abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55918393
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 08:32 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dus het oliemotief speelt niet mee?
.
pi_55918609
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 23:37 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Een belangrijke reden was dat ik op de middelbare school een Koerdische vriend had, uit Irak. Hij vertelde over de gruwelijke daden van Saddam Hoessein en daarom ontstond bij mij de motivatie om de oorlog in Irak te steunen. Het was simpelweg gruwelijk wat die mensen daar overkwam en dus vond ik het belangrijk om daar een einde aan te maken.
En meestal ben je zo rationeel .
quote:
Argumenten als, dat men uit zou zijn op de olie, snijden overigens nog steeds geen hout omdat juist de hudige situatie buitengewoon ongunstig is om olie te produceren in Irak.
Er zullen vast wel andere redenen, samen met olie, maar Mensenrechten en WMDs waren het iig niet

maar goed, weer ontopic: Ikzelf hoop op Obama of Edwards, Obama omdat hij nog nit zo lang in het vak zit, dus nog redelijk onschuldig is en zich (hoop ik ) nog niet heeft laten lobbien .
pi_55918614
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:41 schreef Morendo het volgende:

[..]

Het heeft dus gewoon gewerkt! Als het echt een toneelstukje was, dan is het héél knap wat ze gedaan heeft. Hillary The Comeback Bitch.
Het huilmomentje was niet de oorzaak, het riggen van de onbetrouwbare Diebold Voting Machines wel.

De uitslagen van de verkiezingen staan bij het gebruik van dit soort stemmachines al bij voorbaat vast. Wat dat betreft glijd de VS steeds meer af naar een corrupt derde wereld land. De rijken hebben het voor het zeggen en eenieder die zich daar niet bij wil neerleggen (Ron Paul, Dennis Kucinich) zijn al bij voorbaat kansloos. Niet allleen worden hun stemmen niet of nauwelijks meegeteld, ze worden ook overal geweerd op diverse TV-debatten.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:01:47 #204
198365 Morendo
The Real Deal
pi_55921082
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 11:20 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

[quote]eenieder die zich daar niet bij wil neerleggen (Ron Paul, Dennis Kucinich) zijn al bij voorbaat kansloos.
Ze zijn bij voorbaat kansloos omdat ze te extreem zijn.
quote:
Niet allleen worden hun stemmen niet of nauwelijks meegeteld,
Bewijs?
quote:
ze worden ook overal geweerd op diverse TV-debatten.
Dat is niet waar. Ik heb ze al in genoeg debatten gezien. Dat Paul laatst geweerd werd bij een debat komt omdat hij het slecht doet in de peilingen. Evenals Duncan Hunter die ook niet uitgenodigd werd. Maar ja, over Hunter hoor je niemand, want die is onbekend.

[ Bericht 1% gewijzigd door Morendo op 10-01-2008 14:13:26 ]
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_55921490
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:01 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ze zijn bij voorbaat kansloos omdat ze te extreem zijn.
[..]

Bewijs?
[..]

Dat is niet waar. Ik heb ze al in genoeg debatten gezien. Dat Paul laatst geweerd werd bij een debat komt omdat hij het slecht doet in de peilingen. Evenals Duncan Hunter die ook niet uitgenodigd werd. Maar ja, over Hunter h
Voor bewijs zie het artikel en wat de debatten betreft, kandidaten worden geweigerd op grond van dubieuze regels opgesteld door televisiemaatschappijen. En van wie zijn die televisiemaatschappijen? Juist, van de rijken die niet willen dat dit soort 'onafhankelijke' kandidaten teveel media aandacht krijgen. Ze zouden eens teveel kiezers trekken, want hun ideeën zijn (voor Nederlandse begrippen) echt niet slecht. Ze druisen alleen in tegen de geldende norm in Amerika. En dan heb ik het nog niet eens over de echte onafhankelijke kandidaten.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_55921653
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 08:49 schreef Apache4U het volgende:
Volgens CNN en nu ook de frontpage stapt Richardson eruit. Ik ben benieuwd of ie zijn potentiele kiezers nog een advies meegeeft op wie te stemmen in de volgende primaries.
Hij was minister van Energie onder Clinton dus het zal misschien wel Hillary worden?
Voor mijn gevoel staat hij niet heel ver af van Clinton qua beleidspunten dus het zou me niets verbazen als hij Clinton zou steunen... (en miss. wordt hij dan wel vice )
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:17:05 #207
198365 Morendo
The Real Deal
pi_55923301
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:21 schreef kreischer2000 het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel staat hij niet heel ver af van Clinton qua beleidspunten dus het zou me niets verbazen als hij Clinton zou steunen... (en miss. wordt hij dan wel vice )
Er zijn inderdaad geruchten dat hij alleen maar mee deed om een vice-presidentschap te 'scoren'. Zou wel een goede keuze zijn voor Hillary. Een gematigde hispanic uit het midwesten met veel internationale ervaring.
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:21:05 #208
198365 Morendo
The Real Deal
pi_55923415
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:14 schreef sasquatsch het volgende:
En van wie zijn die televisiemaatschappijen? Juist, van de rijken die niet willen dat dit soort 'onafhankelijke' kandidaten teveel media aandacht krijgen.
Wie is dan dé kandidaat van de 'televisiemaatschappijen' en 'rijken', en welke partij heeft hun steun?
pi_55923550
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:17 schreef Morendo het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad geruchten dat hij alleen maar mee deed om een vice-presidentschap te 'scoren'. Zou wel een goede keuze zijn voor Hillary. Een gematigde hispanic uit het midwesten met veel internationale ervaring.
Dan hoop ik dat Edwards er nog voor Super Tuesday uitstapt en Obama steunt. Volgens mij is de kandidatuur dan zeker binnen voor die club. Edwards als vice-president zie ik ook wel zitten. Misschien dat ie nog voor wat steun uit het blanke zuiden kan zorgen, zo klinkt ie in iedergeval wel
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:35:06 #210
198365 Morendo
The Real Deal
pi_55923777
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:26 schreef Apache4U het volgende:
Misschien dat ie nog voor wat steun uit het blanke zuiden kan zorgen, zo klinkt ie in iedergeval wel
Mwoah, dat lukte hem in 2004 ook niet. Dit zijn de staten waar het de vorige verkiezing om spande, en daar zat geen zuidelijke staat bij:

Wisconsin, Kerry, 0.38%
Iowa, Bush, 0.67%
New Mexico, Bush, 0.79%
New Hampshire, Kerry, 1.37%
Ohio, Bush, 2.11%
Pennsylvania, Kerry, 2.50%
Nevada, Bush, 2.59%
Michigan, Kerry, 3.42%
Minnesota, Kerry, 3.48%
Oregon, Kerry, 4.16%
Colorado, Bush, 4.67%
pi_55924691
Brave new world posters please, not here!
pi_55927555
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 11:20 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Het huilmomentje was niet de oorzaak, het riggen van de onbetrouwbare Diebold Voting Machines wel.

De uitslagen van de verkiezingen staan bij het gebruik van dit soort stemmachines al bij voorbaat vast. Wat dat betreft glijd de VS steeds meer af naar een corrupt derde wereld land. De rijken hebben het voor het zeggen en eenieder die zich daar niet bij wil neerleggen (Ron Paul, Dennis Kucinich) zijn al bij voorbaat kansloos. Niet allleen worden hun stemmen niet of nauwelijks meegeteld, ze worden ook overal geweerd op diverse TV-debatten.
U bent een idioot.

Ron Paul en Dennis Kucinich maken geen kans omdat ze een on-Amerikaanse programma hebben. Dat jij het verschil niet kunt zien tussen een slecht resultaat door een slecht programma en een slecht resultaat vanwege vermeend geknoei met stemmachines, betekent nog niet dat er ook geknoeid is met die stemmachines.

Sommige mensen zouden het beste van het internet afgesloten kunnen worden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_55927784
Ron Paul en Dennis Kucinich zijn dubbel kansloos omdat geen enkele andere kandidaat die de race verlaat zijn achterban zal vragen op een van die twee te stemmen.
pi_55930440
Weet iemand hoe ik aan een Hillary of Obama sign kan komen? Heb al gekeken op hun websites maar die sturen alleen binnen de VS helaas. Iemand ergens mogelijkheid gezien?
  donderdag 10 januari 2008 @ 20:56:53 #215
198365 Morendo
The Real Deal
pi_55933989
John Kerry besluit Obama te steunen:

http://buitenland.nieuws.nl/494170/Kerry_steunt_Obama
quote:
Kerry zou van organisatorische hulp kunnen zijn in Obama's poging Clinton in de voorverkiezingen te verslaan. Kerry's elektronische adressenboekje telt drie miljoen aanhangers, zeiden zijn assistenten. Bovendien heeft hij ervaring in het werven van miljoenen dollars voor de campagnekas.

De steun moet hard zijn aangekomen bij John Edwards, die ook meedoet in de voorverkiezingen voor de Democratische kandidatuur in de presidentsverkieizngen van november. Edwards zou Kerry's vicepresident zijn geworden als Kerry in 2004 had gewonnen.
Lijkt me goed nieuws voor Obama.
pi_55934200
Mwoa, Kerry was nou niet echt bijster populair, de enige reden dat ie nog redelijk wat stemmen kreeg was omdat sommige mensen dachten dat alles beter was dan nog een keer Bush....
  donderdag 10 januari 2008 @ 21:09:21 #217
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55934300
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:57 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

U bent een idioot.

Ron Paul en Dennis Kucinich maken geen kans omdat ze een on-Amerikaanse programma hebben. Dat jij het verschil niet kunt zien tussen een slecht resultaat door een slecht programma en een slecht resultaat vanwege vermeend geknoei met stemmachines, betekent nog niet dat er ook geknoeid is met die stemmachines.

Sommige mensen zouden het beste van het internet afgesloten kunnen worden.
Sinds wanneer is de constitution on-amerikaans? U bent zelf een idioot blijkbaar.

Vreselijk wat een ONKENNIS hier altijd in POL, en dat soort figuren vinden zichzelf dan intelligent
Laat me niet lachen zeg allemachtig
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 10 januari 2008 @ 21:10:47 #218
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55934352
Als amerika overigens niet ron paul als president verkiest (afgezien van geknoei met stemmachines) dan mag heel amerika van mij affikken.
  donderdag 10 januari 2008 @ 21:14:55 #219
198365 Morendo
The Real Deal
pi_55934465
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Mwoa, Kerry was nou niet echt bijster populair, de enige reden dat ie nog redelijk wat stemmen kreeg was omdat sommige mensen dachten dat alles beter was dan nog een keer Bush....
Hij is toch wel vrij populair bij de Democratische basis? En daar moet Obama juist gaan scoren wil hij nog een kans maken op de nominatie. Niet alle voorverkiezingen zijn zoals in New Hampshire waar independents ook mogen stemmen.
  donderdag 10 januari 2008 @ 21:37:28 #220
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55935177
Weet je wat ook iets is waar ik mn haren wel uit mn kop van kan trekken, domme nederlanders die zeggen dat ze wel willen dat de democraten winnen maar eigenlijk geen verstand hebben van amerikaanse politiek, maar ja... democratie he... dus het zal wel goed zitten
pi_55935214
Van welke partij is jouw contactpersoon in de Amerikaanse politiek eigenlijk, BG?
pi_55935309
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Dan nog is een bestand met 3 miljoen namen, nummers en mailadressen wel praktisch .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 10 januari 2008 @ 21:47:06 #223
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55935464
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:38 schreef Monidique het volgende:
Van welke partij is jouw contactpersoon in de Amerikaanse politiek eigenlijk, BG?
Waar is die informatie voor? Is gewoon parliament, maar ik denk dat hij ook voor ron paul is.
pi_55935759
als burgemeester Bloomberg mee gaat doen als 3de independent kandidaat.

gaat het dan gebeuren dat hij net zoals Ralph Nader in 2000 en 2004 deed de overwinning van de Democraten afneemt?

Bloomberg was altijd Democraat maar won de burgemeestersverkiezing als Republikein.

als Hillary of Obama kandidaat wordt zullen misschien (zuidelijke) Democraten die liever geen vrouw/zwarte als president hebben op Bloomberg stemmen en gaat de overwinning toch naar de Republikeinen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_55936281
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Sinds wanneer is de constitution on-amerikaans? U bent zelf een idioot blijkbaar.
Alsof alles om de constitutie draait.

Als Ron Paul (laat staan Dennis Kucinich) werkelijk zo'n geweldig Amerikaans verkiezingsprogramma zou hebben, dan had hij in ieder geval een van de primaries gewonnen. Dat heeft hij niet, en ik zie het ook niet gebeuren.

Er zijn mensen die denken dat Paul of Kucinch nooit een primary of verkiezing zullen winnen, omdat ze worden gedwarsboomd door "het industrieel-militair complex" / Diebold / Dick Cheney / Bilderberg. Laat ik hen uit hun droom helpen: de onvolwassen ideeen van beide heren dragen meer bij aan hun stemmenverlies, dan welk vermeende stemfraude dan ook.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_55936365
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Vreselijk wat een ONKENNIS hier altijd in POL, en dat soort figuren vinden zichzelf dan intelligent
Ik vind mezelf niet intelligent. Pragmatisch, zeker. Maar intelligent, nee. Wel intelligenter dan mensen die geloven dat Ron Paul de verkiezingen niet kan winnen omdat er met stemmachines gefraudeerd wordt.
pi_55936420
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:58 schreef Caesu het volgende:
als burgemeester Bloomberg mee gaat doen als 3de independent kandidaat.

gaat het dan gebeuren dat hij net zoals Ralph Nader in 2000 en 2004 deed de overwinning van de Democraten afneemt?

Bloomberg was altijd Democraat maar won de burgemeestersverkiezing als Republikein.

als Hillary of Obama kandidaat wordt zullen misschien (zuidelijke) Democraten die liever geen vrouw/zwarte als president hebben op Bloomberg stemmen en gaat de overwinning toch naar de Republikeinen.
Bloomberg kan zich er inderdaad beter niet mee bemoeien, zou slecht nieuws zijn voor vooral de Dems.

[ Bericht 0% gewijzigd door Evil_Jur op 10-01-2008 23:06:50 ]
pi_55937854
Ralph Nader zegt trouwens dat hij overweegt zich kandidaat te stellen àls Hillary kandidaat wordt.

ook dan zullen Democraten die Hillary te rechts vinden of niet op een vrouw willen stemmen misschien op Nader stemmen en zouden de Republikeinen met de overwinning weg kunnen lopen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:00:59 #229
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55937894
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Weet je wat ook iets is waar ik mn haren wel uit mn kop van kan trekken, domme nederlanders die zeggen dat ze wel willen dat de democraten winnen maar eigenlijk geen verstand hebben van amerikaanse politiek, maar ja... democratie he... dus het zal wel goed zitten
Nederlanders die een Republikein willen weten niet automatisch meer van de Amerikaanse politiek, dat heb ik in dit forum in ieder geval al duidelijk gemerkt.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_55938085
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:00 schreef maartena het volgende:

[..]

Nederlanders die een Republikein willen weten niet automatisch meer van de Amerikaanse politiek, dat heb ik in dit forum in ieder geval al duidelijk gemerkt.
Hetzelfde geldt helaas voor hen die een Democraat in het Witte Huis willen hebben.
pi_55938187
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:07 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt helaas voor hen die een Democraat in het Witte Huis willen hebben.
Ik weet niet bijzonder veel van de Amerikaanse politiek, maar ik weet toch wel dat ik liever pak 'm beet Obama in het Witte Huis heb dan Thompson of Huckabee.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 10 januari 2008 @ 23:39:30 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55939030
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:17 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Bloomberg kan zich er inderdaad beter niet mee bemoeien, zou slecht nieuws zijn voor vooral de Dems.
ik denk dat Bloomberg een serieuze kandidaat is die bij beide kampen veel zou weg kunnen halen, sterker nog ik zie hem wel een dikke kans maken zelfs
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55939071
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:10 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik weet niet bijzonder veel van de Amerikaanse politiek, maar ik weet toch wel dat ik liever pak 'm beet Obama in het Witte Huis heb dan Thompson of Huckabee.
Huckabee die niet wist waar Pakistan lag, toch?
En Huckabee die de gristelijke norm weer lekker op de agenda wou kalken in de states, toch?

donderdag 10 januari 2008 @ 23:41:51 #234
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55939091
quote:
Hij heeft er meerdere, kijk maar uit. Zelfs in de hogere regionen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:45:31 #235
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55939198
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:59 schreef Caesu het volgende:
Ralph Nader zegt trouwens dat hij overweegt zich kandidaat te stellen àls Hillary kandidaat wordt.

ook dan zullen Democraten die Hillary te rechts vinden of niet op een vrouw willen stemmen misschien op Nader stemmen en zouden de Republikeinen met de overwinning weg kunnen lopen.
Aan de andere kant van die munt zit Michael Bloomberg (gouverneur van New York) met hetzelfde plan. Hij is een Republikein, maar wil misschien als Independant gaan meedoen, zo hoorde ik vanmorgen op de radio.

(Talk Radio is een van de betere media in de VS, met name de PBS stations).
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:46:38 #236
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55939217
quote:
Dat was toch iets met het American Parliament ofzo?

Waar onder andere de "Pot Party" aan meedeed?
-
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:46:57 #237
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55939226
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:45 schreef maartena het volgende:

[..]

Aan de andere kant van die munt zit Michael Bloomberg (gouverneur van New York) met hetzelfde plan. Hij is een Republikein, maar wil misschien als Independant gaan meedoen, zo hoorde ik vanmorgen op de radio.

Bloomberg heeft een week geleden bij de NBC ochtendshow al aangegeven niet mee te doen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:49:05 #238
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55939268
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:46 schreef popolon het volgende:
Bloomberg heeft een week geleden bij de NBC ochtendshow al aangegeven niet mee te doen.
http://seattletimes.nwsou(...)bloomberg200809.html
-
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:50:03 #239
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55939288
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:07 schreef Lyrebird het volgende:
Dat was BG z'n punt ook volgens mij.
-
pi_55939344
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:45 schreef maartena het volgende:

[..]

burgemeester van New York om precies te zijn.

stel dat het een race Hillary-Bloomberg-Giuliani wordt
twee burgemeesters en senator van New York.

ik verwacht nog wel een come back van Giuliani op Super Tuesday.
maar Bloomberg pakt van beide kanten wel kiezers weg maar misschien van de Democraten relatief meer als het Hillary (vrouw) of Obama (zwarte) wordt, wat dan weer voordeliger is voor de Republikeinen.
als dan ook nog Nader roet in het eten komt gooien hebben de Democraten nog minder kans.
dan is het te hopen voor ze dat Ron Paul het nog als een independent gaat proberen.
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:53:30 #241
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55939374
quote:
Vreemd, hij beloofde het aan zijn dochter (die het niet ziet zitten). Live op tv.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:04:35 #242
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55939611
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:13 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Alsof alles om de constitutie draait.

Als Ron Paul (laat staan Dennis Kucinich) werkelijk zo'n geweldig Amerikaans verkiezingsprogramma zou hebben, dan had hij in ieder geval een van de primaries gewonnen. Dat heeft hij niet, en ik zie het ook niet gebeuren.
Dit topic weleens gelezen?
Afgevaardigde Ron Paul For Prez '08

Simpel mannetje
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:11:33 #243
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55939773
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:00 schreef maartena het volgende:

[..]

Logical fallacy.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:11:35 #244
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55939775
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:04 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Simpel mannetje
Pssst... niet alles wat op het internet staat is waar.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:15:23 #245
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55939862
-
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:16:29 #246
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55939887
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:04 schreef BaajGuardian het volgende:

Simpel mannetje
Je bent een simpel mannetje als je denkt dat Ron Paul echt kans maakt om te winnen. In 1988 deed ie nog mee als Libertarian.
-
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:22:27 #247
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55939996
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:51 schreef Caesu het volgende:
burgemeester van New York om precies te zijn.
Dat bedoelde ik natuurlijk.
-
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:23:48 #248
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55940017
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:11 schreef Terecht het volgende:

[..]

Pssst... niet alles wat op het internet staat is waar.
pssst... niet alles wat op tv uitgezonden wordt is waar.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:25:56 #249
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_55940056
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:23 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

pssst... niet alles wat op tv uitgezonden wordt is waar.
Bravo, Einstein.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:27:24 #250
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55940102
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:16 schreef maartena het volgende:

[..]

Je bent een simpel mannetje als je denkt dat Ron Paul echt kans maakt om te winnen. In 1988 deed ie nog mee als Libertarian.
Hij is de enige realistische president voor america, welk ander zou niet meer dan een nieuwe bush periode tot gevolg hebben, same problems, same solutions.

Ron paul heeft heel sterke punten en een revolutionaire achterban, welk veel verder aimen dan die clowns van een clinton en obama. punten die amerika maar ook de wereld zowel menselijker als verantwoordelijker maken. Wat heb je aan die mediakoppen, die plastic woordjes van hillary en obama, of zijn mensen hier blind dat het allemaal politieke trucjes zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')