Ik word werkelijk niet goed van dat BNW gezwam van Marty2000 en Babyloniaa. Het ergste is nog dat ik serieus op het geleuter inga. Als er niet snel iets gebeurt aan de kwaliteit van hun postings ga ik schelden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:48 schreef gronk het volgende:
Kan iemand het BNW-gezwam van Marty2000 en Babyloniaa uit Money is the root of all evil. verwijderen? Ook al loopt 't topic niet meer zoals een paar dagen geleden, ik zou 't wel prettig vinden als 't een serieus topic blijft.
Vergeet het maar. Reltopics over moslims en islam zijn veel te succesvol.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goedzo Rock, hou dat vast!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik kom de laatste weken in verdacht veel topics met daarin een vast groepje users die op basisschool niveau met elkaar aan het wellus nietussen zijn. Ze proberen zo hard mogelijk elkaar zwart te maken op de basale methode die je maar kan bedenken. Het gaat over mensen uit andere streken, mensen die links of rechts in het politieke spectrum staan, atheïsten tegen gelovigen, libertariers tegenover ambtenaren. Men komt niet verder dan platte opmerkingen als: Rutte is stom, boomknuffelaars stinken, belasting betalen is diefstal en Wilders zijn kapsel is kut.
Laat het duidelijk zijn dat dit niet het niveau is waar wij naar streven. Dit is een dringende oproep aan de users om zich enkel in discussies te mengen indien men daadwerkelijk wat te melden heeft. Users die het toch niet kunnen laten enkel hersenscheten op het forum achter te laten, moeten niet vreemd opkijken als ze er op aangesproken worden.
Laat ik als een van de dieptepunten dit topic nemen: Ondernemers optimistisch en Rutte praat iedereen de put in Let op, enkel de OP is ontopic. De rest komt niet verder dan dronken VMBO borrelpraat. Wees niet bang, teveel topics gaan aan deze bagger ten onder. Dit is niet de FP, KLB of ONZ.
Is dat relevant? Samson Diederik heeft ook raar haar.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:09 schreef gronk het volgende:
Overigens, dat wilders raar haar heeft is toch gewoon 'n feit?
Klopt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is dat relevant? Samson Diederik heeft ook raar haar.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:24 schreef Klopkoek het volgende:
Steun hier heldin Herfkens; zij vergeet de kleine man niet
Dat dit soort topics niet meteen dicht gaan.
Hij is gister aan m'n aandacht ontsnapt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:24 schreef Klopkoek het volgende:
Steun hier heldin Herfkens; zij vergeet de kleine man niet
Dat dit soort topics niet meteen dicht gaan.
Die moet er maar de tondeuze overheen halen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is dat relevant? Samson Diederik heeft ook raar haar.
Je zoekt het zelf wel een beetje op... Ik verwijder het niet, maar heb wel een opmerking geplaatst. Het staat je (in zekere mate) vrij om zelf aan te geven dat je graag je discussie ontopic houdt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:28 schreef gronk het volgende:
Zou je Money is the root of all evil. even preventief kunnen opschonen? Ik zou het veel prettiger vinden om te kunnen discussieren over de mogelijkheden van een geldloze maatschappij, dan de zoveelste herhaling te moeten zien van 'overheid is slecht, blaat, blaat, blaat'.
Dank je, dat zou erg prettig zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die moet er maar de tondeuze overheen halen.
Overigen hulde Rock, ik zal er ook aan proberen te denken
Oh, dat eerste ben ik absoluut met je eens. Maar ik vind 't wel een zwaktebod van de libertariers dat ze zelden bereid zijn om serieus in te haken op dit soort discussies, en dat 't blijft bij een herhaling van zetten. Lijkt me voor hun eigen begrip ook wel handig.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je zoekt het zelf wel een beetje op... Ik verwijder het niet, maar heb wel een opmerking geplaatst. Het staat je (in zekere mate) vrij om zelf aan te geven dat je graag je discussie ontopic houdt.
Ook wel krom als je niet over de overheid mag praten als het de overheid is die die root of all evil (money) uitgeeft. Even onzinnig als een discussie over hooligans waar je het niet over voetbal mag hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je zoekt het zelf wel een beetje op... Ik verwijder het niet, maar heb wel een opmerking geplaatst. Het staat je (in zekere mate) vrij om zelf aan te geven dat je graag je discussie ontopic houdt.
Die is er al en dat is onzin. Er is ook geen "het grote links topic" of "het grote rechts topic". POL is een forum voor discussie, niet een forum voor eilandjes waar iedereen gezellig voor eigen parochie mag schreeuwen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:45 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb een oplossing:
Open een 'Het grote Libertariërs topic' waar zij alles wat los en vast zit mogen gebruiken voor hun standpunt(en). Laat de discussie zich daar eens hoofdzakelijk afspelen.
Bij het volgende Islambash topic zal ik dat eens proberenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:50 schreef du_ke het volgende:
Dat is het punt juist, in 90% van de gevallen is die libertarische onzin gewoon zeer off-topic. In elk topic beginnen over een communistische samenleving en hoe mooi dat theoretisch zou kunnen zijn is ook off-topic.
Erm, dat laatste is precies wat jij, HenriO en nog wat andere luitjes doen. Mocht je je afvragen waarom ik niet meer te zien ben in de diverse libertarier-topics, dan is 't precies daarom. Plus dat ik er geen trek in heb om voor 'dom' te worden uitgemaakt omdat ik 't niet met jullie eens ben en dat ook kan onderbouwen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:55 schreef Boze_Appel het volgende:
POL is een forum voor discussie, niet een forum voor eilandjes waar iedereen gezellig voor eigen parochie mag schreeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |