Of je hebt 'gegevens ophalen vanaf internet' uitstaan of de CD in niet aanwezig in de database.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik krijg dit: [ afbeelding ]
Ik wil Pepe graag met jullie delen, maar kan dus de default van dit niet vinden.
http://www.megaupload.com/nl/ ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:38 schreef APK het volgende:
And while I'm at it....
Hidi, heb je nog een leuke fileserver waar ik een dirretje van 38 MB van Pepe and the bottle Blondes naar kan uploaden.![]()
Ik ben te dronken jetlagged om mijn HCC net account te kunnen vinden.![]()
Zeker weten dat de meeste posters, op paardenliefhebberds na, het leuke muziek vinden enzo.
Pimmie.quote:
Fuck, man.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Pimmie.![]()
Who the fuck is Pepe?
Staat het niet op youtube of zo, bij wijze van voorproefje?
Mijn T-shirt is toch niet van "Pepe" hè?
Lul niet jetlag jostie.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:50 schreef APK het volgende:
[..]
Fuck, man.
JIJ BENT DUS ECHT DE GROOTSTE SCHIJTMOD DIE OOIT OP FUCKING FOK RONDGEKLOOT HEEFT!![]()
Link staat 5 posts eerder ofzo.
Effe mega updinges proberen.
geile muziek voor als je tijdens een MSN-sessie een vrouwtje nat wilt maken.![]()
Daar moet ik betalen ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/nl/ ofzo
of http://www.2shared.com
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Lul niet jetlag jostie.
Mooie "muziek" hoor, die link van jou. 7)5
[ afbeelding ]
Betalen doen we niet aan hoorquote:
WMP heeft er een wma bestand van gemaakt, geen mp3.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Betalen doen we niet aan hoor
Selecteer het te versturen bestand (max 500 MB)
Oeh we gaan 't live meemakenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:14 schreef PeterNB het volgende:
Nog 2 uur te gaan en hoogste bod staat nu op $405![]()
![]()
(Goeienavond overigens !!)
Gaat het over?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:14 schreef PeterNB het volgende:
Nog 2 uur te gaan en hoogste bod staat nu op $405![]()
![]()
(Goeienavond overigens !!)
Zit een beetje in een moodswing..quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oeh we gaan 't live meemaken.
geniaal toch?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:17 schreef Jappie het volgende:
Sinds wanneer staan die postcounts met pijltjes eik naast iedere post
Over een doosje met 7 bootleg-cd's van zappa concerten, inferieure kwaliteitquote:
Vandaag, zie bugs / request topic baggerlay-outquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:17 schreef Jappie het volgende:
Sinds wanneer staan die postcounts met pijltjes eik naast iedere post
[DGK SC #566] Waar er lustig op los gedanst wordtquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Over een doosje met 7 bootleg-cd's van zappa concerten, inferieure kwaliteit
maar ik ben ze nog NOOIT tegengekomen als verkoopobject. ik weet alleen van het bestaan.
Zijn er geen binary groepen voor Zappa? Dacht 't wel. Bootleg is het toch al, dus met downloaden word je niet slechter.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Over een doosje met 7 bootleg-cd's van zappa concerten, inferieure kwaliteit
maar ik ben ze nog NOOIT tegengekomen als verkoopobject. ik weet alleen van het bestaan.
Oef...gelukkig..was al bang dat ik er maandenlang overheen had gekeken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vandaag, zie bugs / request topic baggerlay-out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |