Nee, niet als je er iets van wil snappen.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:53 schreef Apropos het volgende:
Kan ik naar SAW IV als ik de voorgaande delen nog niet gezien heb?
Zou dat me sieren?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, niet als je er iets van wil snappen.
Het snappen of er gewoon heen gaan zonder dat het verhaal je boeit? Dat laatste zou je wel sieren.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:01 schreef Apropos het volgende:
Zou dat me sieren?
Dat laatste, ja. Vind jij het als horrorliefhebber een goede reeks?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het snappen of er gewoon heen gaan zonder dat het verhaal je boeit? Dat laatste zou je wel sieren.
Waarom zou je naar SAW IV willen gaan?quote:
Waarom niet? De posters zijn gaaf.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waarom zou je naar SAW IV willen gaan?
De eerste drie wel, maar 4 is vervallen in "meer van hetzelfde met (nog) minder verhaal" als in ze bedenken wat vallen en knutselen er een verhaaltje omheen. Het is geen hoogwaardige horror, maar voor het simpele wegkijkwerk is het perfect te doen.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:04 schreef Apropos het volgende:
Dat laatste, ja. Vind jij het als horrorliefhebber een goede reeks?
Schreef Klopkoek, terwijl gevoelens van jaloezie en rancune als modderbellen naar boven stegen. Minutenlang had hij naar het scherm gestaard. Er was een zekere onnozelheid in hem, zoals hij daar nu zat. Onnozelheid, zoals personages, veelal dieren, in kinder- en jeugdboeken. Maar hij had het leven, het studentenleven, zich zo anders voorgesteld dan dit. Door het dakraam zag hij regenbuien naderen. Hij ging maar weer op bed liggen, zichzelf vervloekend om zijn besluiteloosheid en jankend als een klein kind.quote:Op maandag 7 januari 2008 08:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij was je er gewoon expres naar op zoek, dat soort figuren vind je niet bij gelegenheden waar het gemiddelde corpslid komt.
http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/fragment.php?fragmentid=90quote:Op maandag 7 januari 2008 13:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dit noemt men nou een gratis consult.
Die grijns!quote:Op maandag 7 januari 2008 13:24 schreef Reya het volgende:
[..]
http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/fragment.php?fragmentid=90
Je arrogantie is stuitend. En helemaal des VVD's.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Schreef Klopkoek, terwijl gevoelens van jaloezie en rancune als modderbellen naar boven stegen. Minutenlang had hij naar het scherm gestaard. Er was een zekere onnozelheid in hem, zoals hij daar nu zat. Onnozelheid, zoals personages, veelal dieren, in kinder- en jeugdboeken. Maar hij had het leven, het studentenleven, zich zo anders voorgesteld dan dit. Door het dakraam zag hij regenbuien naderen. Hij ging maar weer op bed liggen, zichzelf vervloeked om zijn besluiteloosheid en jankend als een klein kind.
\Wat studeer jij ook al weer?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je arrogantie is stuitend. En helemaal des VVD's.
Al zo lang als de overheid waakt.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Hoe lang zit dit: http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/43 er al, het valt mij nu pas op.
Och, ik ben ook maar een mens, hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je arrogantie is stuitend. En helemaal des VVD's.
Politicologie. Maar er zijn ook wel vriendelijke VVD'ers hoor, als je daar bezwaar tegen hadquote:
Helemaal des Katholieks: ik biecht wel m'n zonden op en dan is het gedaanquote:Op maandag 7 januari 2008 13:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Och, ik ben ook maar een mens, hoor.
Nee, het was een vraag in het vorige deel die naar ik meende niet beantwoord was.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:37 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Politicologie. Maar er zijn ook wel vriendelijke VVD'ers hoor, als je daar bezwaar tegen had![]()
Voor in de twintig. Overigens zijn meisjes die achter de bar staan erg moeilijk te versieren. Niet alleen omdat ze hun aandacht moeten verdelen, maar ook omdat ze gewoon weg kunnen lopen als een opmerking niet zo goed valt, jou achterlatend zonder de mogelijkheid tot relativering of lichamelijk contact.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:37 schreef Apropos het volgende:
Hoe oud is die uitbatersdochter eigenlijk?
Gewoon intimideren. Wein, Weib und Gefängnis.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
Overigens zijn meisjes die achter de bar staan erg moeilijk te versieren. Niet alleen omdat ze hun aandacht moeten verdelen, maar ook omdat ze gewoon weg kunnen lopen als een opmerking niet zo goed valt, jou achterlatend zonder de mogelijkheid tot relativering of lichamelijk contact.
Ongeveer sinds 11:45quote:Op maandag 7 januari 2008 13:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Hoe lang zit dit: http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/43 er al, het valt mij nu pas op.
Een apart RonPaulforum, hebben jullie daar wel eens over nagedacht?quote:
Wij gaan geen overheidstaken overnemen.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
Een apart RonPaulforum, hebben jullie daar wel eens over nagedacht?
Dude, where's my C-cup.quote:
Wat studeer jij?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
Een apart RonPaulforum, hebben jullie daar wel eens over nagedacht?
quote:Te zien op het bloederige tafereel zijn allochtone omstanders die het slachtoffer proberen te ontzetten terwijl de dader als een gek op de vrouw blijft insteken.
Die zijn speciaal.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:29 schreef Autodidact het volgende:
[..]. Nee, je bent niet zomaar een omstander. Je bent een allochtone omstander.
leve de identificatieplichtquote:Op maandag 7 januari 2008 15:29 schreef Autodidact het volgende:
[..]. Nee, je bent niet zomaar een omstander. Je bent een allochtone omstander.
De andere helft van de allochtonen is westers, maar over hun stemgedrag staat er niets.quote:Van de niet-westerse allochtonen stemde 2 procent op Wilders, tegen 5 procent autochtonen.
bron: Trouw
Leuk om terug te lezen.quote:Stemwijzer adviseert Rutte D66 te stemmen
De lancering van de stemwijzer op internet ging dinsdag gepaard met computerproblemen. Volgens VVD-lijsttrekker Mark Rutte zorgden technische problemen ervoor dat hij D66 als stemadvies kreeg.
De stemwijzer op internet werd dinsdagmiddag door de lijsttrekkers van de grote partijen in gebruik genomen.
Technische problemen
De organisatie en Mark Rutte verklaarden dat computerproblemen er de oorzaak van waren dat Rutte D66 als stemadvies kreeg. De VVD eindigde bij hem op de laatste plaats.
Bij een tweede poging liep de computer vast, net als bij CDA-lijsttrekker Jan Peter Balkenende.
Alleen Wouter Bos had geen problemen bij het invullen. Hij kreeg PvdA als stemadvies, met GroenLinks en SP als tweede en derde advies.
bron: Elsevier
Zozo de gemoederen zijn al aardig verhit. Regel 1 van conflictbeheersing is : hou het contact in stand, dat staat in elk boekje dat over communicatie gaatquote:Antilliaanse Staten weren PVV'er Brinkman
ANP
gepubliceerd op 07 januari 2008 15:31, bijgewerkt op 7 januari 2008 17:53
WILLEMSTAD - De Staten van de Nederlandse Antillen hebben maandagochtend een motie aangenomen waarin de Nederlandse politicus Hero Brinkman (PVV) de toegang tot de Staten wordt ontzegd.
Brinkman wordt verweten dat hij het Antilliaanse volk heeft beledigd door veelvuldig de Nederlandse Antillen en Aruba ‘een corrupt boevennest’ te noemen. Antilliaanse politici eisten zijn excuses. Nu Brinkman dat weigert hebben ze hem de toegang tot het gebouw van het Antilliaanse parlement ontzegd.
In de motie is de Antilliaanse politie toestemming gegeven om de politicus desnoods uit het gebouw te verwijderen. Brinkman bevond zich tijdens de stemming in zijn hotel.
Brinkman: intriest
Brinkman noemt de beslissing ‘te zot voor woorden’. ‘De motie is in- en intriest. De Antilliaanse politici laten zich leiden door emoties. Dat is niet goed. We staan op dit moment op een belangrijk punt in de verandering van de staatkundige structuur. Alle ogen zijn op de Antillen gericht.’
De politicus wijst op het onderzoek van Maurice de Hond, waaruit blijkt dat bijna de helft van de Nederlanders van de Antillen afwil. ‘De helft van de Nederlanders is het met me eens. Dan is het niet verstandig mij de toegang te weigeren.’
Hij maakt deel uit van de delegatie van Nederlandse parlementariërs die in het kader van het Parlementair Overleg Koninkrijksrelaties (POK) de Antillen en Aruba bezoeken. Dat overleg zou maandag beginnen, maar wordt overvleugeld door de motie tegen Brinkman. ‘Misschien dat we in een ander gebouw kunnen vergaderen’, aldus de Nederlandse politicus.
Van de zeventien Statenleden stemde alleen fractieleider Jopi Abraham van de DP Bonaire tegen. ‘Ik keur de woorden van Brinkman ook af, maar nodig hem wel uit om te debatteren en discussiëren. Het is een slecht signaal hem de toegang te weigeren.’
"Verder vallen bij een groot deel van zijn aanhang de relatief lage opleiding [op]". Alle westerse allochtonen stemmen op hem.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:39 schreef Gabry het volgende:
[..]
De andere helft van de allochtonen is westers, maar over hun stemgedrag staat er niets.
Val-erieeeeequote:
Pfff...quote:Op maandag 7 januari 2008 18:35 schreef Montov het volgende:
[..]
"Verder vallen bij een groot deel van zijn aanhang de relatief lage opleiding [op]". Alle westerse allochtonen stemmen op hem.
Maa-nuelaaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |