quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:20 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
AAAAAAAARGH!!!!!!!!
Ik haat MICROSOFT!![]()
![]()
Komt dat omdat ik een upgrade naar WMP 11 heb gedaan?
Volgens mij is het al geript, maar kan ik het niet vinden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom WMP gebruiken, winamp FTW!
Ah, dus die negert heeft je alweer gedumpt!quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:22 schreef Lobasca het volgende:
APK, wat heerlijk dat je er weer bent..ouwe mopperaar!
Nee, wel in het nederlandsquote:
Misschien gewoon eens in je library zoeken tussen al je ripped unknown'squote:Op woensdag 9 januari 2008 20:25 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij is het al geript, maar kan ik het niet vinden.
Moet ik hier serieus op ingaan, of ben je dronken?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, dus die negert heeft je alweer gedumpt!
Ik krijg dit:quote:
How about both options, darling.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus op ingaan, of ben je dronken?
F:\Documents and Settings\APK\My Documents\My Musicquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, wel in het nederlands![]()
[ afbeelding ]
Gerdie!quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:37 schreef Gert het volgende:
Wie is dat kale vellenhoofd dat hier de boel volspamt met z'n oerwoudmuziek?
Of je hebt 'gegevens ophalen vanaf internet' uitstaan of de CD in niet aanwezig in de database.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik krijg dit: [ afbeelding ]
Ik wil Pepe graag met jullie delen, maar kan dus de default van dit niet vinden.
http://www.megaupload.com/nl/ ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:38 schreef APK het volgende:
And while I'm at it....
Hidi, heb je nog een leuke fileserver waar ik een dirretje van 38 MB van Pepe and the bottle Blondes naar kan uploaden.![]()
Ik ben te dronken jetlagged om mijn HCC net account te kunnen vinden.![]()
Zeker weten dat de meeste posters, op paardenliefhebberds na, het leuke muziek vinden enzo.
Pimmie.quote:
Fuck, man.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Pimmie.![]()
Who the fuck is Pepe?
Staat het niet op youtube of zo, bij wijze van voorproefje?
Mijn T-shirt is toch niet van "Pepe" hè?
Lul niet jetlag jostie.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:50 schreef APK het volgende:
[..]
Fuck, man.
JIJ BENT DUS ECHT DE GROOTSTE SCHIJTMOD DIE OOIT OP FUCKING FOK RONDGEKLOOT HEEFT!![]()
Link staat 5 posts eerder ofzo.
Effe mega updinges proberen.
geile muziek voor als je tijdens een MSN-sessie een vrouwtje nat wilt maken.![]()
Daar moet ik betalen ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/nl/ ofzo
of http://www.2shared.com
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Lul niet jetlag jostie.
Mooie "muziek" hoor, die link van jou. 7)5
[ afbeelding ]
Betalen doen we niet aan hoorquote:
WMP heeft er een wma bestand van gemaakt, geen mp3.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Betalen doen we niet aan hoor
Selecteer het te versturen bestand (max 500 MB)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |