Die geluid is van de RB26DETT die in de supra zitquote:Op woensdag 2 april 2008 21:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
geluidje en ik denk dat ze hem nooit te pakken krijgen!
ow ik dacht van de gaffelschroefkoptopperquote:Op donderdag 3 april 2008 09:34 schreef Sympathiek het volgende:
[..]
Die geluid is van de RB26DETT die in de supra zit
quote:
Naja ik kan me wel voorstellen dat je in het begin zoiets hebt van.. Wow dit is echt snel, maar dat je dat na een tijdje wel gewend bent en meer wilt. Ik als ex-Explorer rijder vind het iig snelquote:
Die MR2 van je klinkt echt bruutquote:Op maandag 21 april 2008 12:26 schreef Supra_Turbo het volgende:
Gisteren even met m'n MR2 20V tegen mijn oude Supra Turbo @ ~0,9 bar gesport.
Met head start
Zonder head start
Hier nog een filmpje van 0-210 km/h in de Supra
Waarom heb je nu een corvette dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 04:03 schreef StefanP het volgende:
Nieuw record op de TX mile, 229.7 mph van staande start. 369.7km/u.
Supra > everything else.
neh.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:50 schreef Supra_Turbo het volgende:
Supra > everything else bedoelt ie waarschijnlijk op dat event
anders had ik gewoon ff stront in mijn ogen ofzo... had dit topic echt heel erg verder in mijn active topics staan...quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Of je kijkt even 1 post boven je eigen?
Begrijp ik het nou goed dat je je Supra hebt verkocht aan een vriend van je en zelf een ouwe MR2 hebt gekocht?quote:
omdat de supra altijd stuk is.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:04 schreef NED het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat je je Supra hebt verkocht aan een vriend van je en zelf een ouwe MR2 hebt gekocht?
Waarom????
Godver!!..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)straat,_utrecht.html
Wát een mongool zeg.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)straat,_utrecht.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |