Shhjjooowww!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:51 schreef Mr-Coffee het volgende:
M,n broer die een Lamboghini Countach op de weg tegenkomt.
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
Van 1 naar 2, naar 3... Ow shit dat was 1 weer...
Hahaquote:
Is die filmpje van die lambo toevallig in het botlek gebied?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:51 schreef Mr-Coffee het volgende:
M,n broer die een Lamboghini Countach op de weg tegenkomt.
En hoe hij een vuilniswagen ingraaft, of was ,t toch Asief?
Hij woonde toen nog in Hoogvliet, dus dat kan wel kloppen.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:08 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Is die filmpje van die lambo toevallig in het botlek gebied?
Komt me bekend voor...
Tof, die Porsche ook. De GTR is groter dan ik dacht trouwens, die S40 valt erbij in het niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:36 schreef CybPraetorian het volgende:
Autogespot - Carspotting: Nissan GTR (R35) @ Laren
Reed afgelopen zondag voor bijVery nice
We stonden even 20 minuten met zn 4en te kijken. Even buurtenquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:19 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Tof, die Porsche ook. De GTR is groter dan ik dacht trouwens, die S40 valt erbij in het niet.Hoeveel spotters stonden daar trouwens?
Ja dat filmpje heb ik eerder gezien. Was in Italie als ik me niet vergis en daar zijn 6 doden bij gevallen...quote:
quote:This edition of De Vijverberg Trofee was held on the TT Circuit Assen on 8 March 2009. It featured 2(!!) KTM X-BOW's, a Donkervoort GT (driven by Donkervoort Jr.) and a Porsche 997 GT2 in a special orange/brown colour!!! Of course there were many more cars, but see for yourself!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |