Mn Friends-dvd's zijn ook de enige die ik niet uitleenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:31 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Niets mis mee denk ik, vind het persoonlijk niet zo mooi en ben bang dat ik één kan beschadig of zo (maar dat zal wel tussen mijn oren zitten)
Die heb ik ook! Seizoen 10 was toen nog niet eens helemaal uitgezonden. Those were the days, een hele week ongeduldig wachten op een splinternieuwe aflevering...quote:Op maandag 17 december 2007 19:31 schreef Suuz_ het volgende:
Heb een aantal jaar geleden deze box gekocht:
Was best prijzig en op dat moment waren seizoen 9 en 10 nog niet eens op dvd uit. Maar ik had het er dubbel en dwars voor over, geweldige serie!
"There's something wrong with the left felangi"quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:18 schreef Sequencial het volgende:
Opvallend trouwens hoe regelmatig het woord "felangi" op tv langskomt, ik moet dan altijd ff gniffelen
ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:10 schreef W2O het volgende:
Moet nog steeds keer de Amerikaanse box halen....
vandaar hier ook nog ff...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:38 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Op Amazon.com staat wel de nieuwe (rode) uitgave te koop. Die zwarte staat er ook op, maar dan voor obetaalbare bedragen (2de hands). Er is ook een Engelse (regio 2) uitgave, maar die heeft wel dubbelzijdige dvd's (ondanks dat dat op de afbeelding niet zo lijkt).
Rode uitgave:
http://www.amazon.com/gp/product/B000H6SXMY/ref=pd_cp_d_0?pf_rd_p=316286001&pf_rd_s=center-41&pf_rd_t=201&pf_rd_i=B000AM4PBS&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_r=0VK3NJGWK38H1GT3VEJB
Zwarte:
http://www.amazon.com/Friends-One-All-Seasons-Limited/dp/B000AM4PBS/ref=pd_bbs_2?ie=UTF8&s=dvd&qid=1199795685&sr=8-2
Engelse:
http://www.play.com/DVD/D(...)Box-Set/Product.html
Maar misschien weten andere mensen betere (goedkopere) plekken?
Stop de DVD eens in je computer en kijk of je ergens in het hoofdmenu kunt klikken (gewoon willekeurig ergens, staat meestal niet aangegeven).quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:21 schreef miekje1992 het volgende:
Heey allemaal,
Ik heb de groene DVD-box van Friends.
En op de achterkant van de 10de DVD staat dat er "verborgen extra's" zijn!
Maar ik kan ze dus niet vinden...
Kunnen jullie even helpen?
Alvast bedankt,
Marieke
Op dvd.nl staat een lijst met de zogenoemde eastereggs. Dat zijn verborgen extra's. Aangezien ik dezelfde dvd van friends heb gehad wist ik dat ie er ergens tussen moest staan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:57 schreef miekje1992 het volgende:
Heeyy,
nee, ik heb nog niks kunnen vinden:-(
Maar @Brainoverflow tnx!
Waar vind je die dingen? ik zoek al de hele middag op "extra's bij Friends" enzo
En ik vind dat dus nooit!
Groetjes Marieke
ja dat werkt, was er zelf ookal achter gekomen maar stelt niet veel voor.quote:
Deze website misschien?quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:37 schreef Patch het volgende:
Ik meen me te herinneren dat er sites waren waarop zo'n beetje alle artikelen / schilderijen / meubels opstonden die bij de Friends in hun apartments staan / hangen.
Iemand een linkje?
Ben op zoek naar foto's van Monica & Chandlers slaapkamer...
quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Deze website misschien?
http://www.thetvzone.net/friends/store.html
Alhoewel ik daar alleen de poster kan vinden die daadwerkelijk op de set hing. De rest is gewoon merchandise
Ze worden regelmatig op V&A verhandeld, misschien dat je daar een [GEZ] kunt plaatsen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:16 schreef ryangozer het volgende:
aahh we zijn back, ik heb zojuist voor de 4e keer de hele serie afgekeken...
ben nogsteeds opzoek naar de amerikaanse box, maar dan de "oude" zwarte versie... iemand die hem kwijt wil toevallig?
Een beetje 'n kluns, but I love'm. Van mij hadden ze 'm niet uit de serie hoeven schrijven. Ook geweldig als Mike in Barbados op komt dagen en Phoebe ten huwelijk wilt vragen:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
David is heel droog ja. Maar Mike is ook heel leuk. David is alleen een beetje freaky, maarja, Phoebe ook, dus eigenlijk pasten ze wel goed bij elkaar
.
Misschien de aflevering (ben niet thuis dus even geen serie/aflevering parraat) waar Chandler en Monica ruzie hebben omdat hij gerookt heeft in Tulsa maar toch sex moeten hebben omdat ze ovuleert? Is volgens mij de aflevering waarin ze gaan eten vanwege Phoebe's verjaardag en iedereen te laat komt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:21 schreef Patch het volgende:
Niemand die me kan helpen foto's te vinden van Monica's appartement?
Let me rephrase that:
Weet iemand een aflevering waar de slaapkamer van Monica & Chandler goed te zien is, dat zich scenes daar afspelen?
Dus ws in de latere seizoenen. Dan maak ik er wel wat screencaps van...
TOW Ross & Rachel Take A Break.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:21 schreef Patch het volgende:
Niemand die me kan helpen foto's te vinden van Monica's appartement?
Let me rephrase that:
Weet iemand een aflevering waar de slaapkamer van Monica & Chandler goed te zien is, dat zich scenes daar afspelen?
Dus ws in de latere seizoenen. Dan maak ik er wel wat screencaps van...
Daar dacht ik ook aan, maar toen was het nog niet de slaapkamer van Monica & Chandler.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
TOW Ross & Rachel Take A Break.
Joey, Chanlder, Phoebe en Monica zijn dan opgesloten in de kamer van Monica (en later Chandler).
TOW They're Up All Night.
Zit ook de gehele kamer in voor een good few minutes
Schiet me verder even geen aflevering te binnen.
True story.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:23 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, maar toen was het nog niet de slaapkamer van Monica & Chandler.
I LEFT YOU A LETTER FROM THE BEYOND!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:44 schreef ruud_fr het volgende:
gisteren de aflevering gezien dat Chandler geen emotie kan tonen en op het eind wel om de kleinste dingen gaat janken
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:50 schreef -Mo- het volgende:
Ik maak graag fajitas, zodat ik in mijn msnnaam kan zetten: "The only weird would be if something didn't like Mexican food, because I'm making FAJITAS!'
Het is inderdaad wel Ross z'n ding om overstuur te doen. Dan zie je de échte Ross. Love it. Maar, ik heb een zwak voor Chandler. Wat mij betreft draagt hij de serie. Monica daarintegen vind ik heel erg matig. She could lift right out.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:04 schreef -Mo- het volgende:
"And what did you bring me? Underwear, a toothbrush and a Van Halen CD... I can use ALL THESE THINGS"
Ross in topvorm. Denk toch wel dat het mijn favo aflevering is.
(Ondanks dat de andere verhaallijnen in die aflevering veel minder waren).
leuk, alleen zonde van de schrijffouten...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:49 schreef Lyzio het volgende:
Ik ben nu hier aan bezig. Ik was er al eens aan begonnen, maar toen crashte mijn PCIk was toen al bij seizoen 7 volgens mij. Anyway, zo ziet de lay-out eruit:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:41 schreef Patch het volgende:
[..]
leuk, alleen zonde van de schrijffouten...
zeker mee eens, Chandler is geniaalquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel Ross z'n ding om overstuur te doen. Dan zie je de échte Ross. Love it. Maar, ik heb een zwak voor Chandler. Wat mij betreft draagt hij de serie.
Hi, I'm Chandler. I make jokes when I'm uncomfortable.quote:
Wat is de bedoeling hiervan precies? Ben je grappige momenten aan het sparen/samenstellen? Gewoon een vraag uit nieuwschierigheidquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:49 schreef Lyzio het volgende:
Ik ben nu hier aan bezig. Ik was er al eens aan begonnen, maar toen crashte mijn PCIk was toen al bij seizoen 7 volgens mij. Anyway, zo ziet de lay-out eruit:
[ afbeelding ]
Eigenlijk -oorspronkelijk- was het de bedoeling om allerlei verhaallijnen duidelijk te maken in Friends. Dingen die je normaal niet opvallen. Zoals bijvoorbeeld in The One With The Blackout. Daar kun je dan uit opmaken dat Phoebe de eerste keer optreed in CP. Plus dat Monica met d'r moeder aan 't bellen is terwijl in geheel NY de stroom is uitgevallen. Dat was de basis.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling hiervan precies? Ben je grappige momenten aan het sparen/samenstellen? Gewoon een vraag uit nieuwschierigheid
En de enige fout die ik kon ontdekken was 'pidgeon' ipv 'pigeon'.
Klinkt als een leuk hobbye-projectjequote:Op zondag 9 maart 2008 18:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eigenlijk -oorspronkelijk- was het de bedoeling om allerlei verhaallijnen duidelijk te maken in Friends. Dingen die je normaal niet opvallen. Zoals bijvoorbeeld in The One With The Blackout. Daar kun je dan uit opmaken dat Phoebe de eerste keer optreed in CP. Plus dat Monica met d'r moeder aan 't bellen is terwijl in geheel NY de stroom is uitgevallen. Dat was de basis.
Aangezien dat zóveel werk was heb ik besloten om uit iedere aflevering de leukste quotes te halen. Dat is dus het nieuwe ideeMooie lay-out, Friends wallpaper als watermerk. Gewoon, voor het plezier
Heb ook nog eens geprobeerd om geluid erbij te krijgen, maar dat lukte niet. Ofja, het lukte wel. Maar dan kon alleen ik het horen
Waar getypt wordt, vallen spaandersquote:Spelfouten, tja. Wat doe je d'raan. Ik ben niet slecht in Engels (kijk ze ook allemaal zonder subs), maar soms schiet er wel eens een foutje tussendoor. Bedankt voor de verbetering trouwens
Bedankt. Leuk hoor, andere mensen een depressie aansmeren.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:53 schreef Piles het volgende:
Hoorde net Closing Time weer op de radio, blijft me herinneren aan Friends door dit
ohgod die ja, echt wel mooi nummer, die zit toch vaker in de serie of ben ik nou gek?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:34 schreef Piles het volgende:
With or without you van U2?
Nog zo'n depressief nummer
http://www.youtube.com/watch?v=bsOdJnmgU2U![]()
Zit ook niet in de laatste aflevering. Is gewoon gemaakt door Friends-lovers en op Youtube gezet. Toegegeven, het is een inmens mooi filmpje. Ik hou 't d'r niet bij droog.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:50 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ohgod die ja, echt wel mooi nummer, die zit toch vaker in de serie of ben ik nou gek?
btw die closing time zegt me niet zoveel eigenlijk? Zit zeker in de laatste aflevering? Nooit echt opgevallen...
Ik zit met een vergelijkbaar probleem, zie:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:02 schreef Qebbel het volgende:
Lang verhaal over amerikaanse box
Ach, beter stoppen wanneer het goed gaat, dan wanneer niemand de serie meer kijkt..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:48 schreef Devrim_ het volgende:
Friends
Jammer dat er niet nog een paar seizoenen kwamen
En de laatste seizoenen takelde het toch wel af.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ach, beter stoppen wanneer het goed gaat, dan wanneer niemand de serie meer kijkt..
Als ik alles in die tijd gevolgd zou hebben zou ik hetzelfde hebben denk ik. Ik ontdekte Friends pas toen het al gestopt was volgens mijquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:01 schreef Lyzio het volgende:
Jep, inderdaad. Zelden zo gejankt als bij de laatste aflevering en die ervoor. Damn man.
Ik hoop nog steeds op een reunie...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:48 schreef Devrim_ het volgende:
Friends
Jammer dat er niet nog een paar seizoenen kwamen
Courteney Cox heeft onlangs gezegd dat zoiet soortgelijks nooit meer komt. Helaas.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:06 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een reunie...
misschien in 2014 (10 jaar na het einde) ben benieuwd hoe dat zou zijn...
als ze maar genoeg geld geboden krijgenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Courteney Cox heeft onlangs gezegd dat zoiet soortgelijks nooit meer komt. Helaas.
dan maken ze toch lekker een reunie waarin monica dood is en chandler comfort zoekt bij phoebe en hun dan een stelletje worden!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Courteney Cox heeft onlangs gezegd dat zoiet soortgelijks nooit meer komt. Helaas.
All By Myself ? (Don't wanna be, all by myself) ofzoietsquote:Op zondag 9 maart 2008 23:33 schreef ryangozer het volgende:
Weet iemand dat nummer die je vaker hoord dat zielige nummer wat je bijv hoort wanneer ross was vreemdgegaan en daarna de radio belt, en ook als ross en rachel nog niet zijn uitgegaan maar allebei alleen zijn en voor het raam zitten naar de regen te kijken, volgens mij was dat hetzelfde nummer, iemand een idee?
1 post na die vraag was het antwoord al gegeven hoor maar toch bedanktquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:08 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
All By Myself ? (Don't wanna be, all by myself) ofzoiets
oeps overheen gelezen denk ikquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:07 schreef ryangozer het volgende:
[..]
1 post na die vraag was het antwoord al gegeven hoor maar toch bedankt
Voor mij ook wel chandler, vooral icm Joey is hij fantastischquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:26 schreef Lyzio het volgende:
Wie is nou eigenlijk je favo Friends character?
[...]
Helemaal mee eens. Chandler is ook mijn favoriet. Zijn gevoel voor humor is geniaal, sarcasmequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:26 schreef Lyzio het volgende:
Wie is nou eigenlijk je favo Friends character? Bij mij is dat overduidelijk Chandler. Ik vind hem slim, verstandig en ietwat verdrietig. Op een hele goede tweede plaats komt Joey. Die jongen zou z'n leven geven voor Chandler, en ze horen bij elkaar zoals Ross en Rachel bij elkaar horen. Genoeg clips van te vinden op Youtube, puur alleen hun twee. Kippenvel en tranen in m'n ogen.
Ja idd ik moet dan ook áltijd lachen!! hahaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:18 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Seizoen 10 was toen nog niet eens helemaal uitgezonden. Those were the days, een hele week ongeduldig wachten op een splinternieuwe aflevering...![]()
Opvallend trouwens hoe regelmatig het woord "felangi" op tv langskomt, ik moet dan altijd ff gniffelen
Weet je dat ik daar serieus gewoon geen antwoord op kan geven...ik heb daar al zo vaak over nagedacht ook tijdens het kijken ernaar. Maar elk karakter heeft iets ongelooflijk leuks, grappigs, liefs, geks etc dat ze allemaal op hun eigen manier geweldig zijn!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:26 schreef Lyzio het volgende:
quote:
quote:
Je weet dat het een comedy is he?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:27 schreef Lyzio het volgende:Springen me iedere keer weer de tranen van in de ogen.
In mijn geval is dat juist Phoebe. Haar klunzigheid laat haar juist enorm lief overkomen, en ik vind het werkelijk geniaal hoe steeds weer een stukje van haar wel enorme historie naar voren komt. 'There's so much you don't know'. Geniaal.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:26 schreef Lyzio het volgende:
[...]
hij is heel gevoeligquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je weet dat het een comedy is he?
Welke quiz?quote:
Die 2equote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:26 schreef Lyzio het volgende:
De 'echte' quiz op de tv, of de zelfgemaakte quiz van Ross.
vreemd genoeg heeft Chandler een sandwich en Joey nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Die 2e
Briljant shot dat Chandler en Joey op die hond binnen komen rijden
Ik ben wat films of series (liedjes ook wel) een verschrikkelijke huilebalkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hij is heel gevoelig
doet het goed bij de vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |