Dit dus. Binnenkort kamervragen of dit zsm in NL kan worden ingevoerd.quote:Australië weert gratis plastic tassen
Uitgegeven: 10 januari 2008 15:55
CANBERRA - Na China heeft ook Australië besloten dat er een einde komt aan de verspreiding van gratis plastic tassen door supermarkten en andere bedrijven. Volgens Australische media werkt de regering aan een plan om de gratis tasjes vanaf eind dit jaar te weren.
Volgens de minister van Milieu, Peter Garrett, vormen de tasjes een groot vervuilingsprobleem. Hij gaf niet aan of er een verbod komt op elke verstrekking van plastic tassen of dat consumenten voortaan voor tasjes moeten gaan betalen.
De ongeveer 20,4 miljoen Australiërs gebruiken ongeveer vier miljard plastic tassen per jaar. In China (1,3 miljard mensen) gaat het om circa drie miljard per dag.
als je refereert naar het voorstel om sexreclames aan te pakken, vind ik je een ongelovelijke randstakker als je daar tegen bentquote:Op vrijdag 11 januari 2008 06:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Alles met sex, iig in het "openbare leven" zoals reclames, films, feesten etc en dan ook nog waar volwassen mensen vrijwillige voor kiezen omdat dat niet in de morele waarde valt van onze allerheilige paus der Nederlanden.
Fuck de kapitalistische staat, en vrouwen laten zich niet vrijwillig voor geld exploiteren maar die situatie wordt gecreeerd en veel mensen, jawel mensen niet alleen vrouwen let hun geen keus om te overleven.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 06:37 schreef OFfSprngr het volgende:
Die vrouwen laten zich anders zelf vrijwillig voor geld exploïteren en reclame is de fundering van onze kapitalistische staat.
Je sprong anders zelf van mijn trap af.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 06:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Fuck de kapitalistische staat, en vrouwen laten zich niet vrijwillig voor geld exploiteren maar die situatie wordt gecreeerd en veel mensen, jawel mensen niet alleen vrouwen let hun geen keus om te overleven.
Zo fantastisch is die kapitalistische staat.
Val toch lekker van de trap man.
Lees zelf, en val echt van de trap.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 06:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je sprong anders zelf van mijn trap af.
Lees 'm zo maar ff terug.
Dude, je hebt toch wel door dat de posts in dit topic sarcastisch bedoeld zijn hè?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 06:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Lees zelf, en val echt van de trap.
zoeen grote trap.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:59 schreef Semisane het volgende:
Wie had blowverbod voorspelt? Wannt dan heb je gewonnen.
CU: werk maken van blowverbod
CU gaat hard.
Ik heb de VVD de laatste 20/30 jaar op bar weinig liberaal gedachten goed betrapt hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met steun van de VVD nog wel....de liberalen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik heb de VVD de laatste 20/30 jaar op bar weinig liberaal gedachten goed betrapt hoor.VVD is vooral conservatief tegenwoordig. Volgens mij is de D66 de meest liberale partij in de 2de kamer op dit moment.
Het is natuurlijk niet erg als ze wat dingen verbieden.... als ze nou bijvoorbeeld eerst 300 verboden opheffen...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds Els Borst de scepter zwaaide bij D'66 is er ook bar weinig liberaals meer over van die partij, maar het is wel grappig dat partijen die een geloof aanhangen of "vrijheid" in hun naam hebben zoveel willen verbieden.
Maar wij gebruiken het Australische systeem helemaal niet...quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:39 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dit dus. Binnenkort kamervragen of dit zsm in NL kan worden ingevoerd.
Was dat ook niet het motto van Balkenende 2 of 3? 1 regeltje maken, 2 regeltjes schrappen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet erg als ze wat dingen verbieden.... als ze nou bijvoorbeeld eerst 300 verboden opheffen...
Els Borst...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds Els Borst de scepter zwaaide bij D'66 is er ook bar weinig liberaals meer over van die partij, maar het is wel grappig dat partijen die een geloof aanhangen of "vrijheid" in hun naam hebben zoveel willen verbieden.
Op de Jan Marijnissen blog, mag je er maar 1 per 24 uur maken, maak je er 2 dan halen ze het weg, en krijg je een waarschuwing (uiteraard wordt dit bij de JM adepten wel toegestaan).quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:30 schreef Hexagon het volgende:
-Op FOK! mag je maar 10 posts per dag maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |