quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
Aanvullende foutinformatie: [edit_message::parse_url::2] [04-Feb-2008 09:47:37]
Inderdaad, wat een gedrocht! Waarom laat Porsche zich zo beinvloeden door de markt? Dat deden ze vroegah niet, lekker eigenzinnigquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:44 schreef Supra_Turbo het volgende:
Mijn 'relatie' met Porsche had met de komst van de Cayenne al een flinke deuk opgelopen, maar de komst van de Panamera heeft het echt de das om gedaan...
toch is die Cayenne de reden dat Porsche het op dit moment zo goed doet en bezig is met VAG aan het leeg kopen!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:44 schreef Supra_Turbo het volgende:
Mijn 'relatie' met Porsche had met de komst van de Cayenne al een flinke deuk opgelopen, maar de komst van de Panamera heeft het echt de das om gedaan...
Het geluid van de AE86quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:31 schreef Supra_Turbo het volgende:
Dat zal heus wel, alleen ik wil er niks meer van weten.
OT:
Tsuchiya's AE86 (4A-GE 20V) vs. Civic EK9
een post boven je!quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:57 schreef MMarel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)de_ranger_rover.html
Vooral de Amerikaanse markt he. Totaal aantal verkochte Cayennesquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
toch is die Cayenne de reden dat Porsche het op dit moment zo goed doet en bezig is met VAG aan het leeg kopen!
dus zo slecht zijn ze niet, ze zijn lelijk, maar wel successen!
ja maar toch het is wel iets waar je dan toch aan gaat werken, met dat vermogen en die aanpassingen had ik hem wel onder de 4 verwacht!quote:Op zondag 16 maart 2008 13:46 schreef Supra_Turbo het volgende:
0-100 is bij dat soort vermogen meer een grip-meting dan acceleratie-meting
Omg check die flyby op 05:43quote:Op zondag 16 maart 2008 11:05 schreef Corona1972 het volgende:
wow!!
http://www.streetfire.net(...)-Topspeed_153523.htm
skills!quote:Op maandag 24 maart 2008 09:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
hoe die gast praat is al irritant maar dan nog met die joint in zijn bek...
Ze hebben hem wel gepakt.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
geluidje en ik denk dat ze hem nooit te pakken krijgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |