quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:56 schreef w00h00 het volgende:
Ik denk dat Van Geel dadelijk met het verhaal komt dat Colin het goed gedaan heeft tegen Stuttgart en dat we daarom geen extra verdediger nodig hebben.
Inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:02 schreef patrickt37 het volgende:
We zitten te wachten op een grote naam die v. Geel uit de hoge hoed gaat toveren. Gaan ze een speler van Kozakken Boys testen.![]()
Vervolgens de CL winnen met Seedorf.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van Bommel ook niet, denk ik.
Maar goed, ander (redelijk realistisch) scenario:
AC Milan presteert kut, Carlo Ancelotti zou best weleens geslachtofferd kunnen worden, Marco van Basten is een held voor iedereen die AC Milan een warm hart toedraagt, de prestaties van Van Basten zijn voor de buitenwacht heel goed te noemen en zeker voor Italiaanse begrippen, Van Basten is op 18 juni 2008 beschikbaar en Clarence Seedorf zal daar niet op zitten te wachten.
Ik teken er voorquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vervolgens de CL winnen met Seedorf.
Hoop doet leven.
Dit is waarom vd Zee is aangetrokken!quote:
Als ze dr vriendje maar hier houdtquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:06 schreef Urquhart het volgende:
De vriendin van Heitinga staat in de VI, en ze ziet er niet verkeerd uit![]()
Ze wil alleen wel naar het buitenland
Nou, dat is toch schitterend? Laat haar maar alleen naar het buitenland gaan, kan Johnny hier blijven.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:06 schreef Urquhart het volgende:
quote:
Het is volgens mij de bedoeling dat hij meegaatquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nou, dat is toch schitterend? Laat haar maar alleen naar het buitenland gaan, kan Johnny hier blijven.
Die van Canal+?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is volgens mij de bedoeling dat hij meegaatHet is overigens de zus van Boudewijn Zenden.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:06 schreef Urquhart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |