quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:14 schreef Breuls het volgende:
Is dat niet omdat Joey Phoebe er op Chandlers werk achter komt dat ze Chandler nadoen?
Volgens mij is dat de aflevering waar Chandler weer rookt. Hij laat dan een hele discussie ontstaan over de onvolkomentheden van de anderen zodat hij rustig kan roken. In die discussie word onderandere Ross zijn taalgebruik belachelijk gemaaktquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:45 schreef TornadoDK het volgende:
Er is namelijk ook nog een aflevering waar ze Ross voor de gek houden om zijn uitspraak, vandaar dat ik in de war was.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de aflevering waar Chandler weer rookt. Hij laat dan een hele discussie ontstaan over de onvolkomentheden van de anderen zodat hij rustig kan roken. In die discussie word onderandere Ross zijn taalgebruik belachelijk gemaakt
Is dat niet roddelen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]
En Phoebe die op haar haar kauwt, Joey die z'n vingers knakt, Monica die knort als ze lacht, en Rachel weet ik zo ff niet
Dat was toch met nieuwjaar dat ze ieder een voornemen hadden en die van rachel was niet meer roddelen.quote:
Nee het was niet Phoebe. Zij komt er in een latere aflevering achter dat ze hem niet mogen.quote:
Correct. Er worden hier een paar afeveringen door elkaar gehaald.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:23 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat was toch met nieuwjaar dat ze ieder een voornemen hadden en die van rachel was niet meer roddelen.
Edit: dat van Rachel was dat ze een slechte serveerster was dus niet het roddelen
Sorryquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee het was niet Phoebe. Zij komt er in een latere aflevering achter dat ze hem niet mogen.
[..]
Correct. Er worden hier een paar afeveringen door elkaar gehaald.
Behoorlijkquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:42 schreef Breuls het volgende:
Correct. Er worden hier een paar afeveringen door elkaar gehaald.
Ik zat er zowaar naast. Ze mogen hem niet EN ze 'doen hem'. Het was dus wel Phoebe.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee het was niet Phoebe. Zij komt er in een latere aflevering achter dat ze hem niet mogen.
'Put me Joey on the phone!'quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Behoorlijk
Heb ik ze toch niet vaak genoeg gekeken
Toch raar dat de telefoon daar werkt als de stroom in geheel NY is uitgevallenquote:
Toch een beetje raar om te zien vind ikquote:Op zondag 23 maart 2008 16:43 schreef Breuls het volgende:
Het was toch zo'n oud toestel? Die werkten vroeger altijd nog als de stroom was uitgevallen.
quote:Op zondag 23 maart 2008 17:31 schreef Breuls het volgende:
Ik heb trouwens wel weer zin een Friends quizje te doen. Zal ik 's wat vragen maken?
Op vakantie heb ik ooit eens een meesterlijke quiz gemaakt. Vijftig vragen volgens mij. Ik kan ze wel hier neertypen als daar animo voor is? Kijken we wie er daar het meeste van goed heeft en die mag zo'n moderator dingetje in z'n naam zetten met Friends-Koning ofzoquote:Op zondag 23 maart 2008 17:32 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
![]()
We hadden ooit een Trivia-topic, maar dat is een beetje doodgebloed volgens mij
super leuk idee, ik doe zeker mee, maar die tag kan je wel vergeten denkik, hoe wil je dat regelen?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Op vakantie heb ik ooit eens een meesterlijke quiz gemaakt. Vijftig vragen volgens mij. Ik kan ze wel hier neertypen als daar animo voor is? Kijken we wie er daar het meeste van goed heeft en die mag zo'n moderator dingetje in z'n naam zetten met Friends-Koning ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |