Those who love life do not publish acerbic utterances on the Internet.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
Idioten. Leef!
Alsof ik het leven lief heb.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:25 schreef Apropos het volgende:
[..]
Those who love life do not publish acerbic utterances on the Internet.
Al met al heb ik een leuke nacht gehad, hoor.quote:
Hoe zat het nou ook alweer met dat familielid van jou, wiens oog was uitgepikt?quote:
Dat was geen familielid, maar een buurman.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hoe zat het nou ook alweer met dat familielid van jou, wiens oog was uitgepikt?
Hoe zat het met die buurman?quote:Op maandag 7 januari 2008 00:39 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat was geen familielid, maar een buurman.
Diens oog werd uitgepikt door een zwarte kraai. Nu tevreden?quote:
Nee, er was iets met een schittering in dat oog dat het dier aantrok, een zeer tragische geschiedenis.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Diens oog werd uitgepikt door een zwarte kraai. Nu tevreden?
Chapeau.quote:En ik geloof dat ik weer een vriendin heb.
Zoekt en gij zult vinden.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, er was iets met een schittering in dat oog dat het dier aantrok, een zeer tragische geschiedenis.
Dank. Ik ben dan ook zeer trots op mezelf. Ik heb een kasteleinsdochter weten te verleiden.quote:Chapeau.
Toch wel.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:45 schreef MrX1982 het volgende:
Als je een vriendin hebt zit je toch niet op Fok op dit tijdstip.
Ik verzin het zelf wel.quote:
De geletterden beu?quote:Dank. Ik ben dan ook zeer trots op mezelf. Ik heb een kasteleinsdochter weten te verleiden.
Als je plagiaat pleegt weet ik je username te vinden.quote:
Nee, ik ben mezelf beu. Denk daar maar eens over na.quote:De geletterden beu?
In het geheel niet. Ik zou 'r met recht ordinair kunnen noemen.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat blijkt evengoed gefeliciteerd. Lijkt ze op de dochter van de Winter?
Waargebeurde verhalen doorvertellen kan geen plagiaat zijn. Bovendien had je me al toestemming verleend de gebeurtenis in een verhaal te verwerken.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Als je plagiaat pleegt weet ik je username te vinden.
Hoezo? Het is geheel bevattelijjk.quote:Nee, ik ben mezelf beu. Denk daar maar eens over na.
Ze heet toch geen Priscilla?quote:Op maandag 7 januari 2008 00:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
In het geheel niet. Ik zou 'r met recht ordinair kunnen noemen.
Ten eerste zul je me op m'n mooie blauwe ogen moeten geloven. Ten tweede had ik je slechts toestemming verleend onder voorwaarde van een opdracht.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Waargebeurde verhalen doorvertellen kan geen plagiaat zijn. Bovendien had je me al toestemming verleend de gebeurtenis in een verhaal te verwerken.
Je overschat jezelf.quote:Hoezo? Het is geheel bevattelijjk.
Nee, dat niet, Maar ze kan dansen als Olivia Newton-John.quote:
''Aan ZwaardviSCH, duizendkunstenaar.''quote:Op maandag 7 januari 2008 00:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ten eerste zul je me op m'n mooie blauwe ogen moeten geloven. Ten tweede had ik je slechts toestemming verleend onder voorwaarde van een opdracht.
Ik ben mezelf dan ook nog niet beu, ik verkeer in het voorlaatste stadium.quote:Je overschat jezelf.
En jij John Travolta spelenquote:Op maandag 7 januari 2008 01:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, dat niet, Maar ze kan dansen als Olivia Newton-John.
Ja. Ik verbaas mezelf keer op keer.quote:
Dank u, Apropos. Mijn muze en harpij.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
''Aan ZwaardviSCH, duizendkunstenaar.''
We mogen elkaar een hand geven.quote:Ik ben mezelf dan ook nog niet beu, ik verkeer in het voorlaatste stadium.
Het liefdesbeestje laat je gekke dansjes makenquote:Op maandag 7 januari 2008 01:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja. Ik verbaas mezelf keer op keer.
quote:Op maandag 7 januari 2008 01:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het liefdesbeestje laat je gekke dansjes maken.
quote:Op maandag 7 januari 2008 01:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Liefdesbeestje? Gewoon een meisje, hoor. Een niet erg aristocratisch meisje, maar ja, afwisseling.
Sterf, kip.quote:Op maandag 7 januari 2008 08:53 schreef Reya het volgende:
Wat een liefde, weer.
quote:Op maandag 7 januari 2008 08:21 schreef Aoristus het volgende:
het valt gelukkig mee met de kou
Wanneer neem je s een ander plaatje?quote:
De frustratie druipt erafquote:Op maandag 7 januari 2008 08:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij was je er gewoon expres naar op zoek, dat soort figuren vind je niet bij gelegenheden waar het gemiddelde corpslid komt.
Projectgroepgenoten! Je bent toch geen wijf?quote:Op maandag 7 januari 2008 09:37 schreef Fastmatti het volgende:
ProjectgroepgenootjesWeer een uur van mijn leven versplid.
Ja, net als jouw achtertuin.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat heel normaal hoor.
Dat is mijn tekst!?!quote:Op maandag 7 januari 2008 12:25 schreef Apropos het volgende:
[..]
Projectgroepgenoten! Je bent toch geen wijf?
Juist wel, op de tent heb je namelijk altijd kans dat iemand met een dikkere beurs je aftroeft.quote:Op maandag 7 januari 2008 08:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij was je er gewoon expres naar op zoek, dat soort figuren vind je niet bij gelegenheden waar het gemiddelde corpslid komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |