Dood moet 'ie!quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:10 schreef Perrin het volgende:
Help, een politicus drukt zich sarcastisch uit!
OMG, ik had het altijd al gedacht, maar nu heeft ie zich dan eindelijk versproken!! Goed opgelet gtotep!quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:59 schreef gtotep het volgende:
Gisteravond was hij te gast bij Pauw & Witteman.
Daar was ook Viktor Muller van Spyker cars.
Op een bepaald moment zegt Pechtholt tegen Muller "u bent veel te eerlijk voor de politiek"
Met andere woorden, je moet (in de ogen van Pechtholt) oneerlijk zijn om in de politiek te kunnen.
DAT ZEGT MIJ GENOEG OVER PECHTHOLT.
Hij zegt dus van zichzelf dat hij onbetrouwbaar is.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:10 schreef Perrin het volgende:
Want die liegen nooit? dream on...quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:10 schreef Perrin het volgende:
Nee natuurlijk niet, het is bij veel ex-stemmers wel bekend nu: politici liegen veelvuldig, is standaard welhaast. Het is zeg maar standaard geworden, een stille eis om in een partij verder te kunnen komen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:32 schreef DroogDok het volgende:
Zo, rellen man!
Jij liegt! Dit kan nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:52 schreef nonzz het volgende:
Ja, maar een politicus liegt. Dus als Pechtold zegt dat je moet liegen om een politicus te zijn, liegt hij dat.
ex stemmers?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:34 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, het is bij veel ex-stemmers wel bekend nu: politici liegen veelvuldig, is standaard welhaast. Het is zeg maar standaard geworden, een stille eis om in een partij verder te kunnen komen.
Iddquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:52 schreef nonzz het volgende:
Ja, maar een politicus liegt. Dus als Pechtold zegt dat je moet liegen om een politicus te zijn, liegt hij dat.
Da's globalisatie, en dat is ergens goed voor. Waarvoor, dat moet nog duidelijk worden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:53 schreef Tism het volgende:
Ik heb me ook zitten ergeren aan Pechtold, zeg!
Op een gegeven moment zegt ie iets over 't feit dat ie trots is dat Nederland nog zo'n bedrijfje als Spyker heeft, en dat Nederland tegenwoordig maar weinig bedrijven heeft die Nederland op de kaart zetten. Iets in die trend, dus.
Nou, toen ik dat hoorde verslikte ik me ff in een slokje Bier (Grolsch) wat vervolgt werdt door een scheldkannonade van heb ik jou daar..WTF!?!?! Nederland heeft nog maar weinig van dat soort bedrijven???..
![]()
Ja, GVD!! Hoe zou dat nou komen, hé!??..Eerst flikkerd hij en de rest van dat achterlijke zooitje politici alle GOEDE Nederlandse bedrijven op de vrije markt, die daar ten onder gaan, onder 't mom van vrije markt werking en als dan 't Nederlandse bedrijfsleven geen eigen Hollandse ID meer heeft, een beetje lopen zeiken dat 't jammer is..
![]()
Hey, Pechthold krijg ff lekker de pleuris, man! Kaffer!!....
't is goed voor iedereen. Hoe veel kwartalen hebben we nu al een economische groei gehad, zonder noemenswaardige recessie? Zonder globalisering was de markt een stuk kleiner geweest en hadden we wel een flinke recessie gehad (denk aan de jaren 70, 80, toen de markt een stuk kleiner was). En voor het eerst profiteren ontwikkelingslanden als China en India van dit alles!quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Da's globalisatie, en dat is ergens goed voor. Waarvoor, dat moet nog duidelijk worden.
Ex stemmers zijn mensen, meestal zeg 50+ die zo vaak belogen zijn, dat ze gefundeerd niet meer stemmen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:58 schreef DroogDok het volgende:
[..]
ex stemmers?
Je bedoelt mensen die wel zeuren over de politiek, maar vervolgens niet stemmen waardoor ze dus eigenlijk geen recht van spreken hebben?
Als je tegen een democratisch systeem bent of het oneens bent met hoe het gaat en dus niet stemt heb je geen recht van spreken meer? Wat een onzin. Het tegenovergestelde is juist waar. Als je stemt en dus akkoord gaat met het systeem als dusdanig heb je helemaal niets meer te zeuren want je hebt je ok-stempel gedrukt op dat systeem.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:58 schreef DroogDok het volgende:
ex stemmers?
Je bedoelt mensen die wel zeuren over de politiek, maar vervolgens niet stemmen waardoor ze dus eigenlijk geen recht van spreken hebben?
Lul je kunt zijn naam niet eens spellen..quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:59 schreef gtotep het volgende:
Gisteravond was hij te gast bij Pauw & Witteman.
Daar was ook Viktor Muller van Spyker cars.
Op een bepaald moment zegt Pechtholt tegen Muller "u bent veel te eerlijk voor de politiek"(na 20 min programma)
Met andere woorden, je moet (in de ogen van Pechtholt) oneerlijk zijn om in de politiek te kunnen.
DAT ZEGT MIJ GENOEG OVER PECHTHOLT.
Hij zegt dus van zichzelf dat hij onbetrouwbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |