abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55900358
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:55 schreef Nashje het volgende:
410 naar zuid is heel vet.
Zorgen dat ik mee kan verhuizen, desnoods naar 426 of daar in de buurt. Komt dan wel een permanente afscheidingswand zodat die stewards niet meer nodig zijn, maar de omloop blijft wel
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_55900370
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:13 schreef Jasza het volgende:
Alves toch naar az wss, dat word bibberen zondag als ie meedoet.
Alves scoort nooit tegen Ajax.
pi_55900384
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:04 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat ie dat in de mond durft te nemen. Vieze huichelaar.

Zal blij zijn als Hiddink volgend seizoen aan het roer staat.
En toch ben ik ook niet blij met wat Maduro allemaal doet. Zeuren dat weglopen zo makkelijk is enzo en dat nu zelf op het punt staan om.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_55900385
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:15 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Zorgen dat ik mee kan verhuizen, desnoods naar 426 of daar in de buurt. Komt dan wel een permanente afscheidingswand zodat die stewards niet meer nodig zijn, maar de omloop blijft wel
Waar zit je nu dan?
pi_55900392
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:17 schreef Jasza het volgende:

[..]

Waar zit je nu dan?
Op m'n SCC staat 411.
pi_55900402
quote:
Bron?
pi_55900424
quote:
Voetbalprimeur?

De berichten in de categorie Boulevard zijn vaak gebaseerd op geruchten of bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn. Toch meent VoetbalPrimeur dat dit nieuws dusdanig interessant is, dat we het onze bezoekers niet willen onthouden. Neem deze nieuwtjes echter wel met een korreltje zout.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_55900426
Zo rouwig kan ik er ook niet om zijn, Maduro is een aardige speler in vorm maar hij is geen meerwaarde zoals Perez, Gabri of Davids.
pi_55900445
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:55 schreef HeatWave het volgende:
En nog iets: er komt niemand meer volgens v Geel, maar hij trekt wel het bod in omdat er nog iemand kan komen in Januari?

Waar is die josti mee bezig? Echt, ik weet dat 1 bericht niet de waarheid is, maar ik ben er nu wel ff helemaal klaar mee hoor. Die gast is echt bezig Ajax naar het rechterrijtje te verwijzen zo...
Als Maduro niet wil verlengen, wat kan je dan nog doen

Alhoewel dat ''een speler teveel'' nergens op slaat nee
pi_55900465
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:17 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Op m'n SCC staat 411.
Word een lastig verhaal denk ik eerlijk gezegd, ben blij dat ik mag blijven want anders had ik ook weer alles moeten omgooien naar 427 ofzo, maar die vakken zitten al vrij vol met seizoenkaarthouders en je krijgt ook dat veel van 424 toch op Zuid willen blijven en dan vast voorrang krijgen op 427 enzo.

Dus denk dat het lastig is
pi_55900474
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:17 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

En toch ben ik ook niet blij met wat Maduro allemaal doet. Zeuren dat weglopen zo makkelijk is enzo en dat nu zelf op het punt staan om.
Oh tuurlijk. Zou het heel dom vinden van hem als hij weg gaat. Maar Van Geel lult veel te veel. Beloofd een hoop maar er komt niks. En nu deze uitspraken. Dan begrijp je er toch niks van?
pi_55900496
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:21 schreef Jasza het volgende:

[..]

Word een lastig verhaal denk ik eerlijk gezegd, ben blij dat ik mag blijven want anders had ik ook weer alles moeten omgooien naar 427 ofzo, maar die vakken zitten al vrij vol met seizoenkaarthouders en je krijgt ook dat veel van 424 toch op Zuid willen blijven en dan vast voorrang krijgen op 427 enzo.

Dus denk dat het lastig is
We zien het allemaal wel, komt vast wel goed. In ieder geval de boel in de gaten houden.

En heel misschien kan ik een SCC van een vriend van me overnemen. Moet maar ff kijken.
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:22:50 #113
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55900503
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Bron?
Jornal dos Sports
Vind echt tof dat Alves naar AZ gaat
pi_55900545
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:21 schreef Nashje het volgende:

[..]

Oh tuurlijk. Zou het heel dom vinden van hem als hij weg gaat. Maar Van Geel lult veel te veel. Beloofd een hoop maar er komt niks. En nu deze uitspraken. Dan begrijp je er toch niks van?
Klopt, wat Van Geel roept kan ik ook altijd niet helemaal volgen.

Maar ja, Maduro. Of het nu zo'n wereldvoetballer is weet ik niet. Maar als hij echt op de bank wil zitten in Engeland of Spanje of waar dan ook of bij een club uit het rechterrijtje wil gaan spelen, dan moet hij dat vooral doen.
pi_55900549
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:02 schreef patrickt37 het volgende:
We zitten te wachten op een grote naam die v. Geel uit de hoge hoed gaat toveren. Gaan ze een speler van Kozakken Boys testen.
Toch een zeer verrassend bericht. Heb Shmuel gisteren nog in actie gezien. Het is een aardige back, voetballend is hij zeker wel in orde voor het hoofdklasseniveau, defensief heb ik er altijd twijfels bij. Vind het meer een linkshalf, maar goed, de meest recente Ajax-linksbacks waren ook vooral spelers die een linie verder vooruit goed uit de voeten konden. Ik denk echter niet dat hij goed genoeg is voor Ajax of Jong Ajax. Dat zou me echt verbazen. Bij een club in de JL zou het een leuke speler kunnen zijn, maar zo zijn er meer in de hoofdklasse. Hij steekt zeker niet boven de rest bij KB uit.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55900567
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:22 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

We zien het allemaal wel, komt vast wel goed. In ieder geval de boel in de gaten houden.

En heel misschien kan ik een SCC van een vriend van me overnemen. Moet maar ff kijken.
Maargoed Noord gaat een dooie boel worden volgend jaar
pi_55900628
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:25 schreef Jasza het volgende:

[..]

Maargoed Noord gaat een dooie boel worden volgend jaar
Ja, waarom denk je dat ik weg wil? Dacht dat ik nog op de wachtlijst voor 410 stond, maar dat blijkt niet meer zo te zijn. Net maar weer een mailtje de deur uit gedaan dus.

En desnoods koop ik een SCC voor 429 zolang die omloop blijft.
pi_55900689
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:29 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ja, waarom denk je dat ik weg wil? Dacht dat ik nog op de wachtlijst voor 410 stond, maar dat blijkt niet meer zo te zijn. Net maar weer een mailtje de deur uit gedaan dus.

En desnoods koop ik een SCC voor 429 zolang die omloop blijft.
Hehe, omloop blijft sowieso wel, kan je moeilijk afscheiding maken met roltrap etc he

Ja alleen denk ik dat zowat iedereen van Noord nu wel naar Zuid wil, en dat gaat mooi niet door
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:32:38 #119
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55900707
6 jaar geleden hadden we spelers teveel
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:33:54 #120
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_55900737
Prima hoor, geen enkel probleem dat 410 verhuist, dan kan ik lekker voetbal kijken...!
Carnaval hoort immers ook thuis in het Zuiden
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_55900943
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:31 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hehe, omloop blijft sowieso wel, kan je moeilijk afscheiding maken met roltrap etc he

Ja alleen denk ik dat zowat iedereen van Noord nu wel naar Zuid wil, en dat gaat mooi niet door
De connecties aanspreken dus maar.
pi_55901027
quote:
Landzaat heeft niet bedankt voor Ajax
Ajax en Danny Landzaat zijn wel degelijk met elkaar om tafel gegaan. Echter, op de hoge salariseisen van Landzaat is een eventuele transfer op de lange baan geschoven.

Dat zegt zijn zaakwaarnemer Sigi Lens in de Voetbal International. In eerste instantie was in de media naar buiten gekomen dat Landzaat geen trek had in Ajax. 'Ik schrok een beetje van het salaris dat Denny in Engeland verdient, maar we zouden hem graag naar Ajax halen. Dus heb ik gezegd: Wat mij betreft houden we het de komende tijd in de gaten. Misschien kunnen we over een paar weken tot elkaar komen, of anders wellicht komende zomer', zegt Van Geel in de VI.

De directie van zijn club Wigan stond open voor een transfer, maar de manager stond het nog niet toe. Van Geel zegt dat zijn relatie met Denny door AZ en Willem II goed is en dat hij het idee heeft dat Denny er wel open voor staat, maar dat het op dit moment gewoon wat lastig is.
pi_55901089
Landzaat ipv Maduro is wel goed
pi_55901112
Ook al zou hij in de plaats van Maduro komen dan nog zit hij op de bank
pi_55901217
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:45 schreef Urquhart het volgende:

[..]
Blijf aub in Engeland
pi_55901219
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:47 schreef De_Ananas het volgende:
Landzaat ipv Maduro is wel goed
Dit verhaal is al heel anders dan de berichten van laatst.
pi_55901243
Landzaat is geen versterking voor Ajax.

[ Bericht 1% gewijzigd door Radegast op 09-01-2008 17:49:45 ]
pi_55901342
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:48 schreef devv05 het volgende:
Vak 410 volgend jaar dus definitief naar 424/425. Klinkt goed allemaal.
[..]
Ik ben net verhuisd van 425 naar 409. Betekent dit dat ik na de zomer weer in 425 zit?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:59:37 #129
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_55901370
Ik geef van Geel groot gelijk wat betreft Maduro. Als hij niet wil bijtekenen wat heb je dan aan zo'n gast. Ik zou er geen energie meer aan verspillen.
Ik snap Maduro ook totaal niet, hij is bij Ajax geeneens een vaste waarde, veel succes in het buitenland. Slappe hap
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_55901379
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:58 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ik ben net verhuisd van 425 naar 409. Betekent dit dat ik na de zomer weer in 425 zit?
Ja, we meet again
pi_55901431
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:59 schreef Roflbroek het volgende:
Ik geef van Geel groot gelijk wat betreft Maduro. Als hij niet wil bijtekenen wat heb je dan aan zo'n gast. Ik zou er geen energie meer aan verspillen.
Ik snap Maduro ook totaal niet, hij is bij Ajax geeneens een vaste waarde, veel succes in het buitenland. Slappe hap
Maar dat is dus het rare aan al die Ajax-jeugdspelers. Ze hoeven geen pepernoot te presteren maar de clubs staan in de rij.
Ik vraag me weleens af hoe veel wedstrijden van Urby of Maduro de buitenlandse clubs hebben gezien.
pi_55901442
Met Landzaat ga je er ten opzichte van Maduro wel op vooruit. Prima voetballer.
Woo-loo-loo!
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:07:49 #133
52871 Blight
Supersized.
pi_55901517
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:03 schreef BobbyHill het volgende:
Met Landzaat ga je er ten opzichte van Maduro wel op vooruit. Prima voetballer.
Vind ik niet. Weinig bijzonders van Landzaat gezien in de Premier League.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55901581
Oh kutkikker
pi_55901687
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:07 schreef Blight het volgende:
Vind ik niet. Weinig bijzonders van Landzaat gezien in de Premier League.
Dat geldt ook voor Maduro bij Ajax tot nu toe. En ik heb wel het idee dat landzaat z'n oude niveau bij Ajax kan gaan oppakken. Dat systeem ligt hem veel beter. En een Landzaat in vorm is een nuttige speler, zie zijn AZ-periode.
Woo-loo-loo!
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:22:21 #136
52871 Blight
Supersized.
pi_55901783
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:17 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor Maduro bij Ajax tot nu toe. En ik heb wel het idee dat landzaat z'n oude niveau bij Ajax kan gaan oppakken. Dat systeem ligt hem veel beter. En een Landzaat in vorm is een nuttige speler, zie zijn AZ-periode.
Op Eredivisie niveau is Landzaat wel een goede speler, dat moet ik wel toegeven. Ik ben gewoon niet zo gecharmeerd van hem, maar ik denk eerlijk gezegd dat dergelijke namen voor Ajax gewoon het hoogst haalbare zijn.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55901792
Wat een figuur die Van Geel

Een speler teveel.... ja dus? Is alleen maar goed. Zo hou je degene die de basisplaats voor die positie heeft lekker scherp. Zodra die begint te falen mag de volgende er in.

Heb je het alleenrecht op een positie kan je zwalken wat je wil, maar dan weet je dat je volgende week gewoon weer speelt.

Alhoewel het wel prima is dat zij geen tijd meer aan Maduro besteden. Zou dat alleen nog doen als je hem heel graag wil behouden voor je toekomstige plannen. Maar als dat zou was zouden zij hem wel een betere aanbieding gedaan hebben. Voor de rest is Maduro misschien leuk voor de subtop in Duitsland ofzow, maar zeker nog niet op het niveau om a la Sneijder mee te draaien.
pi_55902135
Met de blessures bij Ajax hebben we nooit een speler teveel.
pi_55902140
Zoals Inter eigenlijk 2 volwaardige elftallen kan opstellen, zou Ajax eigenlijk 1,5 volwaardige elftallen moeten op kunnen stellen.
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:39:48 #140
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_55902186
Ik weet het, tis al 100 keer gezegd maar.

Een speler teveel
><(({°>
pi_55902411
Van Geel
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_55902443
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:37 schreef patrickt37 het volgende:
Met de blessures bij Ajax hebben we nooit een speler teveel.
Met de blessures van Ajax kunnen we wel 10 extra spelers gebruiken, zo werkt het alleen niet.

Ajax mag nu eenmaal een deel van het geld aan salaris uitgeven, dat zou dan betekenen dat je 10 matige spelers moet halen ipv3 goede.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55902666
Volgens mij hebben we een Technisch Directeur teveel.
pi_55902687
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:11 schreef Jasza het volgende:
Oh kutkikker
Jasza: ,,Als je nu op 411 officieel zit,maak je niet druk,komt allemaal goed,plek zat...", aldus opperhoofd Sub the Goesj op 410-forum.
pi_55903215
Waarschijnlijk begint Van Geel ook een beetje genoeg van het spelletje van Maduro te krijgen, en gelijk heeft ie! Zo'n wereldspeler is het nu ook weer niet toch...
pi_55903359
Ronaldinho speelt op de positie van Seedorf en is in vorm numero uno...
pi_55903378
Verhuizing eindelijk officieel

Goeie zaak hoor. Dit is nog maar het begin!
pi_55903746
Overigens is Scheiman oud feyenoorder
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:48:17 #149
51286 w00h00
Digital man!
pi_55903766
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:50 schreef StarGazer het volgende:
Van Geel
Breaking news:

kiddies
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:56:41 #150
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_55904012
Scheimann?

Misschien winnen we dan eens in de laatste minuut in plaats van verliezen
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_55904310
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:48 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Breaking news:

[ afbeelding ]

kiddies
Fok it, deze keer hebben ze gewoon gelijk
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_55904438
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:48 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Breaking news:

[ afbeelding ]

kiddies
Erg kinderachtig...
pi_55904706
ArenA krijgt 20.000 extra plaatsen
Geschreven door William Lekatompessy op woensdag, 9 januari om 19:17

Niet een nieuw stadion, maar een uitbreiding van de Amsterdam ArenA moet toekomstige internationale finales naar de Nederlandse hoofdstad lokken. Directeur van de ArenA, Henk Markerink, maakte woensdag bekend dat een uitbreiding van 20.000 plaatsen in de pijpleiding zit.

Eerder deze week zorgde een Amsterdamse wethouder voor opschudding door te openbaren dat er een nieuw stadion in de hoofdstad zou komen. Markerink verwacht echter niet dat Ajax het huidige stadion op korte termijn zal verlaten. “We hebben met Ajax een huurcontract van 30 jaar”, aldus Markerink op voetbalsite Elf.

“Het is nu nog te vroeg om te speculeren wat er gebeurt als er een nieuw stadion komt”, vervolgde de stadiondirecteur. Naar schatting zal de verbouwing tussen de 60 en 80 miljoen euro kosten. Wanneer de extra plaatsen zullen worden opgeleverd is nog niet bekend.
pi_55904920
Als ze maar iets aan die gracht doen. Wie wil er nou op een 3e ring zitten, dan zie je toch niks meer?!
pi_55904928
grachten dicht en dak eraf.
pi_55905076
Wat een ontwikkelingen buiten het veld de laatste dagen. Nu nog wat verdedigers en het wordt nog eens wat.
pi_55905380
Ik weet niet of dit al gepost is:
quote:
Van Gaal: "Titel met Ajax in 1994 mooiste prijs"

Niet de Champions League-zege in 1995, de daaropvolgende wereldbeker of zijn eerste titel met FC Barcelona, maar kampioenschap dat hij in 1994 met Ajax behaalde beschouwt Louis van Gaal als de mooiste prijs uit zijn loopbaan. Dat heeft de huidige coach van AZ laten weten in een interview met FIFA.com.

"Mijn eerste landstitel met Ajax in 1994 was het mooiste moment uit mijn carrière", zegt Van Gaal als hij gevraagd wordt naar het hoogtepunt van zijn toch al glansrijke trainersloopbaan. "Mijn vrouw was eerder dat jaar overleden. Ze stierf in januari en in mei pakten we met Ajax de titel. Dat was een heel emotionele periode voor me."

In totaal won Van Gaal als trainer vijftien prijzen. Het gros hiervan (elf) pakte hij bij Ajax, waar hij tussen 1991 en 1997 hoofdcoach was. Hierna won hij met FC Barcelona nog twee landstitels, een Europese supercup en een Copa del Rey
Volgende coach
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_55905461
De Snor had Van Geel op z'n praatstoel gezet. In positieve zin zelfs.
quote:
Ajax wil graag langer door met Edgar Davids. Aan het einde van het seizoen loopt zijn contract af. 'Ik zie hoe ontzettend groot de drive van Edgar is en ga er dus voor honderd procent van uit dat hij zijn oude topniveau weer gaat bereiken. Daarom wil ik de komende maanden met hem bespreken hoe hij zijn toekomst ziet. Zoals Davids vorig seizoen speelde, is hij van grote waarde voor Ajax,' aldus Martin van Geel in de nieuwe uitgave van Voetbal International.
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:07:14 #159
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_55905955
Als Landzaat komt dan is het wel zeker dat van Basten ook komt
Jawel, je keek.
pi_55906198
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:01 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Jasza: ,,Als je nu op 411 officieel zit,maak je niet druk,komt allemaal goed,plek zat...", aldus opperhoofd Sub the Goesj op 410-forum.
Ja ik heb het gelezen, maar dat is wel scheef, waarom zou 411 wel meemogen verhuizen?

Maakt mij verder niet uit, heb via PM begrepen dat ik ook gewoon bij 410 ga horen volgend jaar

En idd het zal alleen maar gaan groeien de komende jaren, veel van die oudere zullen vast verdwijnen uit de vakken ernaast en alleen maar meer fanatieke gasten zullen erbij komen dus tis alleen maar goed voor de club dit.
pi_55906476
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overigens is Scheiman oud feyenoorder
Is ook zo.

Maar nogmaals, het zou mij verbazen als hij daadwerkelijk gecontracteerd wordt. Het is een aardige speler, maar zeker geen Ajax-materiaal. In dat geval mag Van Geel me bellen, dan kan ik hem zo nog twintig betere spelers uit de hoofdklasse noemen....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55906556
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:15 schreef Jasza het volgende:

[..]
vakviervijfentwintiginvuurenvlam?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55906621
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:27 schreef Noshiba het volgende:

[..]

vakviervijfentwintiginvuurenvlam?
Jij blijft toch lekker op Noord mag ik hopen?

Zit jij nou eigenlijk in 410?

Ik vind het wel lekker allemaal hehe, maatje van me is alleen dodelijk aan het flippen omdat ie in 424 zit en nu dus naar Noord moet.

Maar ik heb ookal gezegd, mail Ajax ff dat je op Zuid wil blijven en het word vast geregeld
pi_55906645
Blegh, ook niet meer op 413 dan.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_55906721
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:29 schreef Jasza het volgende:

[..]

Jij blijft toch lekker op Noord mag ik hopen?

Zit jij nou eigenlijk in 410?

Ik vind het wel lekker allemaal hehe, maatje van me is alleen dodelijk aan het flippen omdat ie in 424 zit en nu dus naar Noord moet.

Maar ik heb ookal gezegd, mail Ajax ff dat je op Zuid wil blijven en het word vast geregeld
422 zit ik dus ik vind t wel best, lekker gezellig maarja helaas volgend jaar waarschijnlijk weer vak 120 ofzo
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55906775
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:32 schreef Noshiba het volgende:

[..]

422 zit ik dus ik vind t wel best, lekker gezellig maarja helaas volgend jaar waarschijnlijk weer vak 120 ofzo
Wtf lange zijde?

Weg daar joh mafkees

Gewoon Zuid 2e regelen joh
pi_55906835
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:33 schreef Jasza het volgende:

[..]

Wtf lange zijde?

Weg daar joh mafkees

Gewoon Zuid 2e regelen joh
120

ik ben een begrip in dat vak

Ga ik staan en schreeuw je tegen de scheids ey, tyfushond niks aan de hand

hoor je achter je ga zitten homo
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55907007
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:35 schreef Noshiba het volgende:

[..]

120

ik ben een begrip in dat vak

Ga ik staan en schreeuw je tegen de scheids ey, tyfushond niks aan de hand

hoor je achter je ga zitten homo
Whehe

Bij ons schreeuwt iedereen dat in het vak?

Ik zal er is opletten bij NAC of ik een jochie tyfushond hoor roepen
pi_55907091
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:40 schreef Jasza het volgende:

[..]

Whehe

Bij ons schreeuwt iedereen dat in het vak?

Ik zal er is opletten bij NAC of ik een jochie tyfushond hoor roepen
jochie steek boven iedereen uit

en loop met me armen te zwaaien

maarja genoeg slowchat OT:

Supportershome misschien ook naar Zuid
quote:
woensdag 09 januari, door micky, Amsterdam, 20:42u, Ajaxinside

Naast het nieuws dat Vak 410 vanaf volgend seizoen boven de F-Side plaats neemt golft er nog een belangrijk gerucht rond in het supporterswereldtje. Volgens bronnen binnen het sfeervak komt het nieuwe Supportershome vlak bij Zuid 1 te staan, en misschien wel in de Amsterdam ArenA.

Het oude Supportershome werd op 22 oktober 2007 door Job Cohen gesloten. De ontmoetingsplek van supporters werd voor onbepalde tijd verboden terein, waardoor Ajax-fans al ruim twee maanden moeten vertoeven op andere plaatsen bij de Amsterdam ArenA.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55907162
Ik zal die 2 opa's naast me in 425 wel missen hoor.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55907172
Sud curva kaos

Dat ze op Zuid maar eens flink op hun flikker krijgen van de wat oudere generatie met hun pogo

Sfeer maken is goed, dansen en doen of je een Italiaan/Argentijn bent, FOUT
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_55907206
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zal die 2 opa's naast me in 425 wel missen hoor.
Maar je hebt mij weer terug
pi_55907216
Jochie?
pi_55907237
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef denthemen het volgende:
Sud curva kaos

Dat ze op Zuid maar eens flink op hun flikker krijgen van de wat oudere generatie met hun pogo

Klopt mijn standpunt is ook, ik wil best bij 410, no problem, maar dan ga ik lekker met me maten wat verder omhoog staan en zeker niet zonder shirt springen etc want dat gaat me echt tever, en dat carnaval vieren hoeft ook niet idd.

Zingen en staan is

Maar de rest hoeft van mij niet

Maargoed heb wel respect voor de gasten die dat wel doen, is toch een soort beleveing
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:47:47 #175
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_55907251
quote:
'Nieuwe Supportershome gaat ook mee naar Zuid'
09-01-2008 geplaatst door: Martijn Ruiter, Bron: VAK410

Naast het nieuws dat Vak 410 vanaf volgend seizoen boven de F-Side plaats neemt golft er nog een belangrijk gerucht rond in het supporterswereldtje. Volgens bronnen binnen het sfeervak komt het nieuwe Supportershome vlak bij Zuid 1 te staan, en misschien wel in de Amsterdam ArenA.

Het oude Supportershome werd op 22 oktober 2007 door Job Cohen gesloten. De ontmoetingsplek van supporters werd voor onbepalde tijd verboden terein, waardoor Ajax-fans al ruim twee maanden moeten vertoeven op andere plaatsen bij de Amsterdam ArenA.
Spuit 11....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_55907268
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jochie?
Ik ken em niet joh, weet alleen hoe oud ie is

Sloeg niet op ze lengte ofzo

Maargoed genoeg over Noshiba.
pi_55907277
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef denthemen het volgende:
Sud curva kaos

Die pogo vind ik ook onzin. Verder vindt juist de oude generatie het erg vet om te zien wat er op 410 gebeurd. Niet om er tussen te staan, maar dat lijkt me duidelijk.
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:48:29 #178
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_55907279
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jochie?
pi_55907304
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:46 schreef Jasza het volgende:

[..]

Maar je hebt mij weer terug
Heerlijk, geen gezeik meer aan je kop of je ff wil gaan zitten of niet bij de uitgang wil gaan staan.
pi_55907307
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:48 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik ken em niet joh, weet alleen hoe oud ie is

Sloeg niet op ze lengte ofzo

Maargoed genoeg over Noshiba.
Dat sloeg ook niet op hem.
pi_55907308
zal morgen een aan een van de directie leden van de arena vragen hoe hij die 20.000 plaatsen erbij wil hebben
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55907340
Ze zijn inderdaad met het nieuwe home bezig. Vooralsnog is er niks zeker en is het nog gewoon een gerucht.
pi_55907368
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:49 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Heerlijk, geen gezeik meer aan je kop of je ff wil gaan zitten of niet bij de uitgang wil gaan staan.
Dat was tegne Kopenhagen idd schijtirritant, kut opa;s
pi_55907390
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:48 schreef Riro het volgende:

[..]

Ga jij wel naar NAC? Ik niet
pi_55907430
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:51 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat was tegne Kopenhagen idd schijtirritant, kut opa;s
Talloze keren al gehad. Ook een keer eerste ring bij de beker. Zat ik op de bovendste rij, gaan een paar van die rolstoelbobo's achter nog janken.
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:53:06 #186
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_55907432
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ga jij wel naar NAC? Ik niet
Hehe ja ga wel
pi_55907987
quote:
9/1/2008 - Van Geel: binnen twee maanden beslissing over nieuwe trainer
(Gepost door RvN)

In Voetbal International ontkende Martin van Geel dat het feit dat hij drie dagen voor Ajax al in Dubai was te maken had met eventuele interesse voor Co Adriaanse. Hij gaf aan eerst drie dagen vakantie vierde. Volgens Van Geel is er nog met geen enkele kandidaat-coach dan ook maar gesproken. Binnen Ajax zijn er al wel een aantal brainstorm-sessies geweest over de best denkbare en haalbare trainer. 'Binnen twee maanden verwacht ik een beslissing daarover.'
quote:
9/1/2008 - Van Geel voelt veel vertrouwen binnen de club
(Gepost door RvN)

Martin van Geel liet in de nieuwe editie van Voetbal International weten de uitkomsten van de evaluatiecommissie niet te vrezen. 'Ik houd me daar geen seconde mee bezig. In de tweeënhalf jaar dat ik bij Ajax werk, heb ik mezelf regelmatig geëvalueerd. Ik zal fouten hebben gemaakt, maar eerlijk gezegd kan ik ze niet zo een, twee, drie kunnen benoemen, Ik hoop dat er straks een nuttig advies uitrolt waar Ajax mee verder kan.'

De technisch directeur zegt intern juist enorm veel vertrouwen te voelen. In de kritiek dat hij te solistisch optreedt herkent hij zich niet. Hij zegt juist iemand van het teamwork te zijn en veel te overleggen binnen de diverse geledingen van Ajax.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_55908109
Volgende week btw weer een bijeenkomst van de Ajax supporters raad
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_55908158
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef denthemen het volgende:
Een echt feest dus?
pi_55908288
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:15 schreef Black-Death het volgende:

[..]

9/1/2008 - Van Geel voelt veel vertrouwen binnen de club
(Gepost door RvN)

Martin van Geel liet in de nieuwe editie van Voetbal International weten de uitkomsten van de evaluatiecommissie niet te vrezen. 'Ik houd me daar geen seconde mee bezig. In de tweeënhalf jaar dat ik bij Ajax werk, heb ik mezelf regelmatig geëvalueerd. Ik zal fouten hebben gemaakt, maar eerlijk gezegd kan ik ze niet zo een, twee, drie kunnen benoemen, Ik hoop dat er straks een nuttig advies uitrolt waar Ajax mee verder kan.'

De technisch directeur zegt intern juist enorm veel vertrouwen te voelen. In de kritiek dat hij te solistisch optreedt herkent hij zich niet. Hij zegt juist iemand van het teamwork te zijn en veel te overleggen binnen de diverse geledingen van Ajax
Koning.
pi_55908473
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:26 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Typisch, want hey Ajax is nog steeds in de race voor de landstitel dus is er niks aan de hand, Ajax maakt mits ze dit jaar óf kampioen worden óf de playoffs winnen gewoon weer deel uit van de selectie van europa...
pi_55908668
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:32 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Typisch, want hey Ajax is nog steeds in de race voor de landstitel dus is er niks aan de hand, Ajax maakt mits ze dit jaar óf kampioen worden óf de playoffs winnen gewoon weer deel uit van de selectie van europa...
Dat is de laatste twee jaar wel gebleken ja
Koning.
pi_55909638
Allemaal praatjes maar die man doet weinig verkeerd. EN maduro alsjeblieft zeg zet die gast ergens op de tribune. ZO goed is ie ook weer niet.
pi_55909772
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef Chadi het volgende:
Allemaal praatjes maar die man doet weinig verkeerd. EN maduro alsjeblieft zeg zet die gast ergens op de tribune. ZO goed is ie ook weer niet.
Helemaal mee eens.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:14:37 #195
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_55909776
quote:
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_55909872
quote:
Zoals we weer zagen tegen Inter
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:22:14 #197
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55910016
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef denthemen het volgende:
daar ga jij altijd heen toch
pi_55910813
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

daar ga jij altijd heen toch
Ja, Ajax is heel betrokken met haar supporters
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:52:14 #199
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_55911031
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:55:09 #200
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55911115
ik vind het prachtig naar zuid 2 hoor...die sfeer gaat echt 300% beter.....weet ik gewoon zeker, maar we moeten de gouden middenweg vinden met de oldskool jongens, maar dat gaat zeker lukken
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')