FF-ing hell!quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
een paar minuten lang pijn... (niet alleen auto's
Vooral leuk bij:0.45 0.55 (blijft een klassieker!) 1.15 1.30 2.58 3.25 4.00 4.11 (pijnlijk) 6.20
Best leuk dus!
3 seconde sneller maar dan de GTR...terwijl die wel +100pk meer heeft en stukken minder weegt. Prutquote:Op maandag 28 juli 2008 04:46 schreef StefanP het volgende:
Corvette ZR1 verplettert alles op de ring
http://jalopnik.com/39829(...)7264-nurburgring-lap
Die Corvette is niet eens gemaakt voor de ring of het circuit. Da's toch balen voor Nissan die tig jaar niet anders gedaan heeft dan 'proberen' een goede circuitauto te maken en waarschijnlijk 1000 opnames heeft gemaakt tot ze eindelijk een 'goede' tijd reden.. Corvette pwnde de GTR, en dat is gewoon een feit.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:55 schreef Party_P het volgende:
[..]
3 seconde sneller maar dan de GTR...terwijl die wel +100pk meer heeft en stukken minder weegt. Prut
Goh...Chevy maakt dus nog steeds auto's voor alleen maar een rechte lijn en ze hoeven dus niet eens een bocht om te kunnenquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:42 schreef StefanP het volgende:
[..]
Die Corvette is niet eens gemaakt voor de ring of het circuit. Da's toch balen voor Nissan die tig jaar niet anders gedaan heeft dan 'proberen' een goede circuitauto te maken en waarschijnlijk 1000 opnames heeft gemaakt tot ze eindelijk een 'goede' tijd reden.. Corvette pwnde de GTR, en dat is gewoon een feit.
Koop van het jaar voor het geld (en geluid)quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:00 schreef Supra_Turbo het volgende:
Wat een geluid zit er toch in die GTO van Cor hè!
was afgelopen zondag aan het rijden bij Porsche Motion op het TT circuit van Assen, wel wat filmpjes gemaakt, maar moet ze nog even op pc zetten, daar zaten ook wel wat leuke geluidjes bijquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:00 schreef Supra_Turbo het volgende:
Wat een geluid zit er toch in die GTO van Cor hè!
Blijft vet zo`n GTO. Wat zijn de prijzen van die dingen in Nederland eigenlijk?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:13 schreef Sloper het volgende:
Host @ Autovisie dB challenge 0wned...
Stond erbij, en eerst was deze HotRod geweest:
Presentator was zo'n popi jopi mannetje die 0,0 verstand van auto's had, en de Pontiac zag er volgens hem niet erg "ricer" uit en begon een verhaal over de Opel van z'n Opa e.d. Hij vergat ff dat het een bak was met 600pk+ en 2 stijgerpijpen als uitlaat![]()
Part 1:
Part 2:
Part 3:
http://link.marktplaats.nl/184612878quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:28 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Blijft vet zo`n GTO. Wat zijn de prijzen van die dingen in Nederland eigenlijk?
Respectquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt een Ferrari van een dikke 10 miljoen, wat ga je daar mee doen? Lekker over bergweggetjes knallen en een filmpje op YouTube zetten.
Dat geluid
Je snapt ook niet veel, he ... neem ik je ook niet kwalijk, hoor, maar dit was nou eens geen flame.quote:Op zondag 21 september 2008 05:15 schreef StefanP het volgende:
WTF kneus, zit iets je dwars om uit het niets mij proberen te flamen?
Je bent gewoon een inmmens zielig knulletje om mijn naam te noemen bij je stompzinnige jankfilmpje. Dat doe je niet per ongeluk; het was je bedoeling om je even lekker af te zetten. Is het even balen dat je je gewoon voor lul zet... sul die je bent. En dan je reactie hierboven ook nog eens... zielig mannetje. Je edit tag waar je achteraf nog even snel een filmpje toevoegt om "ontopic" proberen te zijn zegt genoeg. Jaloerse geitenwollen sok die je bent.quote:Op zondag 21 september 2008 12:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je snapt ook niet veel, he ... neem ik je ook niet kwalijk, hoor, maar dit was nou eens geen flame.
Je bent gewoon het type persoon die in de docu bedoeld wordt ... niets mis mee. Met jou miljoenen anderen maar die komen hier niet allemaal op Fok. Misschien moet je eerst de docu kijken voordat je naar het einde van je ketting rent om te blaffen. Misschien leer je ervan ... waarschijnlijk niet.
Ga jij maar fijn compenseren in je Corvette, goosHoe meer hoe beter in jouw geval.
edit : O, ja ... filmpje:
Sjee ... krijg je geen sex meer van je vriend ofzo?quote:Op zondag 21 september 2008 22:34 schreef StefanP het volgende:
[..]
Je bent gewoon een inmmens zielig knulletje om mijn naam te noemen bij je stompzinnige jankfilmpje. Dat doe je niet per ongeluk; het was je bedoeling om je even lekker af te zetten. Is het even balen dat je je gewoon voor lul zet... sul die je bent. En dan je reactie hierboven ook nog eens... zielig mannetje. Je edit tag waar je achteraf nog even snel een filmpje toevoegt om "ontopic" proberen te zijn zegt genoeg. Jaloerse geitenwollen sok die je bent.
Filmpje,quote:De ekranoplan is een product van de Koude Oorlog. In de vroege jaren vijftig, toen de Verenigde Staten en Rusland er alles aan deden om elkaar in technologische geavanceerdheid te overtreffen, kwam de Russische ingenieur Rostislav Aleksejev met het ontwerp voor het toestel, waarvoor Chroesjtsjov hem vervolgens onbeperkt krediet verleende.
quote:Een ekranoplan (Russisch: экранопла́н) is een luchtvaartuig, dat gebruik maakt van het grondeffect. Het op een vliegtuig gelijkende toestel vliegt enkele meters boven het aard- of zeeoppervlak op een luchtkussen en is daardoor verwant aan de hovercraft.
De eerste ekranoplan, de SM-1, werd gebouwd in 1961. Sindsdien zijn in de Sovjet-Unie verschillende types ekranoplans gebouwd, waarvan de uit 1965 daterende KM, de uit 1973 daterende Orjonok en de uit 1987 daterende Loen het bekendst werden.
Ekranoplans werden vooral gebruikt voor militaire transporten over de Kaspische Zee en de Zwarte Zee. Het westen leerde ze kennen door middel van satellietfoto's. Omdat men er aanvankelijk moeite mee had het gigantische, zich zeer snel over de Kaspische Zee voortbewegende object te identificeren, kreeg het de bijnaam Kaspische-Zee-Monster. In werkelijkheid betrof het een ekranoplan van het type KM, dat 98 meter lang was en met volledige lading 540 ton woog. Hij kon een snelheid bereiken van 550 km/u.
Afgezien van zijn laadvermogen en zijn snelheid heeft de ekranoplan ook een ander militair voordeel: omdat hij geen diepgang heeft kan hij niet door middel van sonar worden opgespoord en omdat hij zo laag vliegt kunnen radars hem moeilijker detecteren. Tot 1980 werd hij bovendien als vliegend laboratorium voor wetenschappelijk onderzoek gebruikt.
Vliegtuigbouwer Boeing bereidt de bouw voor van een nieuwe ekranoplan ten behoeve van het Amerikaanse leger.
wikipedia - Ekranoplan
denk dat het meer het vermogen is... zeker omdat op einde ook het loopvlak ervan afknalt!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
8,85 liter V8 Transam met 2 Twin Turbo's. 1400 pk op krukas. Check die rookwolken als hij even z'n handrem aantrekt.![]()
whoo.
als hij gas geeft bedoel je?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Check die rookwolken als hij even z'n handrem aantrekt.![]()
whoo.
Die had Tism op 25-10 ook al gepost...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dit komt de responsetijd niet ten goede
Lekker ja al die rook voor de mede cicruitgebruikersquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
8,85 liter V8 Transam met 2 Twin Turbo's. 1400 pk op krukas. Check die rookwolken als hij even z'n handrem aantrekt.![]()
whoo.
die had ik inderdaad gemist!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:25 schreef RiotNiece het volgende:
[..]
Die had Tism op 25-10 ook al gepost...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |