spelers niet meer helaas voor jullie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:40 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ach, misschien krijgen jullie wel v/d Meyde.![]()
Wat ben jij goedgelovig zeg.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:47 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, wij halen dat soort spelers niet meer helaas voor jullie.
Ehhh ja.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:33 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Yeah right, alsof ie wel naar jullie zou gaan en niet naar ons..
Dat weet ik net nog nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:47 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, wij halen dat soort spelers niet meer helaas voor jullie.
En bij Vitesse weer te strandenquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
Zondag begint onze race naar het kampioenschap, AZ gaat er gewoon aan.
Op zich best leuk om dan binnen een maand thuis van AZ, PSV en Feyenoord te winnen!
Dat dan weer wel jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En bij Vitesse weer te stranden
Och, als we van AZ, PSV en Feyenoord winnen, kunnen we wel weer wat punten laten liggen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En bij Vitesse weer te stranden
quote:Bruno Silva wil graag nu al naar Ajax
Groningen houdt vast aan standpunt: geen transfer
Bruno Silva wil graag per direct naar Ajax. Hij heeft de leiding van FC Groningen verzocht medewerking te verlenen aan een overstap naar de Amsterdamse club. Algemeen directeur Hans Nijland heeft hem te kennen gegeven dat FC Groningen dat niet zal doen.
Dinsdagavond keerde Silva na een lange reis terug in Groningen. De Uruguayaan heeft de jaarwisseling gevierd in zijn geboorteland en trainer Ron Jans van FC Groningen had hem toestemming gegeven zijn vakantie met een paar dagen te verlengen. Met de interesse van Ajax gonzend in zijn hoofd nam Silva na aankomst op Schiphol direct contact op met Nijland. Gistermorgen gingen zij aan tafel waarbij ook manager technische zaken Henk Veldmate aanschoof. De Zuid- Amerikaan had ook een gesprek met Ron Jans.
”Bruno heeft ons gezegd dat hij graag naar Ajax wil”, laat Nijland weten. ”Wij hebben begrip voor zijn standpunt, maar wij hebben hem ook gezegd dat wij hem tussentijds niet laten gaan. Aan het eind van het seizoen is er een nieuwe situatie. Dan willen we misschien wel meewerken aan een transfer. Hoe hij daar op reageerde? Hij had ook wel begrip voor óns standpunt, maar dat neemt niet weg dat hij graag naar Ajax wil.”
Volgens afspraak had Silva gistermiddag zijn eerste training van het nieuwe jaar bij FC Groningen moeten afwerken, maar de 27-jarige rechtervleugelverdediger was niet aanwezig op het TCN-trainingsveld van de club. ”Omdat”, laat Ron Jans weten, ”hij toch te zeer onder de indruk was van de transferperikelen om in de juiste stemming te kunnen trainen. En dat in combinatie met een reis van 26 uur. Maar hij heeft mij beloofd dat hij er morgen (vandaag, red.) weer is en dan is hij er ook.”
Ook Jans heeft begrip voor de wens van Silva naar Ajax te verkassen. ”Hij ziet dat als een kans. Maar voor FC Groningen is het het beste het seizoen met Bruno Silva af te maken. Aan het eind van het seizoen zien we dan wel verder. Ik denk dat dit anders gaat dan met Luis Suárez, maar de knop in het hoofd van Bruno zal wel zo snel mogelijk om moeten.”
Hans Nijland verwacht evenmin eenzelfde pandemonium als afgelopen zomer met Luis Suárez die na een door hem verloren arbitragezaak uiteindelijk toch de overstap naar Ajax maakte. ”Daar heb ik geen aanwijzingen voor en zolang ik die niet heb wil ik daar ook helemaal niet over nadenken.” Bruno Silva heeft bij FC Groningen een tot medio 2009 doorlopend contract. Het transferwindow sluit op 31 januari. (bron: DvhN, Jan Mennega)
Ik zie het niet gebeuren dat jullie alle 3 die wedstrijden zullen winnen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, als we van AZ, PSV en Feyenoord winnen, kunnen we wel weer wat punten laten liggen.
Droomscenarioquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich best leuk om dan binnen een maand thuis van AZ, PSV en Feyenoord te winnen!
Waar haal je dat nou weer uit.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oh is het weer zover. Is Ajax weer bezig met eerst spelers te benaderen en daarna de clubs
Wat lul jij nou weer allemaal, pannenkoek.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oh is het weer zover. Is Ajax weer bezig met eerst spelers te benaderen en daarna de clubs
quote:Bruno Silva mag zich in de warme belangstelling verheugen van Ajax en Feyenoord. Ook Italiaanse clubs, Fiorentina voorop, zitten voor de Uruguayaanse verdediger van FC Groningen op het vinkentouw. Vertegenwoordigers van Ajax en Feyenoord hebben bij algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen geďnformeerd naar de mogelijkheid Silva per direct over te nemen. Namens Ajax deed technisch directeur Martin van Geel dat, namens Feyenoord technisch manager Peter Bosz.
Bruno Silva "Martin van Geel had vernomen dat wij misschien bereid zouden zijn Bruno in deze transferperiode te laten gaan", verklaart Nijland tegenover Het Parool. "Ik heb hem gezegd dat wij tussentijds niemand bij ons laten vertrekken. En dinsdagmorgen belde Peter Bosz over Bruno en hem heb ik precies hetzelfde laten weten."
Nijland spreekt tegen dat Ajax al een bod van 2,5 miljoen euro op Silva heeft uitgebracht, zoals De Telegraaf onlangs meldde. "Dat heb ik ook gelezen, maar daar is geen sprake van. Het heeft ook geen zin een bod op Bruno uit te brengen, wij hebben met elkaar afgesproken dat wij in deze transferperiode niemand laten gaan en daar houden wij ons aan."
Zoals in de laatste wedstrijd van het seizoenquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, als we van AZ, PSV en Feyenoord winnen, kunnen we wel weer wat punten laten liggen.
Zomaar een gedachtespinselquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer allemaal, pannenkoek..
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:01 schreef Catch22- het volgende:
die silva is toch niet zon duikelaar he?
Ik hoop dat deze verdediger wel blijft staan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:01 schreef Catch22- het volgende:
quote:Ogararu, Jaliens en Jenner ontbreken wegens schorsing
Ogararu zal het duel tegen AZ aan zich voorbij moeten laten gaan. De rechtsback liep in het duel tegen VVV tegen twee gele kaarten op en krijgt daarvoor een automatische schorsing voor het eerstvolgende duel. De schorsing van Huntelaar werd zoals bekend weer ingetrokken vanwege een telfout van de KNVB.
Aan de kant van AZ zullen Jaliens en Jenner het duel tegen Ajax moeten missen. Jaliens liep tegen zijn vijfde gele kaart op. Jenner kreeg rood en zal dus ook een schorsing krijgen.
quote:Aantal Ajacieden op scherp
Voor het thuisduel tegen AZ staan Gabri, Huntelaar, Heitinga en Suarez op scherp. Een gele kaart tegen AZ betekent voor hen een automatische schorsing voor de volgende competitiewedstrijd tegen NEC.
quote:Minuut stilte voorafgaand aan Ajax-AZ
Zondag zal er voorafgaand aan het duel Ajax-AZ een minuut stilte in acht genomen, ter nagedachtenis aan Karel Jansen sr. Op alle velden wordt op deze manier stil gestaan bij het overlijden van Jansen, afgelopen dinsdag. Hij was onder meer de oprichter van de VVCS, de Vereniging van Contract Spelers.
Inderdaad, volkomen terecht en logisch van Groningen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:10 schreef Jnk18 het volgende:
Dan komt ie toch in de zomer.. Kan het wel begrijpen van Groningen.
Ja natuurlijk, NEC uit is natuurlijk een makkie, dat winnen we wel ff.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oftewel, laat ze allemaal maar geel pakken in de 90ste minuut zodat ze er bij PSV (?) er weer bij zijn...
Nee allerminst. Verdedigend sterker dan Ogararu. Aanvallend ook wel lekker.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:01 schreef Catch22- het volgende:
Die thuiswedstrijd tegen NEC was ook al zo'n puike wedstrijd.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, NEC uit is natuurlijk een makkie, dat winnen we wel ff.
Zegt een Fries..quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:39 schreef Tommeke het volgende:
Die provinciaaltjes doen alleen maar zo om de prijs van Silva op te drijven heb ik het idee...
Op papier wel ja, maar dan nog is het beter om Huntelaar en Heitinga in die wedstrijd te missen ipv tegen az psv of feyenoordquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, NEC uit is natuurlijk een makkie, dat winnen we wel ff.
Tief op naar je eigen topicquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:39 schreef Tommeke het volgende:
Die provinciaaltjes doen alleen maar zo om de prijs van Silva op te drijven heb ik het idee... Beetje jammer, maar hun goed recht.
Aanvallend lekker, voor een verdediger goede score van 5 assists, rendements gewijs valt het wel weer wat tegen hoor. Maar van Geel zal wel alleen de samenvattingen zien en dan lijkt het al heel wat. Verdedigend heb je met Silva een rechtshalf nodig die verdedigend sterk is en niet te beroert om regelmatig de positie van Silva over te nemen. Dan is het ook nog eens handig om een sterk centraal duo te hebben dat goed kan inspelen op het regelmatige vertrek van Silva. Daarnaast hapt Silva -zelfs na 2 jaar- mijn inziens nog altijd te snel op schijnbewegingen, veel grote tegen-kansen en -goals kwamen van zijn kant.quote:Nee allerminst. Verdedigend sterker dan Ogararu. Aanvallend ook wel lekker.
mooi, iedereen van hun een kaart halen, dan zijn ze er tegen de rest van de toppers weer bijquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:32 schreef Riro het volgende:
Aantal Ajacieden op scherp
Ik zou jouw vak wel eens een pogo willen zien doen, dat lijkt me indrukwekkend.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef denthemen het volgende:
Sud curva kaos
Maar het boeit een groot merendeel wel, dus is het volstrekt relevant in dit topique...quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:11 schreef Catch22- het volgende:
kan er geen StadionVakkenTopic komen ofzo? Al dat gebrabbel over in welk vak je zit en hoe stoer je danst of hoe bejaarden je tot zitten manen boeien me niet zo
Shit waar halen jullie die arrogantie vandaan??? Ongeloofelijkquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
Precies, anders moeten we bijna alles laten filteren.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar het boeit een groot merendeel wel, dus is het volstrekt relevant in dit topique...
Ik denk ten alle tijden dat Ajax gaat winnen. Ik graaf me niet graag in. We zien het zondag wel.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:16 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Shit waar halen jullie die arrogantie vandaan??? Ongeloofelijk.
Net verloren van Excelsior en gelijkgespeeld bij VVV en Twente en nu alweer zo'n grote bek.
Natuurlijk moet je positief blijven, maar er even vanuit gaan dat je met gemak 3 topwedstrijden wint terwijl het zwaar drama was de afgelopen weken is ook een beetje teveel van het goede, niet?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk ten alle tijden dat Ajax gaat winnen. Ik graaf me niet graag in. We zien het zondag wel.
Dat vindt men toch altijd zo leuk aan Ajax? Toen we na Excelsior in dit topic bescheiden gingen doen, en er helemaal niks meer van verwachten. Kregen we commentaar omdat men dan Ajax geen arrogantie meer kon verwijtenquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:16 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Shit waar halen jullie die arrogantie vandaan??? Ongeloofelijk.
Net verloren van Excelsior en gelijkgespeeld bij VVV en Twente en nu alweer zo'n grote bek.
Nee, wij zijn de beste. Jeweettoch, je komt hier vaker.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:24 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je positief blijven, maar er even vanuit gaan dat je met gemak 3 topwedstrijden wint terwijl het zwaar drama was de afgelopen weken is ook een beetje teveel van het goede, niet?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:24 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je positief blijven, maar er even vanuit gaan dat je met gemak 3 topwedstrijden wint terwijl het zwaar drama was de afgelopen weken is ook een beetje teveel van het goede, niet?
Lijkt mij niet voldoende als spelers als Stekelenburg, Heitinga en Huntelaar ook weggaan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:30 schreef Cordoba32 het volgende:
Maargoed.... 3 aankopen voor volgend seizoen lijken wel zo'n beetje bekend te zijn
- Landzaat
- Silva
- Defour
Vandaar jullie huidige stand op de ranglijst en alle kampioenschappen de afgelopen 3 jaarquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, wij zijn de beste. Jeweettoch, je komt hier vaker.
Je moet altijd op de lange termijn kijken hequote:Op donderdag 10 januari 2008 12:38 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Vandaar jullie huidige stand op de ranglijst en alle kampioenschappen de afgelopen 3 jaar.
Goh als je toch bezig bent met geschiedenis ...quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:38 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Vandaar jullie huidige stand op de ranglijst en alle kampioenschappen de afgelopen 3 jaar.
Want jullie wilden Silva niet hebben?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:40 schreef De.Kromme het volgende:
Silva al niet op de training vandaag... Volgens mij scouten jullie gewoon op kut-karakters, of niet?.
Als ie op zo'n manier nu al weer stennis gaat lopen schoppen bij Groningen : nee, niet meer.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Want jullie wilden Silva niet hebben?
Waar lees je nou weer dat ie stennis schopt dan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:46 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als ie op zo'n manier nu al weer stennis gaat lopen schoppen bij Groningen : nee, niet meer.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:40 schreef De.Kromme het volgende:
Silva al niet op de training vandaag... Volgens mij scouten jullie gewoon op kut-karakters, of niet?.
quote:Nijland: ''Martin van Geel had vernomen dat wij misschien bereid zouden zijn Bruno in deze transferperiode te laten gaan. Ik heb hem gezegd dat wij tussentijds niemand bij ons laten vertrekken. En dinsdagmorgen belde Peter Bosz over Bruno en hem heb ik precies hetzelfde laten weten.''
Morraalridder.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:46 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als ie op zo'n manier nu al weer stennis gaat lopen schoppen bij Groningen : nee, niet meer.
Dat doet er helemaal niet toe. Wij zijn de beste. Accepteer dat nou maar gewoon.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:38 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ze bellen nu al drie jaar met hemquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Word die Defour nog steeds genoemd??
Ten alle tijdenquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat doet er helemaal niet toe. Wij zijn de beste. Accepteer dat nou maar gewoon.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat doet er helemaal niet toe. Wij zijn de beste. Accepteer dat nou maar gewoon.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik wist dat je happen moest, daarom zei ik het ookquote:
Altijd leuk die Ajacieden die als enige ter wereld in de waan leven de beste te zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:57 schreef Urquhart het volgende:
Altijd leuk die users die beweren dat we niet de beste zijn
En het dan ook nog blijken te zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:01 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Altijd leuk die Ajacieden die als enige ter wereld in de waan leven de beste te zijn
Beetje misplaatst om dat als Feyenoord te zeggen, vind je niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:38 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wij zijn altijd de beste, maar op dit moment ff wat minderquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:01 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Altijd leuk die Ajacieden die als enige ter wereld in de waan leven de beste te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |