Jan Peter, ben jij dat ??quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:51 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Je mag niet verder dan 30 km van je werk wonen.
Je mag 2 keer per jaar waarvan 1 keer per vliegtuig op vakantie
Proefbalonnen blijven onbelast
Je mag niet in het openbaar roken
Er komt een belasting op zogenaamd ongezond eten
Idd, laten we hopen dat er geen Fok-user op het idee komt om een linkje naar dit topic naar JP en consorten te sturenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zou maar hopen dat Balkenende dit topic niet ziet. Krijgt ie vast een harde van.
..quote:Mijn gevoel zegt dat het wel weer iets zal zijn wat voor mensen de levensvreugde / lol in het leven geeft behoorlijk verpest.
Dat zit er best wel aan te komen ze doen het nu met de lease auto's al. Maar dan wel op zo'n manier dat bijna iedereen veel meer moet dokkenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:28 schreef raptorix het volgende:
-En er zal ongetwijfeld een boete komen voor mensen met een huis dat te veel energie slurpt (energielabel is om het in te wijden)
Ik heb al wat proefballontjes gehoord. Onder andere de hypotheekrenteaftrek afhankelijk maken van het energielabel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:28 schreef raptorix het volgende:
-En er zal ongetwijfeld een boete komen voor mensen met een huis dat te veel energie slurpt (energielabel is om het in te wijden)
dan moeten we dat wel toestaan en eigenlijk zit daar wel wat in want we staan het toe. Echter blijf ik die energielabels vreemd vinden want je kan wel een huis hebben met label F, maar zolang je de kachel bijv. niet aanzet en minder onder de douche staat dan iemand met bijv. A dan verbruik je minder en is het huis dus zuiniger dan een A-categorie, denk dus dat men gewoon de verbruiken extra gaat belasten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:28 schreef raptorix het volgende:
En het wordt verplicht om orthopedische schoenen te dragen als je meer dan 5 kilometer per dag loopt. Uiteraard met APK verplichting.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:24 schreef henkway het volgende:
energielabel voor Fietsen
APK voor fietsen
Nee, het hoogtepunt is natuurlijk samen uit de bijbel lezen voor, danwel na het eten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:08 schreef jogy het volgende:
In het kort, alles doorverbieden totdat het hoogtepunt van iedereens week de werkdag is.
Tijdens de gezamelijke werklunch. verplichte aanwezigheid maar wel in eigen tijdquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, het hoogtepunt is natuurlijk samen uit de bijbel lezen voor, danwel na het eten.
+ plak er het labeltje 'milievervuiling' aan en noem het een paar in één adem met termen als 'global warming' en 'smeltende gletsjers' en het is er doorheen voor je het weet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:55 schreef Seneca het volgende:
Vuurwerk verbieden natuurlijk! Dit is immers het kabinet van de symboolpolitiek; wat in de media komt, komt in de politiek, niet vice versa.
Lol, ja, en als je dan eindelijk boetevrij door het leven kan, dan krijg je een brief van je zorgverzekeraar dat je huis zo goed geisoleerd is dat er geen frisse lucht meer binnenkomt, waardoor je een verhoogde kans op allerlei ziektes hebt, waardoor je premie omhoog gaat. En de waarde van je huis daalt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:28 schreef raptorix het volgende:
Dat is nu al het geval, dat heet, heel eufemistisch, een progressief belastingtarief.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:56 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Salarissen boven de 50.000 euro onevenredig belasten, want dit kabinet heeft het niet zo op marktwerking.
loltaks bovenop de vakantietaks bovenop de vliegtaksquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:39 schreef HarryP het volgende:
Vakantie-tax bovenop de vlieg-tax.
Hoe werkt dat dan? Kom je terug van vakantie vraagt er iemand: leuke vakantie ? Zeg je ja ... mag je nog even loltaks betalen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
loltaks bovenop de vakantietaks bovenop de vliegtaks
Vantevoren aangeven waar je heen gaat. Naar Las Vegas gaan zal bv. meer loltaks kosten dan naar een camping op de veluwe. Lekker thuis en gezellig in eigen land geen lol hebben.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:13 schreef BlaZ het volgende:
Hoe werkt dat dan? Kom je terug van vakantie vraagt er iemand: leuke vakantie ? Zeg je ja ... mag je nog even loltaks betalen.
NEEEE!quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:54 schreef HarryP het volgende:
Belasting op geweldadige films en spellen.
Belasting? Jij denkt dat we over 3 jaar nog gewelddadige films mogen kijken en spelen mogen spelen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:54 schreef HarryP het volgende:
Belasting op geweldadige films en spellen.
Ook die van de Albert Heijn...want daar zou ik niet op tegen zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:15 schreef ondeugend het volgende:
Minirokken worden verboden.
Nachtklok om 01.00.
Ow ja en hamsters moeten worden gechipt.![]()
quote:Emigreren naar België populair
AMSTERDAM - De emigratie van Nederlanders naar buurland België vertoont nog steeds een stijgende lijn. Nu wonen er al drie keer zoveel Nederlanders in België als Belgen in Nederland.
Naast relatievorming is een belangrijk motief van Nederlanders om (net) over de grens te gaan wonen de beschikbaarheid van goedkopere woningen of een aantrekkelijker en rustiger woonomgeving
Maar wat dan als je een tussenstop moet maken in Las Vegas?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vantevoren aangeven waar je heen gaat. Naar Las Vegas gaan zal bv. meer loltaks kosten dan naar een camping op de veluwe. Lekker thuis en gezellig in eigen land geen lol hebben.
Dan moet je een verklaring laten ondertekenen bij de douane en heb je na akkoord door de eindbestemming recht op een partiële geenloltoeslag via de belastingdienstquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar wat dan als je een tussenstop moet maken in Las Vegas?
haha, en dan als je toch ff in Las Vegas gaat kijken uitkijken voor de undercover loltax agenten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:44 schreef henkway het volgende:
[..]
Dan moet je een verklaring laten ondertekenen bij de douane en heb je na akkoord door de eindbestemming recht op een partiële geenloltoeslag via de belastingdienst
Dit dus. Binnenkort kamervragen of dit zsm in NL kan worden ingevoerd.quote:Australië weert gratis plastic tassen
Uitgegeven: 10 januari 2008 15:55
CANBERRA - Na China heeft ook Australië besloten dat er een einde komt aan de verspreiding van gratis plastic tassen door supermarkten en andere bedrijven. Volgens Australische media werkt de regering aan een plan om de gratis tasjes vanaf eind dit jaar te weren.
Volgens de minister van Milieu, Peter Garrett, vormen de tasjes een groot vervuilingsprobleem. Hij gaf niet aan of er een verbod komt op elke verstrekking van plastic tassen of dat consumenten voortaan voor tasjes moeten gaan betalen.
De ongeveer 20,4 miljoen Australiërs gebruiken ongeveer vier miljard plastic tassen per jaar. In China (1,3 miljard mensen) gaat het om circa drie miljard per dag.
als je refereert naar het voorstel om sexreclames aan te pakken, vind ik je een ongelovelijke randstakker als je daar tegen bentquote:Op vrijdag 11 januari 2008 06:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Alles met sex, iig in het "openbare leven" zoals reclames, films, feesten etc en dan ook nog waar volwassen mensen vrijwillige voor kiezen omdat dat niet in de morele waarde valt van onze allerheilige paus der Nederlanden.
Fuck de kapitalistische staat, en vrouwen laten zich niet vrijwillig voor geld exploiteren maar die situatie wordt gecreeerd en veel mensen, jawel mensen niet alleen vrouwen let hun geen keus om te overleven.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 06:37 schreef OFfSprngr het volgende:
Die vrouwen laten zich anders zelf vrijwillig voor geld exploïteren en reclame is de fundering van onze kapitalistische staat.
Je sprong anders zelf van mijn trap af.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 06:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Fuck de kapitalistische staat, en vrouwen laten zich niet vrijwillig voor geld exploiteren maar die situatie wordt gecreeerd en veel mensen, jawel mensen niet alleen vrouwen let hun geen keus om te overleven.
Zo fantastisch is die kapitalistische staat.
Val toch lekker van de trap man.
Lees zelf, en val echt van de trap.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 06:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je sprong anders zelf van mijn trap af.
Lees 'm zo maar ff terug.
Dude, je hebt toch wel door dat de posts in dit topic sarcastisch bedoeld zijn hè?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 06:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Lees zelf, en val echt van de trap.
zoeen grote trap.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:59 schreef Semisane het volgende:
Wie had blowverbod voorspelt? Wannt dan heb je gewonnen.
CU: werk maken van blowverbod
CU gaat hard.
Ik heb de VVD de laatste 20/30 jaar op bar weinig liberaal gedachten goed betrapt hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met steun van de VVD nog wel....de liberalen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik heb de VVD de laatste 20/30 jaar op bar weinig liberaal gedachten goed betrapt hoor.VVD is vooral conservatief tegenwoordig. Volgens mij is de D66 de meest liberale partij in de 2de kamer op dit moment.
Het is natuurlijk niet erg als ze wat dingen verbieden.... als ze nou bijvoorbeeld eerst 300 verboden opheffen...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds Els Borst de scepter zwaaide bij D'66 is er ook bar weinig liberaals meer over van die partij, maar het is wel grappig dat partijen die een geloof aanhangen of "vrijheid" in hun naam hebben zoveel willen verbieden.
Maar wij gebruiken het Australische systeem helemaal niet...quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:39 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dit dus. Binnenkort kamervragen of dit zsm in NL kan worden ingevoerd.
Was dat ook niet het motto van Balkenende 2 of 3? 1 regeltje maken, 2 regeltjes schrappen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet erg als ze wat dingen verbieden.... als ze nou bijvoorbeeld eerst 300 verboden opheffen...
Els Borst...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds Els Borst de scepter zwaaide bij D'66 is er ook bar weinig liberaals meer over van die partij, maar het is wel grappig dat partijen die een geloof aanhangen of "vrijheid" in hun naam hebben zoveel willen verbieden.
Op de Jan Marijnissen blog, mag je er maar 1 per 24 uur maken, maak je er 2 dan halen ze het weg, en krijg je een waarschuwing (uiteraard wordt dit bij de JM adepten wel toegestaan).quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:30 schreef Hexagon het volgende:
-Op FOK! mag je maar 10 posts per dag maken.
Ik vond het wel de moeite waard om een klein stukje over te typen en te plaatsen.quote:Speed
Onderweg naar nergens hoorde ik op de autoradio dat het speedgebruik onder jongeren op het platteland explosief is toegenomen. Een deskundige lichtte het toe en de regering zal binnenkort met strenge maatregelen komen
............
Als we van hogerhand verplicht worden 3 keer daags alle deurklinken in huis te reinigen en regelmatig de neus te snuiten, om de kans op een griepepidemie en daarmee een dip in de economie te verkleinen, heb ik de neiging om naar griep te verlangen. Als minister Klink de elektrische sigaret wil verbieden, ga ik onmiddelijk elektrisch roken. Ja, mijn hekel aan dit kabinet zit diep en ook dat verdient een analyse, zij het op een ander moment
......
Hier spreekt Jeroen Dijsselbloem.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 06:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Fuck de kapitalistische staat, en vrouwen laten zich niet vrijwillig voor geld exploiteren maar die situatie wordt gecreeerd en veel mensen, jawel mensen niet alleen vrouwen let hun geen keus om te overleven.
Zo fantastisch is die kapitalistische staat.
Val toch lekker van de trap man.
Ik zit me ook op te vreten bij dat stelletje slappe zeikmoeders die hun kinderen zelf niet kunnen opvoedem.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
-sluitingstijden kroegen naar 2:00. op basis van burgerinitiatief door een stel ouders die hun kinderen niet kunnen opvoeden mag heel stappend nederland buigen voor de vrooeg op stap cultuur
En in het verlengde daarvan een ademhaal belasting en een 'farttax'.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:34 schreef Monolith het volgende:
Het is natuurlijk leuk om de meest absurde verboden te verzinnen, maar ik vrees dat zaken als een 'vettax', allerlei energietax-achtige maatregelen en het wietgebruik verder 'terugdringen' vrij realistische voorspellingen zijn.
Dat niet, maar bij een recessie gaan ze de bevolking wel een lasteverlichting beloven, enkel die moeten de mensen zelf wel eerst voorschieten, hoe ze dat dan ooit gaan compeseren weten ze nog niet, wellicht via de belastingen ofzo.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:56 schreef Martijn_77 het volgende:
Zou er ook nog een anti recessie tax komen?
Ik zie liever kinderen opgevoed worden dat ze geen tv meer kijken. dat scheelt al een hele hoop indoctrinatie, daar heb je de bijbel niet voor nodig.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 03:09 schreef kraaksandaal het volgende:
Er moeten meer religieuze kinderen geboren worden die in de bijbel geloven.
Wet die verbied kinderen onder de 10 naar tv te laten kijken, om dat te stimuleren, komt er een tv-tax op het kijken van tv, enkel daarboven op gelukkig een tv-tax voordeel op het kijken in de uren van 22:00 tot 05:00. (Opnemen van programma's buiten deze uren, wordt uiteraard ook zwaar belast)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zie liever kinderen opgevoed worden dat ze geen tv meer kijken. dat scheelt al een hele hoop indoctrinatie, daar heb je de bijbel niet voor nodig.
Ja, leuk. Nog meer intolerantie introduceren.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 03:09 schreef kraaksandaal het volgende:
Er moeten meer religieuze kinderen geboren worden die in de bijbel geloven.
Mij lijkt een verbod op schotels dan veel effectiever. Van al die arabische zenders worden de probleemkinderen niet beter.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zie liever kinderen opgevoed worden dat ze geen tv meer kijken. dat scheelt al een hele hoop indoctrinatie, daar heb je de bijbel niet voor nodig.
Op Fok! komt ook loltaxquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
haha, en dan als je toch ff in Las Vegas gaat kijken uitkijken voor de undercover loltax agenten.
Nou je bent niet alleen. Ik vraag me soms ook af of ik de enige ben die er witheet van kan worden. Maar dát is nou juist ook het hele probleem. Nederlanders zijn zo'n ontzettende makke schapen dat is bijna niet te geloven. Nooit zal er eens een menigte de straat opgaan om te demonstreren tegen al deze achterlijkheid. En DUS gaat het door en door en door.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:19 schreef MOD het volgende:
Ik vraag me af waarom we maar over ons heen laten lopen met deze acties.
Het lijkt wel als of ik in mn eentje ontzettend kwaad word dat gemierenneuk, terwijl niemand om me heen er ook maar iets om geeft..![]()
Ik heb echt zin om een vuist te maken tegen de huidige betutteling, om te beginnen bij het vuurwerk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |