Oeh we gaan 't live meemakenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:14 schreef PeterNB het volgende:
Nog 2 uur te gaan en hoogste bod staat nu op $405![]()
![]()
(Goeienavond overigens !!)
Gaat het over?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:14 schreef PeterNB het volgende:
Nog 2 uur te gaan en hoogste bod staat nu op $405![]()
![]()
(Goeienavond overigens !!)
Zit een beetje in een moodswing..quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oeh we gaan 't live meemaken.
geniaal toch?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:17 schreef Jappie het volgende:
Sinds wanneer staan die postcounts met pijltjes eik naast iedere post
Over een doosje met 7 bootleg-cd's van zappa concerten, inferieure kwaliteitquote:
Vandaag, zie bugs / request topic baggerlay-outquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:17 schreef Jappie het volgende:
Sinds wanneer staan die postcounts met pijltjes eik naast iedere post
[DGK SC #566] Waar er lustig op los gedanst wordtquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Over een doosje met 7 bootleg-cd's van zappa concerten, inferieure kwaliteit
maar ik ben ze nog NOOIT tegengekomen als verkoopobject. ik weet alleen van het bestaan.
Zijn er geen binary groepen voor Zappa? Dacht 't wel. Bootleg is het toch al, dus met downloaden word je niet slechter.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
maar ik ben ze nog NOOIT tegengekomen als verkoopobject. ik weet alleen van het bestaan.
Oef...gelukkig..was al bang dat ik er maandenlang overheen had gekeken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vandaag, zie bugs / request topic baggerlay-out
Nou nee, het verhaal in het kort: de bootlegs bestonden en Zappa wilde niet dat een anderquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn er geen binary groepen voor Zappa? Dacht 't wel. Bootleg is het toch al, dus met downloaden word je niet slechter.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:15 schreef APK het volgende:
[..]
WMP heeft er een wma bestand van gemaakt, geen mp3.
En dat terwijl ik een nummer inmiddels had geupload naar mijn chello webspace.
ik lijk -Blurk- wel.
Als je zeker weet dat het geen (zoveelste) kopie van zo'n doosje is, dan is het helemaal niet onaardig om te kopen dus.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou nee, het verhaal in het kort: de bootlegs bestonden en Zappa wilde er zelf geld mee
verdienen dus heeft zelf die concerten uitgebracht. Dus 100x beter als opnames met
cassetterecordertjes, maar nog steeds 'pa-aftakken' (dus het opgenomen geluid van
de speakers) dus het blijft kutkwaliteit maar niet SUPERkutkwaliteit![]()
![]()
![]()
En er zijn toen maar 300 van die doosjes uitgebracht...
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:22 schreef PC eend het volgende:
In welke dementie zitten we inmiddels?
Pik willekeurige dummyscene en je zit in de goeie.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:22 schreef PC eend het volgende:
In welke dementie zitten we inmiddels?
Ah, Zappa.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
DAT PIK IK NIET!!!quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pik willekeurige dummyscene en je zit in de goeie.
Het doosje is uitgebracht met een baret en een pin, en die zitten erbij.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat het geen (zoveelste) kopie van zo'n doosje is, dan is het helemaal niet onaardig om te kopen dus.
Die dus.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:17 schreef PeterNB het volgende:
*je lijkt wel gestoord om honderden euris voor een doosje kutkwaliteit-cd's te gaan besteden*[/sub]
You MUST be a Libra !!!!!quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, Zappa.
Ik ben zelf nooit veel verder gekomen dan:
Hey darling, can I buy you a couple of drinks, ah, you're Jewish, love your nails. oid.
Sterker nog: van de 7 heb ik 4 mp3-varianten al..............quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Die dus.
Maar ja, da's rationeel. Jij wilt graag toegeven aan je gevoel, en honderden euro's verbranden op het Zappa-altaar.![]()
Maar zoals disana al zegt: zijn hier geen torrents van of zo? Die bootlegs bestaan al heel lang, iémand zal ze toch wel een keer op internet gepleurd hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |