Hey APK! Heb je een fijne vakantie gehad?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:46 schreef APK het volgende:
Koop ik een enorme 22" Big Fuck Off TFT, krijg ik alleen maar meer groen aan de zijkanten van Fok.
Heeee lulloquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:46 schreef APK het volgende:
Koop ik een enorme 22" Big Fuck Off TFT, krijg ik alleen maar meer groen aan de zijkanten van Fok.
Jazeker.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:50 schreef -Blurk- het volgende:
Hey APK! Heb je een fijne vakantie gehad?
Waar ben je jaloers op dan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat had je vooraf ook wel kunnen bedenken.
*jaloers is
Yups, geen scheiterij gehad, een prachtig gebronste torso en een verveld hoofd.quote:
Op je 22 inch bakbeest, ik zit op een 15.4 laptopschempjequote:Op woensdag 9 januari 2008 18:53 schreef APK het volgende:
Waar ben je jaloers op dan?
Dat begreep ik, maar wat moet ik er verder mee?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op je 22 inch bakbeest, ik zit op een 15.4 laptopschempje.
Niks, zijn alle posts hier opeens nuttigquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:56 schreef APK het volgende:
Dat begreep ik, maar wat moet ik er verder mee?
Ik durref het bijna niet te vragen.....magenta ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Yups, geen scheiterij gehad, een prachtig gebronste torso en een verveld hoofd.
Nope....de jeugd weet niet echt welke gedragscodes er bij een leuke rel horen.quote:Heb ik nog leuke rellen gemist?
quote:
Yep, ik heb de kaart van Zuid oost Azie weer op mijn kop.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:58 schreef Jappie het volgende:
Ik durref het bijna niet te vragen.....magenta ?![]()
Heb ik weer.quote:Nope....de jeugd weet niet echt welke gedragscodes er bij een leuke rel horen.
Ik wilde nog een nutteloze foto van mijn monitor plaatsen maar Primeserver is opeens down.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niks, zijn alle posts hier opeens nuttig?
PrimeServer? tinypic doet 't altijd fantastischquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:03 schreef APK het volgende:
Ik wilde nog een nutteloze foto van mijn monitor plaatsen maar Primeserver is opeens down.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
PrimeServer? tinypic doet 't altijd fantastisch.
Ik zie idd best veel loze ruimtequote:Op woensdag 9 januari 2008 19:11 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan, die met dat groene pijltje rechts moest het dus ook doen, maar daar moet ik dan maar weer een extra computer voor in elkaar gaan schroeven.
Hmmz, ben nu alweer vergeten wat 'fuck off' ook alweer was in het Thais.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:12 schreef Jappie het volgende:
Anders lees je gewoon ff bij vanaf hier zal er best wel wat nieuws voor je tussen staan.
Er is nog ruimte onder het bureau, huh, huh, huh.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie idd best veel loze ruimte.
sawadi krabquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, ben nu alweer vergeten wat 'fuck off' ook alweer was in het Thais.![]()
Maar euh, heb je iedereen weggejaagd?
Zitten ze nu allemaal op vol?quote:
Ach...op jou jagen is ook veel leukerquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Zitten ze nu allemaal op vol?![]()
Je had mij tenminste naar de andere kant van de wereld gejaagd.
Ha, maar ik had lekker mijn alluminiumhoedje op zodat je me niet op Google earth kon zien.quote:
Ik had een zender in je holle kies verstopt..quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ha, maar ik had lekker mijn alluminiumhoedje op zodat je me niet op Google earth kon zien.
Eerste dagen waren een beetje wennen, de nieuwigheid is er vanaf als je al voor de twaalfde keer naar hetzelfde land gaat en ziet dat nu ook de laatste bamboehutjes aan het strand gesloopt zijn om plaats te maken voor beton dan denk je wel even: Volgend jaar maar naar Cambodja of Vietnam.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:40 schreef Lobasca het volgende:
Maar lekker uitgerust en genoten? Lijkt me balen voor je, om weer terug te zijn..
Man, dit is erger dan die Breezer Ananas.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:47 schreef Jappie het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=qOOhu_2rCno
Man, dit is erger dan die Breezer Ananas.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:47 schreef Jappie het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=qOOhu_2rCno
En kijk eens wie ik vind na 2 keer iets related in te hebben gedrukt...quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:52 schreef APK het volgende:
[..]
Man, dit is erger dan die Breezer Ananas.
En een beetje rukken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:53 schreef Lobasca het volgende:
Toch wel liggen lezen onder die heerlijke palmboom hè?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
En kijk eens wie ik vind na 2 keer iets related in te hebben gedrukt...![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=1P1t3WTC-Zo
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:57 schreef APK het volgende:
[..]
En een beetje rukken.![]()
Heb jij alleen maar aan je kokosnoot liggen wrijven of heb je nog spannende dingen meegemaakt?
Join the clubquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:46 schreef APK het volgende:
Was het een neger?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben sinds 2e kerstdag ziek... lage luchtweginfectie... maar ben wel stout geweest
quote:
Op m'n 22" breedbeeld zet ik 2 pagina's naast elkaar. Op mijn 2e monitor een los ie venster met streams en dan nog een pc+scherm los.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga een oplossing zoeken, dat ding moet ergens goed voor zijn.![]()
Hoever ben jij met multitasken op 3,5 monitor?
extra > opties > muziek rippenquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:16 schreef APK het volgende:
Hidi, weet jij waar ik de default folder kan vinden waar WMP 11 een CD naar toe ripped?
Ik ben pepe effe aan het rippen en ga dat hosten op mijn HCC webspace, ik ben ze toch zat daaro.
kan alleen de folder niet vinden.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:20 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
AAAAAAAARGH!!!!!!!!
Ik haat MICROSOFT!![]()
![]()
Komt dat omdat ik een upgrade naar WMP 11 heb gedaan?
Volgens mij is het al geript, maar kan ik het niet vinden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom WMP gebruiken, winamp FTW!
Ah, dus die negert heeft je alweer gedumpt!quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:22 schreef Lobasca het volgende:
APK, wat heerlijk dat je er weer bent..ouwe mopperaar!
Nee, wel in het nederlandsquote:
Misschien gewoon eens in je library zoeken tussen al je ripped unknown'squote:Op woensdag 9 januari 2008 20:25 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij is het al geript, maar kan ik het niet vinden.
Moet ik hier serieus op ingaan, of ben je dronken?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, dus die negert heeft je alweer gedumpt!
Ik krijg dit:quote:
How about both options, darling.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus op ingaan, of ben je dronken?
F:\Documents and Settings\APK\My Documents\My Musicquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, wel in het nederlands![]()
[ afbeelding ]
Gerdie!quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:37 schreef Gert het volgende:
Wie is dat kale vellenhoofd dat hier de boel volspamt met z'n oerwoudmuziek?
Of je hebt 'gegevens ophalen vanaf internet' uitstaan of de CD in niet aanwezig in de database.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik krijg dit: [ afbeelding ]
Ik wil Pepe graag met jullie delen, maar kan dus de default van dit niet vinden.
http://www.megaupload.com/nl/ ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:38 schreef APK het volgende:
And while I'm at it....
Hidi, heb je nog een leuke fileserver waar ik een dirretje van 38 MB van Pepe and the bottle Blondes naar kan uploaden.![]()
Ik ben te dronken jetlagged om mijn HCC net account te kunnen vinden.![]()
Zeker weten dat de meeste posters, op paardenliefhebberds na, het leuke muziek vinden enzo.
Pimmie.quote:
Fuck, man.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Pimmie.![]()
Who the fuck is Pepe?
Staat het niet op youtube of zo, bij wijze van voorproefje?
Mijn T-shirt is toch niet van "Pepe" hè?
Lul niet jetlag jostie.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:50 schreef APK het volgende:
[..]
Fuck, man.
JIJ BENT DUS ECHT DE GROOTSTE SCHIJTMOD DIE OOIT OP FUCKING FOK RONDGEKLOOT HEEFT!![]()
Link staat 5 posts eerder ofzo.
Effe mega updinges proberen.
geile muziek voor als je tijdens een MSN-sessie een vrouwtje nat wilt maken.![]()
Daar moet ik betalen ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/nl/ ofzo
of http://www.2shared.com
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Lul niet jetlag jostie.
Mooie "muziek" hoor, die link van jou. 7)5
[ afbeelding ]
Betalen doen we niet aan hoorquote:
WMP heeft er een wma bestand van gemaakt, geen mp3.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Betalen doen we niet aan hoor
Selecteer het te versturen bestand (max 500 MB)
Oeh we gaan 't live meemakenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:14 schreef PeterNB het volgende:
Nog 2 uur te gaan en hoogste bod staat nu op $405![]()
![]()
(Goeienavond overigens !!)
Gaat het over?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:14 schreef PeterNB het volgende:
Nog 2 uur te gaan en hoogste bod staat nu op $405![]()
![]()
(Goeienavond overigens !!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |