Jaaaaa, ik weet natuurlijk niet zeker of deze linkjes hieronder al in een vorige "PTA Filmpjes topic deel xx" zijn gepost
(ik ben natuurlijk niet gek, en ga ook niet alle vorige 20 delen doorspitten in de hoop dat ik ze niet tegen kom) en ik kan er wel een apart topic over openen, maar doe 't lekker niet en daarom plemp ik ze maar in deze topic, dit is immers PTA, right!?
Dus bij deze, een paar films waarvan ik vind, dat je die minstens 1 keer gezien moet hebben.
Misschien ken je ze al, misschien niet!..
Omdat dit jaar de Dakar rally is afgelast en misschien wel voor goed, hier een linkje naar een trailer over de
Baja 1000 een gelijksoortige rally aan de westkant van Mexico, en ten zuiden van de Amerikaanse staat Californië. Misschien is dit voor de off-road rally fan, iets om in de toekomst op te focussen, nu de kans groot is dat vorig jaar de Dakar rally voor 't laatst gereden is.
Dust To Glory - Baja 1000 - (By Dana Brown) (Trailer) Van de volgende trailer weet ik helaas niet of ie al in de schappen ligt, ik ben 'em nog niet tegen gekomen, maar zodra ik er lucht van krijg schaf ik 'em meteen aan. De trailer zegt namelijk al genoeg..
32 hours, 7 Minutes - The Film (Trailer) Tja, en natuurlijk "The Gumball 3000" Films!! Die gene die er nog nooit van gehoord heeft is een "n00b1"..
Dit was de eerst echte film over de Gumball 3000 die ik zag. Ik maakte voor 't eerst kennis met de Gumball al in 't jaar 2000 (2de keer dat ie gereden werdt) maar dan alleen van vage blogs, en hier en daar een homemade filmpjes van spotters, via vage sites op internet. Ik bestede er in de eerste instantie niet zo veel aandacht aan toen der tijd, maar toen ik in 2003 deze film in handen kreeg wist ik 't zeker, er was een fan geboren.
Check it out!!..
Gumball 3000 - the movie (2003)
Let op, dit is 1 uur en 37 minuten en 47 seconden pure Gumball 3000 madness!
(Helaas op een iets te kleine frame naar mijn idee, en gehost door GTSpirit.com, maar 't is de beste link van de "Gumball 3000-The movie" die ik kon vinden..
) En euhm, ik weet 't niet zeker, maar deze laatste link mag toch wel volgens de Fok! Policy, hé??..
Heb geen zin om 'em helemaal door te lezen dus ik gok 't waagje maar..
[ Bericht 0% gewijzigd door Tism op 10-01-2008 00:39:16 ]