Nee, niet als je er iets van wil snappen.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:53 schreef Apropos het volgende:
Kan ik naar SAW IV als ik de voorgaande delen nog niet gezien heb?
Zou dat me sieren?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, niet als je er iets van wil snappen.
Het snappen of er gewoon heen gaan zonder dat het verhaal je boeit? Dat laatste zou je wel sieren.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:01 schreef Apropos het volgende:
Zou dat me sieren?
Dat laatste, ja. Vind jij het als horrorliefhebber een goede reeks?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het snappen of er gewoon heen gaan zonder dat het verhaal je boeit? Dat laatste zou je wel sieren.
Waarom zou je naar SAW IV willen gaan?quote:
Waarom niet? De posters zijn gaaf.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waarom zou je naar SAW IV willen gaan?
De eerste drie wel, maar 4 is vervallen in "meer van hetzelfde met (nog) minder verhaal" als in ze bedenken wat vallen en knutselen er een verhaaltje omheen. Het is geen hoogwaardige horror, maar voor het simpele wegkijkwerk is het perfect te doen.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:04 schreef Apropos het volgende:
Dat laatste, ja. Vind jij het als horrorliefhebber een goede reeks?
Schreef Klopkoek, terwijl gevoelens van jaloezie en rancune als modderbellen naar boven stegen. Minutenlang had hij naar het scherm gestaard. Er was een zekere onnozelheid in hem, zoals hij daar nu zat. Onnozelheid, zoals personages, veelal dieren, in kinder- en jeugdboeken. Maar hij had het leven, het studentenleven, zich zo anders voorgesteld dan dit. Door het dakraam zag hij regenbuien naderen. Hij ging maar weer op bed liggen, zichzelf vervloekend om zijn besluiteloosheid en jankend als een klein kind.quote:Op maandag 7 januari 2008 08:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij was je er gewoon expres naar op zoek, dat soort figuren vind je niet bij gelegenheden waar het gemiddelde corpslid komt.
http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/fragment.php?fragmentid=90quote:Op maandag 7 januari 2008 13:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dit noemt men nou een gratis consult.
Die grijns!quote:Op maandag 7 januari 2008 13:24 schreef Reya het volgende:
[..]
http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/fragment.php?fragmentid=90
Je arrogantie is stuitend. En helemaal des VVD's.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Schreef Klopkoek, terwijl gevoelens van jaloezie en rancune als modderbellen naar boven stegen. Minutenlang had hij naar het scherm gestaard. Er was een zekere onnozelheid in hem, zoals hij daar nu zat. Onnozelheid, zoals personages, veelal dieren, in kinder- en jeugdboeken. Maar hij had het leven, het studentenleven, zich zo anders voorgesteld dan dit. Door het dakraam zag hij regenbuien naderen. Hij ging maar weer op bed liggen, zichzelf vervloeked om zijn besluiteloosheid en jankend als een klein kind.
\Wat studeer jij ook al weer?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je arrogantie is stuitend. En helemaal des VVD's.
Al zo lang als de overheid waakt.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Hoe lang zit dit: http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/43 er al, het valt mij nu pas op.
Och, ik ben ook maar een mens, hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je arrogantie is stuitend. En helemaal des VVD's.
Politicologie. Maar er zijn ook wel vriendelijke VVD'ers hoor, als je daar bezwaar tegen hadquote:
Helemaal des Katholieks: ik biecht wel m'n zonden op en dan is het gedaanquote:Op maandag 7 januari 2008 13:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Och, ik ben ook maar een mens, hoor.
Nee, het was een vraag in het vorige deel die naar ik meende niet beantwoord was.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:37 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Politicologie. Maar er zijn ook wel vriendelijke VVD'ers hoor, als je daar bezwaar tegen had![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |