dan kun je denk ik beter die losse seizoenen kopen hoorquote:Op maandag 17 december 2007 00:51 schreef Devrim_ het volgende:
Ik wil de grote box kopen maar die krengen zijn zo duur
Ik hou per maand maar 25 euro ofzo over (wat ik dus opspaar) en dan is zo'n grote box van 100 euro best duur
Gelijk weer door joh? Daar wacht ik nog even mee tot ergens in 2008 denk ikquote:Op maandag 17 december 2007 18:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben er weer doorheenVanavond maar weer beginnen met seizoen 1
Oh oke, en wat zijn de voordelen van deze box?quote:Op maandag 17 december 2007 19:58 schreef BrainOverfloW het volgende:
Die heb ik ook een tijd gehad, later ingewisseld met de Amerikaanse box
[ afbeelding ]
Die staat hier ook in z'n eentje een schap van de kast te bezettenquote:Op maandag 17 december 2007 19:31 schreef Suuz_ het volgende:
Oh wat is friends toch heerlijk! Ik ben ook weer aan het eind en begin weer bij 1 haha!
Heb een aantal jaar geleden deze box gekocht:
[afbeelding]
Was best prijzig en op dat moment waren seizoen 9 en 10 nog niet eens op dvd uit. Maar ik had het er dubbel en dwars voor over, geweldige serie! Een fatsoenlijk plaatje is trouwens niet te vinden van deze box. Die andere boxen zien er ook wel tof uit trouwens!
Ik vind die zwarte box zo mooiquote:Op maandag 17 december 2007 19:58 schreef BrainOverfloW het volgende:
Die heb ik ook een tijd gehad, later ingewisseld met de Amerikaanse box
[ afbeelding ]
Volgens mij is er flinke korting bij bol (30% dacht ikquote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef RemcoW85 het volgende:
Nog even wachten tot de prijs van die box nog lager is, dan sla ik toe
- Hij is mooierquote:Op maandag 17 december 2007 20:08 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Oh oke, en wat zijn de voordelen van deze box?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
- Hij is mooier
- Er zitten 'gewone' DVD's in ipv dubbelzijdige
- De Amerikaanse DVD's hebben langere afleveringen
- De Amerikaanse DVD's hebben een hoop meer extra's zoals veel bloopers, audio commentaar voor belangrijke afleveringen, spelletjes en interviews.
Met name die laastste twee waren voor mij reden om te wisselen.
Heb ook de 'gewone' dubbele dvd'tjes, maar die US-box klinkt toch ook welquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]wil ik oohoook
maar ben wel al blij met m'n gewone dubbele dvd'tjes en korte afleveringen hoorwant het is beter dan niets
waar kan je die kopen????????quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
- Hij is mooier
- Er zitten 'gewone' DVD's in ipv dubbelzijdige
- De Amerikaanse DVD's hebben langere afleveringen
- De Amerikaanse DVD's hebben een hoop meer extra's zoals veel bloopers, audio commentaar voor belangrijke afleveringen, spelletjes en interviews.
Met name die laastste twee waren voor mij reden om te wisselen.
Ik heb hem via iemand uit Amerika laten halen. Er is ondertussen een andere uitgave via bijvoorbeeld Amazon.com te krijgen. Ik heb het niet precies nagekeken maar ik geloof dat de extra's e.d. hetzelfde zijn gebleven.quote:
Wat vraag je ervoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Wij hebben nu twee boxen met alle afleveringen van Friends.
Waarschijnlijk gaat er toch één weg.
Die is ondertussen in Engeland in Regio2 ook te krijgen voor 130 pond. Heb m met een vriendinnetje gekocht..quote:Op donderdag 20 december 2007 02:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
Er is ondertussen een andere uitgave via bijvoorbeeld Amazon.com te krijgen. Ik heb het niet precies nagekeken maar ik geloof dat de extra's e.d. hetzelfde zijn gebleven.
Ik niet, ik kijk Friends wanneer ik wilquote:Op maandag 31 december 2007 17:51 schreef ruud_fr het volgende:
oudejaarsavond, ga je dan de hele avond Friends kijken?
Wat een mooi meisje ben je ookquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Ook hier even posten!
[ afbeelding ]
Eergisteren gemaakt \m/
quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Ook hier even posten!
[ afbeelding ]
Eergisteren gemaakt \m/
Leuke foto meisje!quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Ook hier even posten!
[ afbeelding ]
Eergisteren gemaakt \m/
Mijn schoenen? Aan m'n voeten natuurlijk!quote:Op zondag 6 januari 2008 11:07 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Leuke foto meisje!
Maar waar zijn je ******?
Op Amazon.com staat wel de nieuwe (rode) uitgave te koop. Die zwarte staat er ook op, maar dan voor obetaalbare bedragen (2de hands). Er is ook een Engelse (regio 2) uitgave, maar die heeft wel dubbelzijdige dvd's (ondanks dat dat op de afbeelding niet zo lijkt).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:11 schreef ryangozer het volgende:
Weet iemand waar ik de zwarte amerikaanse box kan krijgen? sinds ik weet dat die aflveringen 4 minuten langer zijn wil ik die absoluuut hebben!
Niets mis mee denk ik, vind het persoonlijk niet zo mooi en ben bang dat ik één kan beschadig of zo (maar dat zal wel tussen mijn oren zittenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:57 schreef MaxMark het volgende:
Wat is er mis met dubbelzijdige DVD's dan? Dat je niet zo'n grote doos krijgt?
Als je nou een hele geschiedenis hebt van het beschadigen van dvd's, dan is het terecht, anders moet je niet zo paranoïa zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:31 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Niets mis mee denk ik, vind het persoonlijk niet zo mooi en ben bang dat ik één kan beschadig of zo (maar dat zal wel tussen mijn oren zitten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |