quote:Mandy is in de Villa aangekomen! De kapster komt het haar doen van de Miljonairs en Mike. “Je komt uit het Brabant, hè?”, merkt Mandy op als ze de nieuwe Miljonair hoort praten. “Ja, uit Tilburg”, reageert Claire vriendelijk. Tot nog toe hebben we Claire nog niet op een foutje kunnen betrappen tijdens haar verblijf in de Villa, zou ze dat vol weten te houden?
Dat hoop ik ook wijfie.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:08 schreef riri het volgende:
Ben nu weg...bedankt voor de steun.....Ga met haar mee naar het naar het ziekenhuis...na 12 uur wordt ze geopereerd...duurt iets van 3 uur....
voor Lieke moet het ook moeilijk zijn...hoop op goede uitslag voor ons allebei
Gaat om het contrast tussen Jaap en Brian hé....quote:Op maandag 7 januari 2008 11:19 schreef beequeen het volgende:
Stoere Lieke doet een oproep voor de Mister Gouden Kooi verkiezing, Jaap en Brian mogen meedoen, Huub natuurlijk niet. Huub gaat wel weer flink over de tong natuurlijk.
[ afbeelding ]
Hoezo hebben ze haar nog niet op een foutje weten te betrappen? Wat een nonsens weer.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:13 schreef beequeen het volgende:
Het is toch ook niet te geloven, VV noemt Julia Mandy. PoekieRoekie nog niet helemaal wakker?
Wat is het toch een kutwijf, sorry. Zo haatdragend. Ik ken zulke mensen in mijn persoonlijke leven en heb daar dan ook afstand van genomen.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:19 schreef beequeen het volgende:
Stoere Lieke doet een oproep voor de Mister Gouden Kooi verkiezing, Jaap en Brian mogen meedoen, Huub natuurlijk niet. Huub gaat wel weer flink over de tong natuurlijk.
[ afbeelding ]
ik vind het ook wel een sneer naar Brian, de hersens van Jaap en het lichaam van Brian, maw Brian heeft wel een mooi lijf maar is brainless.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gaat om het contrast tussen Jaap en Brian hé....
En daar is geen woord van gelogen.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:25 schreef Verida het volgende:
maw Brian heeft wel een mooi lijf maar is brainless.
Amanda moet gaan zoenen met Lieke, hoezooooooooo script?!quote:Op maandag 7 januari 2008 11:30 schreef beequeen het volgende:
Camera's klaar ? Brian en Amanda gaan even goed zitten voor het shot en gaan het hebben over het plannetje om Lieke in bed te krijgen.
Dezelfde Mike die Huub wilde laten geloven dat Lieke een brief aan Amanda had geschreven?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
We gaan dus af op de verhalen van Mike en die lijken me aardig oprecht.
Claire ontdekt de lekplek van Natasja in haar bed....niemand reageert.
Dat was ook de reden dat Brian de avond dat Claire binnen kwam zo lang achter zat denk ik. Die zelfde avond kwam nog het Trio-plan naar voren.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Amanda moet gaan zoenen met Lieke, hoezooooooooo script?!
Waarom schud je nee?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat was ook de reden dat Brian de avond dat Claire binnen kwam zo lang achter zat denk ik. Die zelfde avond kwam nog het Trio-plan naar voren.
Dat was toch in opdracht van Dimitri......?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:33 schreef maril het volgende:
[..]
Dezelfde Mike die Huub wilde laten geloven dat Lieke een brief aan Amanda had geschreven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |