* mental notequote:Op zondag 6 januari 2008 23:15 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Er zal voor Huub juist een hele nieuwe, goede tijd aanbreken zolang dgk nog duurd....
Dit aangezien Flens en ook Stefan Thielen, de contactpersoon van Brian is ontslagen....
Dus Huub gaat het goed krijgen de komende tijd.
done shoot the messenger
Of als de beveiliging een echte beveiligingsopleiding had gehad, dan hadden ze hem gewoon af kunnen voeren tot die weer wat rustiger was.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:17 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
ja precies, maar als huub gewoon nuchter was geweest was er grote kans dat de beveiliging niet eens nodig was geweest en was huubke ook niet gevallen
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nou weet je wat, ga jij eerst maar eens een stukje terug lezen en dan goed lezen wat er gebeurd is. is wel goed voor je, val je tenminst niet in slaap
Of Huub is zo wild en doorgedraaid dat je eigenlijk een verdovingsgeweer zou moeten gebruikenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of als de beveiliging een echte beveiligingsopleiding had gehad, dan hadden ze hem gewoon af kunnen voeren tot die weer wat rustiger was.
Of ze hadden hem een nachtje naar Hotel de Witte Bergen (of zoiets) kunnen brengen.
Of de beveiliging in eerste instantie niet de villa ingestuurd. Zowel Huub als Jaap waren verbaasd dat ze opeens in de privat stonden, want zo erg was de situatie niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of als de beveiliging een echte beveiligingsopleiding had gehad, dan hadden ze hem gewoon af kunnen voeren tot die weer wat rustiger was.
Of ze hadden hem een nachtje naar Hotel de Witte Bergen (of zoiets) kunnen brengen.
Wat? Pannekoek de deur uit?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:24 schreef avonne het volgende:
[..]
* mental note
morgenochtend even aan Copycat vragen om wat telefoontjes te plegen om het te checken (dat Flens ontslagen is)
Ik vind het nog geen garantie dat Huub het dan makkelijker krijgt
Vind ik ook hoor.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wel even wennen, jij in het zwart en Noekje in het blauw![]()
Hoi Petraaquote:Op zondag 6 januari 2008 23:28 schreef petraa het volgende:
Eerst zien en dan geloven. En wie zegt dat als Flens weg is, dat Huub het makkelijker krijgt.
Hoi trouwens allemaal.
We gaan dus af op de verhalen van Mike en die lijken me aardig oprecht.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:26 schreef avonne het volgende:
Of Huub is zo wild en doorgedraaid dat je eigenlijk een verdovingsgeweer zou moeten gebruiken
Kom nou. Eerst het filmpje zien en dan oordelen.
(kut Streamlocks)
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor.
Ik verwacht soms gewoon wat --------------- van Avonne.
Ik mis haar wel als blauwhelm/vredemaker.
Claire ook niet?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire ontdekt de lekplek van Natasja in haar bed....niemand reageert.
Ik vind het een lief kind!quote:Op zondag 6 januari 2008 23:30 schreef dieenebart het volgende:
bevalt Claire een beetje, jongens?
Doe dan nog maar wat caps voor het familie-album
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Claire ontdekt de plek waar Natasia is doorgelekt ....... Amanda lacht er een beetje krampachtig bij
[ afbeelding ]
Op het eerste gezicht mag ik haar wel.Denk dat ze haar mannetje wel kan staan.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:30 schreef dieenebart het volgende:
Nope, ik vind Claire erg blanco in haar reacties, misschien komt dat nog.quote:
Hier komt de cap ..... vangen !quote:Op zondag 6 januari 2008 23:30 schreef dieenebart het volgende:
1. Zal afhangen van het gebruik van geboortebeperkende middelen.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:30 schreef dieenebart het volgende:
* voelt zich gevleidquote:Op zondag 6 januari 2008 23:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor.
Ik verwacht soms gewoon wat --------------- van Avonne.
Ik mis haar wel als blauwhelm/vredemaker.
Schaf streams aan en je kunt je te pletter cappen, pitichri.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:30 schreef dieenebart het volgende:
Het verbaast me dat Amanda en Brian er niet doorheen gaan rollen opdat ze toch nog wat kunnen opsnuiven van dat lieve mens met dat goede hart, zoals ze haar liefkozend beschreven deze week nadat Lieke haar kont keerde.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Claire ontdekt de plek waar Natasia is doorgelekt ....... Amanda lacht er een beetje krampachtig bij
[ afbeelding ]
Eerder schreef die1ebart al dat z'n bloed Eemnes rook ...... Zeg het maar Bart !quote:Op zondag 6 januari 2008 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
De contactpersoon van Brian was eerst Dave de Bie heb ik hier staan in een notitieboekje,
maar het is nu dus Stefan Thielen, zijn contactpersoon die nu ontslagen is?
Gisteren las ik bij Nowlive dat Flens de producent weg is, maar waarheid?
Stijn schijnt volgens Nowlive ook weer terug te zijn? Waar?
Claire komt los als de scriptschrijvers weer aanwezig zijn denk ik.quote:
Steek ik ook nog een veertje in een plekje waar de zon niet zo vaak op schijnt te schijnenquote:
Hoe weet je dat ?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:36 schreef rooie3 het volgende:
Huub krijgt dus zeker een boete.Nou Brian nog.
Natasja doorgelekt???quote:Op zondag 6 januari 2008 23:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
We gaan dus af op de verhalen van Mike en die lijken me aardig oprecht.
De caps van de Tokkies worden steeds leuker.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toegankelijk shirtje ......
[ afbeelding ]
Die zin snap ik niet helemaal van dat bloed,quote:Op zondag 6 januari 2008 23:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eerder schreef die1ebart al dat z'n bloed
Eemnes rook ...... Zeg het maar Bart !
Hij zei net dat hij zo steeds armer werd en dat hij er als zwerver uitkomt.Daarna zei hij ik ben benieuwd of het ook nog gevolgen heeft voor Brian.quote:
Ze zei net dat ze nog nooit sex had gehad met een vrouw. En dat ook heel graag zo wilde houden.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:39 schreef beequeen het volgende:
Jaap denkt dat Claire lesbisch is en voor de vrouwen gaat in dat hok.
Dieenebart, hoe zit dat?
Ja, die ja. Daar waar ze bij dat bed stonden te schreeuwen dat Slieko een bloedhond was. Toen wilden ze de handdoeken als spandoeken gaan gebruiken. *maag draait weer om*quote:Op zondag 6 januari 2008 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Natasja doorgelekt???
Dat was toch alleen Lieke die iedere maand aan het bloeden en doorlekken was!?
Die vieze meid die ze niet in hen villa wilden hebben. Zelfs Liekes handdoeken hadden bloedvlekken.
Hoe vies is dat dan!!
Vies is zo subjectief. Iemand die op de ''vieste " plekjes zich goed verzorgt beleeft met die plekjes vaak een heel intiem en ultiem genotquote:Op zondag 6 januari 2008 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Natasja doorgelekt???
Die vieze meid die ze niet in hen villa wilden hebben. Zelfs Liekes handdoeken hadden bloedvlekken.
Hoe vies is dat dan!!
Stijn deed de DGK-USA screening, scouting, was ook op vakantie op de Antillen......quote:Op zondag 6 januari 2008 23:40 schreef jassy het volgende:
Als Flens eruit gaat en Stijn terug komt, kunnen we ons
weer lekker in de handen wrijven! Waarom is Stijn btw ooit weggegaan ???
Natasia was al voor het voorval met Lieke doorgelekt ..... Alleen zonder handdoek eronder te leggen !quote:Op zondag 6 januari 2008 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Natasja doorgelekt???
Hoe vies is dat dan!!
Huub hoeft het niet makkelijker te krijgen, als Brian en Aman het maar moeilijker krijgenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:24 schreef avonne het volgende:
[..]
* mental note
morgenochtend even aan Copycat vragen om wat telefoontjes te plegen om het te checken (dat Flens ontslagen is)
of groupies meenemen?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:41 schreef Scandalous het volgende:
Jaap is vergeten te vragen of hij dezelfde 'terms' mag krijgen als Huub, dan zou hij pas echt zijn best doen. (bonus dus)
Zal onderhand tijd worden na een jaar vakantie en onbeperkt toegang tot info van buitenafquote:Op zondag 6 januari 2008 23:45 schreef KimiK het volgende:
[..]
Huub hoeft het niet makkelijker te krijgen, als Brian en Aman het maar moeilijker krijgen
Dat is een opmerking die Bart gisteren in z'n eigen post hier op FOK maakte ..... Bart refereerde aan de wat slechte gang van zaken bij de Redactie.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Die zin snap ik niet helemaal van dat bloed,
veel bloed op het matras van Natasia waar Claire nu op ligt....
Dilana die een pil moet slikken anders krijgt ze bloed..........
en nu rook dienebart al bloed in Eemnes?
Heeft hij tegenwoordig een elektrische gitaar??quote:Op zondag 6 januari 2008 23:42 schreef mootie het volgende:
Wat is er loos met het haar van Brian? Is hij heel erg geschrokken?
Dit kwam nadat ze het hadden over een 'projectje van claire' te maken, net zoals toen met Nadia. Waarop Jaap begon over dat hij dezelfde terms wil als Huub, dan zou hij er ook echt werk van maken.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:45 schreef avonne het volgende:
[..]
of groupies meenemen?
waar ging het over?
Een brief van Huub aan zijn vader.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:46 schreef avonne het volgende:
8,97 bij elkaar?
wat voor brief laat Huub lezen?
Dat nog niet, maar hij begint wel onder een soort van constante spaning te komenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft hij tegenwoordig een elektrische gitaar??
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:36 schreef rooie3 het volgende:
Huub krijgt dus zeker een boete.Nou Brian nog.
Die kaarten waren hilarisch... top aktie... Hier nog maar eens de link naar m'n kaartje.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:43 schreef avonne het volgende:
Nou, we kunnen natuurlijk een handje helpen. Maar gaykaarten aan Dennis sturen was gewoon pesten. Ik zie nog niet zo in dat "we" lesbo kaartjes aan Clair gaan sturen.
Been there, done that. Doe maar een ander script, hoor.
Claire is van de jongens.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:39 schreef beequeen het volgende:
Jaap denkt dat Claire lesbisch is en voor de vrouwen gaat in dat hok.
Dieenebart, hoe zit dat?
die 2500 euro? Dat had Huub toch gelogen tegen Lieke?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dit kwam nadat ze het hadden over een 'projectje van claire' te maken, net zoals toen met Nadia. Waarop Jaap begon over dat hij dezelfde terms wil als Huub, dan zou hij er ook echt werk van maken.
Ze was ook niet te beroerd om hem voor lul te zetten met die Luc-verhaallijnquote:Op zondag 6 januari 2008 23:49 schreef JaapLiekefan het volgende:
Was die hele verhaallijn omtrent Dennis (vinger in de kont) enzo gescript? Belachelijk dan dat Nadia daar aan mee gewerkt heeft om haar grote liefde zo voor lul te zetten op de Nederlandse televisie.
Dat was volgens mij niet gescript, maar een domme slip of the tongue van de toch niet zo slimme Naad. En dat zij heeft gekozen voor die maf die eigenlijk verliefder is op zijn Murrays-piekjes dan op wie dan ook bevestigd voor mij dan ook het beperkte verstandelijke vermogen van Naad.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:49 schreef JaapLiekefan het volgende:
Was die hele verhaallijn omtrent Dennis (vinger in de kont) enzo gescript? Belachelijk dan dat Nadia daar aan mee gewerkt heeft om haar grote liefde zo voor lul te zetten op de Nederlandse televisie.
Wie zei dat dat een leugen was dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:50 schreef avonne het volgende:
[..]
die 2500 euro? Dat had Huub toch gelogen tegen Lieke?
Hoedanook. Het is nogal een verschil om iemand in een relatie te laten vreeemdgaan, of een sexueel gefrustreerde die toestemming heeft van zijn verloofde om vreemd te gaan.
misschien dat "vinger in de kont" wel echt was, maar de gaykaarten waren ZEKER allemaal nep, en het werd héél erg uitgebreid door de redactie uitgesponnen en gestimuleerd.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:49 schreef JaapLiekefan het volgende:
Even ter informatie, zo denkt de Chinees er nou ook overquote:Op zondag 6 januari 2008 23:53 schreef mazaru het volgende:
Ze hebben vanavond chinees besteld. Er is nog voor een weeshuis over.
Jaap zegt: "Wat zullen we hier mee doen? Gewoon maar wegflikkeren."
En hij laat het gewoon op de gootsteen staan.
Normale mensen zetten zoiets in de koelkast, en eten er de volgende dag nog een keer van
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:55 schreef mazaru het volgende:
Huub bevestigd mijn verhaal over dronken mensen die minder snel iets breken
Niet gezien maar wel eens een keer gelezen dat ze zonder pruik haar vlooiennestje een keer heeft gewassen.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:50 schreef KimiK het volgende:
Maar goed ik ben weer bijgelezen.
Heb ik nog wel een vraagje: 'heeft iemand van jullie ooit eens gezien dat Aman haar eigen haar heeft gewassen???'
Dennis was een nietsnut, maar het lijkt me wel een betere kerel dan Huub, Jaap of Brian. Als relatie-zijnde zeg maar.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat was volgens mij niet gescript, maar een domme slip of the tongue van de toch niet zo slimme Naad. En dat zij heeft gekozen voor die maf die eigenlijk verliefder is op zijn Murrays-piekjes dan op wie dan ook bevestigd voor mij dan ook het beperkte verstandelijke vermogen van Naad.
gaat over de kijkcijfers..quote:Op zondag 6 januari 2008 23:46 schreef avonne het volgende:
8,97 bij elkaar?
wat voor brief laat Huub lezen?
wat ik eigenlijk wou zeggen is dat Nadia wel meer heeft gedaan dat lullig was voor Dennis.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:49 schreef JaapLiekefan het volgende:
onder de douche, en dan gauw de pruik weer op, over de natte haren heenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:50 schreef KimiK het volgende:
Maar goed ik ben weer bijgelezen.
Heb ik nog wel een vraagje: 'heeft iemand van jullie ooit eens gezien dat Aman haar eigen haar heeft gewassen???'
Tja dat was bewijs dat je daar niet zomaar voor de leukigheid kan zitten.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:49 schreef JaapLiekefan het volgende:
(Populariteitspol morgen van start?)quote:Op zondag 6 januari 2008 23:49 schreef dieenebart het volgende:
Claire is van de jongens.
Ik hoop dat Claire deze lijn een beetje kan/mag voortzetten.
Veel vragen, veel luisteren, niet te veel (over jezelf) praten.
Go miljonairclair.nl! clairedemiljonair.nl!![]()
Onzin, ze zaten heel de week tussen de 500.000 - 600.000.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:57 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
gaat over de kijkcijfers..
Ze hebben er kennelijk 897.000 gehaald eergisteren of zo.
Overigens begreep ik ook uit Jaaps reactie op de brief van Huub aan zijn vader dat er ' acher' mensen vertrekken..hij sprak over de band die je opgebouwd hebt met mensen die dan ineens verloren gaat en dat je dan weer helemaal opnieuw moet beginnen met iemand die niets weet van wat er in het verleden gebeurd (en gedeald) is.
Huub zingt ' it's too later to apoligize'![]()
zou dat niet gaan stinken?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:58 schreef avonne het volgende:
[..]
onder de douche, en dan gauw de pruik weer op, over de natte haren heen
dankquote:Op zondag 6 januari 2008 23:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Claire is van de jongens.
En dat ik bloed rook in Eemnes, had te maken met de inhoud van het programma (en de deelnemers uiteraard). Er gaat het een en ander niet naar wens, zo lijkt mij, dus er zullen wel wat koppen moeten rollen. Mind you: ik heb tegenwoordig geen contacten meer binnen Talpa/ Endemol, dus ik zeg alleen wat ik denk.
Maar als dat van Flens waar is, is de eerste kop al gerold.
Ik hoop dat Claire deze lijn een beetje kan/mag voortzetten. Veel vragen, veel luisteren, niet te veel (over jezelf) praten. Go miljonairclair.nl! clairedemiljonair.nl!![]()
Volgens de meest gehanteerde telling was het 874.000 kijkers. (565.000 reguliere uitzending en 309.000 herhaling). Dat is -behoudens de allereerste uitzending- een record.quote:
Ik heb nu nog even vage streams zonder geluid en ben blij dat er de komende jaren nog geen steams zijn met geur.quote:
gafferquote:Op zondag 6 januari 2008 23:58 schreef avonne het volgende:
[..]
onder de douche, en dan gauw de pruik weer op, over de natte haren heen
Dat kan ik me dan nog wel voorstellen. Als ik Chinees haal, dan moet het wel vers zijn.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Even ter informatie, zo denkt de Chinees er nou ook over
Hij zegt net dat hij Lieke duwde in de deuropening en daarna doorgang versperde.....quote:Op maandag 7 januari 2008 00:02 schreef avonne het volgende:
jeetje ik moet plassen, maar ik verwacht elk moment een ontboezeming van Huub. Hij is weer aan het zwelgen in zelfmedelijden.
Afgelopen donderdag 514.000 + 241.000 = 756.000quote:Op zondag 6 januari 2008 23:59 schreef JaapLiekefan het volgende:
[..]
Onzin, ze zaten heel de week tussen de 500.000 - 600.000.
ik las vorige week dat ze kale plekken kreeg.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:02 schreef KimiK het volgende:
[..]
gaffer![]()
wacht nog steeds op het moment dat ze met die pruik ergens achter blijft haken![]()
Ik verwacht niet dat de poll morgen start. Dan zou het immers NU op de site staan ....... Gebruikelijk is dat ze het zaterdag al op de site zetten met startdatum maandag.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Populariteitspol morgen van start?)
Jaap had over dat Claire misschien wel 35% in de popupoll haalt, (beetje voorbarig, maar toch.......)
Huub: Claire komt Sympathiek, sociaal en slim over.
Jaap: Ik denk dat Claire net als Lieke karakterloos is.
kijk...je was nog sneller met de cijfers dan ikkusquote:Op maandag 7 januari 2008 00:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens de meest gehanteerde telling was het 874.000 kijkers. (565.000 reguliere uitzending en 309.000 herhaling). Dat is -behoudens de allereerste uitzending- een record.
Zie Kijkcijfers, Deel 7quote:Op maandag 7 januari 2008 00:07 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag 514.000 + 241.000 = 756.000
Vrijdag 565.000 + 309.000 = 874.000
een nieuw record volgens mij..
BSOL?
quote:De kijkcijfers van donderdag 3 jan 2008 :
- regulier = 514.000 - (8.5%)
- herhaling = 241.000 - (5.8%)
De kijkcijfers van vrijdag 4 jan 2008 :
- regulier = 565.000 - (10.0%)
- herhaling = 309.000 - (6.5%)
De oliebollen hebben hun werk gedaan !
sweet dreamsquote:Op maandag 7 januari 2008 00:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Verplichtingen nopen mij![]()
En Fok! ziet wat ik vanacht niet zie![]()
Tot morgen
van mij mag ze helemaal kaal wordenquote:Op maandag 7 januari 2008 00:07 schreef avonne het volgende:
[..]
ik las vorige week dat ze kale plekken kreeg.
me like
trusten ruud.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Verplichtingen nopen mij![]()
En Fok! ziet wat ik vanacht niet zie![]()
Tot morgen
Japio drijft wel eens wat overquote:Op maandag 7 januari 2008 00:11 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap baalt dat hij met de muziek van Lieke opgezadeld zit...te vaak hetzelfde nummer..geluidsoverlast..
Hij heeft zin om er ruzie over te maken
Die kapster uit Amersfoort zou toch nog met iemand komen die met een apparaat op je hoofdhuid ging kijken??quote:Op maandag 7 januari 2008 00:09 schreef avonne het volgende:
nee, dat neem ik terug.
Ik zou het niet leuk vinden als Amanda haar hoofdhuid zo laat verschimmelen dat ze permanent kaal wordt. Ik zou WEL graag daar uitgebreide gesprekken en jankpartijen van willen zien op de streams. Dus gooi er AUB een huidarts in of zo, Febo!!
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zie Kijkcijfers, Deel 7
[..]
Volgens mij komt Lieke hem een beetje zijn neus uit.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:11 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap baalt dat hij met de muziek van Lieke opgezadeld zit...te vaak hetzelfde nummer..geluidsoverlast..
Hij heeft zin om er ruzie over te maken
Weet je dat het erg gevaarlijk is dit soort uitspraken van Japio te herhalen .......quote:Op maandag 7 januari 2008 00:14 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
een nieuw hoogte (of diepte) punt...
ik hoorde Jaap laatst ergens roepen dat de onderhandelingen voor september er goed voorstonden.
Zo halen we de 24 maanden wel...
Huub zegt: Lieke wil door me heen lopen.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:06 schreef diedirk het volgende:
[..]
Hij zegt net dat hij Lieke duwde in de deuropening en daarna doorgang versperde.....
jajaquote:Op maandag 7 januari 2008 00:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio drijft wel eens wat over
De hond !quote:Op maandag 7 januari 2008 00:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Met wie loop Lieke te lachen?
Brain en Amanda zijn aan het wippen
Claire ligt in bed
En Jaap leest een boek.
Wie o wie? Kan me niet voorstellen, dat dit met Huub was.
je hebt gelijkquote:Op maandag 7 januari 2008 00:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je dat het erg gevaarlijk is dit soort uitspraken van Japio te herhalen .......
Je weet 100% zeker dat het niet zeker is dat het klopt .....
Met het hokje.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Aan de foon in de private.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brain en Amanda zijn aan het wippen
Claire ligt in bed
En Jaap leest een boek.
Wie o wie? Kan me niet voorstellen, dat dit met Huub was.
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je dat het erg gevaarlijk is dit soort uitspraken van Japio te herhalen .......
Je weet 100% zeker dat het niet zeker is dat het klopt .....
Als het inzoomen op zijn knie was, is dit om hem op een leugen te betrappen.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:22 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
![]()
![]()
humorcap!
Wie o wie zit er achter de knoppen?
En is dat het draadje van z'n zender?
Of was dit een poging inte zoomen op z'n gewonde knietje?
Ik zat achter de knoppenquote:Op maandag 7 januari 2008 00:22 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
![]()
![]()
humorcap!
Wie o wie zit er achter de knoppen?
En is dat het draadje van z'n zender?
Of was dit een poging inte zoomen op z'n gewonde knietje?
Titel van de cap "Badkuip met zijkant lekkage"quote:Op maandag 7 januari 2008 00:26 schreef mazaru het volgende:
Lekker dan, dat gaat stinken en schimmelen
[ afbeelding ]
Vind je? Ik zie toch wel verschil tussen die twee benenquote:Op maandag 7 januari 2008 00:25 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Als het inzoomen op zijn knie was, is dit om hem op een leugen te betrappen.
Die knieeen zien er gaaf uit.
Met deze saaie streams wordt je vanzelf wel melig creatiefquote:Op maandag 7 januari 2008 00:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Titel van de cap "Badkuip met zijkant lekkage"
Ik slaap ook op mijn buik. Maar dat is noodgedwongen. Als ik op mijn rug lig, dan gaat mijn been 'springen'quote:Op maandag 7 januari 2008 00:29 schreef Marieke_B het volgende:
Claire is een buikslaper zo te zien
Misschien betekent het dat ze een 'freefaller' is:
Deze groep mensen slaapt het liefst in op de buik met de handen op het kussen en het hoofd opzij. Deze vrije valhouding wordt door 7% van de ondervraagden aangenomen. Het zijn onbezonnen gezelschapsdieren, maar kunnen ook nerveus zijn. Ze houden echter niet van overhaastheid, kritiek of extreme situaties
Vind je?quote:Op maandag 7 januari 2008 00:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vind je? Ik zie toch wel verschil tussen die twee benen
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:29 schreef Marieke_B het volgende:
Deze groep mensen slaapt het liefst in op de buik met de handen op het kussen en het hoofd opzij. Deze vrije valhouding wordt door 7% van de ondervraagden aangenomen. Het zijn onbezonnen gezelschapsdieren, maar kunnen ook nerveus zijn. Ze houden echter niet van overhaastheid, kritiek of extreme situaties
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:32 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Oké. De rechter (voor hem links) lijkt wat dikker, maar hij is niet aan de buitenkant beschadigd in elk geval.
Ik moet eerlijk zeggen, toen ik die foto zag, dat ik naar de benen van Amanda keek haha.
Het zijn toch echt een beetje meisjesbenen. Volle dijen en kuiten. Niet echt mannelijk.
Springen??quote:Op maandag 7 januari 2008 00:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik slaap ook op mijn buik. Maar dat is noodgedwongen. Als ik op mijn rug lig, dan gaat mijn been 'springen'
nee dat lijkt me ook niks, je schrikt er telkens waarschijnlijk zelf van!quote:Op maandag 7 januari 2008 00:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik slaap ook op mijn buik. Maar dat is noodgedwongen. Als ik op mijn rug lig, dan gaat mijn been 'springen'
Cool! Ben ik ook!quote:Op maandag 7 januari 2008 00:29 schreef Marieke_B het volgende:
Ohquote:Op maandag 7 januari 2008 00:29 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap heeft dit boek ook al bijna uit, heeft ie een cursus snellezen gedaan??quote:Op maandag 7 januari 2008 00:29 schreef Marieke_B het volgende:
En als ik op m'n buik slaap kan m'n beentje niet genoeg springen ........quote:Op maandag 7 januari 2008 00:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahaha, nee dan springt mijn been omhoog. Vooral heel vervelend voor de kat die aan mijn voeteneind ligt.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:33 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Springen??
Het bed uit of wat???![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En als ik op m'n buik slaap kan m'n beentje niet genoeg springen ........![]()
Ofwel : Als ik ga liggen, gaat hij staan
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me lastig. Is je benen aan elkaar binden geen optie? Kan de kat ook weer rustig op je benen gaan liggen.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahaha, nee dan springt mijn been omhoog. Vooral heel vervelend voor de kat die aan mijn voeteneind ligt.
Die heb ik zo al een paar keer het bed uitgezwiept, waarop die natuurlijk gelijk wraak neemt door bovenop dat springbeen te springen en in mijn tenen te bijten
Echt schrikken niet, je voelt het ook aankomen.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:34 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
nee dat lijkt me ook niks, je schrikt er telkens waarschijnlijk zelf van!
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Cool! Ben ik ook!![]()
![]()
![]()
en heb een para-brevet (Jaja, Bwian, ik wel!)
Kom maar eens een nachtje bij me slapen, dan slaap ik op mijn zij, met mijn gezicht naar je toequote:Op maandag 7 januari 2008 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me lastig. Is je benen aan elkaar binden geen optie? Kan de kat ook weer rustig op je benen gaan liggen.![]()
Nee, dan schiet die ander toch mee omhoog.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me lastig. Is je benen aan elkaar binden geen optie? Kan de kat ook weer rustig op je benen gaan liggen.![]()
Trusten allemaal.
Ik ga ook een paar uurtjes op mijn linker, rechter, linker, rechter, linker, rechter, linker, rechter, linker, rechter, linker, rechter, linker, rechter, linker zij liggen.![]()
Hmmmmm. Benen vastbinden -of- kat vastbinden ? Ik zie Japio voor me met het bekende gebaar van afweging maken........ ik vrees het ergste voor de katquote:Op maandag 7 januari 2008 00:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kom maar eens een nachtje bij me slapen, dan slaap ik op mijn zij, met mijn gezicht naar je toe![]()
kinkyyyyyyyyyyyyquote:Op maandag 7 januari 2008 00:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zal het straks eens uitproberen. Ik heb nog ergens een paar handboeien liggen, die zouden moeten passen
Kan me met die andere qualificaties ook al niet vereenzelvigenquote:Op maandag 7 januari 2008 00:40 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
da's mooi!
maar ik herinner me jou niet echt als 'een onbezonnen gezelschapsdier'
Dan gaan we zeker "mississippi" spelen ?quote:Op maandag 7 januari 2008 00:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kom maar eens een nachtje bij me slapen, dan slaap ik op mijn zij, met mijn gezicht naar je toe![]()
't is zowiezo allemaal zwerige reiki-achtig psychologisch geneuzel..wel grappig om te lezen maar je kunt er inderdaad weinig tot niks mee.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kan me met die andere qualificaties ook al niet vereenzelvigen![]()
Ze houden echter niet van overhaastheid, kritiek of extreme situaties
Ach, als het beestje maar een naampje heeft. Als statistisch gezien 7% van de mensen zo slaapt, dan zullen er wel weer afwijkingen zijn binnen die groep die weer niet aan de omschrijving voldoen. Daar hoor ik meestal bij
Dat klinkt heul niet verkeerdquote:Op maandag 7 januari 2008 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan gaan we zeker "mississippi" spelen ?
First came Mazaru, than I, than She and She again, than came I, She and She angain. I an other time, than came Paul and Paul again and I
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:50 schreef avonne het volgende:
waar is Lieke?
Nog even een kleine toevoegingquote:Op maandag 7 januari 2008 00:52 schreef Marieke_B het volgende:
ok dan...omdat jullie erom vragen..
Overige houdingen
De rest van de ondervraagden zeggen dat ze niet steeds dezelfde houding innemen tijdens het inslapen. Soms weten ze het gewoon niet.
quote:
Onze grote vriendin Liekequote:Op maandag 7 januari 2008 01:12 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Wat is het of beter gezegd, wie is het?
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahaha, nee dan springt mijn been omhoog. Vooral heel vervelend voor de kat die aan mijn voeteneind ligt.
Die heb ik zo al een paar keer het bed uitgezwiept, waarop die natuurlijk gelijk wraak neemt door bovenop dat springbeen te springen en in mijn tenen te bijten
Kijk maar eens als ze loopt,draaid overdreven met haar kont,(nou ja kont) twee plankjes.quote:Op maandag 7 januari 2008 08:07 schreef SiRojK het volgende:
Ik moet het toch even zeggen, die Claire is gewoon echt lelijk man
Zullen wel weer een uitje hebbenquote:Op maandag 7 januari 2008 08:59 schreef Varen het volgende:
A en B zijn uit bed
Mogen ze tegenwoordig in badjas aan tafel ??? Ik dacht dat ze altijd netjes gekleed aan tafel moesten!quote:Op maandag 7 januari 2008 09:25 schreef beequeen het volgende:
Privé ontbijt voor het toekomstige echtpaar Kubatz ?
[ afbeelding ]
* mental notequote:Op zondag 6 januari 2008 23:24 schreef avonne het volgende:
* mental note
Dit is een grapje ! Toch ?quote:Op maandag 7 januari 2008 09:29 schreef beequeen het volgende:
Mike slaapt de laatste paar nachten moeilijk. Lieke vraagt of hij misschien de spanning van Huub voelt, daar had zij ook altijd last van.
huh? Kan iemand een cap maken?quote:Op maandag 7 januari 2008 08:07 schreef SiRojK het volgende:
Ik moet het toch even zeggen, die Claire is gewoon echt lelijk man
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:41 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
huh? Kan iemand een cap maken?
heb haar nog niet in de ochtend gezien
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 04:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo dat was een saai avondje!
Kinga jarig ja? Van harte gefeliciteerd
quote:Op maandag 7 januari 2008 07:15 schreef blomst het volgende:
goedemorgen.
Kinga gefeliciteerd![]()
Dus de brief is nog niet gekomen.
quote:Op maandag 7 januari 2008 08:53 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, heerlijk geslapen in de foetushouding.![]()
Was een rustig nachtje dus, wel lekker voor de verandering, de nachtploeg kon er vroeg in.
KINGA VAN HARTE![]()
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 08:54 schreef Varen het volgende:
Goeie morgen allemaal
Kinga van harte gefeliciteerd
![]()
[ afbeelding ]
Wat maakt die Jaap een herrie
Dat is nog eens leuk binnen komen. Dank je wel!quote:Op maandag 7 januari 2008 09:01 schreef petraa het volgende:
Goeiemoggel,
Ik slaap eh gewoon op me rechterzij. Enne ik snap trouwens niet dat Lieke bij Jaap slaapt, maar goed ik moet me gewoon niet ergeren aan Lieke.
KINGA GEFELICITEERD![]()
Verontwaardigd? Of is dat in PoekieWoekie's beleving een synoniem voor verbaasd?quote:09:13 Vroege vogels
De wonderen lijken de wereld nog niet uit te zijn. Huub, Amanda, Brian en Mike zijn allen uit zichzelf wakker geworden en opgestaan. Jaap en Lieke liggen echter nog voor Pampus in de Master Bedroom. "Zullen we gaan sporten?", vraagt Amanda ambitieus aan haar vriend. Brian knikt instemmend en lijkt wat verontwaardigd dat zijn vriendinnetje dit uit zichzelf voorstelt. Hoeveel wonderen gaan we nog krijgen vandaag?
Ja, ook namens mij.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:48 schreef Copycat het volgende:
Kinga gefeliciteerd!
En riri: heel veel sterkte vandaag en ik duim samen met vele anderen hier voor een goede uitslag!
Hoelang loopt ze nu al non-stop met die pruik? nada was er toch nog, toen ze dat ding kreeg?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:27 schreef Kinga het volgende:
Amanda is haar pruik er weer op aan het plakken.
Die silicone snol wil ook op een RAT lijkenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoelang loopt ze nu al non-stop met die pruik? nada was er toch nog, toen ze dat ding kreeg?
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:34 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Die silicone snol wil ook op een RAT lijken
Wat een leukerd is het tochquote:
Nog maar een dan.quote:
Zal ook wel silicone zakken krijgen,net zo als Natasiaquote:Op maandag 7 januari 2008 10:46 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is de jurk te klein, de boel wordt aardig platgedrukt.
[ afbeelding ]
En Mikey gaat zijn moeder bellen.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:49 schreef Marieke_B het volgende:
Goedemorgen![]()
Komen we vandaag achter de geheime agenda van Claire?
En hoe zal de operatie van Lieke's moeder verlopen?
Komt de brief en wat zal erin staan..krijgt Huub z'n boete? Hij rekent er in ieder geval al op..
En Brian? Krijgt hij ook straf voor de off-stream klap aan Huub? Of zal die onder het tapijt geveegd worden?
We gaan het meemaken!
Kinga gefeliciteerd en Riri sterkte en geluk op deze spannende dag!
Dus binnenkort mag ze naar de Bergmankliniek van Dr. Laban denk je?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:50 schreef Jewscky1 het volgende:
Zal ook wel silicone zakken krijgen,net zo als Natasia
Ah, je bent er. Veel sterkte vandaag, je ziet dat we allemaal duimen voor je.quote:
Wat denk jezelf.Alles moet sex getint zijn.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:55 schreef droomkoningin het volgende:
strapless staat haar niet... hebben ze geen andere jurken voor dr ofzo?
quote:Mandy is in de Villa aangekomen! De kapster komt het haar doen van de Miljonairs en Mike. “Je komt uit het Brabant, hè?”, merkt Mandy op als ze de nieuwe Miljonair hoort praten. “Ja, uit Tilburg”, reageert Claire vriendelijk. Tot nog toe hebben we Claire nog niet op een foutje kunnen betrappen tijdens haar verblijf in de Villa, zou ze dat vol weten te houden?
Dat hoop ik ook wijfie.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:08 schreef riri het volgende:
Ben nu weg...bedankt voor de steun.....Ga met haar mee naar het naar het ziekenhuis...na 12 uur wordt ze geopereerd...duurt iets van 3 uur....
voor Lieke moet het ook moeilijk zijn...hoop op goede uitslag voor ons allebei
Gaat om het contrast tussen Jaap en Brian hé....quote:Op maandag 7 januari 2008 11:19 schreef beequeen het volgende:
Stoere Lieke doet een oproep voor de Mister Gouden Kooi verkiezing, Jaap en Brian mogen meedoen, Huub natuurlijk niet. Huub gaat wel weer flink over de tong natuurlijk.
[ afbeelding ]
Hoezo hebben ze haar nog niet op een foutje weten te betrappen? Wat een nonsens weer.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:13 schreef beequeen het volgende:
Het is toch ook niet te geloven, VV noemt Julia Mandy. PoekieRoekie nog niet helemaal wakker?
Wat is het toch een kutwijf, sorry. Zo haatdragend. Ik ken zulke mensen in mijn persoonlijke leven en heb daar dan ook afstand van genomen.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:19 schreef beequeen het volgende:
Stoere Lieke doet een oproep voor de Mister Gouden Kooi verkiezing, Jaap en Brian mogen meedoen, Huub natuurlijk niet. Huub gaat wel weer flink over de tong natuurlijk.
[ afbeelding ]
ik vind het ook wel een sneer naar Brian, de hersens van Jaap en het lichaam van Brian, maw Brian heeft wel een mooi lijf maar is brainless.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gaat om het contrast tussen Jaap en Brian hé....
En daar is geen woord van gelogen.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:25 schreef Verida het volgende:
maw Brian heeft wel een mooi lijf maar is brainless.
Amanda moet gaan zoenen met Lieke, hoezooooooooo script?!quote:Op maandag 7 januari 2008 11:30 schreef beequeen het volgende:
Camera's klaar ? Brian en Amanda gaan even goed zitten voor het shot en gaan het hebben over het plannetje om Lieke in bed te krijgen.
Dezelfde Mike die Huub wilde laten geloven dat Lieke een brief aan Amanda had geschreven?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
We gaan dus af op de verhalen van Mike en die lijken me aardig oprecht.
Dat was ook de reden dat Brian de avond dat Claire binnen kwam zo lang achter zat denk ik. Die zelfde avond kwam nog het Trio-plan naar voren.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Amanda moet gaan zoenen met Lieke, hoezooooooooo script?!
Waarom schud je nee?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat was ook de reden dat Brian de avond dat Claire binnen kwam zo lang achter zat denk ik. Die zelfde avond kwam nog het Trio-plan naar voren.
Dat was toch in opdracht van Dimitri......?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:33 schreef maril het volgende:
[..]
Dezelfde Mike die Huub wilde laten geloven dat Lieke een brief aan Amanda had geschreven?
Ik denk niet dat Huub het zo erg vindt als Amanda en Lieke zoenen. Waarom zou ie? Als Brian Lieke - al dan niet anaal - penetreert, is het wellicht een ander verhaal, maar dat zie ik niet zo 1, 2, 3 gebeuren.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:38 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda moet niet gaan schrikken als Brian binnenkort met zijn hoofd op Liekes schoot ligt.
Brian verheugt zich op het moment dat Huub naar hem toe gaat komen om te vragen of hij gezien heeft dat Lieke en Amanda zoenen..dan zal hij zeggen: ' Ja leuk hè, ze genieten echt!'
Wat is ze dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:41 schreef Marieke_B het volgende:
En alweer speculaties over de geaardheid van Claire..is ze bi? of lesbisch?
Is ze een undercover mol?
Gelukkig weten wij het eerste al van Bart
Claire is van de mannenquote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 11:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was toch in opdracht van Dimitri......?
of weer een klein blaasontstekinkje?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:46 schreef beequeen het volgende:
Het valt mij op dat Amanda tijdens het snode plannen maken met Brian een aantal keren naar het toilet moet. Zou ze haar script niet kunnen onthouden en even wat info van de plasma krijgt?
Ohhhh...quote:Op maandag 7 januari 2008 11:45 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Claire is van de mannen
zei dieenebart gisteren.
neeee, niet ook Brian onze onkreukbare pacifierquote:Op maandag 7 januari 2008 11:50 schreef T-lex het volgende:
1 miljoen kijkers....zal wel een leuke vergoeding tegenover staan.![]()
Brian heeft nu dus ook z'n ziel aan de duivel verkocht.![]()
Ja daag... ik ben ook steenbok.... en ik weet prima wat ik wil en dat is geen pik in mijn reet.....quote:Op maandag 7 januari 2008 11:41 schreef 2live het volgende:
brian; mss is Claire wel bi, ze is ook steenbok net als huub en die weet ook niet wat hij is.
klopt..quote:Op maandag 7 januari 2008 11:47 schreef Kinga het volgende:
Eigenlijk moeten we ophouden met zeiken en zaniken over dat hele gescript gedoe en al die domme verhaallijnen en dat volk daar dat wacht totdat de camera op hun staat. We moeten gewoon accepteren dat ze een SOAP spelen, klaar. Reality is het al een jaar niet meer, heeft geen nut om je kapot te ergeren daaraan.
don't shoot the messenger.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja daag... ik ben ook steenbok.... en ik weet prima wat ik wil en dat is geen pik in mijn reet.....
Wat is dit voor steenbokken discriminatie?
Goedenmorgen
nee joh.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:58 schreef beequeen het volgende:
Is Brian nu al klaar met zijn werk voor vandaag ? Hij zal wel kapot zijn nu en willen slapen, een powernap zeg maar.
Brian heeft wel het verzoek gedaan om een zwerver voor kerst die villa in te krijgen. Dus er zit zeker een kern van waarheid in. Mickey blijft alleen verrekte lang hangen.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:59 schreef Johnny_Berra het volgende:
Is het echt zo dat Braaien heeft geregeld dat Mikey mocht komen? Nee toch? Hij is er elke keer als de kippen bij om het verhaal zo te vertellen.
mogguh btw
Brian heeft alleen gezegd dat hij achter ook het idee heeft geopperd een zwerver in de villa te halen.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:59 schreef Johnny_Berra het volgende:
Is het echt zo dat Braaien heeft geregeld dat Mikey mocht komen? Nee toch? Hij is er elke keer als de kippen bij om het verhaal zo te vertellen.
mogguh btw
Ja echt? Jammer, past niet echt bij zijn karakter. Wel bij hoe de redactie zijn karakter graag wil laten zijn.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian heeft wel het verzoek gedaan om een zwerver voor kerst die villa in te krijgen. Dus er zit zeker een kern van waarheid in. Mickey blijft alleen verrekte lang hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |