quote:
In mijn geval is dat juist Phoebe. Haar klunzigheid laat haar juist enorm lief overkomen, en ik vind het werkelijk geniaal hoe steeds weer een stukje van haar wel enorme historie naar voren komt. 'There's so much you don't know'. Geniaal.
Chandler staat dan zeker op de tweede plaats, misschien wel eerste, gedeeld met Phoebe. Zijn geniale gortdroge humor is geweldig. En ik vind het mooi dat ze bij hem ook juist de zwakke kant af en toe laten zien: "Hi, I'm Chandler, I make jokes when I am uncomfortable". Dat zorgt er voor dat hij niet eenzijdig overkomt, alleen maar grappig, maar meer menselijk

Joey vind ik ook fantastisch. Een derde plek vind ik wat jammer, want eigenlijk zie ik hem graag op de tweede plek staan, maar daar staat Chandler dan al. Ik kan er vooral vaak enorm om lachen hoe hij in een bijzondere situatie niets doorheeft, en dan veel later het kwartje bij 'm valt. Die ogen, prachtig

. Zie o.a. TOW The Red Sweater. Uiteraard komt het ook weer even voor in The Last One. Leuk dat ze dat ene fragment daar nog even herhalen

Ross en Rachel moeten gewoon op dezelfde plek staan. Jammer dat ze echt een paar jaar lang niks met elkaar gehad hebben, ik zou het leuker vinden om ze meer samen te zien. Beter dan Chandler en Monica, in my opinion

En uiteraard hoorden ze gewoon in The Last One bij elkaar te komen, dat moest wel gewoon.
Monica vind ik het minste van allemaal. Niet dat ik haar niet leuk vind, of omdat ik me aan haar erger, maar simpelweg omdat ik de anderen leuker vinden. Maar af en toe heeft zij ook wel geniale opmerkingen:
Ross: No. hey, it's not just me, I mean the scientists and the tour guides never sit together.
Joey: Whatever.
Ross: It's like that everywhere, Joey! Okay, Mon, back me up here. Where you work the uh, waiters eat with the waiters, right? And the chefs eat with the other chefs, right?
Monica: I eat by myself in the alley because everybody hates me.