Zorgen dat ik mee kan verhuizen, desnoods naar 426 of daar in de buurt. Komt dan wel een permanente afscheidingswand zodat die stewards niet meer nodig zijn, maar de omloop blijft welquote:
Alves scoort nooit tegen Ajax.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:13 schreef Jasza het volgende:
Alves toch naar az wss, dat word bibberen zondag als ie meedoet.
En toch ben ik ook niet blij met wat Maduro allemaal doet. Zeuren dat weglopen zo makkelijk is enzo en dat nu zelf op het punt staan om.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat ie dat in de mond durft te nemen. Vieze huichelaar.
Zal blij zijn als Hiddink volgend seizoen aan het roer staat.
Waar zit je nu dan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zorgen dat ik mee kan verhuizen, desnoods naar 426 of daar in de buurt. Komt dan wel een permanente afscheidingswand zodat die stewards niet meer nodig zijn, maar de omloop blijft wel
Op m'n SCC staat 411.quote:
Bron?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:13 schreef Jasza het volgende:
Voetbalprimeur?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:13 schreef Jasza het volgende:
Als Maduro niet wil verlengen, wat kan je dan nog doenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:55 schreef HeatWave het volgende:
En nog iets: er komt niemand meer volgens v Geel, maar hij trekt wel het bod in omdat er nog iemand kan komen in Januari?
Waar is die josti mee bezig? Echt, ik weet dat 1 bericht niet de waarheid is, maar ik ben er nu wel ff helemaal klaar mee hoor. Die gast is echt bezig Ajax naar het rechterrijtje te verwijzen zo...
Word een lastig verhaal denk ik eerlijk gezegd, ben blij dat ik mag blijven want anders had ik ook weer alles moeten omgooien naar 427 ofzo, maar die vakken zitten al vrij vol met seizoenkaarthouders en je krijgt ook dat veel van 424 toch op Zuid willen blijven en dan vast voorrang krijgen op 427 enzo.quote:
Oh tuurlijk. Zou het heel dom vinden van hem als hij weg gaat. Maar Van Geel lult veel te veel. Beloofd een hoop maar er komt niks. En nu deze uitspraken. Dan begrijp je er toch niks van?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En toch ben ik ook niet blij met wat Maduro allemaal doet. Zeuren dat weglopen zo makkelijk is enzo en dat nu zelf op het punt staan om.
We zien het allemaal wel, komt vast wel goed. In ieder geval de boel in de gaten houden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Word een lastig verhaal denk ik eerlijk gezegd, ben blij dat ik mag blijven want anders had ik ook weer alles moeten omgooien naar 427 ofzo, maar die vakken zitten al vrij vol met seizoenkaarthouders en je krijgt ook dat veel van 424 toch op Zuid willen blijven en dan vast voorrang krijgen op 427 enzo.
Dus denk dat het lastig is
Klopt, wat Van Geel roept kan ik ook altijd niet helemaal volgen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oh tuurlijk. Zou het heel dom vinden van hem als hij weg gaat. Maar Van Geel lult veel te veel. Beloofd een hoop maar er komt niks. En nu deze uitspraken. Dan begrijp je er toch niks van?
Toch een zeer verrassend bericht. Heb Shmuel gisteren nog in actie gezien. Het is een aardige back, voetballend is hij zeker wel in orde voor het hoofdklasseniveau, defensief heb ik er altijd twijfels bij. Vind het meer een linkshalf, maar goed, de meest recente Ajax-linksbacks waren ook vooral spelers die een linie verder vooruit goed uit de voeten konden. Ik denk echter niet dat hij goed genoeg is voor Ajax of Jong Ajax. Dat zou me echt verbazen. Bij een club in de JL zou het een leuke speler kunnen zijn, maar zo zijn er meer in de hoofdklasse. Hij steekt zeker niet boven de rest bij KB uit.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:02 schreef patrickt37 het volgende:
We zitten te wachten op een grote naam die v. Geel uit de hoge hoed gaat toveren. Gaan ze een speler van Kozakken Boys testen.![]()
Maargoed Noord gaat een dooie boel worden volgend jaarquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
We zien het allemaal wel, komt vast wel goed. In ieder geval de boel in de gaten houden.
En heel misschien kan ik een SCC van een vriend van me overnemen. Moet maar ff kijken.
Ja, waarom denk je dat ik weg wil? Dacht dat ik nog op de wachtlijst voor 410 stond, maar dat blijkt niet meer zo te zijn. Net maar weer een mailtje de deur uit gedaan dus.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maargoed Noord gaat een dooie boel worden volgend jaar
Hehe, omloop blijft sowieso wel, kan je moeilijk afscheiding maken met roltrap etc hequote:Op woensdag 9 januari 2008 16:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat ik weg wil? Dacht dat ik nog op de wachtlijst voor 410 stond, maar dat blijkt niet meer zo te zijn. Net maar weer een mailtje de deur uit gedaan dus.
En desnoods koop ik een SCC voor 429 zolang die omloop blijft.
De connecties aanspreken dus maar.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe, omloop blijft sowieso wel, kan je moeilijk afscheiding maken met roltrap etc he![]()
Ja alleen denk ik dat zowat iedereen van Noord nu wel naar Zuid wil, en dat gaat mooi niet door
quote:Landzaat heeft niet bedankt voor Ajax
Ajax en Danny Landzaat zijn wel degelijk met elkaar om tafel gegaan. Echter, op de hoge salariseisen van Landzaat is een eventuele transfer op de lange baan geschoven.
Dat zegt zijn zaakwaarnemer Sigi Lens in de Voetbal International. In eerste instantie was in de media naar buiten gekomen dat Landzaat geen trek had in Ajax. 'Ik schrok een beetje van het salaris dat Denny in Engeland verdient, maar we zouden hem graag naar Ajax halen. Dus heb ik gezegd: Wat mij betreft houden we het de komende tijd in de gaten. Misschien kunnen we over een paar weken tot elkaar komen, of anders wellicht komende zomer', zegt Van Geel in de VI.
De directie van zijn club Wigan stond open voor een transfer, maar de manager stond het nog niet toe. Van Geel zegt dat zijn relatie met Denny door AZ en Willem II goed is en dat hij het idee heeft dat Denny er wel open voor staat, maar dat het op dit moment gewoon wat lastig is.
Dit verhaal is al heel anders dan de berichten van laatst.quote:
Ik ben net verhuisd van 425 naar 409. Betekent dit dat ik na de zomer weer in 425 zit?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:48 schreef devv05 het volgende:
Vak 410 volgend jaar dus definitief naar 424/425. Klinkt goed allemaal.
[..]
Ja, we meet againquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik ben net verhuisd van 425 naar 409. Betekent dit dat ik na de zomer weer in 425 zit?![]()
Maar dat is dus het rare aan al die Ajax-jeugdspelers. Ze hoeven geen pepernoot te presteren maar de clubs staan in de rij.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:59 schreef Roflbroek het volgende:
Ik geef van Geel groot gelijk wat betreft Maduro. Als hij niet wil bijtekenen wat heb je dan aan zo'n gast. Ik zou er geen energie meer aan verspillen.
Ik snap Maduro ook totaal niet, hij is bij Ajax geeneens een vaste waarde, veel succes in het buitenland. Slappe hap
Vind ik niet. Weinig bijzonders van Landzaat gezien in de Premier League.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:03 schreef BobbyHill het volgende:
Met Landzaat ga je er ten opzichte van Maduro wel op vooruit. Prima voetballer.
Dat geldt ook voor Maduro bij Ajax tot nu toe. En ik heb wel het idee dat landzaat z'n oude niveau bij Ajax kan gaan oppakken. Dat systeem ligt hem veel beter. En een Landzaat in vorm is een nuttige speler, zie zijn AZ-periode.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:07 schreef Blight het volgende:
Vind ik niet. Weinig bijzonders van Landzaat gezien in de Premier League.
Op Eredivisie niveau is Landzaat wel een goede speler, dat moet ik wel toegeven. Ik ben gewoon niet zo gecharmeerd van hem, maar ik denk eerlijk gezegd dat dergelijke namen voor Ajax gewoon het hoogst haalbare zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:17 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Maduro bij Ajax tot nu toe. En ik heb wel het idee dat landzaat z'n oude niveau bij Ajax kan gaan oppakken. Dat systeem ligt hem veel beter. En een Landzaat in vorm is een nuttige speler, zie zijn AZ-periode.
Met de blessures van Ajax kunnen we wel 10 extra spelers gebruiken, zo werkt het alleen niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:37 schreef patrickt37 het volgende:
Met de blessures bij Ajax hebben we nooit een speler teveel.
Jasza: ,,Als je nu op 411 officieel zit,maak je niet druk,komt allemaal goed,plek zat...", aldus opperhoofd Sub the Goesj op 410-forum.quote:
Fok it, deze keer hebben ze gewoon gelijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:48 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Breaking news:
[ afbeelding ]
kiddies![]()
Erg kinderachtig...quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:48 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Breaking news:
[ afbeelding ]
kiddies![]()
Volgende coachquote:Van Gaal: "Titel met Ajax in 1994 mooiste prijs"
Niet de Champions League-zege in 1995, de daaropvolgende wereldbeker of zijn eerste titel met FC Barcelona, maar kampioenschap dat hij in 1994 met Ajax behaalde beschouwt Louis van Gaal als de mooiste prijs uit zijn loopbaan. Dat heeft de huidige coach van AZ laten weten in een interview met FIFA.com.
"Mijn eerste landstitel met Ajax in 1994 was het mooiste moment uit mijn carrière", zegt Van Gaal als hij gevraagd wordt naar het hoogtepunt van zijn toch al glansrijke trainersloopbaan. "Mijn vrouw was eerder dat jaar overleden. Ze stierf in januari en in mei pakten we met Ajax de titel. Dat was een heel emotionele periode voor me."
In totaal won Van Gaal als trainer vijftien prijzen. Het gros hiervan (elf) pakte hij bij Ajax, waar hij tussen 1991 en 1997 hoofdcoach was. Hierna won hij met FC Barcelona nog twee landstitels, een Europese supercup en een Copa del Rey
quote:Ajax wil graag langer door met Edgar Davids. Aan het einde van het seizoen loopt zijn contract af. 'Ik zie hoe ontzettend groot de drive van Edgar is en ga er dus voor honderd procent van uit dat hij zijn oude topniveau weer gaat bereiken. Daarom wil ik de komende maanden met hem bespreken hoe hij zijn toekomst ziet. Zoals Davids vorig seizoen speelde, is hij van grote waarde voor Ajax,' aldus Martin van Geel in de nieuwe uitgave van Voetbal International.
Ja ik heb het gelezen, maar dat is wel scheef, waarom zou 411 wel meemogen verhuizen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Jasza: ,,Als je nu op 411 officieel zit,maak je niet druk,komt allemaal goed,plek zat...", aldus opperhoofd Sub the Goesj op 410-forum.
Is ook zo.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overigens is Scheiman oud feyenoorder
Jij blijft toch lekker op Noord mag ik hopen?quote:
422 zit ik dus ik vind t wel best, lekker gezellig maarja helaas volgend jaar waarschijnlijk weer vak 120 ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij blijft toch lekker op Noord mag ik hopen?![]()
Zit jij nou eigenlijk in 410?
Ik vind het wel lekker allemaal hehe, maatje van me is alleen dodelijk aan het flippen omdat ie in 424 zit en nu dus naar Noord moet.
Maar ik heb ookal gezegd, mail Ajax ff dat je op Zuid wil blijven en het word vast geregeld
Wtf lange zijde?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:32 schreef Noshiba het volgende:
[..]
422 zit ik dus ik vind t wel best, lekker gezellig maarja helaas volgend jaar waarschijnlijk weer vak 120 ofzo
120quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wtf lange zijde?
Weg daar joh mafkees![]()
![]()
Gewoon Zuid 2e regelen joh
Whehequote:Op woensdag 9 januari 2008 20:35 schreef Noshiba het volgende:
[..]
120![]()
ik ben een begrip in dat vak![]()
Ga ik staan en schreeuw je tegen de scheids ey, tyfushond niks aan de hand
hoor je achter je ga zitten homo
jochiequote:Op woensdag 9 januari 2008 20:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Whehe![]()
Bij ons schreeuwt iedereen dat in het vak?
Ik zal er is opletten bij NAC of ik een jochie tyfushond hoor roepen![]()
quote:woensdag 09 januari, door micky, Amsterdam, 20:42u, Ajaxinside
Naast het nieuws dat Vak 410 vanaf volgend seizoen boven de F-Side plaats neemt golft er nog een belangrijk gerucht rond in het supporterswereldtje. Volgens bronnen binnen het sfeervak komt het nieuwe Supportershome vlak bij Zuid 1 te staan, en misschien wel in de Amsterdam ArenA.
Het oude Supportershome werd op 22 oktober 2007 door Job Cohen gesloten. De ontmoetingsplek van supporters werd voor onbepalde tijd verboden terein, waardoor Ajax-fans al ruim twee maanden moeten vertoeven op andere plaatsen bij de Amsterdam ArenA.
Maar je hebt mij weer terugquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zal die 2 opa's naast me in 425 wel missen hoor.
Klopt mijn standpunt is ook, ik wil best bij 410, no problem, maar dan ga ik lekker met me maten wat verder omhoog staan en zeker niet zonder shirt springen etc want dat gaat me echt tever, en dat carnaval vieren hoeft ook niet idd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef denthemen het volgende:
Sud curva kaos
Dat ze op Zuid maar eens flink op hun flikker krijgen van de wat oudere generatie met hun pogo
Sfeer maken is goed, dansen en doen of je een Italiaan/Argentijn bent, FOUT
Spuit 11....quote:'Nieuwe Supportershome gaat ook mee naar Zuid'
09-01-2008 geplaatst door: Martijn Ruiter, Bron: VAK410
Naast het nieuws dat Vak 410 vanaf volgend seizoen boven de F-Side plaats neemt golft er nog een belangrijk gerucht rond in het supporterswereldtje. Volgens bronnen binnen het sfeervak komt het nieuwe Supportershome vlak bij Zuid 1 te staan, en misschien wel in de Amsterdam ArenA.
Het oude Supportershome werd op 22 oktober 2007 door Job Cohen gesloten. De ontmoetingsplek van supporters werd voor onbepalde tijd verboden terein, waardoor Ajax-fans al ruim twee maanden moeten vertoeven op andere plaatsen bij de Amsterdam ArenA.
Ik ken em niet joh, weet alleen hoe oud ie isquote:
Die pogo vind ik ook onzin. Verder vindt juist de oude generatie het erg vet om te zien wat er op 410 gebeurd. Niet om er tussen te staan, maar dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef denthemen het volgende:
Sud curva kaos
Dat ze op Zuid maar eens flink op hun flikker krijgen van de wat oudere generatie met hun pogo
Sfeer maken is goed, dansen en doen of je een Italiaan/Argentijn bent, FOUT
Heerlijk, geen gezeik meer aan je kop of je ff wil gaan zitten of niet bij de uitgang wil gaan staan.quote:
Dat sloeg ook niet op hem.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ken em niet joh, weet alleen hoe oud ie is![]()
Sloeg niet op ze lengte ofzo![]()
Maargoed genoeg over Noshiba.
Dat was tegne Kopenhagen idd schijtirritant, kut opa;squote:Op woensdag 9 januari 2008 20:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heerlijk, geen gezeik meer aan je kop of je ff wil gaan zitten of niet bij de uitgang wil gaan staan.
Talloze keren al gehad. Ook een keer eerste ring bij de beker. Zat ik op de bovendste rij, gaan een paar van die rolstoelbobo's achter nog janken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat was tegne Kopenhagen idd schijtirritant, kut opa;s
Hehe ja ga welquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
![]()
Ga jij wel naar NAC? Ik niet
quote:9/1/2008 - Van Geel: binnen twee maanden beslissing over nieuwe trainer
(Gepost door RvN)
In Voetbal International ontkende Martin van Geel dat het feit dat hij drie dagen voor Ajax al in Dubai was te maken had met eventuele interesse voor Co Adriaanse. Hij gaf aan eerst drie dagen vakantie vierde. Volgens Van Geel is er nog met geen enkele kandidaat-coach dan ook maar gesproken. Binnen Ajax zijn er al wel een aantal brainstorm-sessies geweest over de best denkbare en haalbare trainer. 'Binnen twee maanden verwacht ik een beslissing daarover.'
quote:9/1/2008 - Van Geel voelt veel vertrouwen binnen de club
(Gepost door RvN)
Martin van Geel liet in de nieuwe editie van Voetbal International weten de uitkomsten van de evaluatiecommissie niet te vrezen. 'Ik houd me daar geen seconde mee bezig. In de tweeënhalf jaar dat ik bij Ajax werk, heb ik mezelf regelmatig geëvalueerd. Ik zal fouten hebben gemaakt, maar eerlijk gezegd kan ik ze niet zo een, twee, drie kunnen benoemen, Ik hoop dat er straks een nuttig advies uitrolt waar Ajax mee verder kan.'
De technisch directeur zegt intern juist enorm veel vertrouwen te voelen. In de kritiek dat hij te solistisch optreedt herkent hij zich niet. Hij zegt juist iemand van het teamwork te zijn en veel te overleggen binnen de diverse geledingen van Ajax.
Een echt feest dus?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef denthemen het volgende:
Volgende week btw weer een bijeenkomst van de Ajax supporters raad
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
9/1/2008 - Van Geel voelt veel vertrouwen binnen de club
(Gepost door RvN)
Martin van Geel liet in de nieuwe editie van Voetbal International weten de uitkomsten van de evaluatiecommissie niet te vrezen. 'Ik houd me daar geen seconde mee bezig. In de tweeënhalf jaar dat ik bij Ajax werk, heb ik mezelf regelmatig geëvalueerd. Ik zal fouten hebben gemaakt, maar eerlijk gezegd kan ik ze niet zo een, twee, drie kunnen benoemen, Ik hoop dat er straks een nuttig advies uitrolt waar Ajax mee verder kan.'
De technisch directeur zegt intern juist enorm veel vertrouwen te voelen. In de kritiek dat hij te solistisch optreedt herkent hij zich niet. Hij zegt juist iemand van het teamwork te zijn en veel te overleggen binnen de diverse geledingen van Ajax
Typisch, want hey Ajax is nog steeds in de race voor de landstitel dus is er niks aan de hand, Ajax maakt mits ze dit jaar óf kampioen worden óf de playoffs winnen gewoon weer deel uit van de selectie van europa...quote:
Dat is de laatste twee jaar wel gebleken jaquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Typisch, want hey Ajax is nog steeds in de race voor de landstitel dus is er niks aan de hand, Ajax maakt mits ze dit jaar óf kampioen worden óf de playoffs winnen gewoon weer deel uit van de selectie van europa...
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef Chadi het volgende:
Allemaal praatjes maar die man doet weinig verkeerd. EN maduro alsjeblieft zeg zet die gast ergens op de tribune. ZO goed is ie ook weer niet.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef Chadi het volgende:
Allemaal praatjes maar die man doet weinig verkeerd. EN maduro alsjeblieft zeg zet die gast ergens op de tribune. ZO goed is ie ook weer niet.
Zoals we weer zagen tegen Interquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef Chadi het volgende:
daar ga jij altijd heen tochquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef denthemen het volgende:
Volgende week btw weer een bijeenkomst van de Ajax supporters raad
Ja, Ajax is heel betrokken met haar supportersquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
daar ga jij altijd heen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |