quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:02 schreef Tism het volgende:
Porsche 977 GT3 (Berlin - Budapest) ..!!!!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:31 schreef Supra_Turbo het volgende:
Check deze maar eens: M5 vs. RS4
Net als die GT2: zo onverantwoord als het maar zijn kan, maar wel bruut om te zien!
quote:Op zondag 6 januari 2008 16:18 schreef RiKe het volgende:
Debiel in een 106GTI
het gaat niet zo hard als de eerder geposte M5, maar wat een debiel
[Centraal] PTA Filmpjes topic deel 20!quote:
Was ie dan al gepost?..quote:
Oké!..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:35 schreef Supra_Turbo het volgende:
Maak het maar goed met een ander PTA filmpje
Gaafquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:48 schreef Tism het volgende:
Wat dacht je van een trein, is dat goed??..
de betere linkjes zijn dat, enigste wat we niet graag zien zijn torrents enzo....quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:14 schreef Tism het volgende:
En euhm, ik weet 't niet zeker, maar deze laatste link mag toch wel volgens de Fok! Policy, hé??..Heb geen zin om 'em helemaal door te lezen dus ik gok 't waagje maar..
Aha, wat een mooi forum is dit toch!!..quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de betere linkjes zijn dat, enigste wat we niet graag zien zijn torrents enzo....
hier overigens het zelfde filmpje op normaal formaat!
Damn, dat klinkt wel ff gheilquote:
Dank jequote:Op zondag 13 januari 2008 15:10 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Damn, dat klinkt wel ff gheil![]()
Hopelijk dat ik ooit zo ver komZou ongeveer zo moeten klinken:
205 met ITB's
Noem 1 plek in nederland waar je op de openbare weg onestraft voluit kan gaanquote:Op zondag 13 januari 2008 16:12 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Dank je
Die 205 klinkt fokking lekker joh!
Lekker korte versnellingen!!
Ik wil denk toch een LSD dif in zetten met een kortere overbrenging.g
Dan ga ik wel op topsnelheid en zuinigheid inleveren, maar dat maakt me niet zoveel uit
Had dan op z'n minst een mooi filmpje gepost.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:05 schreef Tjabbo het volgende:
schaamteloze tvp
Je hebt gelijk ook.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:21 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Had dan op z'n minst een mooi filmpje gepost.
Van jouw Supra vs. die van Mmark ofzo
Ja er is nog niet veel nieuw materiaal.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:50 schreef Supra_Turbo het volgende:
Oja, die ken ik al
Mmark aandouwen (dat klinkt wel een beetje ranzig...)
Die stem.quote:
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
Aanvullende foutinformatie: [edit_message::parse_url::2] [04-Feb-2008 09:47:37]
Inderdaad, wat een gedrocht! Waarom laat Porsche zich zo beinvloeden door de markt? Dat deden ze vroegah niet, lekker eigenzinnigquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:44 schreef Supra_Turbo het volgende:
Mijn 'relatie' met Porsche had met de komst van de Cayenne al een flinke deuk opgelopen, maar de komst van de Panamera heeft het echt de das om gedaan...
toch is die Cayenne de reden dat Porsche het op dit moment zo goed doet en bezig is met VAG aan het leeg kopen!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:44 schreef Supra_Turbo het volgende:
Mijn 'relatie' met Porsche had met de komst van de Cayenne al een flinke deuk opgelopen, maar de komst van de Panamera heeft het echt de das om gedaan...
Het geluid van de AE86quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:31 schreef Supra_Turbo het volgende:
Dat zal heus wel, alleen ik wil er niks meer van weten.
OT:
Tsuchiya's AE86 (4A-GE 20V) vs. Civic EK9
een post boven je!quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:57 schreef MMarel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)de_ranger_rover.html
Vooral de Amerikaanse markt he. Totaal aantal verkochte Cayennesquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
toch is die Cayenne de reden dat Porsche het op dit moment zo goed doet en bezig is met VAG aan het leeg kopen!
dus zo slecht zijn ze niet, ze zijn lelijk, maar wel successen!
ja maar toch het is wel iets waar je dan toch aan gaat werken, met dat vermogen en die aanpassingen had ik hem wel onder de 4 verwacht!quote:Op zondag 16 maart 2008 13:46 schreef Supra_Turbo het volgende:
0-100 is bij dat soort vermogen meer een grip-meting dan acceleratie-meting
Omg check die flyby op 05:43quote:Op zondag 16 maart 2008 11:05 schreef Corona1972 het volgende:
wow!!
http://www.streetfire.net(...)-Topspeed_153523.htm
skills!quote:Op maandag 24 maart 2008 09:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
hoe die gast praat is al irritant maar dan nog met die joint in zijn bek...
Ze hebben hem wel gepakt.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
geluidje en ik denk dat ze hem nooit te pakken krijgen!
Die geluid is van de RB26DETT die in de supra zitquote:Op woensdag 2 april 2008 21:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
geluidje en ik denk dat ze hem nooit te pakken krijgen!
ow ik dacht van de gaffelschroefkoptopperquote:Op donderdag 3 april 2008 09:34 schreef Sympathiek het volgende:
[..]
Die geluid is van de RB26DETT die in de supra zit
quote:
Naja ik kan me wel voorstellen dat je in het begin zoiets hebt van.. Wow dit is echt snel, maar dat je dat na een tijdje wel gewend bent en meer wilt. Ik als ex-Explorer rijder vind het iig snelquote:
Die MR2 van je klinkt echt bruutquote:Op maandag 21 april 2008 12:26 schreef Supra_Turbo het volgende:
Gisteren even met m'n MR2 20V tegen mijn oude Supra Turbo @ ~0,9 bar gesport.
Met head start
Zonder head start
Hier nog een filmpje van 0-210 km/h in de Supra
Waarom heb je nu een corvette dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 04:03 schreef StefanP het volgende:
Nieuw record op de TX mile, 229.7 mph van staande start. 369.7km/u.
Supra > everything else.
neh.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:50 schreef Supra_Turbo het volgende:
Supra > everything else bedoelt ie waarschijnlijk op dat event
anders had ik gewoon ff stront in mijn ogen ofzo... had dit topic echt heel erg verder in mijn active topics staan...quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Of je kijkt even 1 post boven je eigen?
Begrijp ik het nou goed dat je je Supra hebt verkocht aan een vriend van je en zelf een ouwe MR2 hebt gekocht?quote:
omdat de supra altijd stuk is.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:04 schreef NED het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat je je Supra hebt verkocht aan een vriend van je en zelf een ouwe MR2 hebt gekocht?
Waarom????
Godver!!..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)straat,_utrecht.html
Wát een mongool zeg.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)straat,_utrecht.html
FF-ing hell!quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
een paar minuten lang pijn... (niet alleen auto's
Vooral leuk bij:0.45 0.55 (blijft een klassieker!) 1.15 1.30 2.58 3.25 4.00 4.11 (pijnlijk) 6.20
Best leuk dus!
3 seconde sneller maar dan de GTR...terwijl die wel +100pk meer heeft en stukken minder weegt. Prutquote:Op maandag 28 juli 2008 04:46 schreef StefanP het volgende:
Corvette ZR1 verplettert alles op de ring
http://jalopnik.com/39829(...)7264-nurburgring-lap
Die Corvette is niet eens gemaakt voor de ring of het circuit. Da's toch balen voor Nissan die tig jaar niet anders gedaan heeft dan 'proberen' een goede circuitauto te maken en waarschijnlijk 1000 opnames heeft gemaakt tot ze eindelijk een 'goede' tijd reden.. Corvette pwnde de GTR, en dat is gewoon een feit.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:55 schreef Party_P het volgende:
[..]
3 seconde sneller maar dan de GTR...terwijl die wel +100pk meer heeft en stukken minder weegt. Prut
Goh...Chevy maakt dus nog steeds auto's voor alleen maar een rechte lijn en ze hoeven dus niet eens een bocht om te kunnenquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:42 schreef StefanP het volgende:
[..]
Die Corvette is niet eens gemaakt voor de ring of het circuit. Da's toch balen voor Nissan die tig jaar niet anders gedaan heeft dan 'proberen' een goede circuitauto te maken en waarschijnlijk 1000 opnames heeft gemaakt tot ze eindelijk een 'goede' tijd reden.. Corvette pwnde de GTR, en dat is gewoon een feit.
Koop van het jaar voor het geld (en geluid)quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:00 schreef Supra_Turbo het volgende:
Wat een geluid zit er toch in die GTO van Cor hè!
was afgelopen zondag aan het rijden bij Porsche Motion op het TT circuit van Assen, wel wat filmpjes gemaakt, maar moet ze nog even op pc zetten, daar zaten ook wel wat leuke geluidjes bijquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:00 schreef Supra_Turbo het volgende:
Wat een geluid zit er toch in die GTO van Cor hè!
Blijft vet zo`n GTO. Wat zijn de prijzen van die dingen in Nederland eigenlijk?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:13 schreef Sloper het volgende:
Host @ Autovisie dB challenge 0wned...
Stond erbij, en eerst was deze HotRod geweest:
Presentator was zo'n popi jopi mannetje die 0,0 verstand van auto's had, en de Pontiac zag er volgens hem niet erg "ricer" uit en begon een verhaal over de Opel van z'n Opa e.d. Hij vergat ff dat het een bak was met 600pk+ en 2 stijgerpijpen als uitlaat![]()
Part 1:
Part 2:
Part 3:
http://link.marktplaats.nl/184612878quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:28 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Blijft vet zo`n GTO. Wat zijn de prijzen van die dingen in Nederland eigenlijk?
Respectquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt een Ferrari van een dikke 10 miljoen, wat ga je daar mee doen? Lekker over bergweggetjes knallen en een filmpje op YouTube zetten.
Dat geluid
Je snapt ook niet veel, he ... neem ik je ook niet kwalijk, hoor, maar dit was nou eens geen flame.quote:Op zondag 21 september 2008 05:15 schreef StefanP het volgende:
WTF kneus, zit iets je dwars om uit het niets mij proberen te flamen?
Je bent gewoon een inmmens zielig knulletje om mijn naam te noemen bij je stompzinnige jankfilmpje. Dat doe je niet per ongeluk; het was je bedoeling om je even lekker af te zetten. Is het even balen dat je je gewoon voor lul zet... sul die je bent. En dan je reactie hierboven ook nog eens... zielig mannetje. Je edit tag waar je achteraf nog even snel een filmpje toevoegt om "ontopic" proberen te zijn zegt genoeg. Jaloerse geitenwollen sok die je bent.quote:Op zondag 21 september 2008 12:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je snapt ook niet veel, he ... neem ik je ook niet kwalijk, hoor, maar dit was nou eens geen flame.
Je bent gewoon het type persoon die in de docu bedoeld wordt ... niets mis mee. Met jou miljoenen anderen maar die komen hier niet allemaal op Fok. Misschien moet je eerst de docu kijken voordat je naar het einde van je ketting rent om te blaffen. Misschien leer je ervan ... waarschijnlijk niet.
Ga jij maar fijn compenseren in je Corvette, goosHoe meer hoe beter in jouw geval.
edit : O, ja ... filmpje:
Sjee ... krijg je geen sex meer van je vriend ofzo?quote:Op zondag 21 september 2008 22:34 schreef StefanP het volgende:
[..]
Je bent gewoon een inmmens zielig knulletje om mijn naam te noemen bij je stompzinnige jankfilmpje. Dat doe je niet per ongeluk; het was je bedoeling om je even lekker af te zetten. Is het even balen dat je je gewoon voor lul zet... sul die je bent. En dan je reactie hierboven ook nog eens... zielig mannetje. Je edit tag waar je achteraf nog even snel een filmpje toevoegt om "ontopic" proberen te zijn zegt genoeg. Jaloerse geitenwollen sok die je bent.
Filmpje,quote:De ekranoplan is een product van de Koude Oorlog. In de vroege jaren vijftig, toen de Verenigde Staten en Rusland er alles aan deden om elkaar in technologische geavanceerdheid te overtreffen, kwam de Russische ingenieur Rostislav Aleksejev met het ontwerp voor het toestel, waarvoor Chroesjtsjov hem vervolgens onbeperkt krediet verleende.
quote:Een ekranoplan (Russisch: экранопла́н) is een luchtvaartuig, dat gebruik maakt van het grondeffect. Het op een vliegtuig gelijkende toestel vliegt enkele meters boven het aard- of zeeoppervlak op een luchtkussen en is daardoor verwant aan de hovercraft.
De eerste ekranoplan, de SM-1, werd gebouwd in 1961. Sindsdien zijn in de Sovjet-Unie verschillende types ekranoplans gebouwd, waarvan de uit 1965 daterende KM, de uit 1973 daterende Orjonok en de uit 1987 daterende Loen het bekendst werden.
Ekranoplans werden vooral gebruikt voor militaire transporten over de Kaspische Zee en de Zwarte Zee. Het westen leerde ze kennen door middel van satellietfoto's. Omdat men er aanvankelijk moeite mee had het gigantische, zich zeer snel over de Kaspische Zee voortbewegende object te identificeren, kreeg het de bijnaam Kaspische-Zee-Monster. In werkelijkheid betrof het een ekranoplan van het type KM, dat 98 meter lang was en met volledige lading 540 ton woog. Hij kon een snelheid bereiken van 550 km/u.
Afgezien van zijn laadvermogen en zijn snelheid heeft de ekranoplan ook een ander militair voordeel: omdat hij geen diepgang heeft kan hij niet door middel van sonar worden opgespoord en omdat hij zo laag vliegt kunnen radars hem moeilijker detecteren. Tot 1980 werd hij bovendien als vliegend laboratorium voor wetenschappelijk onderzoek gebruikt.
Vliegtuigbouwer Boeing bereidt de bouw voor van een nieuwe ekranoplan ten behoeve van het Amerikaanse leger.
wikipedia - Ekranoplan
denk dat het meer het vermogen is... zeker omdat op einde ook het loopvlak ervan afknalt!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
8,85 liter V8 Transam met 2 Twin Turbo's. 1400 pk op krukas. Check die rookwolken als hij even z'n handrem aantrekt.![]()
whoo.
als hij gas geeft bedoel je?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Check die rookwolken als hij even z'n handrem aantrekt.![]()
whoo.
Die had Tism op 25-10 ook al gepost...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dit komt de responsetijd niet ten goede
Lekker ja al die rook voor de mede cicruitgebruikersquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
8,85 liter V8 Transam met 2 Twin Turbo's. 1400 pk op krukas. Check die rookwolken als hij even z'n handrem aantrekt.![]()
whoo.
die had ik inderdaad gemist!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:25 schreef RiotNiece het volgende:
[..]
Die had Tism op 25-10 ook al gepost...
Shhjjooowww!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:51 schreef Mr-Coffee het volgende:
M,n broer die een Lamboghini Countach op de weg tegenkomt.
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
Van 1 naar 2, naar 3... Ow shit dat was 1 weer...
Hahaquote:
Is die filmpje van die lambo toevallig in het botlek gebied?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:51 schreef Mr-Coffee het volgende:
M,n broer die een Lamboghini Countach op de weg tegenkomt.
En hoe hij een vuilniswagen ingraaft, of was ,t toch Asief?
Hij woonde toen nog in Hoogvliet, dus dat kan wel kloppen.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:08 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Is die filmpje van die lambo toevallig in het botlek gebied?
Komt me bekend voor...
Tof, die Porsche ook. De GTR is groter dan ik dacht trouwens, die S40 valt erbij in het niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:36 schreef CybPraetorian het volgende:
Autogespot - Carspotting: Nissan GTR (R35) @ Laren
Reed afgelopen zondag voor bijVery nice
We stonden even 20 minuten met zn 4en te kijken. Even buurtenquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:19 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Tof, die Porsche ook. De GTR is groter dan ik dacht trouwens, die S40 valt erbij in het niet.Hoeveel spotters stonden daar trouwens?
Ja dat filmpje heb ik eerder gezien. Was in Italie als ik me niet vergis en daar zijn 6 doden bij gevallen...quote:
quote:This edition of De Vijverberg Trofee was held on the TT Circuit Assen on 8 March 2009. It featured 2(!!) KTM X-BOW's, a Donkervoort GT (driven by Donkervoort Jr.) and a Porsche 997 GT2 in a special orange/brown colour!!! Of course there were many more cars, but see for yourself!
Sorry hoor, maar wat voor onverantwoordelijke lul ben je als je bij een rallye in de buitenbocht na een jump gaat staan, met je kinderen nota bene. Jij en je kinderen dood, coureur, navigator en omstanders een trauma voor het leven omdat je niet ff normaal nadenkt.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hard, heel hard gegaan! Helaas een vader en 2 kinderen bij omgekomen, maar die stonden dus ook recht in de baan van de wagen!
WHAT THE FUCK!?!?!quote:Op donderdag 16 april 2009 20:43 schreef MaartenGrendel het volgende:
We kennen allemaal Blik Op De Weg en Wegmisbruikers, maar vroegah konden ze er ook al wat van.
Filmpje uit 1997, onder invloed van drugs 120km/h spookrijden in een Opel Corsa op de A58 bij Tilburg.![]()
Die snor van die gastquote:Op donderdag 16 april 2009 20:43 schreef MaartenGrendel het volgende:
We kennen allemaal Blik Op De Weg en Wegmisbruikers, maar vroegah konden ze er ook al wat van.
Filmpje uit 1997, onder invloed van drugs 120km/h spookrijden in een Opel Corsa op de A58 bij Tilburg.![]()
quote:
Lol, lekker botsen met je wagens van een half miljoen.quote:
Aan het geluid van de politie auto te horen moet dat wel een Volvo 850 T5 zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 20:43 schreef MaartenGrendel het volgende:
quote:The Ariel Atom is highly regarded as one of the fastest production cars in the world. The 4-Cyl version is a sub 3 second monster and recently they decided to beef up the engine. The new V-8 version is estimated to have around 500bhp @ 10,000 rpms. In a car that weighs as much as a toaster, fasten your seatbelts boys and girls...
Geweldige filmpjes, vooral die eerste.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
Isle of Man!
Bizar wat ze daar toch doen!
En dat 2e filmpje rond 3.25... Damn!
Zie nu net dat Rossi hem ook reed! Alleen niet op snelheid!
Volgens mij moet er een makkelijker manier zijn om die auto af te remmen dan gewoon uit te stappen ipv iedere keer de lucht in, dan het bodywork laten verdwijnen en dan geholpen wordenquote:
Bekend of deze audi ok ooit gepakt is?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
Flink de sokken erin en mooi om te zien dat mensen echt niet opletten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |