Ach...op jou jagen is ook veel leukerquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Zitten ze nu allemaal op vol?![]()
Je had mij tenminste naar de andere kant van de wereld gejaagd.
Ha, maar ik had lekker mijn alluminiumhoedje op zodat je me niet op Google earth kon zien.quote:
Ik had een zender in je holle kies verstopt..quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ha, maar ik had lekker mijn alluminiumhoedje op zodat je me niet op Google earth kon zien.
Eerste dagen waren een beetje wennen, de nieuwigheid is er vanaf als je al voor de twaalfde keer naar hetzelfde land gaat en ziet dat nu ook de laatste bamboehutjes aan het strand gesloopt zijn om plaats te maken voor beton dan denk je wel even: Volgend jaar maar naar Cambodja of Vietnam.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:40 schreef Lobasca het volgende:
Maar lekker uitgerust en genoten? Lijkt me balen voor je, om weer terug te zijn..
Man, dit is erger dan die Breezer Ananas.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:47 schreef Jappie het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=qOOhu_2rCno
Man, dit is erger dan die Breezer Ananas.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:47 schreef Jappie het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=qOOhu_2rCno
En kijk eens wie ik vind na 2 keer iets related in te hebben gedrukt...quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:52 schreef APK het volgende:
[..]
Man, dit is erger dan die Breezer Ananas.
En een beetje rukken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:53 schreef Lobasca het volgende:
Toch wel liggen lezen onder die heerlijke palmboom hè?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
En kijk eens wie ik vind na 2 keer iets related in te hebben gedrukt...![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=1P1t3WTC-Zo
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:57 schreef APK het volgende:
[..]
En een beetje rukken.![]()
Heb jij alleen maar aan je kokosnoot liggen wrijven of heb je nog spannende dingen meegemaakt?
Join the clubquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:46 schreef APK het volgende:
Koop ik een enorme 22" Big Fuck Off TFT, krijg ik alleen maar meer groen aan de zijkanten van Fok.
Was het een neger?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben sinds 2e kerstdag ziek... lage luchtweginfectie... maar ben wel stout geweest
quote:
Op m'n 22" breedbeeld zet ik 2 pagina's naast elkaar. Op mijn 2e monitor een los ie venster met streams en dan nog een pc+scherm los.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga een oplossing zoeken, dat ding moet ergens goed voor zijn.![]()
Hoever ben jij met multitasken op 3,5 monitor?
extra > opties > muziek rippenquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:16 schreef APK het volgende:
Hidi, weet jij waar ik de default folder kan vinden waar WMP 11 een CD naar toe ripped?
Ik ben pepe effe aan het rippen en ga dat hosten op mijn HCC webspace, ik ben ze toch zat daaro.
kan alleen de folder niet vinden.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:20 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
AAAAAAAARGH!!!!!!!!
Ik haat MICROSOFT!![]()
![]()
Komt dat omdat ik een upgrade naar WMP 11 heb gedaan?
Volgens mij is het al geript, maar kan ik het niet vinden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom WMP gebruiken, winamp FTW!
Ah, dus die negert heeft je alweer gedumpt!quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:22 schreef Lobasca het volgende:
APK, wat heerlijk dat je er weer bent..ouwe mopperaar!
Nee, wel in het nederlandsquote:
Misschien gewoon eens in je library zoeken tussen al je ripped unknown'squote:Op woensdag 9 januari 2008 20:25 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij is het al geript, maar kan ik het niet vinden.
Moet ik hier serieus op ingaan, of ben je dronken?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, dus die negert heeft je alweer gedumpt!
Ik krijg dit:quote:
How about both options, darling.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus op ingaan, of ben je dronken?
F:\Documents and Settings\APK\My Documents\My Musicquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, wel in het nederlands![]()
[ afbeelding ]
Gerdie!quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:37 schreef Gert het volgende:
Wie is dat kale vellenhoofd dat hier de boel volspamt met z'n oerwoudmuziek?
Of je hebt 'gegevens ophalen vanaf internet' uitstaan of de CD in niet aanwezig in de database.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik krijg dit: [ afbeelding ]
Ik wil Pepe graag met jullie delen, maar kan dus de default van dit niet vinden.
http://www.megaupload.com/nl/ ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:38 schreef APK het volgende:
And while I'm at it....
Hidi, heb je nog een leuke fileserver waar ik een dirretje van 38 MB van Pepe and the bottle Blondes naar kan uploaden.![]()
Ik ben te dronken jetlagged om mijn HCC net account te kunnen vinden.![]()
Zeker weten dat de meeste posters, op paardenliefhebberds na, het leuke muziek vinden enzo.
Pimmie.quote:
Fuck, man.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Pimmie.![]()
Who the fuck is Pepe?
Staat het niet op youtube of zo, bij wijze van voorproefje?
Mijn T-shirt is toch niet van "Pepe" hè?
Lul niet jetlag jostie.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:50 schreef APK het volgende:
[..]
Fuck, man.
JIJ BENT DUS ECHT DE GROOTSTE SCHIJTMOD DIE OOIT OP FUCKING FOK RONDGEKLOOT HEEFT!![]()
Link staat 5 posts eerder ofzo.
Effe mega updinges proberen.
geile muziek voor als je tijdens een MSN-sessie een vrouwtje nat wilt maken.![]()
Daar moet ik betalen ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/nl/ ofzo
of http://www.2shared.com
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Lul niet jetlag jostie.
Mooie "muziek" hoor, die link van jou. 7)5
[ afbeelding ]
Betalen doen we niet aan hoorquote:
WMP heeft er een wma bestand van gemaakt, geen mp3.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Betalen doen we niet aan hoor
Selecteer het te versturen bestand (max 500 MB)
Oeh we gaan 't live meemakenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:14 schreef PeterNB het volgende:
Nog 2 uur te gaan en hoogste bod staat nu op $405![]()
![]()
(Goeienavond overigens !!)
Gaat het over?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:14 schreef PeterNB het volgende:
![]()
Zit een beetje in een moodswing..quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oeh we gaan 't live meemaken.
geniaal toch?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:17 schreef Jappie het volgende:
Sinds wanneer staan die postcounts met pijltjes eik naast iedere post
Over een doosje met 7 bootleg-cd's van zappa concerten, inferieure kwaliteitquote:
Vandaag, zie bugs / request topic baggerlay-outquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:17 schreef Jappie het volgende:
Sinds wanneer staan die postcounts met pijltjes eik naast iedere post
[DGK SC #566] Waar er lustig op los gedanst wordtquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Over een doosje met 7 bootleg-cd's van zappa concerten, inferieure kwaliteit
maar ik ben ze nog NOOIT tegengekomen als verkoopobject. ik weet alleen van het bestaan.
Zijn er geen binary groepen voor Zappa? Dacht 't wel. Bootleg is het toch al, dus met downloaden word je niet slechter.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
maar ik ben ze nog NOOIT tegengekomen als verkoopobject. ik weet alleen van het bestaan.
Oef...gelukkig..was al bang dat ik er maandenlang overheen had gekeken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vandaag, zie bugs / request topic baggerlay-out
Nou nee, het verhaal in het kort: de bootlegs bestonden en Zappa wilde niet dat een anderquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn er geen binary groepen voor Zappa? Dacht 't wel. Bootleg is het toch al, dus met downloaden word je niet slechter.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:15 schreef APK het volgende:
[..]
WMP heeft er een wma bestand van gemaakt, geen mp3.
En dat terwijl ik een nummer inmiddels had geupload naar mijn chello webspace.
ik lijk -Blurk- wel.
Als je zeker weet dat het geen (zoveelste) kopie van zo'n doosje is, dan is het helemaal niet onaardig om te kopen dus.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou nee, het verhaal in het kort: de bootlegs bestonden en Zappa wilde er zelf geld mee
verdienen dus heeft zelf die concerten uitgebracht. Dus 100x beter als opnames met
cassetterecordertjes, maar nog steeds 'pa-aftakken' (dus het opgenomen geluid van
de speakers) dus het blijft kutkwaliteit maar niet SUPERkutkwaliteit![]()
![]()
![]()
En er zijn toen maar 300 van die doosjes uitgebracht...
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:22 schreef PC eend het volgende:
In welke dementie zitten we inmiddels?
Pik willekeurige dummyscene en je zit in de goeie.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:22 schreef PC eend het volgende:
In welke dementie zitten we inmiddels?
Ah, Zappa.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
DAT PIK IK NIET!!!quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pik willekeurige dummyscene en je zit in de goeie.
Het doosje is uitgebracht met een baret en een pin, en die zitten erbij.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat het geen (zoveelste) kopie van zo'n doosje is, dan is het helemaal niet onaardig om te kopen dus.
Die dus.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:17 schreef PeterNB het volgende:
*je lijkt wel gestoord om honderden euris voor een doosje kutkwaliteit-cd's te gaan besteden*[/sub]
You MUST be a Libra !!!!!quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, Zappa.
Ik ben zelf nooit veel verder gekomen dan:
Hey darling, can I buy you a couple of drinks, ah, you're Jewish, love your nails. oid.
Sterker nog: van de 7 heb ik 4 mp3-varianten al..............quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Die dus.
Maar ja, da's rationeel. Jij wilt graag toegeven aan je gevoel, en honderden euro's verbranden op het Zappa-altaar.![]()
Maar zoals disana al zegt: zijn hier geen torrents van of zo? Die bootlegs bestaan al heel lang, iémand zal ze toch wel een keer op internet gepleurd hebben?
Deze is anders prachtig: http://youtube.com/watch?v=0XDlss9w_MQquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, Zappa.
Ik ben zelf nooit veel verder gekomen dan:
Hey darling, can I buy you a couple of drinks, ah, you're Jewish, love your nails. oid.
Dan hoop ik voor jou dat het bod niet veel hoger wordtquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het doosje is uitgebracht met een baret en een pin, en die zitten erbij.
En ja....die ZOUDEN ze ook nagemaakt kunnen hebben, maar ik schat het
als 'the genuine thing' in........ (doosje heeft ook vlekken je ziet de ouderdom op
de foto)
Ga je nog wel door Peter?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:14 schreef PeterNB het volgende:
![]()
heb jij gebrobeerd om te....?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:24 schreef Gert het volgende:Dan was het niet bij een beetje zoenen gebleven.
![]()
Net gedelete.quote:WMA is ook goed toch, om dat dronkemans-geluk ff te laten luisteren?
Saantjequote:Op woensdag 9 januari 2008 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze is anders prachtig: http://youtube.com/watch?v=0XDlss9w_MQ
Moet ik me dan vrijwillig laten afschieten ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou nou nou ......tjongejongejonge...wat een heisa in ene.....guttegutegut.
Ik weet het echt niet meer. Ik heb er de hele dag over gedaan om voor mezelfquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Fuck yourself with a rubber hose. Sorry, ik bedoel: moi
Excuse me APK, in die tijd dat jij weg was heb ik héél veel geleerd hoor, kan linkjes plaatsen, en nog veel, veel meer, zal je nog van staan te kijkenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:15 schreef APK het volgende:
[..]
WMP heeft er een wma bestand van gemaakt, geen mp3.
En dat terwijl ik een nummer inmiddels had geupload naar mijn chello webspace.
ik lijk -Blurk- wel.
Nope..maar gewoon een beetje naief zonder enig vermoeden van het aanstormend gevaar vrolijk rondkwetteren zou de jacht wel een stuk aangenamer maken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet ik me dan vrijwillig laten afschieten ofzo![]()
Bij mij wel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:34 schreef APK het volgende:
Nog een poging: http://members.chello.nl/a.p.komen/GVD.wma
Bij mij lukt het niet om 'em te openen.
Bij mij ook, had een Eurovisieknaller kunnen worden, ware het niet...quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Morgen misschien nog maar eens luisteren, na anderhalve fles wijn en de tropenkolder in m'n kop.
Als je wilt kun je daarna van karen of van mij een ultra zware Xanax tegen de kater krijgen. Was best wel even zweten bij de douane in Bangkok en daarna op Schiphol, maar ideaal voor de morning after.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:47 schreef Gert het volgende:
Morgen misschien nog maar eens luisteren, na anderhalve fles wijn en de tropenkolder in m'n kop.
PURE LIEFDE..........................van mijn kant danquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:51 schreef APK het volgende:
Wat is eigenlijk de relatie tussen PeterNBA en Disana ;?
a) familiequote:Op woensdag 9 januari 2008 21:51 schreef APK het volgende:
Wat is eigenlijk de relatie tussen PeterNBA en Disana ;?
Vertel!quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
PURE LIEFDE..........................van mijn kant dan
Oe, is het weer gelukt?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:53 schreef APK het volgende:
[..]
Als je wilt kun je daarna van karen of van mij een ultra zware Xanax tegen de kater krijgen. Was best wel even zweten bij de douane in Bangkok en daarna op Schiphol, maar ideaal voor de morning after.
Wederzijds! Ondanks dat jij voor Lieke gaat en ik voor Huub. Go figurequote:Op woensdag 9 januari 2008 21:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
PURE LIEFDE..........................van mijn kant dan
Die komen ook wel weer een keer bij elkaarquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Wederzijds! Ondanks dat jij voor Lieke gaat en ik voor Huub. Go figure
We hebben 1mg Xanax, daar kunnen pammetjes niet tegenop.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, is het weer gelukt?![]()
Die pammetjes vorige keer, waren ook wel OK na een nacht doorhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |