Ik mis mijn avatar daarin.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
sticky. Ik mis de header en footer in de OP.
Regel dat.quote:
Ja, dat mag.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:23 schreef Lyrebird het volgende:
Mag ik hier over de afgevaardigde van TRU/BNW BaajGuardian klagen, die in ieder topic over de Amerikaanse presidentsverkiezingen loopt te trollen met zijn vraag "waarom Ron Paul geen kans maakt" en van mening is dat Ron Paul onvenredig weinig aandacht van de media krijgt.
Ok.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:50 schreef sigme het volgende:
Een Vandaag schond mediawet
Mediawet heet dat ding. Aan elkaar en met hoofdletter. [ /pietlutmodus]
Maakt me eigenlijk niet zo veel uit dit keer. Ik moest die frustratie even kwijt.quote:
Ach die jongen ziet nogal wat geesten, helpt niets tegenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:35 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Maakt me eigenlijk niet zo veel uit dit keer. Ik moest die frustratie even kwijt.
Je kunt natuurlijk ook iets doen als mod tegen het op de man spelenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook de gratis spellingschecker van Firefox installeren....
Het was een poging je te helpen. Ik kan moeilijk elke post van je op spelfouten controleren.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook iets doen als mod tegen het op de man spelen
Maar ik gebruik geen FireFox.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het was een poging je te helpen. Ik kan moeilijk elke post van je op spelfouten controleren.
Ik zal er zo even naar kijken. Door de nachtelijke post was dit topic alweer ver gezakt in de MyAT.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:38 schreef damian5700 het volgende:
Ik zie, dat mijn opmerking nog niet gevolgd is door enige reactie.
Onder de users van POL was er de roep dat een mod zich ook 'als user' laat zien in discussies. Mijn opmerking gisteren tegen jou was niet een actie als moderator, maar een poging als user om discussies zuiver te houden.quote:Vind ik jammer, aangezien ik gisteren door een moderater in dit subforum persoonlijk werd aangesproken op het zuiver houden van de discussie en ik neem aan dat die actie onderdeel vormt van algemeen beleid.
Waar staat dat? Dat verzin je ter plekke.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:56 schreef Montov het volgende:
Onder de users van POL was er de roep dat een mod zich ook 'als user' laat zien in discussies.
Je hebt gelijk; hij hoeft niet zo fel te reageren.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:28 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar ik gebruik geen FireFox.
Daarnaast is het een taak van een mod om op te treden tegen off topic op de man spelen. Iets wat wel in dat topic gebeurd.
Oke, en als ik binnenkort tijd heb zal ik eens naar firefox kijkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je hebt gelijk; hij hoeft niet zo fel te reageren.
M'n opmerking was blijkbaar een edit waard maar waar ging hij ook al weer over? Herinner me niet als veel bijzonders eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik zal er zo even naar kijken. Door de nachtelijke post was dit topic alweer ver gezakt in de MyAT.
[..]
We hebben het wel over du_ke heh, niet te hoge eisen stellen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:11 schreef damian5700 het volgende:
Probeer dan eens normaal te discussiëren door in elk geval na te denken voordat je iets post.
Huh? Het was laat, maar het woord bruinhemd? Komt mij niet bekend voor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jullie moeten allemaal niet zo zeuren. En Du_Ke hoeft niet overal het woord bruinhemd te laten vallen. Nergens voor nodig en ongepast.
Oh nee dat was weer ergens anders.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Huh? Het was laat, maar het woord bruinhemd? Komt mij niet bekend voor.
Oh zou kunnen, tijdje terug waarschijnlijk en vermoedelijk niet zonder reden, maar nu weet ik nog niet wat ik hier fout deedquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Oh nee dat was weer ergens anders.
Ik heb iets met bruinhemden verwijderd. Ik weet alleen even niet meer waar. Ff kijken of het in de notes van Du_Ke staat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:27 schreef sigme het volgende:
Huh? Ik heb die post gezien, en daar stond toch wel degelijk iets met bruinhemden.
Je kan toch gewoon de editgeschiedenis van die betreffende post bekijken? Notes zijn wat dat betreft een stuk onbetrouwbaarderquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb iets met bruinhemden verwijderd. Ik weet alleen even niet meer waar. Ff kijken of het in de notes van Du_Ke staat.
Daar heb ik al ingekeken. Die edit heeft Montov gedaan. Ik heb gewoon een post verwijderd...quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de editgeschiedenis van die betreffende post bekijken? Notes zijn wat dat betreft een stuk onbetrouwbaarder.
Hmm. Damian5700 linkt naar de post van du_ke, niet naar een verwijderde post.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Daar heb ik al ingekeken. Die edit heeft Montov aangepast. Ik heb gewoon iets verwijderd...
Heee lekkere bil, ik weet t niet meer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Damian5700 linkt naar de post van du_ke, niet naar een verwijderde post.
Nee, het ging over onze evolutionaire broeders en zusters, en daarnaast heb ik volgens nog een vervolgpost van iemand anders verwijderd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:27 schreef sigme het volgende:
Huh? Ik heb die post gezien, en daar stond toch wel degelijk iets met bruinhemden.
Achter een filter bij voorkeurquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:40 schreef SCH het volgende:
Is het, mede met zicht op de film, een idee om weer eens na te denken over het centraliseren van de Wilders-topics?
Wilde net gaan posten of ze niet gewoon dicht kunnen tot de film er daadwerkelijk is?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:40 schreef SCH het volgende:
Is het, mede met zicht op de film, een idee om weer eens na te denken over het centraliseren van de Wilders-topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |