als ze maar genoeg geld geboden krijgenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Courteney Cox heeft onlangs gezegd dat zoiet soortgelijks nooit meer komt. Helaas.
dan maken ze toch lekker een reunie waarin monica dood is en chandler comfort zoekt bij phoebe en hun dan een stelletje worden!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Courteney Cox heeft onlangs gezegd dat zoiet soortgelijks nooit meer komt. Helaas.
All By Myself ? (Don't wanna be, all by myself) ofzoietsquote:Op zondag 9 maart 2008 23:33 schreef ryangozer het volgende:
Weet iemand dat nummer die je vaker hoord dat zielige nummer wat je bijv hoort wanneer ross was vreemdgegaan en daarna de radio belt, en ook als ross en rachel nog niet zijn uitgegaan maar allebei alleen zijn en voor het raam zitten naar de regen te kijken, volgens mij was dat hetzelfde nummer, iemand een idee?
1 post na die vraag was het antwoord al gegeven hoor maar toch bedanktquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:08 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
All By Myself ? (Don't wanna be, all by myself) ofzoiets
oeps overheen gelezen denk ikquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:07 schreef ryangozer het volgende:
[..]
1 post na die vraag was het antwoord al gegeven hoor maar toch bedankt
Voor mij ook wel chandler, vooral icm Joey is hij fantastischquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:26 schreef Lyzio het volgende:
Wie is nou eigenlijk je favo Friends character?
[...]
Helemaal mee eens. Chandler is ook mijn favoriet. Zijn gevoel voor humor is geniaal, sarcasmequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:26 schreef Lyzio het volgende:
Wie is nou eigenlijk je favo Friends character? Bij mij is dat overduidelijk Chandler. Ik vind hem slim, verstandig en ietwat verdrietig. Op een hele goede tweede plaats komt Joey. Die jongen zou z'n leven geven voor Chandler, en ze horen bij elkaar zoals Ross en Rachel bij elkaar horen. Genoeg clips van te vinden op Youtube, puur alleen hun twee. Kippenvel en tranen in m'n ogen.
Ja idd ik moet dan ook áltijd lachen!! hahaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:18 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Seizoen 10 was toen nog niet eens helemaal uitgezonden. Those were the days, een hele week ongeduldig wachten op een splinternieuwe aflevering...![]()
Opvallend trouwens hoe regelmatig het woord "felangi" op tv langskomt, ik moet dan altijd ff gniffelen
Weet je dat ik daar serieus gewoon geen antwoord op kan geven...ik heb daar al zo vaak over nagedacht ook tijdens het kijken ernaar. Maar elk karakter heeft iets ongelooflijk leuks, grappigs, liefs, geks etc dat ze allemaal op hun eigen manier geweldig zijn!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:26 schreef Lyzio het volgende:
quote:
quote:
Je weet dat het een comedy is he?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:27 schreef Lyzio het volgende:Springen me iedere keer weer de tranen van in de ogen.
In mijn geval is dat juist Phoebe. Haar klunzigheid laat haar juist enorm lief overkomen, en ik vind het werkelijk geniaal hoe steeds weer een stukje van haar wel enorme historie naar voren komt. 'There's so much you don't know'. Geniaal.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:26 schreef Lyzio het volgende:
[...]
hij is heel gevoeligquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je weet dat het een comedy is he?
Welke quiz?quote:
Die 2equote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:26 schreef Lyzio het volgende:
De 'echte' quiz op de tv, of de zelfgemaakte quiz van Ross.
vreemd genoeg heeft Chandler een sandwich en Joey nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Die 2e
Briljant shot dat Chandler en Joey op die hond binnen komen rijden
Ik ben wat films of series (liedjes ook wel) een verschrikkelijke huilebalkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hij is heel gevoelig
doet het goed bij de vrouwen
So what? Er zijn een aantal momenten waarop ik het best fijn vind de tranen te laten lopen, waaronder "I got off the plane" en "You make me happier than I ever thought I could be, and I you'll let me, I will spend the rest of my life trying to make you feel the same way". Door de opbouw van die scenes worden die quotes imho echt heel mooi.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je weet dat het een comedy is he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
NO, YOU ROBOT!quote:Op maandag 17 maart 2008 20:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een mietjes hier zeg.
Je mist de andere 5quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:30 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
BTW, zojuist heb ik Joey gekeken. In die serie is het karakter van Joey toch veel minder goed als in Friends
wat een onzinquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:36 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Een traantje moeten wegpinken om Friends is toch best wel sneu hoor.
haha ach, realiteit en fictie is wel een verschil hoor. Maargoed....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat een onzinals je 10 jaar lang hebt meegeleefd met hun belevenissen, dan kan ik me heel goed voorstellen dat je een beetje vergroeid met ze raakt en bij emotionele dingen zelf ook emotioneel raakt
dat jij het gevoelsleven van een poffertje hebt
Het is ook leuk om mee te leven met een seriequote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:50 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
haha ach, realiteit en fictie is wel een verschil hoor. Maargoed....
Ja, want door mee te leven met een film of serie ga je realiteit en fictie met elkaar verwarren.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:50 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
haha ach, realiteit en fictie is wel een verschil hoor. Maargoed....
itt iedereen hier ben ik het wel met je eens.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:36 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Een traantje moeten wegpinken om Friends is toch best wel sneu hoor.
Ach joh, als mensen dat willen, laat ze lekker.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:26 schreef TornadoDK het volgende:
itt iedereen hier ben ik het wel met je eens.
Huilen om een serie of film vind ik sowieso![]()
quote:Chandler: All right. You guys don't have to stop having fun just 'cause I'm here. You don't have to feel bad, either. Kathy didn't cheat on all of you...
[to Joey]
Chandler: Well, except you.
Chandler praat altijd zo, het is moelijk uit te leggen je moet het gewoon zien. Het filmpje waarin dit gezegd wordt staat ook in de OPquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:10 schreef TornadoDK het volgende:
Sorry hoor, maar als je al gaat huilen om een film/series wat gebeurd er dan wel niet als er een keer iets echt ergs gebeurd.
Genoeg daarover. Vertel me liever waar die TT ook alweer op slaat. Was het die aflevering dat ze Chandeler voor de gek houden om zijn uitspraak. Of dat ze Ross voor de gek houden om zijn uitspraak.
Ja je hebt helemaal gelijk hoor ik vergiste me, heb me post al ge edit en het filmpje waarin het gezegd word staat in de OPquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
TT is niet verzonnen hoor. Weet niet meer uit welke aflevering, ergens aan het begin van de serie geloof ik.
Ik heb het filmpje geizen. Het was die aflevering waar ze Chandler voor de gek houden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:20 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Chandler praat altijd zo, het is moelijk uit te leggen je moet het gewoon zien. Het filmpje waarin dit gezegd wordt staat ook in de OP
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:14 schreef Breuls het volgende:
Is dat niet omdat Joey Phoebe er op Chandlers werk achter komt dat ze Chandler nadoen?
Volgens mij is dat de aflevering waar Chandler weer rookt. Hij laat dan een hele discussie ontstaan over de onvolkomentheden van de anderen zodat hij rustig kan roken. In die discussie word onderandere Ross zijn taalgebruik belachelijk gemaaktquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:45 schreef TornadoDK het volgende:
Er is namelijk ook nog een aflevering waar ze Ross voor de gek houden om zijn uitspraak, vandaar dat ik in de war was.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de aflevering waar Chandler weer rookt. Hij laat dan een hele discussie ontstaan over de onvolkomentheden van de anderen zodat hij rustig kan roken. In die discussie word onderandere Ross zijn taalgebruik belachelijk gemaakt
Is dat niet roddelen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]
En Phoebe die op haar haar kauwt, Joey die z'n vingers knakt, Monica die knort als ze lacht, en Rachel weet ik zo ff niet
Dat was toch met nieuwjaar dat ze ieder een voornemen hadden en die van rachel was niet meer roddelen.quote:
Nee het was niet Phoebe. Zij komt er in een latere aflevering achter dat ze hem niet mogen.quote:
Correct. Er worden hier een paar afeveringen door elkaar gehaald.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:23 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat was toch met nieuwjaar dat ze ieder een voornemen hadden en die van rachel was niet meer roddelen.
Edit: dat van Rachel was dat ze een slechte serveerster was dus niet het roddelen
Sorryquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee het was niet Phoebe. Zij komt er in een latere aflevering achter dat ze hem niet mogen.
[..]
Correct. Er worden hier een paar afeveringen door elkaar gehaald.
Behoorlijkquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:42 schreef Breuls het volgende:
Correct. Er worden hier een paar afeveringen door elkaar gehaald.
Ik zat er zowaar naast. Ze mogen hem niet EN ze 'doen hem'. Het was dus wel Phoebe.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee het was niet Phoebe. Zij komt er in een latere aflevering achter dat ze hem niet mogen.
'Put me Joey on the phone!'quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Behoorlijk
Heb ik ze toch niet vaak genoeg gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |