abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55894332
Gisteravond was hij te gast bij Pauw & Witteman.
Daar was ook Viktor Muller van Spyker cars.
Op een bepaald moment zegt Pechtholt tegen Muller "u bent veel te eerlijk voor de politiek"(na 20 min programma)
Met andere woorden, je moet (in de ogen van Pechtholt) oneerlijk zijn om in de politiek te kunnen.

DAT ZEGT MIJ GENOEG OVER PECHTHOLT.
Hij zegt dus van zichzelf dat hij onbetrouwbaar is.

[ Bericht 2% gewijzigd door gtotep op 09-01-2008 13:35:54 ]
pi_55894341
Goed topic.
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:02:29 #3
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_55894408
Zeker een goed topic. Iemand deugt niet omdat 'ie een grapje maakt :`')

En 'Pechtholt'

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:02:37 #4
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_55894411
Beetje te serieuze en overhaaste conclusie misschien? Moet P&W nog maar eens gaan kijken.
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:10:16 #5
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_55894573
Help, een politicus drukt zich sarcastisch uit!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:11:03 #6
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_55894593
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:10 schreef Perrin het volgende:
Dood moet 'ie!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_55894617

Doe niet zo hysterisch man. Als een PvdAer vindt dat er een onderzoek naar Irak moet komen maar in het kabinet wordt afgesproken om dat niet te doen. Welk standpunt van een PvdAer is dan eerlijk en welk standpunt niet?

Op dat soort zaken doelt Pechtold.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:15:55 #8
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_55894697
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:59 schreef gtotep het volgende:
Gisteravond was hij te gast bij Pauw & Witteman.
Daar was ook Viktor Muller van Spyker cars.
Op een bepaald moment zegt Pechtholt tegen Muller "u bent veel te eerlijk voor de politiek"
Met andere woorden, je moet (in de ogen van Pechtholt) oneerlijk zijn om in de politiek te kunnen.

DAT ZEGT MIJ GENOEG OVER PECHTHOLT.
Hij zegt dus van zichzelf dat hij onbetrouwbaar is.
OMG, ik had het altijd al gedacht, maar nu heeft ie zich dan eindelijk versproken!! Goed opgelet gtotep!
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:24:06 #9
139330 TNA
For the stars that shine
pi_55894912
quote:
pi_55895113
Zo, rellen man!
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_55896388
Een beetje sarcasme is sommige mensen ook vreemd.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_55896761
Het was trouwens ook lachwekkend hoe hij het slavenverleden erbij haalde om de huidige situatie op de Antillen goed te praten.
Tevens was hij niet erg te spreken over Wilders die opvallend vaak zijn standpunten verkondigt.
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:33:36 #13
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_55900725
quote:
Want die liegen nooit? dream on...
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:34:53 #14
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_55900756
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:32 schreef DroogDok het volgende:
Zo, rellen man!
Nee natuurlijk niet, het is bij veel ex-stemmers wel bekend nu: politici liegen veelvuldig, is standaard welhaast. Het is zeg maar standaard geworden, een stille eis om in een partij verder te kunnen komen.
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_55901082
Zo kun je het inderdaad ook schrijven... Waarom makkelijk als het moeilijk kan... (je lijkt wel een politicus!)
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:34:00 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_55902059
Verschrikkelijk zeg!!!!! ik ga "Pechtold" gelijk een boze brief schrijven en op het volgende D66 congres een motie van wantrouwen indienen.

Dit soort grapjes kunnen echt niet.

woensdag 9 januari 2008 @ 17:52:42 #17
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_55902475
Ja, maar een politicus liegt. Dus als Pechtold zegt dat je moet liegen om een politicus te zijn, liegt hij dat.
lege ton
pi_55902494
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:52 schreef nonzz het volgende:
Ja, maar een politicus liegt. Dus als Pechtold zegt dat je moet liegen om een politicus te zijn, liegt hij dat.
Jij liegt! Dit kan niet
pi_55902604
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:34 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, het is bij veel ex-stemmers wel bekend nu: politici liegen veelvuldig, is standaard welhaast. Het is zeg maar standaard geworden, een stille eis om in een partij verder te kunnen komen.
ex stemmers?
Je bedoelt mensen die wel zeuren over de politiek, maar vervolgens niet stemmen waardoor ze dus eigenlijk geen recht van spreken hebben?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:30:52 #20
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_55903351
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:52 schreef nonzz het volgende:
Idd
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:53:00 #21
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_55903897
Ik heb me ook zitten ergeren aan Pechtold, zeg!
Op een gegeven moment zegt ie iets over 't feit dat ie trots is dat Nederland nog zo'n bedrijfje als Spyker heeft, en dat Nederland tegenwoordig maar weinig bedrijven heeft die Nederland op de kaart zetten. Iets in die trend, dus.

Nou, toen ik dat hoorde verslikte ik me ff in een slokje Bier (Grolsch) wat vervolgt werdt door een scheldkannonade van heb ik jou daar.. WTF!?!?! Nederland heeft nog maar weinig van dat soort bedrijven???..
Ja, GVD!! Hoe zou dat nou komen, hé!??.. Eerst flikkerd hij en de rest van dat achterlijke zooitje politici alle GOEDE Nederlandse bedrijven op de vrije markt, die daar ten onder gaan, onder 't mom van vrije markt werking en als dan 't Nederlandse bedrijfsleven geen eigen Hollandse ID meer heeft, een beetje lopen zeiken dat 't jammer is..
Hey, Pechthold krijg ff lekker de pleuris, man! Kaffer!!.. ..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:55:03 #22
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_55903957
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:53 schreef Tism het volgende:
Ik heb me ook zitten ergeren aan Pechtold, zeg!
Op een gegeven moment zegt ie iets over 't feit dat ie trots is dat Nederland nog zo'n bedrijfje als Spyker heeft, en dat Nederland tegenwoordig maar weinig bedrijven heeft die Nederland op de kaart zetten. Iets in die trend, dus.

Nou, toen ik dat hoorde verslikte ik me ff in een slokje Bier (Grolsch) wat vervolgt werdt door een scheldkannonade van heb ik jou daar.. WTF!?!?! Nederland heeft nog maar weinig van dat soort bedrijven???..
Ja, GVD!! Hoe zou dat nou komen, hé!??.. Eerst flikkerd hij en de rest van dat achterlijke zooitje politici alle GOEDE Nederlandse bedrijven op de vrije markt, die daar ten onder gaan, onder 't mom van vrije markt werking en als dan 't Nederlandse bedrijfsleven geen eigen Hollandse ID meer heeft, een beetje lopen zeiken dat 't jammer is..
Hey, Pechthold krijg ff lekker de pleuris, man! Kaffer!!.. ..
Da's globalisatie, en dat is ergens goed voor. Waarvoor, dat moet nog duidelijk worden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_55907174
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:55 schreef Perrin het volgende:

[..]

Da's globalisatie, en dat is ergens goed voor. Waarvoor, dat moet nog duidelijk worden.
't is goed voor iedereen. Hoe veel kwartalen hebben we nu al een economische groei gehad, zonder noemenswaardige recessie? Zonder globalisering was de markt een stuk kleiner geweest en hadden we wel een flinke recessie gehad (denk aan de jaren 70, 80, toen de markt een stuk kleiner was). En voor het eerst profiteren ontwikkelingslanden als China en India van dit alles!
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:40:42 #24
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_55908721
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:58 schreef DroogDok het volgende:

[..]

ex stemmers?
Je bedoelt mensen die wel zeuren over de politiek, maar vervolgens niet stemmen waardoor ze dus eigenlijk geen recht van spreken hebben?
Ex stemmers zijn mensen, meestal zeg 50+ die zo vaak belogen zijn, dat ze gefundeerd niet meer stemmen.
Persoonlijk doe ik het (nog) wel, maar sluit niet uit ooit ook te stoppen vanwege de leugens.
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 22:13:37 #25
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_55909746
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:58 schreef DroogDok het volgende:
ex stemmers?
Als je tegen een democratisch systeem bent of het oneens bent met hoe het gaat en dus niet stemt heb je geen recht van spreken meer? Wat een onzin. Het tegenovergestelde is juist waar. Als je stemt en dus akkoord gaat met het systeem als dusdanig heb je helemaal niets meer te zeuren want je hebt je ok-stempel gedrukt op dat systeem.
Carpe Libertatem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')