Ik weet dat jij waarschijnlijk een fascist bent maar er zijn ook nog fatsoenlijke mensen hier hoor die weten wat mensen voor andere mensen doenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:08 schreef Klopkoek het volgende:
Nu graag consequent zijn Rock, dichtgooien deze uitlokkingspoging die bovendien prima in alle bestaande topics over Herfkens past!
Lolbroek. Ga naar het café ofzo, misschien dat een dronken malloot je wil aanhoren.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:11 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Ik weet dat jij waarschijnlijk een fascist bent maar er zijn ook nog fatsoenlijke mensen hier hoor die weten wat mensen voor andere mensen doen
quote:Op zondag 20 januari 2008 10:23 schreef The_Interpreter het volgende:
Hahaaha aanhangers van Wilders zijn landverraders? Oh mijn God jij hebt echt te lang aan die waterpijp gezogen. Wie haalt hier ingelimiteerd kansloze allochtonen binnen die een bovengemiddeld aansparaak maken op onze gezondeheidszorg, sociale stelsel, kinderbijslag en weet ik wat nog meer. En vergeet vooral niet de gevangenisplekken die ze bezet houden.
Als je kijkt naar de groei van de moslims in nederland over de afgelopen 30 jaar dan is die schrikbarend. De moslims willen vrijheid dat zal best, maar wel vrijheid in een islamitische omgeving. Nee, de landerraders zitten bij de PvdA. Heb je die mail van die Marokkaanse pvdA-raadslid niet gelezen? Zij was kwaad en als je kwaad bent vertel je de waarheid. Heb je een tijd geleden niet op Nova (?) gezien hoe in moskeeen werd gepredikt dat vrouwen geslagen moesten worden etc. Ik heb nog wel een ander filmpje voor je.
http://www.youtube.com/watch?v=peFQWuk4nuo&feature=related
Maar blijf gewoon verder slapen hoor want je kinderen/kleinkinderen zullen de prijs betalen
Ga naar het cafe, ha wie is hier de brabander? Ga naar het carnaval ofzo. Lekker zuipe man jawohl hahahaha. Comazuipequote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:17 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Lolbroek. Ga naar het café ofzo, misschien dat een dronken malloot je wil aanhoren.
Brabanders doen niet aan comazuipen omdat ze daar teveel voor kunnen wegstouwen pipo.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:21 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Ga naar het cafe, ha wie is hier de brabander? Ga naar het carnaval ofzo. Lekker zuipe man jawohl hahahaha. Comazuipe
Ha daar hebben we onze Sherlock. He dat is mijn evil twin you know I'm saying. Je moet mij niet over 1 kam scheren want ik ben niet verantwoordelijk voor de daden van mijn evil twin.quote:
En hou je ook van huiswerk, want verdiend is met een d.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:24 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Brabanders doen niet aan comazuipen omdat ze daar teveel voor kunnen wegstouwen pipo.
En ik houd zeker van een drankje (en ook wel van 20 drankjes) maar doe nu gewoon even niet zo achterlijk wat is je punt? Wil je ruzie uitlokken? Nogmaals ga dan naar de kroeg en vang een paar klappen die je verdient.
Ik maakte nooit mijn huiswerk maar wees blij ik ben zo'n kleine man waar de PVDA zo vol van is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:26 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
En hou je ook van huiswerk, want verdiend is met een d.
Oh sorry dan, ik dacht dat het een voltooid deelwoord was. Maar dat geef niet hah. Jaa Eindhoveee de gekkstu jajajajaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:29 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Ik maakte nooit mijn huiswerk maar wees blij ik ben zo'n kleine man waar de PVDA zo vol van is.
Neemt niet weg dat je nu uit je nek lult want jij-vorm tt is altijd met een 't' op het eind, zelfs ík weet dat.
Morgen lekker op stap in eindhovenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:34 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Oh sorry dan, ik dacht dat het een voltooid deelwoord was. Maar dat geef niet hah. Jaa Eindhoveee de gekkstu jajajaja
Ja op het Stratumseind doar is alles heel gemoedelik. Ja je krijgt er wel eens een kloap voor je kanus maar dat goat altied heel gemoedelijk hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:38 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Morgen lekker op stap in eindhoven
Tegen broabanders? Tuurlijk nie. Moar de beste broabanders da benne nog de bredanaars. Die zinge altied Bredaaaa...... Bredaaa......, Breda Bredaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:47 schreef sneakypete het volgende:
Ik ga niet naar het stratumseind maar naar the rambler een rock & roll cafe bij het station.
Maarre je hebt toch zeker echt niks tegen brabant he? Want brabant is een heerlijke provincie om te wonen en ik kan het weten want ik heb ook in 2 andere gewoond
Klopt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:55 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Tegen broabanders? Tuurlijk nie. Moar de beste broabanders da benne nog de bredanaars. Die zinge altied Bredaaaa...... Bredaaa......, Breda Breda
Ik koam uut Aomstredam maar ik benne wel in bredoa gewiest. Ge weete wel woar de nachte lang zien hoa hoa hoa hoa.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:59 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Klopt.
en gai woar komdegai vandaan?
ik van de may
Amsterdam ja benk geborenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:04 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Ik koam uut Aomstredam maar ik benne wel in bredoa gewiest. Ge weete wel woar de nachte lang zien hoa hoa hoa hoa.
Moare ik moe noe goan slapn want moargen weer noar de koein, die moetn gemolkn worden
Eerst ten onrechte een kwat miljoen opstrijken en dan de commotie afdoen als een 'ontstellend provinciaal Nederlands debat'. Wat een arrogant vies wijfquote:vr 25 jan 2008, 19:14 | 159 reacties
Herfkens ontving ten onrechte kwart miljoen dollar
DEN HAAG - Oud-minister Eveline Herfkens heeft ten onrechte meer dan een kwart miljoen dollar van de overheid ontvangen toen zij van 2002 tot en met 2006 werkte voor de Verenigde Naties in New York. Dat blijkt uit antwoorden die de ministers Maxime Verhagen (Buitenlandse Zaken) en Bert Koenders (Ontwikkelingssamenwerking) vrijdag naar de Tweede Kamer hebben gestuurd.
Herfkens meldde in een schriftelijke verklaring „dat ik slechts gevraagd had om logistieke steun van het ministerie bij het vinden van een appartement en verhuizer, en dat betaling daarvan mij vervolgens werd aangeboden, als zijnde conform Nederlands beleid terzake. Mijn omissie was het na te laten voor de acceptatie van deze betaling toestemming van de VN te vragen.” Ze liet verder weten te betreuren dat ze tegen de VN-regels handelde.
Op dit moment onderzoekt het ministerie van Buitenlandse Zaken of het departement het geld kan terugvorderen van Herfkens. Verder stelt het ministerie een onderzoek in naar andere gevallen waarin geld aan medewerkers van buitenlandse organisaties is overgemaakt.
Op dit moment onvangt Herfkens, die nog steeds bij de VN werkt, van de Nederlandse overheid een vergoeding voor haar Nederlandse pensioenopbouw. Zij krijgt ook een bijdrage in haar pensioen van de VN en zal deze vergoeding aan het eind van haar VN-contract terugbetalen aan Buitenlandse Zaken. Het is echter niet duidelijk of dat bedrag de kosten van de Nederlandse overheid volledig dekt.
Eerder op vrijdag stelde vicepremier Wouter Bos dat de gang van zaken schade heeft berokkend aan de PvdA, de partij waarvan zij beiden lid zijn, en aan haar eigen naam, de reputatie van het ministerie van Buitenlandse Zaken en aan de Verenigde Naties.
Binnen de PvdA-fractie bestaat veel irritatie over Herfkens, temeer omdat zij zich in een interview over de zaak arrogant had uitgelaten. Ze zou het te druk hebben gehad om zich te verdiepen in de huurtoeslag.
Verder noemen de ministers Verhagen en Koenders de woorden van Herfkens dat de commotie rond de huurvergoeding een 'ontstellend provinciaal Nederlands debat' zou zijn „een kwalificatie voor rekening van mevrouw Herfkens”.
Ji snapt het niet. Herkens is velen malen groter dan de VN, daarom spreekt zijn van een provinciaal debat dus dat is logisch. Herfkens heeft zoveel betekend voor de arme mensen in nederland dat dit onze voorstellingsvermogen te boven gaat, zij is de mensheid ontstegen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:00 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Eerst ten onrechte een kwat miljoen opstrijken en dan de commotie afdoen als een 'ontstellend provinciaal Nederlands debat'. Wat een arrogant vies wijfAlles terug vorderen, boete er overheen en ontslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |